|
Post by Tuska on Jan 21, 2006 15:29:06 GMT 2
Antakaa banni mulle, niin säästytte paljolta pahalta, hahhahahaaa... Sulla on vielä piktä matka vortexin tasolle, trust me. heh heh
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 24, 2006 17:51:47 GMT 2
Tänään olivat kytät suorittaneet kotietsinnän lukaaliini ja huomenna kuulustelu. Fuck the society of THE weaklings!! Nyt kaljaa Saatana! Vol. 6+6+6 tai suoraan kori illan päälle. "..syytä epäillä duupidaapa..."
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 24, 2006 17:57:37 GMT 2
Yeeeaahh!!! Manowar tulee ja tappaa kaikki, hahhhaahahaaa... Joey DeMaio on JUMALA, ja Eric Adams on sen oikea käsi... Katon just Hell on earth III:sta, ja täytyy sanoa, että voi HELVETTI...!!! Perkele, olen kyllä kännissä. Vortex sai kyllä nyt kilpailijan tässä känni-postailussa(anteeksi, vortex...). Antakaa banni mulle, niin säästytte paljolta pahalta, hahhahahaaa... Hehe! Se on vain hyvä että on useampi viinanpauloissa netissä teutaroiva, niin emme vaikuta niin toivottomilta idiooteilta, vaan ihan norm. omanlaisilta hevareilta.
|
|
|
Post by Tuska on Jan 24, 2006 20:34:52 GMT 2
Tänään olivat kytät suorittaneet kotietsinnän lukaaliini ja huomenna kuulustelu. Minkä ihmeen takia? Kai kerrot jos tulee jotain helmiä kommentteja polliisi-sediltä?
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Jan 24, 2006 23:34:49 GMT 2
Nyt en kyllä törkykännissä oo mutta kuitenki, Bestial Desecration ja "Hatefilled Metalrage" huutaa. Satanas mitä tavaraa, thrash vitun Metal! Monsieur Vortexin kera tässä iltaa vietetään.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jan 24, 2006 23:53:28 GMT 2
Nyt en kyllä törkykännissä oo mutta kuitenki, Bestial Desecration ja "Hatefilled Metalrage" huutaa. Satanas mitä tavaraa, thrash vitun Metal! Monsieur Vortexin kera tässä iltaa vietetään. Mistä vitusta ostit tuon Bestial Desecrationin?
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Jan 25, 2006 0:02:47 GMT 2
Tuo biisi on Bestial Desecrationin "Soldiers of Death" seiskalla. Ja ostin sen Bloodhammerin kitaristilta.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jan 25, 2006 0:06:06 GMT 2
Tuo biisi on Bestial Desecrationin "Soldiers of Death" seiskalla. Ja ostin sen Bloodhammerin kitaristilta. Pakko saada! Onko mitään yhteystietoja?
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Jan 25, 2006 0:17:46 GMT 2
Ei sillä vissiin ollu ku tuo yksi kipale tuota Bestial Desecrationia. En oo kyllä täysin varma tästä. S-postiosoitetta en tiiä, puhelinnumero on kyllä. Ens kuussa vissiin tulee uutta tavaraa Bloodhammerilta.
(edit) muutin tekstiä.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 25, 2006 16:30:37 GMT 2
Tänään olivat kytät suorittaneet kotietsinnän lukaaliini ja huomenna kuulustelu. Minkä ihmeen takia? Kai kerrot jos tulee jotain helmiä kommentteja polliisi-sediltä? Pieni kasvihuone 200 eeron edestä lähti tavaraa ja sitä rataa. Kuulustelija oli tosin epäilyttävästi karpelan näköinen, että rauh! Milloin laitat käsiraudat? ;D Haha! ei kait siinä. Huumausainerikos tuli päälle vaikka jo poliisi tuota lakia noitui. Tosin sano "Minä olen nähnyt niin monta sinunlaistasi joilla menee elämä päin helvettiä kun noiden kanssa pelleilee". Ei tainnu tietää että kaikki on kokeiltu ja ne parhaat sieltä napattu. Say no to speed and subu, say yes to natural! yhteensä 17 kaljaa ja pontikkaa ja suomiviinaa päälle! Juden RAUS RAUS.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 26, 2006 1:21:34 GMT 2
Satanas että olen humalassa taas, äsken tulin uudelleen tajuihini, kun olin sammunut kuin saunalyhty, mutta kaapissa olutta niin jippijaajee vaan taas. Vitutustahan on jollakin tasoiteltava. Cranium soi ja kun Tuska jossain topicissa ihmetteli noita lyriikoita, niin nehän sopii tälle orkesterille, kuin nyrkki persieen. hehe. Kannattaa hommata jollei jo hyllyssä ole. Itsellä ei ole mutta Swornilta lainasin Speed Metal Sentence!
|
|
|
Post by KaamosMaster on Jan 26, 2006 1:32:18 GMT 2
Jea. Kerrankin pääsee kirjottelemaan tänne humaloissa. Tai no ei tässä nyt niin kovin pahoissa humaloissa olla kun kerran pystyssä pysytään, mutta silti. Camoon beibi eat the rich! Motörhead soi ! Huomenna olis kait koulua, mutta empä ole menossa. Koko ilta ollaan naureskeltu Evil ang-gel has nou boundariuiiIIIIIiiiiiiis huudolle. Heh siinä on kyllä kunnon kiekasu.
Mutta kaljat on loppu, eli nukkumaan tässä pitää kai mennä. Toisaalta tekis kyllä mieli alkaa vetämään Sting of the bumblebeetä bassolla, mutta ehkä se kannattaa jättää huomiselle. Tai unohtaa kokonaan. Vittu täällä mitään ostata soittaa.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 26, 2006 2:05:32 GMT 2
CRANIUMIA SAATANAT! Nymphomanic Nuns VERSE I: Necro-Nudist is my name, I ride my metal bike Dressed in leather, studs and chains And long satanic spikes I suffer breakdown on the road I got to get some help Come upon a monastery and I ring the bell VERSE II: They open up, I go inside and soon I realize This is a nunnery and now my dick will rise This dirty drummer's dick is what I think They will all need I line them up against the wall And fuck them till they bleed BRIDGE: Yes I will desecrate When I ejaculate The nuns are all insane I bring them lust and pain You fuckin' Christian whores Get down upon the floor They like to suck and lick My heavy Kaufmann stick VERSE III: I take them on the altar underneath the holy cross One by one I penetrate, virginity is lost Satan watches from below, I leve the nuns defiled Crazy orgy, ecstacy, now heaven is defied REPEAT BRIDGE CHORUS: My dick is like a loaded gun It's time to fuck some nuns Fuck you with an inverted cross Now you know who's the boss This dirty drummer's Kaufmann stick Is what they all will need I line them up agains the wall And fuck them till they bleed BRIDGE II: I'm Necro-Nudist and I am the one My Kaufmann stick is like a loaded gun I'm Necro-Nudist, I am Satan's son I desecrate and penetrate the nuns REPEAT BRIDGE II REPEAT CHORUS VERSE IV: Now I leave the monastery, the nuns are satisfied They want me to come back again I promise that I will Another day I will return on my bike I ride I'm coming back to penetrate More Christian cunts to fill!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 26, 2006 15:25:22 GMT 2
Helvetti että laskuhumala on perseestä. Aattelin stopata juomisen tähän päivään, mutta jos tämä olo vielä oikein huononee, niin nuo pontikan lirut ja swornilta haltuunotetut vinkun jämät, eivät ole enää vaihtoehto, vaan pakon sanelema keino pysyä hengissä. Lepopulssi noin 150 ja olo sen kuin huononee.
|
|
|
Post by Tuska on Jan 26, 2006 15:44:33 GMT 2
Lepopulssi noin 150 ja olo sen kuin huononee. Heh, liskot odottaa...
|
|
|
Post by Hyperborean on Jan 28, 2006 20:26:58 GMT 2
Mahtavvaa!
Istun kotona Hellboxereissa ja kaapissa 20pulloa kaljaa, ei voi valittaa.
Kuuntelen Iron Maidenia (tai siis Early days-dvd näkyy&kuuluu taustalla) ja vittu kun potkii.
Eilen olin Klubilla kemuissa, voi vittu että oli hauskaa!
Urn oli törkeä pettymys, uusissa biiseissä ei vaan ole "sitä jotain", ja lisäksi soundit kusi niin pahasti että vitutti oikein. Yksi vanha biisi taisi vain tulla, minkä jälkeen keikka taisi loppua (en ole ihan varma, tuli oltua aika hyvässä maistissa), ja jäin monttu auki katsomaan että "tässäkö tämä nyt tosiaan oli?"
Must missa pyyhki Urnilla lattiaa 666-0. Aivan VITUN kova livebändi, ja tuli täytenä yllätyksenä. Käykää ehdottomasti katsomassa seuraavalla kerralla kun Suomeen tulevat!
Hellboxilla oli myös rehvakkaan miehekäs meininki, sopi siihen humalatilaan kuin nyrkki silmään.
Skyforger meni vähän ohi, humalatilasta ja muustakin johtuen. Jotenkin semmoinen käsitys jäi että soundipolitiikka kusi välillä todella pahasti tässäkin. Ainakin semmoinen muistikuva on, että mukana kuvioissa oli jossain välissä myös säkkipilli, josta ei kuulunut kuin tasan yhtä nuottia (eli vitummoista monotonista vinkunaa), vaikka tyyppi muka soitti oikein antaumuksella jotain melodiaa. En tästäkään ole ihan varma mutta ei tämä minulle livenä vaan toiminut mahtavan Must Missan ja hyvän Hellboxin jälkeen.
Mutta siis, olen sitä mieltä että Urnilla ei ole kaksista tulevaisuutta edessään tuolla menolla. Melkoista tusinameininkiä oli tuo eilinen verrattuna esim. "666 Megatons"in cd-uusintajulkaisulla olevaan tampereen keikkameininkiin.
Onko syy rumpalissa vai vittuko siinä tökkii. Tähän tulokseen olen itse päätynyt kun kuulemma vanhemmat (kovat) biist ei juuri keikoilla ole viime aikoina raikaneet...
Jos se rumpalista tosiaan on kiinni niin HAIL TUSKA!!!!
Vittu kun olen kännissä. Ja nyt soi Tommy Tabermannin "Kiitti vitusti"-biisi, meinaan kuolla nauruun.
"Pitkät tähtäimen suunnitelmana kitata vitun pitkä kalja -niin vikkelään kuin kurkku vetää" - INDEED!
Ja:
"Vitusta tänne tultiin, ja päin vittua täällä myös menee!" AAHAHHAH!!
Ja vielä Kuolemaa siteeraten:
"Joo ei mitään muuta ku viinnaa ja aineita vaan."
Vois lähteä jonnekin pihamaalle seikkailemaan, olen tosin sen verran vahvoissa tunnelmissa, että kytät vie varmasti mennessään jos satun niihin törmäämään. Ja sunnuntaiaamu putkasta herättynä ei ole niitä kokemuksista ylevimpiä.
Taidan siis jatkaa kalsoittelua. Kiitos ja anteeksi.
|
|
viocress
Poser
Summon glohithia
|
Post by viocress on Jan 29, 2006 2:53:21 GMT 2
Hei sinä ylempänä kirjoitellut kekke roos, älä syyttele Urnin rumpalia siitä ettei meno maistu. Kyseessä on sama jätkä kuin Uncreations Dawnissa!!! = Kova! Itsekin olin juuri tsekkaamassa Malicious Death / Must Missa / Hellbox / Urn pakkausta ja kyllä toimi kuin junan vessa. Varsinkin Must Missa, jonka kitaristia tuli hiukan jututettua, oli vitun kova!!! Urn oli myös kova, sain pidellä ristiäkin, haha. Ja vihdoin sain kirjoittaa tähän ketjuun, koska olen hiukan kännissä, hahhahaha! On se vaan vittu perseestä että nuo baarit vie _aina_ _kaikki_ rahat
|
|
|
Post by Hyperborean on Jan 29, 2006 4:42:41 GMT 2
Joo vittu just vittu tulin keittiön lattialta tajuihini ja olotila on mitä "vahvin". Ja vittu viocress voi olla ihan mieltä tahansa Urnin meiningistä, mutta vitun paljon köyhempää se minun mielestä on kuin pari vuotta sitten (lue: kun Tuska oli messissä). Joo, ei Uncreation's Dawnkaan mitään paskaa ole, löytyy sitäkin levyhyllystä. Vanha URN vaan vittu tappaa, tuo eilinen oli muniin puhaltelua. Vähän sama efekti kuin nykyisellä Deicidellä. Paitsi että vielä törkeämmin. All hail Urn. Meinaan siis KUNNON Urn. Ei mikään vitun ruthless strike-Urn. Ja nyt lähti taas video-cd pyörimään. kännilisäys: aika monta v-sanaa, mutta menköön ihan piruuttaan tällä kertaa. Fukk ye all
|
|
viocress
Poser
Summon glohithia
|
Post by viocress on Jan 29, 2006 12:45:40 GMT 2
Kylläpäs oli tullut intellektuellia tekstiä eilen, haha. Itsehän en koskaan edes ole kuullut Urnia tuota eilistä keikkaa lukuunottamatta mutta ei se nyt niin paskalta kuulostanut.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Feb 2, 2006 2:11:16 GMT 2
Joo vittu just vittu tulin keittiön lattialta tajuihini ja olotila on mitä "vahvin". Ja vittu viocress voi olla ihan mieltä tahansa Urnin meiningistä, mutta vitun paljon köyhempää se minun mielestä on kuin pari vuotta sitten (lue: kun Tuska oli messissä). Joo, ei Uncreation's Dawnkaan mitään paskaa ole, löytyy sitäkin levyhyllystä. Vanha URN vaan vittu tappaa, tuo eilinen oli muniin puhaltelua. Vähän sama efekti kuin nykyisellä Deicidellä. Paitsi että vielä törkeämmin. All hail Urn. Meinaan siis KUNNON Urn. Ei mikään vitun ruthless strike-Urn. Ja nyt lähti taas video-cd pyörimään. kännilisäys: aika monta v-sanaa, mutta menköön ihan piruuttaan tällä kertaa. Fukk ye all Asslicking masturbation. eli vitun tyhjänpäivästä hölmöilyä tuo. Urn ei minusta kovin radikaalisti ole muutunut rumpalin myötä. Sama bändi se oli Tuskan soittaessa rumpuja kuin mitä se on nyt Hellwindin soittaessa. Siellä kuitenkin biisientekopuolella vaikuttaa sama(t) voima(t). Joutavaa hölmöilyä sanon minä. edit: jotain yhdyssanoja korjattu... tai sit ei mistä noita tietää
|
|
|
Post by (the true)vortex on Feb 4, 2006 19:52:38 GMT 2
Noh? onko se perseenpussausta, jos sanoo ettei nykyinen Urn toimi livejä? Minä olisin ainakin ollut tod. pettynyt jollei ks. keikalla olisi kuulunut Hell Tormetteja ym. klassikkokamaa. Varsinkin jos olisin mennyt tuonne asti. Hyviä on uudetkin mutta !SAATANA! HELL TORMENT! Saatana! Tämä topichan on känni vuodatuksille, että mitä itket?? heh Sabbat soi! sixsixsix olutta ja here i mock our society! And what the fuck are you gona do about that? haha!
|
|
|
Post by odin on Feb 5, 2006 1:59:30 GMT 2
Voi jumalauta, että mitä liikkuu oikeasti semmosten päässä, jotka ovat niin viimisen päälle muotivaatteissa ja tungeksivat jossakin muotikapakissa...? Perkele, että alkoi ottamaan otsikkoon se meininki. Syrjää myöten kaikki jätkät esittävät niin kovista, että oksat pois suutarin joulukuusesta:) Ja akat luulevat olevansa niin yyber seksipetoja, ettei ole mitään rajaa, HAH... Pakosta jouduin olemaan semmosessa paikassa tänä iltana vähän aikaa, ja sanon suoraan, että lähdin helvetin lujaa pois alta kymmenen minuutin!!! Semmoset ihmiset ovat mielestäni aivan turhaa kuormitusta tälle meidän mukavalle maallemme. Amerikkalainen MTV-kulttuuri on sittenkin totta, perkele...!!! Säälittäviä paskiaisia, heh...
|
|
viocress
Poser
Summon glohithia
|
Post by viocress on Feb 5, 2006 3:05:35 GMT 2
Jep, aivan turhaa ruveta matkimaan jotain saatanan jenkkimeininkiä ja olla samalla suomessa, vittu. Sitä ollaan ihan vitun Hervannan ghetossa yo... Liian harva tyyppi nykyään vain aattelee mitään itse ja ottaa kaiken suoraan TV:stä. Vittuun juutalaiset käyttäytymismallit ja FUCK OFF!!!
|
|
|
Post by Hyperborean on Feb 10, 2006 16:06:34 GMT 2
Asslicking masturbation. eli vitun tyhjänpäivästä hölmöilyä tuo. Urn ei minusta kovin radikaalisti ole muutunut rumpalin myötä. Sama bändi se oli Tuskan soittaessa rumpuja kuin mitä se on nyt Hellwindin soittaessa. Siellä kuitenkin biisientekopuolella vaikuttaa sama(t) voima(t). Joutavaa hölmöilyä sanon minä. Hohhoijjaa, Vortexpa sen oleellisimman totesikin tuolla. Ensiksi, tämä on kännitilityksille omistettu paikka. Ja kännissä tulee toitotettua asioita "vähän" suorasukaisesti. Toiseksi, jätit ilmeisesti sen "JOS" sanan huomaamatta sieltä välistä Hellwind-kommenttiin liittyen, jos se oli se syy miksi tuoppisi läikkyi yli. Siitä perseennuolennasta sen verran, että sanon tässä ihan rehellisesti, että Tuskan muut tekemiset eivät ole minua saaneet liikautettua oikein mihinkään suuntaan, paitsi MURHAsta kyllä tykkäsin paikoin hyvinkin paljon. (Miksi muuten noin tyly ja munakas nimi muutettiin Grindeadiksi..?) Ei minulla Hellwindiä vastaan mitään ole tms. kun en ketään Tampereen porukoita tunne tai muuta, kunhan kommentoin että mikä syy siinä on kun ei vanhoja biisejä voi soittaa yhtä poikkeusta lukuunottamatta (joka sekin meni vähän reisille), jotka toimivat helvetin paljon paremmin kuin uudet. Osaksi kyllä pitää syyttää miksaajaakin joka oli niin helvetin pihalla, että! Rumpujen basareistakin alkoi kuulua jotain napsetta muistaakseni vasta viimeisessä tai toiseksi viimeisessä biisissä, ja seisoin sentään miksauspöydän vieressä. Joku Ukin Musiikin omistajatyypin kuuro veli varmaan oli se miksaaja. Pointti oli siis se, että Megatonsin uudelleenjulkaisulla oleva keikka on yleisen meiningin, soundien ja ennenkaikkea biisien osalta sata kertaa kovempi kuin Klubilla näkemäni keikka. Klubi-floppi (minun mielestä floppi siis, kyllä siitä jotkut diggaili kovastikin lavan edessä) oli monen tekijän summa. Kyllä minä silti toivon, että nyky-Urnkin parantaisi linjaansa, vaikka tuo linja ei nyt minuun luottamusta valaisikkaan. Se tästä aiheesta. Yess, huomenna katsomaan Grand Belial's Keytä ja Uncreation's Dawnia. Gaurithothkin varmaa tulee katsottua vaikken ole biisiäkään sitä kuullut.
|
|
|
Post by Tuska on Feb 11, 2006 1:06:40 GMT 2
VITTU!!!
MORBID SAINT
Eipä tässä nyt oikeen muuta. Nyt VIELÄKIN erotta näppäinet toisistaan., Ainakin jotenkuten.
[edit]Vittu, olkoot.[/edit]
|
|