|
Post by (the true)vortex on Feb 11, 2006 23:26:35 GMT 2
Hohoo. Mahtavata nukahtaa päivällä ja herätä kymmenen korvilla uudelleen kankkusessa ja ready to drink some more shit up. kaapissa vielä vaikka mitä. hohoo. here I go again. *suurta kännivuodatusta* fuck ya all
|
|
|
Post by Tuska on Feb 12, 2006 7:50:58 GMT 2
Vittu kun vituttaa
Klo on07:50. ja vittu.
Kavereihin koitin ottaa yhteyttä pitkin iltaa tossa lauantaina että vois lähteee baariin tai ees nähndä siellä jossain ,nin vittut ei, kestään ei kuulu mitää ja niistä joista kuuluu niin ne ei sitte juo tai ne nörttäilee kotonaan.
Boh tivuukos tässä Monty Pythonia kuunnellessa.
|
|
|
Post by Axekutioner on Feb 17, 2006 19:43:35 GMT 2
Tämänhetkistä olotilaani ei voi kutsua känniksi, mutta perkeleen ovelasti yksi lasillinen konjakkia voikin käydä näin pienen ihmisen päähän kovasti. Papan 75-vuotissynttäreitä juhlittiin ja konjakkia piti sitten väkisin juoda, kun kerran tarjottiin. Seuraavaksi aion mennä seurustelemaan DVD-soittimeni kanssa. Suunnitelmissa on katsoa noita uudempia (paskoja varmasti) toimintaleffoja, kuten Troija, King Arthur ja Viimeinen Samurai, joka kyllä on ihan hyvä. Tuli hiton kuuma tuota konjakkia juodessa, joten hippaloinkin alkkareisillani.
|
|
|
Post by gorgoneion on Feb 18, 2006 1:40:08 GMT 2
No vittu on kai tässä vähän tullu ote3ttua mutat kai huomenna tuklee katoottua mi8tä sitä on tullu kirjotettua.. urnin uusimmat on tosiiaan aika perseesta.. vanhampai on parempaa ka aika helvetin kovaa ja viela ootin aikas paljon kun joku täällä sano et niiltä olis uusi levy tulossa.. ruthless strike ei oikeen vakuuuta, muta saa kai sitten nähdä mitä on tulossa. olis siisti nähä livenäki mut ei ole sitäkkäään tullu vielä todistettua.. toiesekseen kun ei ole ikäänkään... lissssääää kaljaa tännäääään tarviii!!!!
|
|
|
Post by gorgoneion on Feb 18, 2006 1:46:22 GMT 2
Tylssää.. täällä ei ole ketääm. Kaverit lähti ja toivois että ees täällä olis joku. Pulit!" Saatantn marsust! missä kaikki ovat!?
|
|
|
Post by gorgoneion on Feb 18, 2006 12:38:31 GMT 2
Hemmetti.. kaikenlaisia lausehirviöitä sitä saikin aikaan. Viiminen kerta, kun tulen koneelle juopuneena.. Kyllä nyt juodessa pitää muutekin tekemistä olla kuin terrorisoida foorumeja..
|
|
|
Post by malice on Feb 18, 2006 13:57:24 GMT 2
Humaltila on jatkunut torstaisista penkkareista. Lukio on hieno, yleissivistävä paikka.
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Feb 18, 2006 23:42:02 GMT 2
Humaltila on jatkunut torstaisista penkkareista. Lukio on hieno, yleissivistävä paikka. Kohtalotoveri! Mulla on täsmälleen sama tilanne! Penkkarit, abiristeily ja yleinen tylsyys eivät anna minkäänlaista taukoa.
|
|
|
Post by malice on Feb 23, 2006 21:16:08 GMT 2
Humaltila on jatkunut torstaisista penkkareista. Lukio on hieno, yleissivistävä paikka. Kohtalotoveri! Mulla on täsmälleen sama tilanne! Penkkarit, abiristeily ja yleinen tylsyys eivät anna minkäänlaista taukoa. näinhän se on ja kylläpä lukulomakin menee talteen.
|
|
|
Post by KaamosMaster on Feb 23, 2006 22:24:35 GMT 2
Olis ees semmonen loma. Ja kyllä penkkaripäivän jälkeen ei ole tehnyt yhtään mieli ottaa. Kummallista että se on jatkunu näin pitkään.
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Feb 25, 2006 17:21:16 GMT 2
Saanko kirjoittaa tänne vaikka en olekaan vielä mielestäni kännissä (Ainakaan huomattavasti)
Eilen jo tuli vedettyä Salmaripullo josta ei kovin hirveästi kumarassa vielä oltu ja tänään Alkosta samanlainen pullo ja nyt odottelen paria kaveria kylään Metaluciferin soidessa.
|
|
|
Post by odin on Mar 1, 2006 1:10:07 GMT 2
Exhorder, hyvin menee sullakin, heh... Vortex, missä olet tämän topicin osalta??? Juttujasi on aina mukava lukea, varsinkin jos ei niissä ole mitään järkeä... Itse olen jälleen viihteellä ja kuuntelen Saattuetta. Saatana, että tämä elämä on loppujen lopuksi vaikeaa, vaikka se pitäisi olla helppoa näinkin hyvässä maassa kuin Suomi. Koko ajan mennään vain tässä maailmassa pahempaan suuntaan, ja se kyllä suoraan sanottuna vituttaa minua suunnattomasti...
|
|
|
Post by (the true)vortex on Mar 2, 2006 16:18:38 GMT 2
Exhorder, hyvin menee sullakin, heh... Vortex, missä olet tämän topicin osalta??? Juttujasi on aina mukava lukea, varsinkin jos ei niissä ole mitään järkeä... Itse olen jälleen viihteellä ja kuuntelen Saattuetta. Saatana, että tämä elämä on loppujen lopuksi vaikeaa, vaikka se pitäisi olla helppoa näinkin hyvässä maassa kuin Suomi. Koko ajan mennään vain tässä maailmassa pahempaan suuntaan, ja se kyllä suoraan sanottuna vituttaa minua suunnattomasti... Täällähän minä edelleen. Liian humalassa tai selvänä tänne kirjoittaakseni. Ja minun jutuissahan on aina järkeä. Se on vain ettette te ymmärrä. Lystiä starttailla taas toista päivää. Kalsarit, paljon olutta ja hyvää musiikkia. Kori eilen kori tänään ja hyvä tulee. Aiemman toistoa ja lainausta mutta: "naapurit vaviskaa" (josta tulee kyllä epäilyttävästi eräs toden tuntuinen kärpässieniuni mieleen. haha!) Ja päin vittuahan tämä maailma menee mutta herra Tommy Tabermanin sanoin : "vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myös menee" www.amazing6.com/mature/bre6/mature02/images/13.jpg
|
|
|
Post by (the true)vortex on Mar 3, 2006 5:24:52 GMT 2
On se kunto menny rappiolle kun ei 12:sta enempää kykene sammumatta, toisena päivänä, juomaan. Noh onpahan nyt aamutuimaan herätessä toiset 12 jäljellä. Tsups lentää korkki ja Cranium herättelee sopivasti naapuritkin. Kädet tärisee, polla vapisee ja kaikki on perseestä. edit: Tulipahan uutta avataria suunnitellessa huomattua että googlen kuvahaku on oma maailmansa. "Hung" hakusanalla löytyy vaikka mitä merkillistä images.google.fi/images?q=hung&btnG=Search&svnum=10&hl=en&lr=lang_en&safe=off
|
|
|
Post by (the true)vortex on Mar 3, 2006 6:59:28 GMT 2
kello 06.30 ja yrjö lentää. haha! Yrjön päälle kurlausta ja lisää viinaa. Vittuako se keho tietää, mitä minä haluan harrastaa. the final battle.
|
|
L.A
Blasphemer
|
Post by L.A on Mar 4, 2006 1:49:17 GMT 2
Hahhaaaa pääsen itekkin osallistumaan tähän keskusteluun Se on känni päällä räkäposkella666 jejee vittu aseita ei ruokaa ja vittu legions of perkele!!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Mar 4, 2006 2:35:44 GMT 2
No saatana!
abauttiarallaa 200 ja päälle rekisteröitynyttä ja miks' ei suurimmasta osasta kuulu mitään? läpä läpä jotain juttua tulemaan vaikka tähän ketjuun tai painukaa hevon vittuun. En keksi yhtäkään syytä miksi kirjautua tänne jollei aio kirjoittaa.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Mar 4, 2006 3:03:21 GMT 2
jepu jee jee että tässä on kännissä ja juttelee mielikuvitus kavereille taas. haha, highly possessed
|
|
|
Post by Tuska on Mar 4, 2006 3:04:10 GMT 2
Vittus! Ei sentään mene totaaliseksi yksinpuheluksi: Tässä känniä pönkitän ja kuuntelen Obskure Torturea.
Ei ehkä paras valinta (hiiidasta doomia) mutta kun kerran toimii niin antaa soida.
Just kaverin kanssa katottiin Das Boot, UNCUT version, eli 5h saksaa ja sukellusvenettä, ja vittu että oli hyvä elokuva!! Itelläni on pelkkä 3h "lyhennetty" versio joka sekin on perrrrkeleen kova niin tästä se riemu vasta irostkin! ALAAAAARRRM!!!
|
|
|
Post by hell patrol on Mar 4, 2006 8:33:10 GMT 2
No saatana! abauttiarallaa 200 ja päälle rekisteröitynyttä ja miks' ei suurimmasta osasta kuulu mitään? läpä läpä jotain juttua tulemaan vaikka tähän ketjuun tai painukaa hevon vittuun. En keksi yhtäkään syytä miksi kirjautua tänne jollei aio kirjoittaa. Joo tuosta määrästä aktiivisia käyttäjiä on alle sata ja aika paljonkin alle. Että vois kyllä kaikki jotain kirjottaa tai sitten tosiaan lähteä pois koko foorumilta. Jollei mieluisia topickeja löydy niin ainahan voi itse alottaa uuden. Kunhan se nyt pysyy hyvän maun rajossa.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Mar 4, 2006 13:51:40 GMT 2
Pientä siivousta. Hieman levotonta lätinää näemmä tullu postailtua. kolme kaljaa-> yrjö lentää ja taju meinaa mennä. pakko lopettaa juopottelu ja alkaa odottelemaan liskoja ja saku sammakkoja.
|
|
|
Post by KaamosMaster on Mar 5, 2006 0:33:53 GMT 2
Hohoi. Tässä päissäni kirjottelen vaikkei mitään asiaa ole.
Vittu alko vituttaa ku näin Judas Priestin kokoelmalevyn mainoksen ja siinä kehuttiin että musiikkia kolmelta vuosikymmeneltä. Mihin vittuun ne on -70-luvun hukannu??? Joo eikat siinä Exciter soimaan ja nukkumaan ku nukuttaa jo näin aikasin.
Perkele oli baarissa tunnin karaokejono oisin muuten käyny vetämässä rekkamiehen.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Mar 6, 2006 16:30:11 GMT 2
Just kaverin kanssa katottiin Das Boot, UNCUT version, eli 5h saksaa ja sukellusvenettä, ja vittu että oli hyvä elokuva!! Itelläni on pelkkä 3h "lyhennetty" versio joka sekin on perrrrkeleen kova niin tästä se riemu vasta irostkin! ALAAAAARRRM!!! Saatana, ite en oo nähny ku tuon lyhennetyn version. Aika armotonta menoa varmaan kun kolmituntisenakin pisti aikoinaan pienen pojan ihan kunnolla kyykkyyn. Jos joku kaveri tuon täysimittaisen hommaa niin täytyy varmaan pitää oikein kunnon pippalot missä syödään lihaa, juodaan Jägermeisteria ja katotaan Das Boottia. Arrr.
|
|
viocress
Poser
Summon glohithia
|
Post by viocress on Mar 11, 2006 22:37:48 GMT 2
MANOWAR! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! !! ! !! ! Uskomatonta miten nyt vasta voi iskeä jokin näinkin legendaarinen mahtavuus. Ja edelleen olen sitä mieltä että FUCK OFF TERÄSBETONI x loputon. Manowarin halventamista. Barbaarius on oikein, ei nössöily. Tämä ja edellinen päivä on lähinnä mennyt siitä että ollaan tuhottu 90-luvun paskalevyjä (Jyrki cool dance & Dr. Bombay) ja tehty omaa Onslaught musavideota. Tulee ehkä levitykseen joskus ;DD
|
|
|
Post by (the true)vortex on Mar 17, 2006 11:29:35 GMT 2
Ankara känni. Olin jo lähteä turnajaisiin kavereiden kanssa Turkuun, mutten sitten mennytkään. Totenkopf säästyy vielä toistaiseksi Satanic Infernolta ja Breath of Centuriisilta. Se on se jälleennäkemisen riemu parhaimmillaan.
|
|