|
Post by odin on Jan 20, 2006 18:38:52 GMT 2
Jaaha. On taas yksi koukkunokka-aivopesun uhri täällä sanomassa, että mitä "kannattaa" olla, ja mitä ei. Tottakai on yleisesti paheksuttavaa olla niin sanotusti natsi, kun koko maailman media ja muut ovat sitä niin vastaan... Voisin vielä sanoa vhhv:lle, että kannattaa itsekkin miettiä, mitä ajattelee asioista. Ja loppujen lopuksi, ovatko ne asiat sittenkään niin pahoja mitä tosissaan sisimmässään ajattelee... Että tämmöstä. Odin on puhunut...
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Apr 21, 2006 16:09:16 GMT 2
En voi sietää mutiaisia. Eilenki joku saatanan savunahka somali tuli valittaa ku olin autolla parkissa ovi auki eikä se päässy parkkiin joten se se sielä tööttäili ja huuteli jotaki mutten saanu selvää mitä joten vilkaisin taustapeiliin ja mietin että onko tuo hullu..? Itsemurhaako se miettii..? En tiedä miksi mutta teki mieli ottaa kirves penkin alta ja iskeä se somalin konepeltiin ja pyyhkiä se vitun virne sen kasvoilta kusemalla sen päälle.... Mutta onneksi on vielä jotain itsehillinnän rippeitä jäljellä joten löin oven kiinni ja sytytin savukkeen ja annoin asian olla.... (Joku varmasti miettii miksi hermot menee näin? Mutta niin se vain on ) En myöskään suvaitse manneja. Täälä päin ainaki ne on mulukkuja. [Edit] Yhtä henkilöä lukuun ottamatta kun nyt miettii En suvaitse hitaita ihmisiä kaupassa enkä varsinkaan kassalla Lista on pitkä enkä jaksa kirjottaa koko päivää
|
|
|
Post by aargh on Apr 21, 2006 16:37:48 GMT 2
En suvaitse hitaita ihmisiä kaupassa enkä varsinkaan kassalla Oho, ollaan sentään jostakin samaa mieltä.
|
|
|
Post by locust on Apr 24, 2006 15:04:07 GMT 2
Minun mielestä kaikki helvetin maahanmuuttajat sais käännyttää heti rajalta takaisin paskamajoihinsa. Ja jo tänne pesiytyneet vois pistää samaan laivaan ja menox, sano annie lennox... Ne eivät ole muuta kuin syöpäläisiä, jotka vievät suomalaisilta leivän suusta. Tosin kyllä suomalaisten itsensä avustamana (hyysärit hallituksessa, jne..). Ja nämä hyysärit vois laittaa kans samaan laivaan, kun ne kerran haluavat niin globaalia meininkiä kokea. Mutta pahimmat on kyllä nämä rotupetturit/huorat, jotka veljeilevät sen saastan kanssa. Heille toteuttaisin käytäntöä saunan taakse, eikä takaisin. Ja nämä surullisen kuuluisat "valkoiset neekerit" lökäpöksyineen vois vispata takaisin spermaksi, ja nussia uudestaan. Jos vaikka heistä tulisi toisella kerralla edes ihmisiä, piste. Niin ja muuten, olen NATSI, ja HYVIN ylpeä siitä. Joops, ja mun puolesta sinut vois ihan huoletta nakata siihen samaan laivaan. On meinaan justiinsa sitä perustekstiä mitä olen perusjunterojen suusta tottunu kuulemaan. Ei vittu jaksa. Ei saatana, tässähän vaan masentuu ku lukee tätä lautaa. I'll lead myself out.
|
|
|
Post by Kaosbringer on Jul 15, 2006 13:39:52 GMT 2
Vittuun poliittinen korrektius ja suvaitsevaisuus!!! Ei just kiinnosta ykskään polkkatukka, manne, neekeri, arabi, jutku, Lahtelainen bilehile, kuusaalainen pirinatsi tai Kouvolalainen kiiltokuva "blackmetal" kusipää!!!
FUKK OFF POSERS! YOU KNOW WHO YOU ARE!
|
|
|
Post by Kaosbringer on Jul 15, 2006 13:46:05 GMT 2
Niin ja muuten, olen NATSI, ja HYVIN ylpeä siitä. Kerroppa oi Odin, mulle mitä kansallissosialismi sulle merkitsee!!!
|
|
|
Post by guora on Jul 16, 2006 16:51:54 GMT 2
Itehän lähen siitä että täysi-ikäiset rikollismaahanmuuttajat vittuun
|
|
|
Post by vhhv on Jul 17, 2006 11:58:52 GMT 2
Niin ja muuten, olen NATSI, ja HYVIN ylpeä siitä. Kerroppa oi Odin, mulle mitä kansallissosialismi sulle merkitsee!!! Ei vittu mitään. Sen tunnistaa heti minkälainen "kansallisosialismin soturi" siellä ruudun toisella puolen on kirjoittelemassa. Heille tuntuu olevan tärkeintä vain toisen rodun loukkaaminen. Jos kerta on kiinnostunut tuollaisesta toiminnasta niin suosittelisin näitä "lelunatseja" perehtymään paremmin aiheeseen, jonka puolesta luulevat "taistelevansa". En ole suuntautunut poliittisesti milläänlailla.
|
|
|
Post by Kaosbringer on Jul 17, 2006 13:26:30 GMT 2
Näitä leulu"natseja" tuntuu olevan muutenkin liikaa!
Eli vähän laadukkaampaa tekstiä kiitos!
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Jul 19, 2006 17:02:07 GMT 2
"Lelunatsi" Hyvä sana. Itse olen ihan vaan rehellinen suomalainen rasisti ;D
|
|
|
Post by empty on Jul 23, 2006 10:21:11 GMT 2
En suvaitse ihmisiä jotka käyttävät voimakasta/liikaa hajuvettä/parfyymiä/partavettä/dödöä tai muuta vastaavaa. Perjantaina esimerkiksi eteeni istahti äijä joka oli suihkinut itseensä jotakin josta tuli mieleen hyttysmyrkky. Ja sitä sitten joutui koko matkan haistelemaan, kun ei jäänyt ennen minua pois. Tukkoiseen nenäänhän nuo saattavat auttaa, mutta mielummin kyllä pidän tukkoisen nenän kuin haistelen. Ja hajuvesi osastot kierrän kaukaa.
En suvaitse myöskään jo mainittuja pissisteinixejä, amispoppareita, wannabegootteja ja hoppareita. Niin ja isänmaallisuuspellet ovat myös sellaisia, joita en suvaitse.
Edit: Himourheilijat ja bodaajat unohtuivat. Jo sixpack masut on kamalia, mutta nämä lihaskimput sitten..Ei saatana. Eikä tuo hemmetisti treenattu vartalo tietystikkään ole ainoa asia jota en suvaitse noissa tyypeissä.
|
|
|
Post by Thrashemotör on Jul 24, 2006 12:26:50 GMT 2
Noita amis/lelunatseja tuntuu olevan kun sieniä sateella, mistä niitä oikein sikiää? Btw en suvaitse latexifagootteja tai teinigootteja, joka onkin vähän tunnetumpi termi.
|
|
|
Post by empty on Jul 26, 2006 20:25:28 GMT 2
Tarkentakaapas mitä tarkoitatte noilla "lelunatseilla".
|
|
|
Post by Tuska on Jul 26, 2006 23:33:39 GMT 2
Tarkentakaapas mitä tarkoitatte noilla "lelunatseilla". Taitaa yleensä tarkoittaa n.15-17 vuotiaita kaljuja "nazi"-skinejä joille kansallisosialismi meinaa kaljaa, kaljua, suomi jellona-paitaa, Suomen lippua seinällä, naisia, viinaa, sieg heilien huutamista kavereiden kesken ja tupakkaa ja jotka ovat kadulla yksin ollessaan vitun hiljasta poikaa. Elikkä ihmisiä jotka eivät todennäkösesti ole ajatelleet asiaa yhtään, vaan ovat paikkaansa hakevia teiniangstaajia jotka purkavat pahaa oloaan tekeytymällä natseiksi ja käymällä joukolla yksittäisten ihmisten kimppuun. Ainiin, vaatetus: kalju tai lyhyt tukka, musta pilotti, mustat/siniset farkut tai citykamo-maastohousut, maiharit Anttilasta ja Suomen lippu-hihamerkki Hoopeestä. Varmaan löytyy joitakin jotka on ajatellukkin asioita, mutta kokemus sanoo että niitä on harvassa. Näin sen näkisin. Ja jottei unohdu, niin tässä oma kantani kaikista poliittisista suuntauksista: FUKK POLITICS
|
|
|
Post by empty on Jul 26, 2006 23:44:23 GMT 2
Asia selvä. Samoja tyyppejä tarkoitan isänmaallisuuspelleillä.
|
|
|
Post by vhhv on Jul 27, 2006 10:40:43 GMT 2
Mutta muistathan, että voi olla puhtaasti isänmaallinen olematta jonkunsortin "natsi"? Itse olen ainakin hyvin ylpeä siitä että saan olla suomalainen.
|
|
|
Post by Thrashemotör on Jul 27, 2006 14:50:46 GMT 2
Erittäin huvittava tapahtuma osui omalle kohdalle: Olin jutellut tyttöystäväni kanssa hänen kaveripiiristään, joka koostuu nykyään pelkistä lelunatseista ja olin sanonut erään ihmisen esimerkkinä olevan huonua seuraa hänelle. No tietysti hän meni puhumaan tästä kyseiselle henkilölle, joka soitti minulle myöhään yöllä umpijurrissa räyhäten puhelimessa. Siinä aikamme kinastelimme puhelimen välityksellä, kunnes hän alkoi uhkailla että tulee pieksemään meikäläisen, no sanoin että tervetuloa tänne että en minä pelkää. Oli poika samantien soittanut tyttöystävälleni ja pyytänyt häneltä lupaa piestä minut. Tämän lelunatsin ensimmäiset kaksi lausetta puhelun aikana olivat seuraavat: "Olit puhunu paskaa." ja "Olit haukkunu mua natsiks." Tällaisia kivoja poikia meillä Mikkelissä Anteeksi, taisi mennä vähän off topic, mutta kuitenkin noista "kansallissosialisteista"
|
|
|
Post by Mithsereg on Jan 31, 2007 21:40:44 GMT 2
Herätänpä tässä vanhan aiheen taas henkiin, tosin en niin huvittavalla tapahtumalla. En myöskään itse pidä manneista, eikä parin viikon takaiset tapahtumat ainakaan paranna suhtautumistani. Paikalliset mannet päätti pistää pienet riot käyntiin ja riehuivat ympäri kylää. Ajelivat autolla tahallaan ala-asteelaisen yli, hakkasivat yhen pariskunnan rautaputkilla, hajottivat paikkoja yms. Poliisi ja kaupunginvaltuusto ei tee mitään asialle vaan niin ne saa asua kaupungin asunnoissa ym. Se vaan alkaa kohta näkyä kun paikalliset alkaa ottaa oikeuden omiin käsiinsä, alkaa mannejen pelleilyt vähintäänkin kyllästyttämään ja näin pienellä paikkakunnalla niiden riehuminen erottuu varsin näkyvästi. Tuosta oman käden oikeudesta kertoo mm. se, että mannet oli sillon pari viikkoa sitten hakannu yhen tyypin auton hajalle niin sehän oli ottanu ja kaverinsa kanssa polttanu yhen ja muuten hajottanu kaks mannejen autoa. Paikalliset hirviporukatkin tykkää manneista, eräskin sano että kai niitä pitää alkaa kohta ite ampumaan niin paikallinen pappikin sano että voi kustantaa aseet. ;D Se voi olla omallakin kohdalla kun tuo ajokortti kohta tipahtaa taskuun niin eteen sattuessaan saatan olla väistämättä. Eikä ole muuten ainut kerta kun ovat riehuneet, multakin vievät tuossa syksyllä puukon kanssa ne vähät rahat mitä oli mukana. Luulen että jokaiselta paikalliselta löytyy syitä potkia ne paikkakunnalta.
|
|
L.A
Blasphemer
|
Post by L.A on Jan 31, 2007 23:17:14 GMT 2
Tämä nyt kuuluisi enemmän ehkä huonoon huumoriin, mutta menkööt. irc-galleria.net/blog.php?nick=diablo-Lukekaas ton hemmon päiväkirjaa, ei saatana hajoilen. Kaikkein paras otos on tosin otettu pois, harmi. Tolla jurpolla oli kuva, jossa se oli viiltänyt lasinsirulla hakaristin väärinpäin olkapäähänsä ja alapuolella "oho meni väärinpäi!!" tjsp. ;D
|
|
|
Post by stench on Feb 1, 2007 0:47:34 GMT 2
Tämä nyt kuuluisi enemmän ehkä huonoon huumoriin, mutta menkööt. irc-galleria.net/blog.php?nick=diablo-Lukekaas ton hemmon päiväkirjaa, ei saatana hajoilen. Kaikkein paras otos on tosin otettu pois, harmi. Tolla jurpolla oli kuva, jossa se oli viiltänyt lasinsirulla hakaristin väärinpäin olkapäähänsä ja alapuolella "oho meni väärinpäi!!" tjsp. ;D "ELÄMÄ ON VITTUJEN ELÄMÄ MUL ON HAKARISTI NÄYTÖLLÄ JA JULISTE KOTONA ......!!!!!!!!" No sittenhän on kaikki hyvin! Oikeesti, ei helvetti. Kasvaa vähemmästäkin tatti otsaan. Kun Sodo-Mister Mister aloitti, niin ei sitä kehtaa lopettaakaan: irc-galleria.net/view.php?nick=8th_CommandmentArialainen kallonmuotokin löytyy.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Feb 1, 2007 15:23:45 GMT 2
Tolla jurpolla oli kuva, jossa se oli viiltänyt lasinsirulla hakaristin väärinpäin olkapäähänsä ja alapuolella "oho meni väärinpäi!!" tjsp. ;D Miten hakaristi on väärinpäin?
|
|
L.A
Blasphemer
|
Post by L.A on Feb 1, 2007 16:37:49 GMT 2
Tolla jurpolla oli kuva, jossa se oli viiltänyt lasinsirulla hakaristin väärinpäin olkapäähänsä ja alapuolella "oho meni väärinpäi!!" tjsp. ;D Miten hakaristi on väärinpäin? No eh. Varmaan ymmärsit, että tarkoitin Natsien hakaristisymbolia, enkä yleisesti swastikaa.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Feb 3, 2007 13:30:04 GMT 2
Tämä nyt kuuluisi enemmän ehkä huonoon huumoriin, mutta menkööt. irc-galleria.net/blog.php?nick=diablo-Lukekaas ton hemmon päiväkirjaa, ei saatana hajoilen. Kaikkein paras otos on tosin otettu pois, harmi. Tolla jurpolla oli kuva, jossa se oli viiltänyt lasinsirulla hakaristin väärinpäin olkapäähänsä ja alapuolella "oho meni väärinpäi!!" tjsp. ;D Ei helvetti mikä retardi; vakavasti vammainen irc-galleria.net/view.php?nick=diablo-&image_id=52436299Mannet on kivoja. Viime viikollakin eräs paikallinen mielipuoli akkamanne töllötti silmät lautasina ja vilkutti minulle autosta. Ajotyylihän on manneilla mikä on.
|
|
|
Post by Mithsereg on Feb 4, 2007 23:47:33 GMT 2
Miten hakaristi on väärinpäin? No eh. Varmaan ymmärsit, että tarkoitin Natsien hakaristisymbolia, enkä yleisesti swastikaa. Natsit käytti hakaristiä juurikin swastikana sen varsinaisen merkityksen takia. Joten myös molemmin päin ja suorassa, eikä pelkästään kärjellään. Vaikka yleisin taitaa olla se kärjellään seisova sakarat kellon suuntaan sojottava. Occult History of the Third Reich.\o/
|
|
L.A
Blasphemer
|
Post by L.A on Feb 5, 2007 0:20:28 GMT 2
No eh. Varmaan ymmärsit, että tarkoitin Natsien hakaristisymbolia, enkä yleisesti swastikaa. Natsit käytti hakaristiä juurikin swastikana sen varsinaisen merkityksen takia. Joten myös molemmin päin ja suorassa, eikä pelkästään kärjellään. Vaikka yleisin taitaa olla se kärjellään seisova sakarat kellon suuntaan sojottava. Occult History of the Third Reich.\o/ Ok, en tiennytkään.
|
|