|
Post by Tuska on Dec 3, 2005 7:07:04 GMT 2
Eli, kun tunnet olevasi humalassa, vailla järkeä, ilman ns. common sense-vaikutetta (heh ,krijoitin vaikku), niin ole hyvä, ja kirjoita tänne.
Join the club.
Ja kyllä, vortex, tämä topic on erityisesti sinua varten! ;D
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 3, 2005 10:37:35 GMT 2
Jep. Pitäisi pysyä kaukana näistä tietokoneista humalassa. Nimimerkillä Muisti ja kännykkä kateissa. kämppä pommin jäljiltä ja laskuhumala menossa edit: Kun noita eillisiä nyt tutkin niin alan pahasti epäillä itseäni äsken puusta laskeutuneeksi.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 3, 2005 10:55:29 GMT 2
Alankin miettimään mitä naapurini minusta tuumivat. Kämpän kunnosta päätellen meteli on voinut olla melkoinen. Toisekseen mietityttää missä kaikkialla muualla sitä on tullut vammailtua tai onko tullut oikein baarissa käytyä. Alkaakin vituttelemaan siihen malliin taas, että loiventavien oluiden hakeminen saattaa olla kohta pakollista. edit. vai oikein minua varten topic.
|
|
|
Post by Tuska on Dec 3, 2005 12:42:06 GMT 2
edit. vai oikein minua varten topic. Jep. Just for you.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 4, 2005 3:27:34 GMT 2
Minä minä minä minä Expulser Expulser Expulser Olen Olen Olen Olen Vitun Vitun Vitun Vitun Idiootti Idiootti Idiootti
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 4, 2005 3:29:26 GMT 2
Jep. Pitäisi pysyä kaukana näistä tietokoneista humalassa. Nimimerkillä Muisti ja kännykkä kateissa. kämppä pommin jäljiltä ja laskuhumala menossa edit: Kun noita eillisiä nyt tutkin niin alan pahasti epäillä itseäni äsken puusta laskeutuneeksi. Olet niin juoppo että lennät helvetistäkin pihalle aikayksikön...onpas muute nhieno sana tuo AIKAYKSIKKÖ ja tässä on just kovaa kamaa kun voi muutta fontin värin vaikka mun rectumin väri seksi bya haha hahaha
|
|
Roudantuoja
Poser
Reinventor of Schwartze Magick
|
Post by Roudantuoja on Dec 4, 2005 13:37:38 GMT 2
Kello on 13:37.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 4, 2005 13:58:12 GMT 2
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 4, 2005 15:15:06 GMT 2
En ole humalassa vaan siivoamassa, mutta nuppi ei toimi edelleenkään kunnolla tuon perjantain jäljiltä. Niin tosiaan modet voi poistaa sen musiikkimaku topickin. Eihän tuonkaan pystyttämisessä ollut mitään mieltä tai laitaa, varsinkin kun nyt hieman toipuneena kävin vilkaisemassa. Muutenkin aattelin poistella noita vanhoja viestejäni, mutta annoin nyt olla ettei pahemmin enää sekoita. Siivoilua siis kämpässä ja netissä. Tietokoneeseen pitäisi saada varmaan joku viinalukko. Niin ja sehän on sama vaikka Helvetistäkin lentää ulos, kunhan viina ei lopu kesken.
|
|
|
Post by Hyperborean on Dec 6, 2005 0:37:32 GMT 2
No niin, liitytään klubiin. Minä olen ihan vitun kännissä, tarkoitus oli lähteä jo ajat sitten jonnekin ihmisten ilmoille (baariin tms.) mutta mitä sitä paskaa. Perkele kello on 00.21 ja täällä kiskon kaljaa silti yksikseni ja kuuntelen Witchtrappia. Ja tuskin minä tästä mihinkään pääsenkään, paitsi ehkä tupakille pihalle korkeintaan. On tämä saatana järjetöntä. Ja nythän on sillä lailla, että Immortal on silti ihan saatanan kova, vaikka "Call of the wintermoon"-video onkin olemassa. Eikä ne muutkaan videot nyt ehkä niin justiin ole, mutta niitä ei silti voi sanoa pelleilyksi mitenkään, vaikka siellä ehkä jotain tahattoman koomista ilveilyä onkin mukana. Ja jos yrittää, niin haluan kuulla kunnon perustelut. Ja onhan ne tietysti myös ne "Sons of northern darkness"-promokuvat jotka ei kaikkia yksityiskohtia myöten ihan ehkä päivänvaloa kestävää materiaalia ole.... MUTTA SILTI! Kuunnelkaa silti niitä levyjä. Edustavat nimittäin vaikka minkälaista mahtavuutta! "I believe in tragedies! I believe in desecration!" Ja tämä on sitten ihan 100% topikin mukaista tavaraa, että turha avautua. Ps. Ilmottakaa minulle, jos teillä on hallussa tietokoneellanne Hecate enthronedin "An Ode for a Haunted Wood" tai Ancientin "Lilith's embrace"- video. Ovat kuulema maailman hirveintä paskaa musiikkivideoiden saralla.. ja tietenkin haluan ne itselleni. Kiitos! -edit: typo- Ja lisäystä vielä: klo. 1:01 "Grim and frostbitten kingdooomsss!!! AARGH!" Joka ei tämän mahtavuuden päälle tajua niin suksikoon minun puolesta vaikka hevon vittuun! SSSAaattannnnaaaa!
|
|
|
Post by Hyperborean on Dec 6, 2005 2:52:24 GMT 2
Ja asiasta aivan toiseen, vittu!
Minä kyynelehdin ja paskon verta saatana kun Peer Günt lopettaa toimintansa!
Ja tässä ei saatana ole YHTÄÄN mitään vitsiä ekä huumoria mukana.
Vittu että minua vituttaa. Just katoin "motorcycle woman"in videon ja muuta, siis kohta tulee oikeasti ruumiita. Tämä bändi on siis saatana justiin ollut sitä mitä Suomi tarvitsi jo ajat sitten.
Alan jo kohta melkein toivomaan että joku untermensch alkaisi vittuilemaan tästä asiasta, että pääsisin halkomaan kalloja.
Bring it on!!!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 6, 2005 16:20:29 GMT 2
Hehe. tämä threadi taitaa olla paras keksintö sitten pyörän. Lievää kankkusta eilisestä mutta milloinpa se ei alkoholilla korjaantuisi. Tsup ja tsap sanovat ensimmäiset potelit ja here we go again!
V-mäinen uutinen tuo Peer Güntin lopettaminen. Edusti kyllä kunnon rock 'n rollia Suomesta. Kuten myös vanha Smack(olikos tällä nimellä nyt joku paska bändi nykyään operoimassa?). Siis tosiaan se orkesteri männä vuosilta, ei liene enää toiminnassa.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 7, 2005 14:19:28 GMT 2
Valmistin sitten kännissä ranskalaiset. ja tietysti päätin ottaa tirsat odotellessa Kämpässä leijaileva tuoksu on uskomaton.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 7, 2005 15:18:08 GMT 2
Valmistin sitten kännissä ranskalaiset. ja tietysti päätin ottaa tirsat odotellessa Kämpässä leijaileva tuoksu on uskomaton. ¨ Tämä sama on käynyt minulle kolme kertaa, kaksi kertaa sammunut ja yhden kerran selvinpäin onnistuin.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 8, 2005 22:30:44 GMT 2
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 8, 2005 23:01:12 GMT 2
Aivan pihalla. Mitään järkevää ei tule mieleen. Samaa mieltä
|
|
|
Post by Tuska on Dec 8, 2005 23:16:35 GMT 2
Aivan pihalla. Mitään järkevää ei tule mieleen. Samaa mieltä Tämä topicci ainakin löysi uhrinsa.
|
|
|
Post by kinkku on Dec 10, 2005 3:49:10 GMT 2
NYt tunnen että voisni tännekin jotakin sanoa. olen ottanutyhden 0.,5 l tapio pullon ja pari olutta sizpackin. En ole nyt ajokkunnossa mutta pitäisi 6 tunnin kuluttua lähteä ajaman porvooseen. Jättäisikö lähtemättä vaiko lähteä vai ottaa taksi?
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Dec 10, 2005 14:33:04 GMT 2
Ps. Ilmottakaa minulle, jos teillä on hallussa tietokoneellanne Hecate enthronedin "An Ode for a Haunted Wood" tai Ancientin "Lilith's embrace"- video. Ovat kuulema maailman hirveintä paskaa musiikkivideoiden saralla.. ja tietenkin haluan ne itselleni. Kiitos! video.google.com/videoplay?docid=2847850834867861438&q=hauntedtuolta löytyy tuo Hecate Enthronedin video. Vieläpä tekstityksillä höystettynä.
|
|
|
Post by hell patrol on Dec 10, 2005 16:28:37 GMT 2
Eipä tässä vielä hirveessä kännissä olla. Muutamia pulloja mennyt, mutta palataanpa asiaan sitten illemmalla.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 11, 2005 0:11:09 GMT 2
Täällä mennään taas kaljan kanssa iltaa eteenpäin Tuon edellisen videon laittajalle joku palkinto (siis viela edelliselle? Loistava! HAHAHA edit2: Siis ei helevetti mikä video HAHAHA!
|
|
|
Post by hell patrol on Dec 17, 2005 20:45:38 GMT 2
Vittu RW Running blood mättä prkl. Kyl vetäsain Rolffii perseesee joos ois täällä
|
|
|
Post by Hyperborean on Dec 18, 2005 0:48:41 GMT 2
"Damned, Drunk and Dirty!"
Ja extremely hateful & fucking hostile myös.
|
|
|
Post by arnora on Dec 25, 2005 0:21:21 GMT 2
Joulukänni, mikä mahtava jokavuotinen traditio. joulukuusikuusikuusi kaatunut jo 5 kertaa!!!!
|
|
|
Post by Tuska on Dec 25, 2005 1:34:59 GMT 2
...joulukuusikuusikuusi kaatunut jo 5 kertaa!!!! Turha lopettaa ennen kolmeatoista...
|
|