revental
Poser
LORD OF APOKALYPSE
|
Post by revental on Jul 31, 2007 20:54:35 GMT 2
Itse nyt olen aika mukavasti sujut niin romanien, nightlife-timojen ja muiden merkittävien vähemmistöjen kanssa, mutta skinhead-meininki on se, mikä saa meikäläisellä kyrvän otsalle.
Lähinnä koko touhussa pistää vituttamaan se, että kun se viha "neekereihin" ja "vitun mustalaisiin" perustuu siihen mielipiteeseen, että: " ne nyt vaan on niin vitun rumia ja väärän värisiä ja kiitos suomi moro 1939-45" ja siihen, että joku iso kiho on Saksanmaalla aikoinaan "vähän" tapatti kelloseppiä ja esinahattomia ja ilmaisi näkemyksensä, millaisia ihmisten tulisi olla ja millaisia ihmisiä tulisi väheksyä, tuntuu olevan jokaiselle pilottitakille syy riehua kaduilla ns. nollat taulussa.
Parikin kertaa on tullut skinheadien kanssa juteltua heidän osoitettuaan sympatiaa nahkaista päätäni kohtaan, lähinnä pistää huvittamaan se, kun todellinen vika niissä "neekereissä" on vain se "vittu vei multa muijan ja työpaikan autokorjaamolla ja sitte ne viä tulee ja viä mun rahat, mitkä valtio on mulle velkaa!!1" ja kun herrat ilmaisee olevansa hyvinkin paljon politiikan asialla ja vannoutuneita kansallissosialisteja, mutta ainoa heidän todellinen poliittinen aikaansaannoksensa on se, että väitellään Siwan myyjän kanssa norttiaskin hinnasta.
Saatana, oli pakko avautua. Kuolemaaaa.. saatanaaa.
|
|
|
Post by Sawlover on Aug 1, 2007 21:07:03 GMT 2
Itse nyt olen aika mukavasti sujut niin romanien, nightlife-timojen ja muiden merkittävien vähemmistöjen kanssa, mutta skinhead-meininki on se, mikä saa meikäläisellä kyrvän otsalle. Lähinnä koko touhussa pistää vituttamaan se, että kun se viha "neekereihin" ja "vitun mustalaisiin" perustuu siihen mielipiteeseen, että: " ne nyt vaan on niin vitun rumia ja väärän värisiä ja kiitos suomi moro 1939-45" ja siihen, että joku iso kiho on Saksanmaalla aikoinaan "vähän" tapatti kelloseppiä ja esinahattomia ja ilmaisi näkemyksensä, millaisia ihmisten tulisi olla ja millaisia ihmisiä tulisi väheksyä, tuntuu olevan jokaiselle pilottitakille syy riehua kaduilla ns. nollat taulussa. Parikin kertaa on tullut skinheadien kanssa juteltua heidän osoitettuaan sympatiaa nahkaista päätäni kohtaan, lähinnä pistää huvittamaan se, kun todellinen vika niissä "neekereissä" on vain se "vittu vei multa muijan ja työpaikan autokorjaamolla ja sitte ne viä tulee ja viä mun rahat, mitkä valtio on mulle velkaa!!1" ja kun herrat ilmaisee olevansa hyvinkin paljon politiikan asialla ja vannoutuneita kansallissosialisteja, mutta ainoa heidän todellinen poliittinen aikaansaannoksensa on se, että väitellään Siwan myyjän kanssa norttiaskin hinnasta. Saatana, oli pakko avautua. Kuolemaaaa.. saatanaaa. Etkös nyt itsekin syyllisty yleistämiseen?
|
|
revental
Poser
LORD OF APOKALYPSE
|
Post by revental on Aug 2, 2007 15:05:41 GMT 2
Sawlover, unohdin tuossa viestissäni vielä mainita, että kansallissosialismi tanssii eri sarjassa skinhead-kulttuurin kanssa, omasta mielestäni. Kansallissosialisteilla saattaa ollakin vakavastiotettavia yhteiskunnallisia mielipiteitä, skinheadeille(suurimmaksi osaksi) kansallissosialismi/Suomen sodat tuntuu olevan syy riehua kaduilla pahoinpidellen maahanmuuttajia jne.
|
|
|
Post by Manu-vaari on Aug 2, 2007 23:27:47 GMT 2
No nyt näistä manneista.... Tunsinpa yhden mannen, sattui olemaan samalla luokalla. Hän oli ihan reilu kaveri, eikä hän koskaan riehunut eikä mitään, vaikkei mikään vitun priimus ollutkaan. Siitten tunsin pari muutakin mannea. Toinen oli ärsyttävä ja saatanan lipevä ja häiritsi tunteja. Hänestä ei kukaan oikeasti pitänyt. Ja se toinen, joka oli tyttö, kävi ilmeisesti täysin syyttä tuttujen tyttöjen kimppuun, joista yksi sattui olemaan raskaana. Voi perkele. En tahdo yleistää kaikkia romaneja työtävieroksuviksi, lipeviksi ja ärsyttäviksi hepuiksi, mutta näin näyttää olevan asian laita. Sitten lisää paskaa... Minä inhoan rasisteja, "lelunatseja", teknopellejä, teinixejä, kiihkouskovaisia, juoppoja keski-ikäisiä kaljuuntuvia miehiä jotka ovat kateellisia nuoremmalle sukupolvelle ja heidän kauniille kutreilleen, kiihkoisänmaallisia, homfoobikkoja ja erityisesti niitä vierasrotuisia, jotka teoillaan vaan lisäävät ennakkoluuloja heitä kohtaan. Ai niin, ja niitä jotka kertovat minulle miten tulisi elää, pukeutua ja erityisesti ne, jotka kertovat hiukseni olevan vitun rumat ja kehottavat minua leikkaamaan ne. Perkele, olipas paljon sanomista. Repikääs perseitänne siitä.
EDIT: Ainiin ja sitten ne "kansan"edustajat jotka lupaa ennen eduskuntavaaleja korottaa hoitajien palkaa ja opintotukea, mutta mitä tekevätkään? Omia palkkojaan kahdellasadalla eurolla? What the V-sana?
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Aug 2, 2007 23:54:32 GMT 2
Miten se repliikki siitä jostain uudemmanpuoleisesta suomalaisesta leffasta menikään, "Maailmassa on kaksi asiaa joita vihaan: mustalaisia ja rasismia"?
|
|
|
Post by (the true)vortex on Aug 3, 2007 13:27:16 GMT 2
"kermalla päälystetty koiran paska ei ole hääkakku, se on vain koiran paska" tjsp -Stephen King
Tähän asiayhteyteen tämän liittäminen voi olla hankalaa, mutta jokainen käyttäköön mielikuvitustaan.
|
|
|
Post by possessor on Aug 3, 2007 14:10:37 GMT 2
No nyt näistä manneista.... Tunsinpa yhden mannen, sattui olemaan samalla luokalla. Hän oli ihan reilu kaveri, eikä hän koskaan riehunut eikä mitään, vaikkei mikään vitun priimus ollutkaan. Siitten tunsin pari muutakin mannea. Toinen oli ärsyttävä ja saatanan lipevä ja häiritsi tunteja. Hänestä ei kukaan oikeasti pitänyt. Ja se toinen, joka oli tyttö, kävi ilmeisesti täysin syyttä tuttujen tyttöjen kimppuun, joista yksi sattui olemaan raskaana. Voi perkele. En tahdo yleistää kaikkia romaneja työtävieroksuviksi, lipeviksi ja ärsyttäviksi hepuiksi, mutta näin näyttää olevan asian laita. Sitten lisää paskaa... Minä inhoan rasisteja, "lelunatseja", teknopellejä, teinixejä, kiihkouskovaisia, juoppoja keski-ikäisiä kaljuuntuvia miehiä jotka ovat kateellisia nuoremmalle sukupolvelle ja heidän kauniille kutreilleen, kiihkoisänmaallisia, homfoobikkoja ja erityisesti niitä vierasrotuisia, jotka teoillaan vaan lisäävät ennakkoluuloja heitä kohtaan. Ai niin, ja niitä jotka kertovat minulle miten tulisi elää, pukeutua ja erityisesti ne, jotka kertovat hiukseni olevan vitun rumat ja kehottavat minua leikkaamaan ne. Perkele, olipas paljon sanomista. Repikääs perseitänne siitä. EDIT: Ainiin ja sitten ne "kansan"edustajat jotka lupaa ennen eduskuntavaaleja korottaa hoitajien palkaa ja opintotukea, mutta mitä tekevätkään? Omia palkkojaan kahdellasadalla eurolla? What the V-sana? tuosta listasta löytynee nuorehko mieshenkilö jonka ohi kuljin jokunen viikko sitten yöllä pizzeriasta poistuessani... hän luki minua kuin avointa kirjaa huutaessaan perääni "hippi homo" puoli pistettä "homo" sanasta, ecce homo=katso ihmistä. vitun ääliö...
|
|
|
Post by bewitched on Aug 3, 2007 17:01:46 GMT 2
Tämä "heitä rööki" skenaario on mullekin tuttu. Viimeksi kun tuolla mukkulanrannassa istuskelin odottamassa Maiden Hellin keikkaa ja lipitin omia kaljojani, vaikka koko seutu olikin muutettu anniskelualueeksi. Noh olin saapunut paikalle aikaisemmin ja kukaan ei huomauttanut pussikaljoistani mitään. Siinä sitten nautiskelin kaljaa sateessa, kunnes joku mannenalku ilmestyy pusikon takaa suomalaisen frendinsä kanssa ja alkaa pummaamaan tupakkaa. Tupakkaa ei ollut, mutta tämä typerys ei tietenkään voinut jättää minua rauhaan. Hän alkaa jankuttamaan, että "saanko kaiken tupakan mitä taskuistasi löytyy" !!!, siis mitä vittua? En voi sanoa, että ei olisi alkanut hieman ottaa aivoon koko tyyppi. Siinä se sitten möykkäsi pari minuuttia, kunnes järkätkin huomasivat älämölön ja heittivät mut kaljoineni pihalle. Manne karkas takasin aidan taakse mistä oli tullutkin.
|
|
revental
Poser
LORD OF APOKALYPSE
|
Post by revental on Aug 3, 2007 23:27:48 GMT 2
Itselle syy, miksi romanien kanssa tulee ihan hyvin toimeen, johtuneepi siitä, että omalla paikkakunnallani käytäntö on semmoinen, että 80-luvun lopussa tapahtuneen ns."sukusodan" johdosta paikkakunnalla asuu enää vain yksi mustalaissuku, joka monopoliasemaan hyväksikäyttäen päättää täällä asuvista romaneista ja suvun pää, ns. "kummisetä" valvoo järjestystä ja yrittää ylläpitää hyvää mainetta.
Taannoin suvun eräs jäsen riehui paikallisessa baarissa ja suku siirsi henkilön 100km päässä sijaitsevalle paikkakunnalle hommaten tälle asunnon jne. täkäläistne yhteyksien kautta. Myös eräät toisen mustalaissuvun edustajat yrittävät joskus 5 vuotta takaperin muuttaa paikkakunnalleni. Asuntokaupat oli jo sovittu ja myyjä oli jo kerennyt tuhlaamaan voittojaan, kunnes vallitsevan suvun pää oli soittanut myyjälle: "Ota asunto takaisin, ne ei muuta tänne".
Ihmeellisintä tapauksessa on se, että esim. paikkakuntani mustalaissuku tuntuu olevan eräänlainen hallittu organisaatio. Verot kierretään taitavasti sillä, että suvun omistuksessa olevat maa-alueet ja omaisuus jaetaan jokaisen suvun jäsenen kesken. Vastasyntynyt lapsi saattaa esimerkiksi ristiäisten ohessa saada omistukseena parin hehtaarin palan peltoa ja rahaa, käyttöoikeudesta kuitenkin päättää aina suvun pää.
Kun pointti nyt on vähän jäänyt epäselväksi, tuon sen esille nyt. Pelkoa siitä, että mustalaisväestö riehuisi puukkojen kanssa paikkakunnallani, ei ole. Häiriköt saavat "siirron", jotta suvun maine säilyisi tahraantumattomana. Loppujen lopuksi omissa silmissäni varsin ihailtava systeemi. ;D
|
|
|
Post by Thrashemotör on Aug 4, 2007 9:56:25 GMT 2
Itselle syy, miksi romanien kanssa tulee ihan hyvin toimeen, johtuneepi siitä, että omalla paikkakunnallani käytäntö on semmoinen, että 80-luvun lopussa tapahtuneen ns."sukusodan" johdosta paikkakunnalla asuu enää vain yksi mustalaissuku, joka monopoliasemaan hyväksikäyttäen päättää täällä asuvista romaneista ja suvun pää, ns. "kummisetä" valvoo järjestystä ja yrittää ylläpitää hyvää mainetta. Taannoin suvun eräs jäsen riehui paikallisessa baarissa ja suku siirsi henkilön 100km päässä sijaitsevalle paikkakunnalle hommaten tälle asunnon jne. täkäläistne yhteyksien kautta. Myös eräät toisen mustalaissuvun edustajat yrittävät joskus 5 vuotta takaperin muuttaa paikkakunnalleni. Asuntokaupat oli jo sovittu ja myyjä oli jo kerennyt tuhlaamaan voittojaan, kunnes vallitsevan suvun pää oli soittanut myyjälle: "Ota asunto takaisin, ne ei muuta tänne". Ihmeellisintä tapauksessa on se, että esim. paikkakuntani mustalaissuku tuntuu olevan eräänlainen hallittu organisaatio. Verot kierretään taitavasti sillä, että suvun omistuksessa olevat maa-alueet ja omaisuus jaetaan jokaisen suvun jäsenen kesken. Vastasyntynyt lapsi saattaa esimerkiksi ristiäisten ohessa saada omistukseena parin hehtaarin palan peltoa ja rahaa, käyttöoikeudesta kuitenkin päättää aina suvun pää. Kun pointti nyt on vähän jäänyt epäselväksi, tuon sen esille nyt. Pelkoa siitä, että mustalaisväestö riehuisi puukkojen kanssa paikkakunnallani, ei ole. Häiriköt saavat "siirron", jotta suvun maine säilyisi tahraantumattomana. Loppujen lopuksi omissa silmissäni varsin ihailtava systeemi. ;D Ovelat pirut...
|
|
|
Post by Sadistic Wrath on Aug 4, 2007 12:20:31 GMT 2
Lontoos pitää oikeesti vaan pistää ignorance stance päälle ja olla kun ei oliskaan. Niin helvetisi roskaa porukkaa täynnä se kaupunki. Joka sälliähän sitä "vihaa" (heh) kun pitää bändin kans venata 10 tubee enennku pääsee skittojen kanssa sisään, prkl.
Eniten nyt kummiskin Pooserit / paskan metallimusiikin diggarit ärsyttää. Ne on viel kaikenlisäks niin saatanan näsäviisaita ja tosi olevinann esim Berliinis. Miten joku joka kuuntelee Wintersunia tai Dimmu Borgiria voi oikeesti olla itestään niin vitunmoinen hevi expertti että pokkana tulee selittelemään jotain paskaa siitä miten kaikki hevi metalli on paskaa...thanks a lot.
|
|
revental
Poser
LORD OF APOKALYPSE
|
Post by revental on Aug 4, 2007 16:34:37 GMT 2
On muuten aika kummallista noiden mustalaisten tapauksessa, miksi viranomaiset eivät takerr tähän heidän pyörittämään bisnekseen. Täälläpäin kun ovat kaikki työttömyyskortistossa ja tuskin ovat allanit ja rainerit säästäneet sosiaaliturvaansa, että kuukauden välein ilmestyy pihaan uusi mersu. Tietysti resurssipula iskisi, jos siihen piikkipensaaseen lähtisi selvittelemään veronkiertoepäilyjä.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Aug 8, 2007 15:00:51 GMT 2
Sawlover, unohdin tuossa viestissäni vielä mainita, että kansallissosialismi tanssii eri sarjassa skinhead-kulttuurin kanssa, omasta mielestäni. Kansallissosialisteilla saattaa ollakin vakavastiotettavia yhteiskunnallisia mielipiteitä, skinheadeille(suurimmaksi osaksi) kansallissosialismi/Suomen sodat tuntuu olevan syy riehua kaduilla pahoinpidellen maahanmuuttajia jne. Pakko älähtää. Nyk.ajan lelunazeilla ja oikeilla skinheadeillä ei ole juuri muuta yhteistä, kuin näitten lelupoikien apinoima tyyli. Kannattasi vähän tutkia ennen, kuin lätisee omiaan. Opiskele vaikka tuolta, vaikka aika suppeata onkin. fi.wikipedia.org/wiki/SkinheadToisekseen minua kiinnostaisi tietää, millä paikkakunnalla on mannet Puzoa lukeneet. Olen pahoillani, mutta olen suht skeptinen. Kaikkihan on toki mahdollista ja ihan ok, jos joku on sivustankin kolikosta nähnyt. typoja edit2: Joo ja SW Puhuu kyllä täyttä asiaa. Ja Helvetti jos erehtyy ks tyyppisen tyypin kämpille. "ootko kuullu tätä, tai tätä" (taustalla soi jotain paskaa, tai jos oikein flaksi käy, niin jotain "räppi"metallia"", miksi vituksi sitä sitten kutsutaankin).
|
|
|
Post by VomitSodomy on Sept 9, 2007 12:06:03 GMT 2
Justiinsa tällä hetkellä en suvaitse yhtään tätä juuri perustettua Suomen islamipuoluetta vai mikä olikaan. Jos pääsevät eduskuntaan, tavoitteina on kuulemma mm. gepardin saaminen pois ruokakauppojen hyllyiltä sekä se, että muslimimuksut eivät joutuisi koulussa ''altistumaan'' musiikintunneilla heidän uskontonsa vastaiselle musiikille. Siis mitä vittua. Muslimit eivät voi sopeutua, kaikkien muiden pitää. Minä en aio. Onneksi tälläisilla puolueilla on yleensä melko vähän kannatusta...
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Sept 9, 2007 12:40:55 GMT 2
Joo ja jotain vitun halal-teurastamoita. Sanokaa vaan meikää hipiksi, mutta se halal-teurastaminen on jo aika julmaa ja tarpeetonta perseilyä. Kysehän on siis siitä että eläin käännetään Mekkaa kohti, lausutaan rukoukset ja leikataan sen kurkku auki jättäen rangat ja sellaiset koskematta, jolloin eläin kuolee verenvuotoon. Ei käytetä mitään tainnutusta tai sellaista, koska kuulemma Allahin nimi yksin riittää tainnuttamaan eläimen (joka sinänsä on aika pelottavan hienosti sanottu). Jonkun liikuntatuntien uimahallireissujen väliin jättämisen vielä tajuaa häveliäisiltä ihmisiltä, mutta ei nyt sentään mitään hiton puolueita tarvitse perustaa jos tahtoo vaihtoehtoisesti vaikka punttisalille tai juoksemaan koulua ympäri.
Ja tosiaan, mitään sopeutumista ei tasan tapahdu jos täällä päin vain kumarrellaan ja taivutaan joka asioissa. Odottakaahan vaan kun niitä muslimeja otetaan tänne enemmän. Olisi siinä sitten monikulttuurisuuden ihannoijilla tietämistä kun Suomen koko sopeutumaton muslimiväestö pääsisi aikanaan eduskuntaan ja saisi vielä aloitteitaan läpi runsaslukuisuutensa puolesta. Kohta olisikin jo jotain sharia-lain alaisia muslimialueita barrikadeineen ja kivitettyine naisineen.
|
|
|
Post by VomitSodomy on Sept 30, 2007 15:22:45 GMT 2
Saatana tuli taas tässä kaupungilla vastaan noita hevihevihevareita. Ehkä noin omaa ikäluokkaa (90-luvun tuotos), paskanen, olkapäille ylettyvä tukka, jotkut lökäpöksyhousut joissa oli jotain älyttömiä renksuja (ne on vissiin hevihousut), sikana K-raudan ketjuja ja joku saatanan Dimmu Borgir-paita päällä. Olisiko ollut vielä pentagrammikoru kaulassa. Ja siinä ympärillä pyöri jotain vitun teinigoottiäpäriä. Saatana että naureskelin koko matkan kotio.
Jotta hail satan ja dimmu borgir örh
[EDIT] en siis suvaitse tarinan henkilöitä
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Oct 1, 2007 22:17:43 GMT 2
Saatana tuli taas tässä kaupungilla vastaan noita hevihevihevareita. Ehkä noin omaa ikäluokkaa (90-luvun tuotos), paskanen, olkapäille ylettyvä tukka, jotkut lökäpöksyhousut joissa oli jotain älyttömiä renksuja (ne on vissiin hevihousut), sikana K-raudan ketjuja ja joku saatanan Dimmu Borgir-paita päällä. Olisiko ollut vielä pentagrammikoru kaulassa. Ja siinä ympärillä pyöri jotain vitun teinigoottiäpäriä. Saatana että naureskelin koko matkan kotio. Jotta hail satan ja dimmu borgir örh [EDIT] en siis suvaitse tarinan henkilöitä Itte en oo kans tajunnu noita kyseisiä housuja. Mikä vittu siinä on ettei normaalit (esim.pillifarkut) kelpaa vaan pitää kaikenmaailman remmejä ja härpäkkeitä ripustaa. Ja vielä niin saatan leveet ettei tiiä onko jalassa hame vai housut. Saatana sentää.. Kiitos tästä.
|
|
|
Post by eyezer on Oct 3, 2007 15:33:35 GMT 2
Tosin mua vituttaa kaikki helvetin tiukkahousuiset tyypit. Äijä tai muija näyttää siltä kuin sillä olisi yllään joku saatanan sukelluspuku. Sitten vielä kulunut nahkatakki jonka päällä farkkuliivi. Parasta on vielä se kun farkkuliivissä lukee vitun huonolla käsialalla kirjoitettuna joku bändi ja vieläpä väärin. Siihen vielä pitkä letti niin vittu kun tekee mieli käyttää väkivaltaa. Sellaisen kukkakepin hakkaaminen olisi todella mukavaa puuhaa vaikka koko perheelle.
Lisäksi vituttaa kaikki sossun luukulla inisevät pummit jotka käyttävät korvauksensa viinaan. Vitun paskat saisivat tehdä töitä tai edes yrittäisivät tehdä asialle jotain. On sitten mukava katsella ensimmäisestä tilinauhasta veroihin mennyttä summaa ja miettiä että kuinka joku mulkku kiskoo senkin rahan kurkustaan alas.
Anteeksi ilmaisuni mutta vitutti taas.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 3, 2007 19:55:27 GMT 2
farkkuliivit 4 life, hv
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Oct 5, 2007 9:43:08 GMT 2
Mahtaakohan tällä foorumilla muita ollakaan kuin pitkätukkaisia kukkakeppejä? Paitsi on Tuska vissiin kalju.
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Oct 5, 2007 14:09:58 GMT 2
Enpä tuosta kukkakepistä nyt tiiä.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 6, 2007 10:34:12 GMT 2
|
|
|
Post by Tuska on Oct 6, 2007 17:30:27 GMT 2
Tehdäämpä niin, että seuraavalla kerralla pasteat tämänkaltaiset kuvat suoraan huonoon huumoriin ja kirjoitat jos on jotain asiaa ettei tartte poistaa kuvia ja antaa varotusta, tai toistuvasta ohjeitten noudattamatta jättämisestä poistaa foorumilta. ELI: Pidetään paska siihen varatussa perseessä, eli Huono huumori-threadissa. Kiitos jo etukäteen.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Oct 7, 2007 3:20:24 GMT 2
tai tehdäänkö näin? Heräätte tajukankaalla kämpältä, naama täynnä shittiä, eikä mitään tajua mistä shitti on tullu naamalle. mutta yhtä kaikkki kaikki uhoomista tullu shitti on naamalla ja olette onnellisia. nimimerkillä ei mitään kosmista tajuamista mutta ilm olen aika yhtä olevan kanssa justiinsa tämän kaikkeuden kanssa juuri. hahaha. Mitäpävittua tämä vittua tämä juuri naamalla ja keholla oleva hc tuote lienee.... Wittu hc shittiiä. Ei mitään kukkakeppishittiä. hc shittiä. oh my god. hc shittiä. Fuck you all edit: mitä helvettiä minä olen kirjotellu. Noh Kuitenkin. Onhan tuossa nuusutin kuvissa se huomattava, että tuota ensimmäisen kuvan porukkaa en suvahe ollenkaan. Johonkin se raja on vedettävä. Kiva se oli teini olla, van onhan tuo jo vitun noloa ja typerää. Kaikenmaailman meikkispedet voi haistaa pitkän paskan. Jos tunnistat itsesi tästä niin FUCK YOU! Keskityn teininä jo olennaiseen eli juomiseen ja huonoon käytökseen(vanhemmiten olen jo sangen harjaantunut huonossa käytöksessäni). Toiset keskittyy punaviiniin ja meikkeihin. eli eli. Fuck off ja sitä rataa
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Oct 8, 2007 14:45:32 GMT 2
mitä helvettiä minä olen kirjotellu. Eikö oo mukava lukea aina mitä sitä on kännissä kirjotellu... Äijä ollu taas kunnon koomassa ;D
|
|