|
Post by witchfynder on Jan 8, 2008 14:17:53 GMT 2
Se oli kyllä aika koomista kun olin Essolla tossa vuodenvaihteen aikoihin ja eräs valopää kuiskasi jonnekkin suuntaan (ei ainakaan ihmisten suuntaan), että "Vitun pitkätukka...... *2min hiljasuus* Vitun finninaama" Tossa vaiheessa katoin sitä jätkää ja nauroin, mutta se ei viittiny kattoa mua edes silmiin.. Mua alko tosissaan säälittää kyseinen sälli. Poika ei saa huomiota muilla tavoin, edes vierestä istuvalta tytöltä, kun huutamalla pinnallisia ja niin sydäntäriipaisevia kommentteja mun ulkonäöstä. Nauroin sitä aika pitkän aikaa yksikseni ja tuli mieleen Chuck Schuldinerin laulama lausahdus: "Shallow are words from those who starve". Itketti tovin Sitten nämä tietyt vittumaiset baarit, joista oon kuullu pelkkää pahaa. En haluis asettaa itteäni muitten yläpuolelle, mutta vitunmoista ajantuhlausta mennä kännissä kuuntelemaan Lacostepoikien ininää päivän polttavista ongelmista avautumisen kautta. Mielummin vedän koomat tuttujen seurassa ja tappelen heidän kanssa (mieluiten nyrkein). Good friendly violent fun!
|
|
|
Post by possessor on Jan 8, 2008 22:00:49 GMT 2
Tosin mua vituttaa kaikki helvetin tiukkahousuiset tyypit. Äijä tai muija näyttää siltä kuin sillä olisi yllään joku saatanan sukelluspuku. Sitten vielä kulunut nahkatakki jonka päällä farkkuliivi. Parasta on vielä se kun farkkuliivissä lukee vitun huonolla käsialalla kirjoitettuna joku bändi ja vieläpä väärin. Siihen vielä pitkä letti niin vittu kun tekee mieli käyttää väkivaltaa. Sellaisen kukkakepin hakkaaminen olisi todella mukavaa puuhaa vaikka koko perheelle. Lisäksi vituttaa kaikki sossun luukulla inisevät pummit jotka käyttävät korvauksensa viinaan. Vitun paskat saisivat tehdä töitä tai edes yrittäisivät tehdä asialle jotain. On sitten mukava katsella ensimmäisestä tilinauhasta veroihin mennyttä summaa ja miettiä että kuinka joku mulkku kiskoo senkin rahan kurkustaan alas. Anteeksi ilmaisuni mutta vitutti taas. tässä on kunnolla sitä suvaitsemattomuutta vaikka itekin sovin moneen mainituista nimikkeistä niin silti tää nauratti. toisaalta jos tässä ei ollu tarkotettu olla yhtään ironinen tai sarkastinen niin paikka todellakin oli väärä
|
|
|
Post by sansibar on Jan 22, 2008 17:04:19 GMT 2
Onkos ihmiset käyny Helsingin keskustassa viimesen puolen vuoden sisällä? Jos olette, niin oletteko nähneet niitä kerjäläisiä, jotka rukoilevat polvilteen rahaa? Helvetti että ne on ärsyttäviä kun oon ittekki niin rahaton!
|
|
|
Post by condemned on Jan 22, 2008 17:27:35 GMT 2
Onhan siellä joo niitä, mutta myös ihme huutokaupustelijoita tarjoamassa mm. lehtiä. Ainakin kesällä näin oli kun tuli keskustassa vielä enemmän oltua päivisin. "Tosi yllättäen" kaikki jotain romaneja tai muita sontiaisia.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Jan 22, 2008 17:28:30 GMT 2
Eikö sekin ollut joku köyhien laittomien maahanmuuttajien petosoperaatio, vai mihin juttuun liittyikään se uutinen poliisien löytämästä kätköstä, jossa oli kerjäämiseen soveltuvaa rekvisiittaa, mm. kainalosauvoja ja paskaisia vaatteita?
|
|
|
Post by condemned on Jan 22, 2008 17:39:18 GMT 2
Joo, Hesari uutisoi tuosta pari viikkoa sitten. Röyhkeitä paskiaisia. EDIT: Mä en tiedä onko hesarilla joku vammainen linkittämisen esto kun ei toimi toi osoite. Mutta löytyy hesarin sivuilta hakusanalla "kerjäläis".
|
|
fkff
Sodomizer
|
Post by fkff on Jan 22, 2008 17:51:21 GMT 2
Eikä vain Helsingissä; sama juttu Oulussa jokin aika sitten, vaikkakin ehkä pienemmässä mittakaavassa. Yhtäkkiä paikalle vain pölähtää tuota lössiä eikä kukaan tiedä mistä. Hyi. Julkisen keskustelun tasokin oli tapansa mukaan lehtien yleisönosastoilla huikeaa (”no pitäähän sitä nyt vähäosaisempaa auttaa”) ja päättäjien valmiustila oli taas luokkaa 'peukku perseessä' (”no mitä näille nyt pitäs tehä??”). Tänään oli taas poikkeuksellisen ”värikäs” katukuva.
|
|
|
Post by Thrashemotör on Jan 22, 2008 18:53:05 GMT 2
Täällä Mikkelissäkin ilmaantui viime kesänä joka kadun kulmaan jonkin sortin mutiainen soittamaan haitaria! Varmaan tälläkin hetkellä on Sokoksen edessä tuo 65-85v mummo soittamassa harmonikallaan yhden soinnun humpankaltaista melua rahakipon kanssa. Noita taitaa keskustassa olla aina samaan aikaan 6-10 hemmoa. Onhan täällä myös nuo vanhat kunnon ruusukauppiaat, pari romaaninaista siis tulee ja tyrkkää ruusun käteen ja sanoo että osta osta kaunis ruusu osta.
|
|
|
Post by thrashphemer on Jan 22, 2008 19:23:59 GMT 2
Onhan noita katusoittajia ja muita katutaiteilijoita ollu ties kuinka kauan, mutta PELKÄSTÄÄN KERJÄÄVIÄ on mielestäni ilmaantunut vasta viime vuonna. Mummo istuu patjan päällä kädessään krusifiksi ja skidi siinä vieressä viattoman näköisenä.
Btw, Oon aina asunut paikassa jossa ei ole maahanmuuttajia, joten niistä ei ole ollut mulla juurikaan kokemuksia. Nyt viimesen parin kuukauden aikana somaleita on tullut samaan duuniin ja pakko sanoa että suurin osa niistä on ollut idiootteja, spedejä tai muuten vaan VITUN TYHMIÄ. Tämä yksikin sankari on ollut about 2kk duunissa (kärrypoikana), heti kun kuuli toiselta työntekijältä että sairasloma on palkallinen, niin selkä kipeytyi jotenkin sattumalta.. Tuloksena 5 työpäivää palkallista lomaa+että tyyppi antoi toiselle sompulle omat vuoronsa=kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Vittu mitä toimintaa, vittuun Suomesta tollaset paskat.
|
|
|
Post by possessor on Jan 22, 2008 20:10:53 GMT 2
mulle tuli joku äpärä kerjää tos syksyllä kiireessä vielä kävelin suuressa keskustassamme, vastaantulija lykkää ruusun yhtäkkiä käteen ja kaivaa lapun taskustaan jossa luki suomeks jotai että anna rahaa että pääsen perheeni luo romaniaan tms. sontaa. voi perse! mulloli takin taskus 20c ni löin sen sille kätee ja sanoin että siinä ja moro niin alko änkytää että bankomat, bankomat! kyllä, lähetääs nostaa sulle vaikka satanen! saatana. näin jälkeepäi ois pitäny kysyy että paljo haluat että lähet oikeesti maasta?!
|
|
|
Post by Arnagen on Jan 22, 2008 21:58:58 GMT 2
itsellä on tullut kans vastaan, tossa Swampin Second Hand liikkeen (Tampereella asuvat tietää) ovella tuli enkä ees tajunnu mitä se sano, otin vaan ruusun ja jatkoin matkaa. oikein sille jos on oikeesti käyttäny viimeset rahansa niihin ruusuihin (mitä epäilen)
|
|
|
Post by Tuska on Feb 17, 2008 22:31:03 GMT 2
itsellä on tullut kans vastaan, tossa Swampin Second Hand liikkeen (Tampereella asuvat tietää) ovella tuli enkä ees tajunnu mitä se sano, otin vaan ruusun ja jatkoin matkaa. oikein sille jos on oikeesti käyttäny viimeset rahansa niihin ruusuihin (mitä epäilen) Näimpä pari viikkoa takaperin punaisiin pysähtyneen bussin ikkunasta jonkun mummelin ja lapsen tyrkyttämässä ruusuja ohikulkijoille. Kun joku otti ruusun, mummeli tyrkkäs jonkun paperin käteen. Vittu, jos itelle tulee samat vastaan niin otan sekä ruusun että lapun ja jatkan matkaani. En hyväksy lapsien käyttöä kerjuu-apuna sitten ollenkaan. Mistä vitusta nämä kerjäläiset/kaupustelijat tänne edes tulee, ja millä rahalla? Ei näitä muutama vuosi sitten näkyny Tampereella kun erittäin harvoin.
|
|
|
Post by VomitSodomy on Apr 26, 2008 10:59:26 GMT 2
Ja onnea vaan, niitä saatanan kerjäläisiä on kuulemma nyt kesällä tulossa lisää. Teidän ainakin, että ei tarvitse ulkopaikkakunnille matkustella, täällä niitä ei ole näkynyt, ainakaan hirveästi.
Sain kyllä hyvät naurut tosta ''ruusun sekä lapun ottamisesta''
|
|
|
Post by Ellis D. on Apr 26, 2008 22:28:47 GMT 2
Miks kaikki suvaitsevaisuus/suvaitsemattomuus liitetään ulkomaalaisiin? Mä suvaitsen ihmisiä katsomatta kansalaisuuteen/etnisyytee/uskontoon, kuhan ne vaan on jees porukkaa. Kyrpäotsaisia junttihevareita pehmennettyine natsiaatteineen en taas suvaitse, oli ne sitten neekereitä, valkosia tai jutkuja.
|
|
|
Post by Tuska on Apr 27, 2008 8:15:02 GMT 2
Miks kaikki suvaitsevaisuus/suvaitsemattomuus liitetään ulkomaalaisiin? Jos viittaat tähän threadiin niin lueppa koko threadi. Täällä on väkeä joille rotu/ikä/ulkonäkö ei merkkaa mitään.
|
|
|
Post by Axekutioner on Apr 27, 2008 14:01:36 GMT 2
Minua ärsyttää suunnattomasti suomalaiset ihmiset, jotka eivät osaa suomen kieltä! Voi hyvänen aika niiden yhdyssanojen kanssa! Onko se oikeasti niin helvetin vaikeeta tajuta mitkä sanat kirjotetaan yhteen ja mitkä erikseen? Kyllä normaalilla ihmisellä jo maalaisjärki kertoo mitkä sanat kirjoitetaan yhteen. Onko englannin kielen kirjoitustyyli yhdyssanoissa vaikuttanut muka niin paljon siihen, ettei nykynuoret osaa oikeinkirjoituksen sääntöjä? Tämä nyt on taas pieni asia, mutta pakko nipottaa. Melkein hävettää olla suomalainen, kun ei perkele pennut osaa edes omaa kieltään kirjoittaa. Eikä näiden yhdyssanojen kanssa painiminen ole ainoastaan nuorten ongelma, vaan löytyy niitä virheitä aikuistenkin kirjoittamasta tekstistä. Eikö ihmisiä kiinnosta heidän oma äidinkielensä? Ja siinä he vaan sitten haukkuvat ryssiä ja mitä lie mokkakorvia, kun he eivät osaa suomea.
|
|
|
Post by aargh on Apr 27, 2008 15:04:41 GMT 2
Minua ärsyttää suunnattomasti suomalaiset ihmiset, jotka eivät osaa suomen kieltä! Voi hyvänen aika niiden yhdyssanojen kanssa! Onko se oikeasti niin helvetin vaikeeta tajuta mitkä sanat kirjotetaan yhteen ja mitkä erikseen? Kyllä normaalilla ihmisellä jo maalaisjärki kertoo mitkä sanat kirjoitetaan yhteen. Onko englannin kielen kirjoitustyyli yhdyssanoissa vaikuttanut muka niin paljon siihen, ettei nykynuoret osaa oikeinkirjoituksen sääntöjä? Tämä nyt on taas pieni asia, mutta pakko nipottaa. Melkein hävettää olla suomalainen, kun ei perkele pennut osaa edes omaa kieltään kirjoittaa. Eikä näiden yhdyssanojen kanssa painiminen ole ainoastaan nuorten ongelma, vaan löytyy niitä virheitä aikuistenkin kirjoittamasta tekstistä. Eikö ihmisiä kiinnosta heidän oma äidinkielensä? Ja siinä he vaan sitten haukkuvat ryssiä ja mitä lie mokkakorvia, kun he eivät osaa suomea. Komppaan. Myös sinä-passiivin voisi nakata suomen kielestä hevon kuuseen.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Apr 27, 2008 16:08:33 GMT 2
Minua ärsyttää suunnattomasti suomalaiset ihmiset, jotka eivät osaa suomen kieltä! Voi hyvänen aika niiden yhdyssanojen kanssa! Onko se oikeasti niin helvetin vaikeeta tajuta mitkä sanat kirjotetaan yhteen ja mitkä erikseen? Ite olen huomannut että on. Vieläkin yhdyssanat tuottaa ongelmia, vaikka erilaisissa kouluissa äidinkielenopetuksesta olen saanut nauttia jo yli 15vuoden ajan.
|
|
|
Post by VomitSodomy on Apr 30, 2008 16:42:06 GMT 2
Miks kaikki suvaitsevaisuus/suvaitsemattomuus liitetään ulkomaalaisiin? Mä suvaitsen ihmisiä katsomatta kansalaisuuteen/etnisyytee/uskontoon, kuhan ne vaan on jees porukkaa. Kyrpäotsaisia junttihevareita pehmennettyine natsiaatteineen en taas suvaitse, oli ne sitten neekereitä, valkosia tai jutkuja. En tiedä kenelle tämä nyt oli suunnattu, mutta omasta puolestani voin kertoa, että multa ainakin heltiää suvaitsemattomuutta ihan kenelle tahansa, olivat sitten ulkomaalaisia tai kotimaisia. Luonnonvalinnan välttäneitä ihmisiä riittää joka paikassa. Natsiaatetta en kannata, Saksan historia kiinnostaa ihan muuten vain.
|
|
|
Post by Arnagen on May 1, 2008 1:56:25 GMT 2
kaiken maailman natsimaisuudet on perseestä, mutta silti tää ulkomaalaisten nykymeininki vituttaa eniten tällä hetkellä. valtio syytää rahaa ja ne eikun elä ilmaseks täällä Suomessa kolmisen kuukautta ja sitten lapeksii menemään kun ei rikastunukaan vaikka niin sanottiin... Italiassa ainakin puhutaan, että menkää Suomeen, siellä on paljon töitä. en toki mitään suomalaisiakaan sosiaalipummeja hyväksy, niitä täällä Tampereen Nekalassa on ihan riittämiin, uskokaa pois.
|
|
|
Post by satanusmaximus on May 1, 2008 19:26:15 GMT 2
Suvaitsemattomuuden raja menee siinä, kun näkee katusoittajia, jotka alkavat soittaa sitten vasta kun huomaavat jonkun lähestyvän ja kun he soittavat he soittavat jotain aivan omaansa mistä ei ota vittuakaan tolkkua. Nekin kaikki ulkomaalaisia. Tekisi mieli tappaa siihen paikkaan sellaiset huijarit ja ottaa saamansa rahat.
|
|
|
Post by possessor on May 1, 2008 22:16:19 GMT 2
kunniakkaissa ja ahkerissa "uusissa suomen kansalaisissa" ei ole mitään suvaitsematonta itelle... jos vaikka jostai ugandasta tulee pätevä lääkäri tai putkimies joka hoitaa hommmansa, maksaa veronsa ja pitää turpansa kiinni niin mikäs siinä
|
|
|
Post by satanusmaximus on May 4, 2008 19:17:34 GMT 2
kunniakkaissa ja ahkerissa "uusissa suomen kansalaisissa" ei ole mitään suvaitsematonta itelle... jos vaikka jostai ugandasta tulee pätevä lääkäri tai putkimies joka hoitaa hommmansa, maksaa veronsa ja pitää turpansa kiinni niin mikäs siinä Se olisikin mahtavaa, jos kaikki olisivatkin tuollaisia. Mutta kun ei ole.
|
|
|
Post by dethrone on May 5, 2008 17:05:10 GMT 2
kunniakkaissa ja ahkerissa "uusissa suomen kansalaisissa" ei ole mitään suvaitsematonta itelle... jos vaikka jostai ugandasta tulee pätevä lääkäri tai putkimies joka hoitaa hommmansa, maksaa veronsa ja pitää turpansa kiinni niin mikäs siinä Niinpä. Tahtoo vaan olla että naapurimaihin menee kaikki tavalliset työtätekevät ja nyrkkiä kunnioittavat ihmiset. Siitähän sitten Suomelle jää kaikki se pohjasakka, kaikenmaailman loiset ja roskaväki. JA mitä tekee Suomi. Ottaa lisää näitä perkeleen mustia raiskaajia. Sieltä kun tulee sitten parhaassa iässä olevia jätkiä, jotka eivät tee mitään muuta kun loisivat päivät pitkät kaupungilla ja häiritsevät oikeita ihmisiä. Ja sosku maksaa kaiken. Perheet on jätetty taakse, vaimot ja lapset, kun ollaan ite niin vitun pelkuria että vähän kun tilanne kärjistyy niin luikitaan häntä koipien välissä naapurimaihin piiloon. Noh, siellähän ne sukulaisetkin jo ovat. Mikäs siinä ollessa kun kaikki maksetaan, hyvä etteivät tule vielä persettäkin pyyhkimään kun ollaan niin uusavuttomia ettei osata tehdä yhtään mitään kun on ollut niin helvetin rankka elämä eikä puhuta kieltäkään. Jumalauta Suomenkieltä opettelemaan ja eikun työkkärin kursseille vaan nii tietävät ainakin mitä on oikee vitutus. Ja jos ei ala homma luistamaan, eikä kieli ala taittua niin vittuun vaan täältä kattoon syljeksimästä. Kukaan ei halua heitä tänne. Sitä ei vaan uskalleta julkisesti myöntää. Yhteiskunnalle ei ole mitään hyötyä tällaisista hylkiöistä ja rikollisista apinoista joten minkä takia näitä ylipäätään pitää omassa maassa kestää. Jos minä haluan nähdä mustaa ihoa tai kikkarapäitä tai kuunnella vittumaisen kuuloista molotusta niin minä menen ulkomaille sitä katsomaan. Mutta minua ei kiinnosta heidän sairas ja vääristynyt elämänkatsomuksensa tai kulttuurinsa pätkän vertaa joten pysyn kotimaassani. Enkä pakene täältä minkään takia.
|
|
|
Post by christcrusher on Jun 1, 2008 18:42:28 GMT 2
Meikäläinen ainakin kuuluu juurikin niihin jotka valtaa bussissa sen 2 paikkaa. Vittu mielummin vaikka seison kuin istun hetkeäkään jonkun 200 kiloisen fasaanihatun vieressä. Vituttaa myös nämä sankarit jotka olettavat että jos mulla on Slayer paita ja hekin sattuvat pitämään kyseisestä bändistä niin automaattisesti haluan olla heidän ystävänsä. FUCK OFF! Kesä tulee ja jokiranta on täynnä kaikenmaailman hiekkaneekereitä, somppuja, narkkareita ja muita vastaavia ihmisyyden irvikuvia. Jokaisen niistä riesoista saisi mun puolestani tumpata tuulenhalkoja edellä sinne helvetin joen pohjaan niin että pysyy myös siellä.
|
|