Roudantuoja
Poser
Reinventor of Schwartze Magick
|
Post by Roudantuoja on Feb 11, 2007 1:14:42 GMT 2
En suvaitse manneja, koska NE (eivät he) rötöstelevät. Samasta syystä en suvaitse somaleita. Fukk off, yleistän koska siihen on aihetta. En myöskään suvaitse nähdä mokomia koska ovat mielestäni rumia, jokainen. En suvaitse kaljapäissään riehuvia amisnatseja, vaikka kaljapäissään riehuminen on kivaa. En suvaitse sairaalaruokaa.
Hyi vittu!
|
|
|
Post by vhhv on Feb 12, 2007 20:20:14 GMT 2
No eh. Varmaan ymmärsit, että tarkoitin Natsien hakaristisymbolia, enkä yleisesti swastikaa. Natsit käytti hakaristiä juurikin swastikana sen varsinaisen merkityksen takia. Joten myös molemmin päin ja suorassa, eikä pelkästään kärjellään. Vaikka yleisin taitaa olla se kärjellään seisova sakarat kellon suuntaan sojottava. Occult History of the Third Reich.\o/ Siis mitääöag? Mikä tämän hakaristi symbolin "varsinainen" merkitys on? Ihan mielenkiinnosta vain kyselen.
|
|
L.A
Blasphemer
|
Post by L.A on Feb 12, 2007 20:43:42 GMT 2
Natsit käytti hakaristiä juurikin swastikana sen varsinaisen merkityksen takia. Joten myös molemmin päin ja suorassa, eikä pelkästään kärjellään. Vaikka yleisin taitaa olla se kärjellään seisova sakarat kellon suuntaan sojottava. Occult History of the Third Reich.\o/ Siis mitääöag? Mikä tämän hakaristi symbolin "varsinainen" merkitys on? Ihan mielenkiinnosta vain kyselen. Wikipediasta löytyy aika hyvä artikkeli hakarististä.
|
|
|
Post by daraja on Feb 13, 2007 14:58:17 GMT 2
Minulla ottaa aivoon kaikenlaiset ämmät. Ihan sellaiset eukot jotka koko ajan aukoo päätään tyhjästä. Ja tietenkin selkärangattomat miehet. Luoja! Saatana eukoille ei pidä antaa periksi joka asiassa vaan pistää takaisin.
|
|
|
Post by stench on Feb 13, 2007 19:42:33 GMT 2
Minulla ottaa aivoon kaikenlaiset ämmät. Ihan sellaiset eukot jotka koko ajan aukoo päätään tyhjästä. Ja tietenkin selkärangattomat miehet. Luoja! Saatana eukoille ei pidä antaa periksi joka asiassa vaan pistää takaisin. Vautsi! Misogyyninen nainen! Pistä vaikka puhelinnumeroa ja kokovartalokuvia privalla, niin keskustellaan asiasta. T: "Male Supremacy -88" Niin, mua nakertaa yleisesti kaikki idiootit ihmiset, joiden kanssa ei voi puhua kuin yhdestä asiasta tai joiden päähän ei mahdu kuin yksi asia kerrallaan. Tai ehkä sellainen tyypillinen esimerkki ihmisestä, jota ei kiinnosta lainkaan itsensä kehittäminen myös henkisellä tasolla ja jotka eivät kykene loppupeleissä itse ajattelemaan ollenkaan. Esim. kerran kun juttelin tällaisen tyypin kanssa, eikä tämä sitten tajunnut jotain mitä sanoin, niin alkoi huutamaan: "Haluuksää turpaas hä?!" "Missä järki uinuu, siellä nyrkit puhuvat"
|
|
|
Post by Thrashemotör on Feb 13, 2007 20:36:21 GMT 2
Onpa muuten pari kertaa sattunut omalle kohdalle tuo sama juttu, ei aivokapasiteetti riitä niin käytetään varavoimanlähdettä.
Väärässä olevat jääräpäiset ihmiset on kyllä semmonen rasitevamma, että tekisi mieli laittaa lankulle kävelemään ja nukkumaan kalojen kanssa.
|
|
|
Post by daraja on Feb 15, 2007 9:31:07 GMT 2
Vautsi! Misogyyninen nainen! Pistä vaikka puhelinnumeroa ja kokovartalokuvia privalla, niin keskustellaan asiasta. T: "Male Supremacy -88" Haahaha! Mulla ottaa aivoon penkkarit. Ne on tänään ja minun pitäisi pitää niitä maailman tärkeimpänä asiana. Gaah, en jaksa... Ja kaikki ihmiset tulee moraalisoimaan minua siitä ettei oikein kiinnosta. Minua ottaa myös aivoon känni-idiootit, jotka ei tajua häipyä vaikka kuinka monta kertaa sanoisi, että painu helvettiin. Ja tyyppi oli vakuuttunut, että vihaan sitä eikä siltikään tajunnut! Luoja.
|
|
haava
Poser
COMMANDER FOR TRIUMPH
|
Post by haava on Feb 16, 2007 9:53:11 GMT 2
Neekerit Mannet Wiggerit Vammaiset Apinat Pasifistit Punkkarit Narkkarit Hipit Homot Vihreät Vasurit SDP
Siinä pähkinänkuoressa mikä mättää Suomenmaassa, hahaa!
|
|
|
Post by Hyperborean on Feb 16, 2007 11:34:55 GMT 2
.... Vihreät Vasurit SDP Siinä pähkinänkuoressa mikä mättää Suomenmaassa, hahaa! Mihinkäs Kokoomus jäi? Ei se sakki yhtään sen parempi ole kuin nuo muutkaan suuremmat puolueet, samanlaista rahanahnetta paskasakkia kaikki tyynni. "Kansanedustus" my ass! n.p. Annihilatus: Christian Slut (Bändi on omistanut biisin Kokoomuksen Piia-Noora Kaupille )
|
|
|
Post by Hyperborean on Feb 16, 2007 11:41:25 GMT 2
Mulla ottaa aivoon penkkarit. Ne on tänään ja minun pitäisi pitää niitä maailman tärkeimpänä asiana. Gaah, en jaksa... Ja kaikki ihmiset tulee moraalisoimaan minua siitä ettei oikein kiinnosta. En muuten yhtään ihmettele. Itseäni vitutti eilen ja hartaasti seisoskellessani kauppatorilla bussia odottamassa, kun ne saatanan mölisevää rupusakkia olevat kuorma-autot tukki joka ikisen risteyksen. Jos silkalla HALVEKSUNNALLA voisi tappaa, olisi kuorma-autojen lavat lainehtineet ruumiita mustanaan, hahaa! ;D
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Feb 16, 2007 15:38:20 GMT 2
Minusta penkkarit oli hieno juhla. Vetää hirmuset naamat koululla ja heitellä poliiseja pulloilla. Minun mittarilla tuo täyttää jo ihan kunnon kestien merkit... mut jospa se siitä kun pesette kajaalit pois.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Feb 16, 2007 18:13:49 GMT 2
Känni-idiootit kieltämättä vituttavat. Toisaalta siinä korillisen kohdalla taitaa se omakin järki olla jo luokkaa "ufojen kosmisia viestejä". Että lienen jäävi sanomaan tästä mitään ;D
Viranomaiset ja kursseja järjestävät, perseestä olevat, firmat ovat iso EI. Aamuinen kaksituntinen tyhjän puhuminen ja "ryhmähengen luominen", kuukauden parin kursseilla. joo ja jaah.
|
|
|
Post by Hyperborean on Feb 16, 2007 22:25:05 GMT 2
Minusta penkkarit oli hieno juhla. Vetää hirmuset naamat koululla ja heitellä poliiseja pulloilla. Minun mittarilla tuo täyttää jo ihan kunnon kestien merkit... mut jospa se siitä kun pesette kajaalit pois. Lähinnä kyse on myös siitä, kuinka paljon koko vitun ylioppilastutkintoa arvostaa. Itse en kyseistä pilipalitutkintoa arvosta, enkä tarvitse tekosyitä kännissä remuamiseen, osaan sitä tehdä jo ihan muuallakin ilman mitään tekosyitä. Jos tuo kajaali-pointti oli olevinaan vittuilua, niin se oli varmaan jonkun "yleissivistävän" koulutuksen tulosta, eikä amis meinannu oikein tajuta. Varmaan joku ylioppilaslautakunta antas vähintään magna cum lauden, kun "olipa se nyt niin saatanan nokkela sutkautus että!"
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Feb 17, 2007 23:46:15 GMT 2
Minusta penkkarit oli hieno juhla. Vetää hirmuset naamat koululla ja heitellä poliiseja pulloilla. Minun mittarilla tuo täyttää jo ihan kunnon kestien merkit... mut jospa se siitä kun pesette kajaalit pois. Lähinnä kyse on myös siitä, kuinka paljon koko vitun ylioppilastutkintoa arvostaa. Itse en kyseistä pilipalitutkintoa arvosta, enkä tarvitse tekosyitä kännissä remuamiseen, osaan sitä tehdä jo ihan muuallakin ilman mitään tekosyitä. Jos tuo kajaali-pointti oli olevinaan vittuilua, niin se oli varmaan jonkun "yleissivistävän" koulutuksen tulosta, eikä amis meinannu oikein tajuta. Varmaan joku ylioppilaslautakunta antas vähintään magna cum lauden, kun "olipa se nyt niin saatanan nokkela sutkautus että!" Oiski antanu. Kirjotin C:n. Enempi viittasin siihe "jos vois tappaa pelkällä halveksunnalla" mitälie. Oisit vaikka heittäny kivellä tai jotain. Heti ensimmäinen mielikuva oli 14v. luiseva poika tukkasilmillä ja silmät mustana kyräilemässä jossain kadunnurkassa. Minusta näissäkin hommissa pitäisi olla enempi mukana semmosta perinteistä huligaanihenkeä eikä mitään taiteilua. Jos asiat vituttaa niin sitten osoittaa sen selkeästi (tässä tapauksessa mieluiten fyysisesti) eikä pui sitä myöhemmin jossain intterwebissä. Varsinaisesti en tätä sinua kohtaan hyökkäykseksi tarkota, mutta siitähän tämä ajatus sitten lähti.
|
|
|
Post by Hyperborean on Feb 18, 2007 0:28:26 GMT 2
Oiski antanu. Kirjotin C:n. Enempi viittasin siihe "jos vois tappaa pelkällä halveksunnalla" mitälie. Oisit vaikka heittäny kivellä tai jotain. Heti ensimmäinen mielikuva oli 14v. luiseva poika tukkasilmillä ja silmät mustana kyräilemässä jossain kadunnurkassa. Minusta näissäkin hommissa pitäisi olla enempi mukana semmosta perinteistä huligaanihenkeä eikä mitään taiteilua. Jos asiat vituttaa niin sitten osoittaa sen selkeästi (tässä tapauksessa mieluiten fyysisesti) eikä pui sitä myöhemmin jossain intterwebissä. Varsinaisesti en tätä sinua kohtaan hyökkäykseksi tarkota, mutta siitähän tämä ajatus sitten lähti. Point taken & understood. Kyseisessä vitutuksessahan oli mukana myös se, että myöhästyin töistä (ja tiesin sen jo tuolla hetkellä) vain ja ainoastaan noiden penkkarikuorma-autojen takia, ja reippaasti, vaikkei se nyt sinänsä mikään katastrofi ollutkaan. Mitä tulee "14v. luiseva poika tukkasilmillä ja silmät mustana" - pointista, niin sain siitä ihan vitun hyvät naurut, kiitoksia! Kyllä niitä semmoisiakin tapauksia täällä riittää muuten ihan riittävästi, mikä on hyvä sinänsä, saapahan aihetta nauruun. Ja olen liian rauhallinen tyyppi viskelemään jotain randomtyyppejä kivillä tai muilla, vaikka kuinka vituttaisi. Paitsi ehkä kännissä (mitä eilen olinkin kun tuon vastineen kirjotin), heh. Kannattaa kuitenkin vastedes katsoa kelle tuommosia kajalikommentteja heittelee, tällä laudalla ei (tietääkseni) semmoset tyypit ole heiluneet liki kahdensadan postauksen vertaa, kuten vaikkapa minulla. Vaikka sinänsä ymmärrän miksi sen heitit, kun tarkemmin ajattelen tuota omaakin alkuperäistä avautumista. Case closed? Nyt lisää sitä kaljaa Saatana, ja ehkä Zemialia tähän väliin. T: A.H.
|
|
|
Post by daraja on Mar 6, 2007 20:10:14 GMT 2
Minulla ottaa erittäin pahasti päähän ukot jotka juoruaa selän takana kuin ämmät konsanaan. Sellaiset vittumaiset ämmät. Minusta ollaan heti tekemässä jotain nistiä kun liikun vähän ''sen näköisessä'' porukassa. Niin vissiin. Tämä ämmämulkku nyt vaan sattuu olemaan aivan saatanan ruma ja se toinen ''epäilyttävän'' näköinen jätkä taas helvetin hyvän näköinen. Missä mättää, minussa, demokratiassa vai koivussa? Helvetti.
|
|
|
Post by Tuska on Mar 15, 2007 4:46:41 GMT 2
"Vihaat kaikkea. Kaaos mylvii."
Suck my hairy ballsacks:
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue, Suomen Keskusta, Kansallinen Kokoomus, Ruotsalainen kansanpuolue, Suomen Kristillisdemokraatit (KD), Vihreä liitto, Vasemmistoliitto, Perussuomalaiset, Suomen Työväenpuolue STP, Itsenäisyyspuolue, Liberaalit, Muutosvoimat Suomi, Köyhien Asialla, Yhteisvastuu puolue, Suomen Isänmaallinen kansanliike, Suomen Kansan Sinivalkoiset, Suomen Kommunistinen Puolue Suomen Senioripuolue, Rauhan ja Sosialismin puolesta - Kommunistinen Työväenpuolue
Vitun kommarikukkahattutätiamisnatsiääniharavasekametelipaska mistä pitäis valita joku edustamaan itseään... Ei saatana.
Alan kohta repimään partakarvoja irti tän vitun vaalisössötyksen takia. Kaikki ehdokkaat joko perseestä tai täysin vammasia vittunaamoja jotka pitäis viedä suoraan saunan taakse missä kirves heiluis kyrvän juuressa tai lopettaa vaan suoraan siihen paikkaa mistä ikinä löytyvätkin kello 4:44 aamulla.
Joko pitäis äänestää kommareita jotka erottais kirkon valitiosta tai äärioikeistoa joka on kristillistä mutta sulkisi rajat.
HAISTAKAA KAIKKI PASKA.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Mar 15, 2007 15:50:49 GMT 2
Joku sanoi ihan hyvin tuosta äänestämisestä joskus: jos äänestämällä voisi vaikuttaa maan asioihin, se olisi jo kielletty. Tosiaan tuo kansanedustajan äänestäminen tuntuu siltä että kättelisi mukavaa tyyppiä joka huomenna tuleekin ja kusee nilkoille.
|
|
|
Post by condemned on Mar 15, 2007 16:19:09 GMT 2
Joku sanoi ihan hyvin tuosta äänestämisestä joskus: jos äänestämällä voisi vaikuttaa maan asioihin, se olisi jo kielletty. Tosiaan tuo kansanedustajan äänestäminen tuntuu siltä että kättelisi mukavaa tyyppiä joka huomenna tuleekin ja kusee nilkoille. No se on kyllä justiinsa näin. Siksi jätänkin äänestämättä.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Mar 15, 2007 17:01:11 GMT 2
Väittivät että puolet Suomen nuorisosta ei äänestäisi. Ihmettelivät kovin. Olisikohan heillä peiliin katsomisen paikka?
Ite ajattelin että kun kerran ei löytynyt mielekästä ehdokasta, niin äänestän sitten harmittomimman oloista tyyppiä. Sellaista hyväntahtoista joka ei asioita voi ainakaan pahentaa entisestään. Kuitenkin on jokseenkin hölmön tuntuista valittaa sitten tulevaisuudessa huonosta hallituksesta, jos ei itse edes yritä vaikuttaa vaan istuu kotona peukalo perseessä miettimässä että onpa paskat ehdokkaat.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Mar 15, 2007 23:48:06 GMT 2
Väittivät että puolet Suomen nuorisosta ei äänestäisi. Ihmettelivät kovin. Olisikohan heillä peiliin katsomisen paikka? Ite ajattelin että kun kerran ei löytynyt mielekästä ehdokasta, niin äänestän sitten harmittomimman oloista tyyppiä. Sellaista hyväntahtoista joka ei asioita voi ainakaan pahentaa entisestään. Kuitenkin on jokseenkin hölmön tuntuista valittaa sitten tulevaisuudessa huonosta hallituksesta, jos ei itse edes yritä vaikuttaa vaan istuu kotona peukalo perseessä miettimässä että onpa paskat ehdokkaat. Otappa huomioon vielä järjestelmä nimeltä ääniharava. Oletko varma ketä kulloinkin äänestät. Tämän toki välttää pienellä puolueella, jonka vaikutus arvo on monesti nolla. Ehkä saattaa päästä johonkin hauskaan talk showhun. Terveisiä perseestä. Niisk mummeli presidenttinä ja jästipäitä loput. haistakaa vittu. vitun ruben stiller. ok oon humalassa.
|
|
|
Post by subutex on Jun 8, 2007 23:14:34 GMT 2
En voi sietää mutiaisia. Eilenki joku saatanan savunahka somali tuli valittaa ku olin autolla parkissa ovi auki eikä se päässy parkkiin joten se se sielä tööttäili ja huuteli jotaki mutten saanu selvää mitä joten vilkaisin taustapeiliin ja mietin että onko tuo hullu..? En usko että oli hullu. Kuten itsekin jo mainitsit hänen olevan vailla parkkipaikkaa. Se on ihan normaali käytäntö tööttäillä jos joku idiootti levittäytyy, eikä tajua väistää. Kokeileppa samaa temppua itiksessä
|
|
|
Post by mercs on Jun 11, 2007 3:08:19 GMT 2
Mustalaiset ja ryssät aiheuttavat paskaa täällä Raumalla ihan vitusti. Mannemukulat vie postit laatikosta ja repivät kirjeet auki. Ryssät vie telakalla työkalut ja polkupyörät.
Lyhyistä hiuksista alkanutta juttua voin kommentoida omalta osaltani myös. Olen kuullut aika paljon paskaa kommenttia siitä, että kuljen farkkuliiveissä, mutta en omista pitkiä hiuksia. Fakta on kuitenkin se, että hiuksia on turha kasvattaa pitkiksi ennen asepalvelusta joka alkaa neljän viikon päästä Upinniemessä. Sen jälkeen kasvaa hiukset varmasti!
Amispopista sanon vain että rasittavampaa paskaa saa etsiä! Mitä vittua Crazy Frog tkee listakärjessä kesähittinä?!
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Jun 11, 2007 10:03:33 GMT 2
Lapsethan sitä Crazy Frogia kuuntelee.
|
|
|
Post by Hyperborean on Jun 17, 2007 16:27:13 GMT 2
En usko että oli hullu. Kuten itsekin jo mainitsit hänen olevan vailla parkkipaikkaa. Se on ihan normaali käytäntö tööttäillä jos joku idiootti levittäytyy, eikä tajua väistää. Kokeileppa samaa temppua itiksessä Helsingin itäkeskus onkin niitä paikkoja, mitkä pitäisi puhdistaa rupusakista esim. napalmilla tai termiitillä.
|
|