|
Post by possessor on Dec 27, 2005 21:46:02 GMT 2
sori kun kirjottelen tähän ihan vesiselvänä mut vilkasin ton Hecate enthronedin videon ja ei saasta, pidin kyl aika säälittävänä bändinä ihan filthin kopioinnista mut toi video kyl veti pohjat, ei vittu miten korni naurattihan tuo kyllä mut jos nuo tekstitykset ois bändin itsensä laittamat niin tuon videon ymmärtäis, hehheh
|
|
|
Post by Axekutioner on Dec 31, 2005 20:57:01 GMT 2
Nyt aletaan olla jo hyvässä maistissa. Kirjoittelen kohta uudestaan. Kannattaa olla vähän aikaa juomatta, niin tuntuu humala aina paremmalta.
|
|
|
Post by Axekutioner on Jan 1, 2006 0:13:33 GMT 2
Jeah! Hyvää uutta vuotta 2006! Eläkää terveinä ja onnellisina. Menen pois.
|
|
|
Post by possessor on Jan 1, 2006 1:02:40 GMT 2
joo toivottavaasti onnellista uuttavuotta itselleni, ja myös muille ja vitut, kuolkaa kaikki, hähhähhäää!!! hail satanas vittu. rrrrrrooooaaaaaäääärrrr
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Jan 1, 2006 1:08:46 GMT 2
Possessor, veit jalat suustani tämän uusi vuosi-asian kanssa! toivottavasti paljon inhoamiani ihmisiä kuolee tänä vuonna! Heh, hjuvaa uutta vuotta vain miulle ja ylimääräset joulukinkut mummolle! Hähaa! Mummo pitää rusinoista!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 2, 2006 1:07:43 GMT 2
Nyt aloitan avautumisen, kun kerrankin olen sopivassa über humalassa, mutten tajukankaalla. Avaanpa oluen ja otan huikan ennen kuin aloitan. tsup! kluk kluk kluk... Ensinnäkin. Mikä perkeleen Slipnot, tai mikä vittu se liekkään, jengi tänne on pesiytynyt? Teille minulla ei ole mitään muuta sanottavaa, kuin että painukaa hevon persieen täältä! Jos ei se lukutaito riitä, niin tämä on edelleen minusta se Finnish UNDERGROUND Metal forum. Voi täällä muustakin haastella, mutta äskettäin erään kommentit ovat taas antaneet olettaa, että mietippä oletko oikeassa paikassa. Minä olen juuri sellainen kitisevä niuhottaja, että minä en halua nähdä, että tämä foorumi painelee päin persettä! Enkä ole suvaitsevainen rodun, eriävien mielipiteiden ( ), Metallin enkä minkään muunkaan suhteen. edit: nojoo editin editti.
|
|
|
Post by Hyperborean on Jan 3, 2006 0:16:52 GMT 2
Ensinnäkin. Mikä perkeleen Slipnot, tai mikä vittu se liekkään, jengi tänne on pesiytynyt? Teille minulla ei ole mitään muuta sanottavaa, kuin että painukaa hevon persieen täältä! Jos ei se lukutaito riitä, niin tämä on edelleen minusta se Finnish UNDERGROUND Metal forum. Voi täällä muustakin haastella, mutta äskettäin erään kommentit ovat taas antaneet olettaa, että mietippä oletko oikeassa paikassa. Minä olen juuri sellainen kitisevä niuhottaja, että minä en halua nähdä, että tämä foorumi painelee päin persettä! Enkä ole suvaitsevainen rodun, eriävien mielipiteiden ( ), Metallin enkä minkään muunkaan suhteen. Itse harrastan tällä hetkellä kalsarikaljoittelua, ja enpä tosiaan voimitään muuta tehdä kuin allekirjoittaa kaiken ylläolevan. Siis kaiken. Vitun Flipflopit saatana, mitä seuraavaksi? Keskustelua System of a downista ja muusta? On se nyt Saatana. No, se avautumisesta. Tein juuri (minun varallisuudelle) varsin messevän, ellei jopa vararikon partaalle ajavan levytilauksen CDON.comista. Nämä lähti messiin: -Sodom: M16 & Code Red -Nifelheim: Servants of Darkness -Electric Wizard: Dopethrone -Darkthrone: Panzerfaust -Hellhammer: Apocalyptic raids 1990 A.d. Saattaahanse käydä niin että pieren verta sitten siinä laskunmaksutilanteessa (70euroa ja risat), mutta lyhenipähän ainakin se ikuisuushankintojen lista hieman. Tosin yksi heräteostoskin noissa on. Kaikki tämän miellyttävän humalan piikkiin. Jeh, ei kai tässä muuta. Avaudun lisää kohta jos alkaa siltä tuntumaan.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 3, 2006 21:27:19 GMT 2
Uutta ennätystä kokeillaan vakkei 27 olutta ole niin kaukana niin kolmessa kympissä menee ennätykset(niitä ei kukaan ole ollut näkemnässä) mutta nyt olisi jos sworni pysyy tajuissaan vaikka paria kaljaa vajaaksi jää nytkin ;D idoottimaista kyllä mutta ei nyt muuta harrastetta ole
|
|
|
Post by Tuska on Jan 5, 2006 21:39:41 GMT 2
Uutta ennätystä kokeillaan vakkei 27 olutta ole niin kaukana niin kolmessa kympissä menee ennätykset(niitä ei kukaan ole ollut näkemnässä Itellä tainnu enimmillään mennä yhden päivän aikana joku 18 pulloa... Tunnen itseni amatööriksi. Oikeastaan ihan hyvä. ;D
|
|
|
Post by sorgyth on Jan 6, 2006 22:12:56 GMT 2
Moi hehe rerve moro ollaan sille ja tällee ja sitte vittu turbo lover nyt ehkä joo juu moi _DDDD tota vituttaa, ku on niin paljon levyjä mitä pitäis hommatta ja silelee joo no ei serm ':DDD terve ja morop -Meikä-
|
|
|
Post by odin on Jan 6, 2006 23:22:02 GMT 2
Yeah, tässä kun olen nauttinut sopivan määrän Jaakko Tanelia, niin voisin kirjoitella tännekkin. Vortex tuossa sanoi, että ei kannata oikein kirjoitella murteella, niin kirjoitellaan sitten kirjakielellä, perkele... Minua ahdistaa tosissaan yksi asia tässä metalli-kulttuurissa. Miksi ManOwaRia pilkataan, ja ei pystytä tunnustamaan, että ManOwaR on kaikkien aikojen ehdottomin ja mielestäni kovin bändi kautta aikojen...? Ollaan vain muka niin tosiaankin underground, ettei pystytä myöntämään kyseessä olevan bändin osaavuutta ja asennetta, perkele... Toivon tähän sitten kunnon vastauksia, eikä mitään "paska bändi" juttuja, kiitos... OdiN on puhunut...
|
|
|
Post by hell patrol on Jan 6, 2006 23:54:24 GMT 2
Yeah, tässä kun olen nauttinut sopivan määrän Jaakko Tanelia, niin voisin kirjoitella tännekkin. Vortex tuossa sanoi, että ei kannata oikein kirjoitella murteella, niin kirjoitellaan sitten kirjakielellä, perkele... Minua ahdistaa tosissaan yksi asia tässä metalli-kulttuurissa. Miksi ManOwaRia pilkataan, ja ei pystytä tunnustamaan, että ManOwaR on kaikkien aikojen ehdottomin ja mielestäni kovin bändi kautta aikojen...? Ollaan vain muka niin tosiaankin underground, ettei pystytä myöntämään kyseessä olevan bändin osaavuutta ja asennetta, perkele... Toivon tähän sitten kunnon vastauksia, eikä mitään "paska bändi" juttuja, kiitos... OdiN on puhunut... Mistähän sinä tuommosen kommentin vetäsit. Eiköhän tällä foorumillakin suurin osa diggaile Manowaria. Monille se ei vaan välttämättä ole juuri se mahtavin bändi kun on löytänyt vielä jotain parempaa. All hails to the metal kings.
|
|
|
Post by odin on Jan 6, 2006 23:59:10 GMT 2
Hell Patrol, en tarkoittanut tällä foorumilla esiintyviä asioita, vaan yleisesti ottaen mitä olen jutellut muiden metalli-ihmisten kanssa. Toivottavasti tällä foorumilla onkin viisaampaa sakkia, ja näkyyhän tuota olevan... Death to false Metal, ja olen aikas kännissä, heh...
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Jan 7, 2006 1:07:35 GMT 2
Viisasta mutta tässä threadissa myös enemmän tai vähemmän humaltunutta sakkia.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 7, 2006 14:34:14 GMT 2
Yeah, tässä kun olen nauttinut sopivan määrän Jaakko Tanelia, niin voisin kirjoitella tännekkin. Vortex tuossa sanoi, että ei kannata oikein kirjoitella murteella, niin kirjoitellaan sitten kirjakielellä, perkele... Minua ahdistaa tosissaan yksi asia tässä metalli-kulttuurissa. Miksi ManOwaRia pilkataan, ja ei pystytä tunnustamaan, että ManOwaR on kaikkien aikojen ehdottomin ja mielestäni kovin bändi kautta aikojen...? Ollaan vain muka niin tosiaankin underground, ettei pystytä myöntämään kyseessä olevan bändin osaavuutta ja asennetta, perkele... Toivon tähän sitten kunnon vastauksia, eikä mitään "paska bändi" juttuja, kiitos... OdiN on puhunut... Heh. Imaisin vain mielipiteeni, ettei minusta murteella kirjoittaminen toimi yhtä hyvin, kuin sen puhuminen. Kyseessä siis vain oma mielipide; Jokainen talsii tavallaan. Enpä tiedä millaisten Metalli ihmisten kanssa olet jutellut, jos tuollaista mielipidettä on tullut Manowarista. Omassa kaveripiirissä liekkö yhtäkään tyyppiä, joka ei manowaria(kin) kehuisi. Loistavaa asenne Metallia eritoten juopotellessa.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 13, 2006 17:40:44 GMT 2
18 pulloa kaljaa ja puoli litraa viinaa+ 3 kaljaa aamulla krapulaan. Perus kalsarikännit menossa eli minä, tietokone, stereot ja paljon hyvää musiikkia. Ai että minä rakastan viinaa ja luonnosta saatavia, päätä sekoittavia, kasveja ja sieniä. ahh ja että.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 13, 2006 19:56:43 GMT 2
Helevetin juntteja sitä joutuukin kuulemaan, kun asuu näissä yksiöissä. Oi kun pääsisi omakotitaloon. Ai että. Tässähän kuuntelee tuota, loputonta, dance tarjontaa taas. Mieli tekisi käydä nuokin idiootit pieksämässä, mutta mitä teet, kun ei ne yksitellen tule vastaan vaan niitten kanssa joutuu tappelemaan kerralla kaikkien kanssa. Saatanan perkele. Perkeleen perkele, jos erehtyvät tulemaan ja silipasen moralla. Siinä ei laumat auta enää.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 14, 2006 3:40:42 GMT 2
Tästähän tulee yksinpuhelu. Kolmen aikaan tulin tajuihini ja kaapissa oli pullo viinaa ja muutama kalja, niin siitähän se kolmas päivä lähtee käyntiin.
|
|
|
Post by Tuska on Jan 14, 2006 13:48:38 GMT 2
Tästähän tulee yksinpuhelu. Kertookohan se jo jotain juomatavoistasi muuhun lautaan verrattuna? Noh, empä nyt tiedä. Ite selvisin kotiin tossa kaheksalta aamulla jota ennen kävin ostamassa tällekkin päivälle kaljaa kaupasta. On se niin hienoa kun on kauppa lähellä joka aukee klo07:00. Ja nyt sitä känniä tänne saatana! Naapurit vaviskaa! vahala.1g.fi/kuvat/kraep/Collapse.jpg/full
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 14, 2006 13:58:55 GMT 2
"Ja nyt sitä känniä tänne saatana! Naapurit vaviskaa!" Haha! Näin juuri! 6+6+6 kaljaa piti hakea lisää kun olin viinapotelin jälkkeen sammunu. Tästä se taas lähtee. hehee.
|
|
|
Post by odin on Jan 20, 2006 19:01:19 GMT 2
Perkele. Nyt kun on tullu taas otettua, niin on pakko avautua yhdestä asiasta. Katon just SubTv:tä, ja voi helvetti... Ketä helvettiä oikeasti kiinnostaa joku Angelina Jolien raskaus, ja kelle. Tietäs vain itte ees kelle, perkele... Taustalla soi juuri Venomin In league with Satan, ja voin vannoa, ettei mulle ole perkeleenkään väliä onko joku saatanan hollywood-näyttelijä oottamassa toukkaa, vai ei. Siis, semmonen joka nuita seuraa, niin täytyy sanoa, ettei ole pajoa omaa elämää... Vähän offtopicia: Mites teidän puolisot, tai mitkä ovatkaan, suhtautuvat metallin kuunteluun...? Mulla oli vähän takkuamista nykyisen kans, mutta eikös sekin sitten löytänyt sen hyvät puolet... Perkele, olen muuten kännissä. YEAH, nyt alkoi soimaan Manowarin Gates of Valhalla. Pakko lopettaa, ja alkaa tunnelmoimaan...
|
|
|
Post by aargh on Jan 21, 2006 0:24:27 GMT 2
Vähän offtopicia: Mites teidän puolisot, tai mitkä ovatkaan, suhtautuvat metallin kuunteluun...? Mulla oli vähän takkuamista nykyisen kans, mutta eikös sekin sitten löytänyt sen hyvät puolet... Tyttökaveri ei kuuntele ("kuuntelen mää metalliakin, esimerkiksi HIMiä"), mutta itse saan sentään kuunnella ihan vapaasti. Aika nopeasti vaihtuisi nainen, jos metallin kuuntelusta alkaisi valittamaan.
|
|
|
Post by odin on Jan 21, 2006 6:23:05 GMT 2
Jaahas. Kello on 6.20 aamula, ja mie olen jo hiukan humalassa. Se akkaki sitte lähti eilen ja otti kamppeensakin. Nyt on kyllä aikamoinen vitutus päällä. Mutta, onneksi mulla on vielä jääkaapissa kaks pulloa Suomi-viinaa, heh... Ja miksi helvetissä tuo Venom alkaa aina soimaan koneelta, ku kirjottelen tänne... Aion kyllä olla heti aamusta niin naula päässä, ettei mitään järkeä. Perkele ku ulkonaki on niin kylmä ilma, ettei jaksais lähteä mihinkään. On meinaan jo nyt aikas nälkä, eikä kaapissa oikein mitään... Mutta, sanontahan on, ettei juova vasikka kuole, heh...Saatana, lissää viinaa, silmät liikkuu...!!!
|
|
|
Post by odin on Jan 21, 2006 10:59:29 GMT 2
Örgh!!! Kello on kohta ykstoista aamula, ja matka eiku jatkuu... Perkele, täytyy kyllä sanoa, että olette te aika maitonaamoja, mitä tulee tähän viinan kittaamiseen. Lueskelin tuossa nuita juttuja tyyliin, puoli litraa viinaa ja aivot seis. Ei helvetti!!! Mutta olette te kyllä aikas nuoriaki(ette ole vielä oikein harjaantuneet hommaan). Olen juonu jo 0,7 pullon Suomi-viinaa, ja tahti eiku kiihtyy... Ja nyt nostan tapetille asian joka ahistaa minua suunnattomasti. Miksi se Teräsbetoni on muka niiin huono? Minusta se on pitkästä aikaa kunnon SUOMALAISTA asia-heviä Manowarin hengessä. Perkele, ja laulajalla on aivan SAATANAN kova lauluääni!!! Teräsbetoni on terästä, muut tulee kaukana perässä, HAHHAHHAAA...!!! Älkää toki välittäkö minusta, olenhan vain "vanhan" metallin yyber alles... Odin on puhunut jälleen, valitettavasti...
|
|
|
Post by odin on Jan 21, 2006 12:53:36 GMT 2
Yeeeaahh!!! Manowar tulee ja tappaa kaikki, hahhhaahahaaa... Joey DeMaio on JUMALA, ja Eric Adams on sen oikea käsi... Katon just Hell on earth III:sta, ja täytyy sanoa, että voi HELVETTI...!!! Perkele, olen kyllä kännissä. Vortex sai kyllä nyt kilpailijan tässä känni-postailussa(anteeksi, vortex...). Antakaa banni mulle, niin säästytte paljolta pahalta, hahhahahaaa...
|
|