|
Post by (the true)vortex on Mar 29, 2009 5:47:42 GMT 2
UGH! Pitkästä aikaa. aamu, pahaa kotiviiniä, akka nukkuu eli ei vol666 musiikkia mutta kuitenkin. The Devil's Blood virtaa korvakäytäviin, sitä saatanan pahaa kotiviiniä ja siitä kohtuu letkeä olotila. Muutimma tuossa Ouluunkin ja menimme vielä kihloihin. Niin ja ens maanantaina vittu CHA CHA CHA Tanssikurssille. hahha. siis vittu. mulla menee lujaa. (stick it up youre ässsshhh tae jotain saatana) ;D Imekää vittu perhosia. HELLHOUND www.myspace.com/hellhoundjapanofficial ja valmiiksi ruskea peukalo up ya arse. ! I'm alive. ;D edit:vittu olinko eka. niin ja kyllä. Tämä saatanan kätyrin tekemä vinkku pörisee ja kilahtelee nuppiin. 666
|
|
|
Post by zenmentor on Mar 30, 2009 21:22:41 GMT 2
Maanantai ja pullo jallua...saatanaa ja saunaa. Eiku perkelettähän se olikin! Ammattilaisiltaa vietän tiistai on jo vanhasta muistista.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 8, 2009 17:55:30 GMT 2
antiSivistynyttä tissuttelu-kalsarointia. Black 'n' rollia metallia mitä lie. Niin Black Metallia taas kun voi olla -> MIDNIGHT!!! www.myspace.com/athenarsmidnightedit. niin ja helvetin hyvä topic. hyvä henkireikä kun ei tosiaan ole mitään järkevää sanottavaa. ;D
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 8, 2009 19:57:41 GMT 2
ei-sivistynyttä tissuttelua. Toxic Holocaust, Old, Sauron, Pyrotoxic, Nifelheim ynnä muuta laatu blasphemiaa Manilla Roadia ym laatu heavya unohtamati. edit:paha typo. HEIL!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 8, 2009 20:07:21 GMT 2
FUCK THE SKENE!!! (allevitunviivaus) ja juurikin hyvää ROKKI ryskettä.
|
|
fkff
Sodomizer
|
Post by fkff on May 4, 2009 20:10:53 GMT 2
^saapa nähdä milloin saavat lisää monistettua demoaan! np:
|
|
|
Post by Eviloud on May 15, 2009 6:52:35 GMT 2
Joo, kohta alkaa oleen jo siinä kunnossa että kehtaa tähänkin kirjotella. Skumppa kuohuaa muuten aika vitusti normilasista ja maistuu vähintäänkin nielettävältä. Toivottavasti ei ollu kallis pullo, mutta sen voin sanoa että janoavaan suuhun katoaa, tai jos tarkkoja ollaan niin kuplii alas...ihan sama!
Pitiköhän tää jo lähettää, ehkä...
Nyt lähtee "kännikirjat", kirjottelen tähän jotain ja lähetän lopuks jos lähetän:
klo.4.21
DESOLATOR-demo: Rummuissa ja vokaaleissa tyylitaju niin kohillaan kun voi olla! Riffeistäkin alkaa tajuamaan kun tarpeeksi kuunnellut! ROSS BAY CULT WORSHIP! Pitäis olla huomenna ajokunnossa mutta onneks se ei oo peruuttamatonta.
klo.4.26
Kolmannen biisin puolessavälissä eka hitaampi kohta, kesti jotain 3 sekuntia...vittu miten kova bändi!!!
klo.4.31
Se oli siinä, pitäskö kuunnella uudestaan...no miks ei?
klo. 4.39
Aattelin kattoa EA:n viime torven keikan videolta ja ottaa yhen siiderin kaapista kun ei muutakaan ollu. Joo, ei noita videoita voi selvinpäin katella, kävin hakemassa toisen ja loppujenlopuks kaikki! Ei niitä montaa ollu mutta sen jälkeen lähti vanhaks menny viinipullo ja sen jälkeen skumppapullo josta taisin jo jotain mainitakkin. Yksin dokaaminen on parasta, kunhan sitä voi harrastaa yksin!(Ps. Jos oisin tienny että tänään juodaan niin oisin hakenu jallupullon ja vähän olutta ja makkaraa)
klo. 4.40 Funeral Mist : Maranatra soimaan, katellaan...
klo. 4.58 Pistin Petelle viestin että en taida olla ajokunnossa ihan vielä puoliltapäivin.
klo. 5.00 Asa tuli meseen, onkohan se lähössä töihin? Eiköhän se oo, aattelin vaan kysyä sulta.
ko 5.05 Lasi täyteen skumppaa ja tupakka...alakertaan ja pihalle siis...vieläköhän siellä on pimeetä!?
klo. 5.16 Ei siellä ollu. Kissa oli vallannu mun penkin mutta kyllä me tässä mahutaan, kissa alta pois ja perse alas. Minkähän takia se dikkaa musta näin vitusti? Ehkä se tajuaa että mäkin oon elukka? Paitsi että mä en sais oravaa kiinni!!! Onkohan sillä joku suunnitelma että se vetelee mut aamiaiseks? Sylissä silmät kiinni ja korvat höröllään, se varmaan kuulee mun ajatukset!!! Nyt suu kiinni, eiku pää!!!
klo. 5.27 Ei saatana, tää levyn loppu...parasta mitä on ollu vuosiin, ainoastaan tää näpyttely häiritsee sitä...
klo. 5.33 Pakko oli laittaa vielä 7.raidasta uudestaan. Mitähän sitten tekis? Ainiin, onhan tossa tota vitun skumppaa, hyi saatana! Joo kiitti, otetaas vähän...
klo. 5.38 Eiku 6.raita se oli minkä mä halusin kuulla.
klo. 5.47 Eiku kyl se on sittenkin 7., mä oli äsken niin kiihdyksissä etten tajunnu mistään mitään, mut nyt oon ihan ok!
klo. 5.50 No mitäs kuunnellaan, ainii...
klo. 5.51 Muki täyteen ja tupakalle, jos tulis mieleen mitä kuuntelis!?
klo. 6.00 Ainiin, se vitun skumppa pullo on jo tuhottu...oho! MItähän sit?
klo. 6.03 Rivologi vaikka aluks kun paistaa tossa silmien eessä...
klo 6. 07 Vähän olis Jaloviinaa, en vaan tykkää hirveesti raakana juoda mutta kai se on pakko kun ei muutakaan voi!!!
klo 6.13 Minkäköhän PMMP-levyn laittais soimaan?
klo 6.16 Kovemmat Kädet on ihan vitun kova! Kohta ollaan tippa linssissä taas!?
klo. 6.28 Päiväkoti: Vittu miten siisti biisi, ei ollu lähelläkään...eipä.
klo. 6.29 Mummola : Ihan joka kerta tippa linssissä...fuck off!!! Muistan kun mentiin mummolaan ja olin oottanu monta viikkoa että nään kissan niin ei sitä enää ollu, vittu mulla on vieläkin sitä ikävä...siitä on 20 vuotta!!!
klo. 6.44 Eka levy on aina paras! No usein on mutta ei edes yleensä!!! Kuulkas Enot!, vittu miten kova levy! Toka biisi, Kesä -95...kaunista. Seuraavan biisin voi skibata suoraan...
klo. 6.54 Odotan : Vittu miten tyly rytmi, METAL!!!
klo. 7.00 Joutsenet : Mistähän ne puhuu, en mä vaan tajuu...enpä!!!
klo. 7.02 Loppulevy pelkkää sekopäisyyttä, pitää yrittää selvitä tästäkin taas, "Jos nukkumaan, ei tänään mennä ollenkaan, huominen ei saavu", sitä mäkin oon toivonu jo jonkin aikaa!!!
klo. 7.12 On tässä pari biisiä vähän turhempaa välissä, mutta nyt pauselle, käyn tupakalla niin jutelkaa vaikka sillävälin niin mä tuon teille vaikka lonkerot tai mitkä te haluutte? Onko täällä jotain sopivia hymiöitä kun mä juttelen jo itteni ja muittenkin kanssa?
klo. 7.25 Kissa oli taas vieny meijän paikan. Isin Pikku Tyttö, 910910910910!!!
klo 7.31 Ikuinen Liekki : Ehkä PMMP:n kovin biisi, vittu mitkä saundit!!!
klo. 7.37 Peteltä tuli viesti : "Voivittusunkanssas!"
klo. 7.39 Vähän olis tota jaloviinaa vielä, vois jonkun levyn laittaa vielä soimaan vähäks aikaa. Pitääpä oikeen hetki miettiä...toi on muuten tarttunu Savosta...hahahahah!!!
klo. 7.46 Autopsy : Severed Survival...eiköhän tää ollu tällä erää tässä, mä lähen kissan kanssa nukkumaan! Mutta jos haluutte lisää jorinoita niin lähettäkää vitusti viinaa!!!
Osoite:
Nakkiliemi TAMPERE
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on May 15, 2009 10:01:04 GMT 2
Ei helvetti, meinasin kuolla nauruun kun luin tuosta ylläolevasta iltakirjasta tuon 05:16 kohdan.
|
|
|
Post by Keegan on May 15, 2009 20:49:27 GMT 2
Kovaa kännäten ja Demilich uusintapainos lp kuunnellen. Krapullaa on siis luvattavissa.
|
|
|
Post by Tuska on May 15, 2009 21:52:00 GMT 2
Kaverilla kännissä kalja kädessä. [edit] Kai sen vois vielä mainita että kohta lähtee todennäkösesti kaikki Mellakan julkasut soimaan. Helevetin kovaa. [/edit]
|
|
|
Post by attila on May 26, 2009 20:27:25 GMT 2
AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! Päsessään jo sunnuntaissyta asti. huomenna myös päessääään. loppu viikko myööss. Agent steeliä kuuntelen KISSin kanssa pää kaljuna. Black metal skinheadz. lokakuussa BLASPHEMY!!!!!!!!!!! VITTUUUUU!!!!!!!!!!!!!! Päeivitteelen illemmallllla ttietoja. lisää. olvi on lantrattu veellä.
|
|
fkff
Sodomizer
|
Post by fkff on Jul 1, 2009 4:36:51 GMT 2
PARIISIN-vitun-KEVÄT
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jul 1, 2009 16:31:08 GMT 2
Pitkä aika - vähän kalsarikännejä. Nyt kuitenkin, pieniä paikallisessa piipahtamisia lukuunottamatta, iltaa istumassa koneen äärellä. www.youtube.com/watch?v=gGXd-Wofv_g&feature=channel_pageUusi Beherit!!(saatana että on kova(vanhan fani eli ei)) Ja menossa Ravencultin testailua kylmän karhun merkeissä. Vittuako tässä muuta paskaa lätisemään. Eiköhän tuota illan mittaa irtoa. ;D Oli alkuaikoina vitun hyvä topic ja on sitä edelleen. hahaha.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jul 2, 2009 12:09:57 GMT 2
kuuluu tänne
Eroottinen novelli TheTrueVortex & Hyperborean
Oli ruskainen yö lähihautuumaalla. Tuuli puhalsi niskaan ja aurinko oli jo laskenut. Tunsin kumman poltteen takaraivossani. Olin jo teini-ikään ehtinyt poika ja isoäitini hauta kutsui minua... Olin aina nuorena poikana, ehkä siinä kuuden-seitsemän korvilla miettinyt, miten tuo päälle seitsemänkymmenen oleva isoäitini sai tuntemaan alapäässäni kovaa kihelmöintiä sanoessaan "tässä ois pojalle vähän piparia, mentäisiinkö sitten päiväunille..." Tajusin hieman myöhemmin että olen hieman vanhempiin päin, vielä mieluisampaa jos oli jo manan majoilla. Tämän tajusin teini-iässä, ensimmäisiä kertoja käteen vetäessäni. En voinut olla ajattelematta isoäitini ryppyisiä reisiä. Hänen.. Ei, en saa ajatella. Paha. Kielletty. EI!. Kuitenkin palaan pimeinä syysöinä tämän haudan äärelle. Minulla seisoo. Häpeän, mutta minulla seisoo, enkä voi olla erossa. Ei en halua, mutta tunnen että minun täytyy...
Katselin ympärilleni ettei kukaan vain näkisi, ja puristin lapion kädensijaa: "nyt tai ei koskaan!" Katsoin isoäitini, tuon viimeisen päälle selluliittiperseisen (mutta ohh niin kovin kiihoittavan!) naisen hautaa ja päätin ryhtyä tuumista tekoihin, niin kauan haaveiltuani. Otin terävän rautalapion olkapäältäni ja löin sen syksyiseen hautamaahan päättäväisin mielin, ruumiini niin kovassa kiihkossa ettei se tulisi kokemaan väsymystä lainkaan huolimatta kovasta parin multakuution lapiointiurakasta.
Lapio lapiollisen jälkeen, kehoni hikoili kiimasta ja aherruksesta. vain multa erotti minut himoitsemastani märäntyneestä lihasta. Kuu valaisi työmaani kun lapion kärki iski kosteaan multaan. ”Tsak tsak!” Mummuni rakas keho oli lähempänä.
”Tsak! Tsak – Paks!” Kansi. Nakkasin lapion syrjään ja himosta tärisevin käsin raotin kantta ja näi Näin rusehtavan-harmaan vanhan naisen ihon. Madot ja muut syöpäläiset eivät vielä onneksi olleet päässeet käymään liiaksi käsiksi, ainakaan päällisin puolin. Heitin lapion pois montusta riemun ilme kasvoillani, ja se töksähtikin todella eeppisellä tavalla multakasaan heilumaan, jotka oli juuri mummoni haudasta kaivanut. Excalibur - ajattelin. Salamannopeasti mieleni palasi itse asiaan, ja otinkin isoäitini arkusta tiukkaan syleilyyn, munani kovana ja kyynel silmästä herahtaen.
Syleilin tuota kylmää lihaa. Se oli ollut ON isoäitini ajattelin. Ei, ei se antanut karkkia kuten ennen mutta se antaisi minulle paljon enemmän... Nielaisin. Varovasti, melkein kunnioittaen hänen hautalepoaan avasin ensimmäiset hautapuvun napit. ”Naps naps.” Kylmät rinnat paljastuivat ja ujutin varovaisesti käteni paidan alle. Penikseni tykytti jo uhkaavasti kun pyyhin ylimääräiset mullat sukkahousuilta ja annoin käteni lipua jalkoväliin. Ohhh tuota kylmää ja maan kostuttamaa, kurttuista vakoa! Himoni oli käymässä vastustamattomaksi, ja otin isoäidistäni riuskan otteen ja kampesin hänet haudan reunalle. Montun pohjalle oli nimittäin juuri sortunut sopivan korkuinen määrä multaa joten minulla oli hyvä "pääsy" isoäitini tykö kaikin puolin tässä asennossa, kun hän kasvot edellä makasi hautausmaan nurmea vasten, jalat haudassa roikkuen kuultaen kuun valossa.
Hengähdin hetken ja mietin. Hetken epäröin ja sitten annoin käteni repiä viimeiset kangasriekaleet ruumiin yltä. Alaston, multainen mutta kalpea ruumis tuijotti minua, kun kohteliain mutta tunkeilevin käsin koskin isoäitini vakoa. "Sieltä olet isäni tullut" totesin kunnioittaen ja annoin käteni lipua ylemmäs. Penikseni jo vaati että saisi maistaa yöllistä lihaa muttei ihan vielä. Kuin kiusoitellen vein varteni isoäitini harmaan ruskeille huulille. "Kohta", huokasin. "Kohta.. saat mitä olet aina halunnut". Kaikki ne suukottelut johtivat tähän…
Nyt sinä rakas mummoni saat maistaa jälkipolvesi mahtia! Sitten otin kullini tyvestä kiinni varmalla otteella ja survaisin sen mummoni kylmään vaginaan. Tunsin hieman outoa vastustusta matkalla, mutta survoin kuin mies konsanaan ja pääsin perille asti. "Ohh! Mummoni, Isoäitini - nyt minä ymmärrän mitä silloin nuorena poikana ollessani todella tarkoitit! OOOHH! OOOH!" Nuohosin siinä muutamaan otteeseen, kun olin jo tuntevani että täydellinen ejakulaattio on tulollaan..
Mutta ei heti. Hiljensin tahtia. Maltoin. Annoin kieleni lipua mummoni rintojen päällä, sivulla, ja syvällä alla. ”Aaahh… ” Ai miten sinä mummo voit olla näin ihana, huokasin. Kiihdytin taas tahtia, tunsin kuinka multa haudan reunalla varisi mutten antanut sen enää häiritä. Kukaan tässä yössä ei minua saisi häiriintymään. Koetin sormellani isoäitini klitorista. Se oli kylmä ja kova. Kylmä kuin rakkauden luola johon olen niin kutsumatta tullut ja kova kuin varteni niin vaativana kuin se haluaa rakkauteni osoittaa.
Tunnen että se tulee..
Vetäisin sen ulos aivan viime hetkellä, kylmä syyskuinen tuulenvire saa kyllä intohimoisen kullini rauhoittumaan, ajattelin. Ja näin kävikin, vaikka jo katsaus mummoni ammottavaan jalkoväliin sai elimeni värähtämään. Päätin että isoäitini on saatava kerrankin jotain ennennäkemätöntä, ja otin noista hyllyvistä ja kylmistä reisistä kiinni ja käänsin hänet vatsalleen, tuolle selluliitin ja liikalihavuuden niin kovin pahoin runtelemalle. Katsoin kuunvalossa seisovaa kyrpääni, mihin oli tarttunut jotain rusehtavaa lietettä, ja sitten mummoni persereikää, huohottaen.. Katsoin tuota kokonaisuutta, isoäitini ruumista joka makasi vatsallaan haudan reunalla, jalat kuopassa roikkuen... oi tuota selluliittistä, rasvaista persettä... ohh, nyt tulee jotain todella ennennäkemätöntä!
Hapuilin lähimmän juurakon. työnsin sen voimalla isoäitini nussittuun vakoon. "Ota siitä" säikähdin kiljaisuani, rauhoituin ja ohjasin penikseni isoäitini persereiälle. "Tämä luunapeista", murahdin ja ja annoin lietteeseen ryvettyneen aisani upota isoäitini jo matojen pehmentämään perseeseen. "Ota ota syvälle huusin. Annoin aisani upota rajusti. Nyt tai ei koskaan saat tuntea rakkauteni, huokailin.
Annoin aisani iskeytyä kylmiä pakaroita vasten ja huusin eläimellisesti "HÖAARGGGH!" Pidin munani muutaman sekunnin niin syvällä mummoni perseessä kuin vain sain sen menemään. Samalla tunsin paitsi juurakon kihelmöinnin kiveksissäni, myös terskanpäässäni hieman outoa kutitusta. Vetäisin munani ulos, ja paitsi että se oli ryvettynyt hieman haudantakaiseen paskaan, ryömi mummoni perseestä myös muutama tumma toukka. Tämä oli ensimmäinen kerta kun tunsin lievää huonovointisuutta, kun tajusin että kyseessä olivat juuri kyrvänpäätäni kutitelleet lierot. Nypin ne samantien pois ja heittelin haudanpohjalle hätäisesti...
Pisto, pienen pieni katumuksen sydämessäni. Se kiihotti minua entisestään ja tunsin… tunsin.... AAAAAAAAHh! Laukesin mummoni kelmeille, kylmille pakaroille. ”Aah tässä ota.. ahh.. ota kaikki...” Katsoin paria valkoista toukkaa. Naurahdin. Tiesin niiden kokeneen tämän kanssani.
Roiskuteltuani viimeisenikin lemmentippani isoäitini perseelle ja hänessä asuneiden toukkien päälle, iski ensimmäinen epäuskon ja katumuksen aalto. "EI vittu saatana! Ei saatana!" Samantien munanikin alkoi laskeutua radikaalilla tavalla. Vetäisin housuakin jo jalkaan puolihuolimattomasti, ja kiipesin haudanreunalle istumaan. Kaivoin takintaskusta North State- askin ja asettelin savukkeen huulille,
Ei ei näin. mietin. annoin savun lipua keuhkoissani. Paniikki. ”Entä jos joku saa tietää" Häpeä. Äkkiä nappasin lapion ja jo ennen kuin nortin viimeinen savu oli lipunut taivaalle, oli hauta luotu. Huokaisin. Kukaan ei saa tietää. Tiesin jo paremmin. En voisi vastustaa tätä. Isoisä. Minulla on ikävä.
Aloin jo kummasti lämmetä haudan täyttämisestä ja katumuskin oli jo laantunut, minkä täytti hirveä ikävä. Isoisä. Katselin lapiota, mikä niin hyvin oli palvellut tämän illan isoäitini jälleennäkemisen kanssa, ja mairea hymy levisi kasvoilleni. "Isoisä!" Saman tien muistin, missä hänet voisin uudemman kerran nähdä.... aivan muutaman metrin päässä! Huomasin suuren roskasäiliön männyn vieressä, ja aivan kohta olinkin jo piilottamassa lapiota sinne, huomista "sukulointiani" varten...
TEH END
|
|
Diktator
Poser
Crusher of idiot throne
|
Post by Diktator on Jul 4, 2009 1:59:28 GMT 2
Kalja + Pentagram at the moment. Vittu että tää bändi toimii viellä paremmin kännissä!
|
|
fkff
Sodomizer
|
Post by fkff on Jul 4, 2009 6:00:22 GMT 2
Eissssss lähteekö First Dazest vai debyytti! ETERNAL FUCK OFF TO STEVARIS!!! t: KALJU VAI PITKÄTUKKA? NEEKERI VAI VALKOINEN?
|
|
|
Post by lihamylly on Jul 11, 2009 20:36:57 GMT 2
Jumalauta !!! Että voi sepultura ja possessed aiheutttaa tällasia viboja!!!!!!!!!!!!!! HAIL SAATANA!!!! Vittu että kalaja msituu niin saatanan hyvältä!!! vittu hail metal 666!!!!
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Jul 17, 2009 8:14:50 GMT 2
Posse on paskaa ja Sepulturan levyt on rautaa aina chaos. A.D:n asti.
El tiempoa ja Devastatoria(Us) Conjuring eviliä. Neljä ekaa biisiä on tappokamaa, loput paskaa. Ihan ok kokonaisuus siis kai? Kuitenkin UH! huudot löytyy! Mid-tempoa laiskasti soittaen thrashilla ottella ja riffeillä. Helposti toimii. Tätä tuskin arvostaa kovinkaan moni, etenkään tältä foorumilta, siis tätä levyä.
Mitäs muuta paskaa tässä topikissa saa jauhaa? Saako listat perusteöuinen paskoja klassikkolevyjä 80-luvulta? En ehkä jaksa, liika pitkä lista tulisi.
Kesäiset heviterveiset täältä kasarikämpiltä.
|
|
|
Post by germaniac on Jul 17, 2009 16:32:33 GMT 2
Melkoinen kasarikämppä kun tuntuu että siellä aina haukutaan kaikki 80-luvulta tullut paskaksi, hahaha! Sori kun kirjoitin tänne koska en ole kännissä!
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Jul 18, 2009 12:37:13 GMT 2
Ai miten niin kaikki? kasarivinyyleiden kannet löytyy seinältä ja muut julkat. Tänään kaverin häitä viettämään.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Feb 7, 2010 4:16:24 GMT 2
Mitä helvettiä sinä sädäri taas vammailet. Possessed paskaa? yeah äitis oli. daa. tee viistuhatta vatsalihasliikettä ja osta sauna belt. Jospa se siitä. Edelleenkään en ole tulossa kylään kuten joskus vuonna kuokka ja keppi kaipailit oikein julkisesti täällä. muahahaha.
Sopivan ylihumalassa ja pitkästä aikaa taas täällä. Mutta mihin exhorderin haukkumisen jälkeen? no vaikka kuulumisiin. Eli, duunissa on aika menny liiaksi, kaljaa juon nyt ja Heavy, Thrash& Black Metal paukutusta kuuluu taustalla sopivissa määrin. Kattoa jos jaksaa täälläkin taas alkaa käymään.
By the way. mikä tuon taustakuvan tarina on nyt? Voinee sanoa että photobucket logo ei ole kovin hieno.
|
|
|
Post by lihamylly on Feb 12, 2010 22:54:28 GMT 2
kasarithrash ja painkiller, vittu parempaa kuosittelu jytää hakee siis vittu oikeesti niinq yy vitun daa !! edelleen hail satan & metal förevö!!! kalsarikännit666
|
|