|
Post by (the true)vortex on Jan 14, 2006 5:19:22 GMT 2
Eli tämmöstä. Miten menee ns "sukkapää". Burzum ihmiset ja muut, miten vituttelee, ja ei ole mulkkua kasvattaa lettiä arvostelun vuoksi? Pois luettuna ne joilla on kalju, mutta kalju on ihan ok verrattuuna ns hyppyritukan" vuoksi olevaan pelleen. sorry pakollinene topic kännissä niin ja topickiin liittyen. Mannet ja Neekerit on nou nou. Jaaaa tämääää on ABSOLUUTTINEN totuus niinkuin yksi valopää mainitsi HAHA!
|
|
|
Post by Tuska on Jan 14, 2006 14:01:02 GMT 2
Heh, vähemmän viinaa ja kun kirjoitat, aika sekasotku. Mitä itse aiheeseen tulee, en pidä manneista. Mulla on syyni siihen. Enkä todellakaan pidä hyppytukkateknohomoista joiden viikonlopun saldo on 55km pillurallia Daruden soidessa ja Elli-Nooran oksentaessa sen kolmannen siiderin jälkeen. KUOLKAA TURHAT VITUN IHMISET!!!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jan 14, 2006 14:18:07 GMT 2
Ohhoh. Mitä on tullut taas pelleiltyä. Eli muunnetaan että ylipäänsä juttelua suvaitsemattomuudesta, rasismista, posereista, jne Edit: Ja tosiaan menit asian ytimeen mainitessasi nuo amis/ subbari autot! Argh! Eritoten pienten paikkakuntien siunaus mutta kaikkialla niitä on. Mutta myös tarinaa wannabe-hevareista. Näitäkin kun sattuu olemaan.
|
|
viocress
Poser
Summon glohithia
|
Post by viocress on Jan 14, 2006 15:53:10 GMT 2
Ei nyt jaksa sanoa muuta kuin että kaikki paskat tyypit on perseestä. Yksityiskohtiin myöhemmin.
|
|
|
Post by KaamosMaster on Jan 15, 2006 15:31:43 GMT 2
Mannet ja Neekerit on nou nou. Jaaaa tämääää on ABSOLUUTTINEN totuus niinkuin yksi valopää mainitsi HAHA! Hail ennakkoluulot! Mikäs niissä manneissa on vikana? Itse tunnen hyvin yhden mannen, ja ihan tavallinen ja reilu kaveri se on. Neekereistä en mene sanomaan mitään, sillä en tunne yhtään. Nuo hyppyritukka "hevarit" vituttaakin sitten enemmän. Meilläkin on koulussa joka toisella lökäpöksyllä joku CoB tai Maiden paita päällä. Samoja tyyppejä jotka yläasteella ja vielä nykyäänkin vittuilivat pitkistä hiuksista ym. Mutta pienellä paikkakunnalla ei voi kaveripiiriään valita, joten niitäkin pitää sietää. Amisautoista sen verran että ihan hyviä paikkoja pohjien juomiseen ne on. Ja kyllä sitä amispoppia päissään vähän aikaa sietää. Tosin yleensä sitä joutuu kuuntelemaan koko illan baarissa. Toivottavasti kaikki aiheeseen liittyvä paskanjauhanta kirjoitetaan tästä lähtien tähän ketjuun, että muissa ketjuissa voidaan puhua sitten vaikka musiikista.
|
|
|
Post by aargh on Jan 15, 2006 15:40:21 GMT 2
Nuo amikset kyllä vituttavat, niitä kun täällä päin näkyy aivan liikaa. Musiikkimakuja on monia, mutta en silti pysty käsittämään, miten kukaan voi kuunnella niin paskaa musiikkia.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jan 15, 2006 16:28:31 GMT 2
Nuo amikset kyllä vituttavat, niitä kun täällä päin näkyy aivan liikaa. Musiikkimakuja on monia, mutta en silti pysty käsittämään, miten kukaan voi kuunnella niin paskaa musiikkia. Joo menee vähän yli hilseen kaikenmaailman teknojumputus sonta. Nauratti täällä Lahdessa kerran kun menimme kaverin kanssa eräs perjantai ihan piruuttaan ryyppäämään sellaiseen trendimestaan nimeltä La Vida, laitoimme jukeboxista 12 kertaa The Trooperin soimaan ihan vittuiluksi (tosin meinasi itselläkin hermot mennä siihen =) ) No sitten kun biisit olivat menneet niin joku saatanan valkoinen 50 Cent tulee kädet heiluin valittamaan meidän musiikki valinnasta ja sitten kun se siitä ajettiin helvettiin niin tämä menee laittamaan jukeboxista 3 biisiä Crazy Frog:ia??!?!?!?!?!? WTF? DTP!
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Jan 15, 2006 16:58:02 GMT 2
Itseäni ei haittaa oikein mikään noista teidän mainitsemistanne ihmisryhmistä, koska Out of sight, out of mind. Silloijn kun harvoin tulee käytyä paikallisessa baarissa, niin karaokeahan ne kännissä laulavat. Ei tällä kylällä oikein ole samalla musamaulla varustettuja tyyppejä kuin minä, joten erakkous on ok toisinaan.
|
|
|
Post by hell patrol on Jan 15, 2006 19:02:13 GMT 2
Minulla ei oo mikään tummia ja romaaneja vastaan, mutta nuo ottaa kyllä päähän aivan tautisesti nuo samperin pillurallikaahailijat. Joskus yöllä olen ollut nukkumassa niin nuo vetää vähän väliä talon ohi ja huudattaa jotain paskateknoa. Se on niin sietämätöntä jumputusta. Ja sitten kun tuommoset pitää vielä itseään parempina kuin kunnon musiikin kuuntelijat. Katsoo nenänvartta pitkin kun kulkee kadulla ohi ja itse pukeutuu niin trendikkäästi. Hyi saatana. Mikää ei vois olla kuvottavampaa.
|
|
|
Post by gorgoneion on Jan 15, 2006 21:07:02 GMT 2
Olen suvaistevainen, jos minuakin kohtaan osoitetaan suvaitsevaisuutta. Uskokoon kristityt mihin huvittaa, minua ei heidän aistiharhansa kiinnosta. En vaivaa päätäni millään neekereillä tai vastaavilla, koska olen ainakin itse saanut olla heiltä rauhassa.. Ja mitä näihin amispoppareihin tai wannabe-"hevareihin" tulee, alkaa niitä seuratessa väkisinkin pää höyryämään. Niiltä kun ei säästy, koska ne ovat ihan jokapäiväinen näky. Useat amikset katsovat ylimielisesti autoistaan nokka pystyssä se helvetin jumputusmusiikki täysillä, mikä voisi aiheuttaa jo oksennusreaktion.. Ja niitä CoB, Dimmuilu tai Filth -tyyppejä katsoo väkisinkin kieroon ja joskus jotkut tulevat "muka kännissä" selittelemään omia totuuksiaan, vaikkei itse ole tehnyt yhtään mitään.. Joo, lopetan tältä erää tähän. Kaalihan tässä halkeaa.
|
|
|
Post by Hyperborean on Jan 16, 2006 0:55:37 GMT 2
Ei minua vituta tyypit, jotka oikeasti kuuntelevat metallia ja pitävät siitä, vaikka näyttäisivätkin ulkoisesti massateineiltä tai amispopittajilta. Jep, täytyy myötäillä tätä sen verran, että sellainen ajatus että joku hiustyyli vaikuttaisi johonkin "wannabeyteen" tai "trueuteen" jollain tavalla, kuuluu mielestäni jonnekin vitun suomi24-foorumien kaltaisiin paikkoihin. Oikeastaan enemmän olen tavannut sellaisia pitkätukkaisia spedejä kuin jotain muoti-sukkapipoja käyttäviä Burzum-paitahemmoja (Vortexin "kokemuksiin" viitaten). Nämä ns. "normaalin" näköiset tyypit kun tekee yleensä vähemmän suurta numeroa itsestään kuin ne CoF tms.-tyypit josta Aargh juuri mainitsi, tyyliin "hei kattokaa nyt kaikki, the hevari has left the building". Tai näin ainakin omien kokemusteni mukaan, ja siltä pohjalta teen muutkin johtopäätökseni yleensäkin asioiden tuomitsemisessa. Summa summarum: Hiusten mallilla ja pituudella ei ole vitunkaan merkitystä minulle. Eikä esim. sillä, että black metal-mies käyttääkin mustien farkkujen sijasta vaikka vaalean sinisiä. Mikäs perkele se minä olen päättämään toisten estetiikan tajusta. Ei kiinnosta. Vituttaa kaikenlainen PASKA. Ei muuta, nyt haen kaljan ja menen sohvalle raapimaan muniani, morjens. Ps. Täytyypä sanoa, että Vortexin ketjunavausviesti on todellinen pohjanoteeraus, hahaha!!! Mutta silloisen olotilan tietäen varsin ymmärrettävä kuitenkin... ;D
|
|
|
Post by Tuska on Jan 16, 2006 4:11:40 GMT 2
Täytyy vähän lisätä omaan kommenttiini: Eli mulla ei ole ongelmia ihmisten ulkonäön kanssa, asiallisen näkönen ihminen kun voi osottautua täydeksi paskaksi alle viidessä minuutissa. Silti yleensä pystyy jo kaukaa sanomaan että Toyotaa ajava 19v Children of Boredom-paitanen lyhyet blondatut hiukset omaava Make on rasittava tapaus. Mannetkin on tosin poikkeus joka vahvistaa säännön. En vain yksinkertaisesti pidä manneista. Ja teen nyt selväksi että on olemassa romaaneja, ja sitten on ne mannet. Kaks täysin eri asiaa. Vituttaa kaikenlainen PASKA. Lisäisin vielä että vituttaa kaikenlaiset turhat paskat, eli ihmiset joista ei ole mitään hyötyä kenellekkään, edes itselleen. KUOLEMA TURHILLE KUSIPÄILLE!
|
|
|
Post by hell patrol on Jan 16, 2006 11:31:59 GMT 2
oho joo eli tarkoitin romani en romaani.
|
|
|
Post by possessor on Jan 16, 2006 16:36:49 GMT 2
vittu eihän tähän tarvi lisätä mitään, kaikki muut ulkomaalaiset paitsi kebabintekijät vittuu, hähää ja kaikki jokasuuntaan levitetyt pyörilläkulkevat diskoteekit vois maalata siniseks ja upottaa mereen... vittu että vituttaa kun ne parveilee ihan tässä meidän töllin nurkilla viikonloppu-iltaisin varsinkin, KUOLKAA!!! vittu että iloitsin tuossa pari v. sitten kun yks pilluralli-äpärä ajo vähän toista sataa puuhun melkee keskustassa... opettelis ensi edes ajamaankin ennenkun tunkee niitä kaiutinkaappeja eskortin persuksen täyteen!!! mitäs vielä, joo pyllyä vois pyyhkiä teknotukkahomojen cob ja dimmu paidoilla... normaali ulkonäkö hevin ihmeellisessä maailmassa on tapauskohtasesti suotavaa... minun soittokaverit mm. kuuluu niihin joista en viiti kitistä ihmeemmin, heidän leikattuaan pari v. sitten tukat pois... eihän se oikeen vakuuttavalta näytä oikeen kulttuuriin vihkiytyneiden silmissä mut kun ovat pahuksen hyviä jätkiä niin olkoon ainakin minulta rauhassa ;D noh, myöhemmin lisää...
|
|
|
Post by Axekutioner on Jan 16, 2006 20:25:06 GMT 2
Jumalauta että pistää vihaksi meiän aamubussissa tulevat savitaipalelaiset amikset. Ne nukkua röhnöttää koko helvetin matkan ja vievät leveine perseineen 2 paikkaa ja heidän takiaan monet joutuvat seisomaan. Niitä joutuu aina hätistelemään, että pääsee edes itsekin istumaan. Ei olisi todellakaan kivaa seisoa puolta tuntia jonkui koulumatkan takia ruuhkasessa bussissa. Joskus hermostun niille vielä oikeasti ja leivon niitä turpaan, saatanan amispaskat.
Tekipä hyvää avautua.
|
|
|
Post by Tuska on Jan 16, 2006 21:11:13 GMT 2
oho joo eli tarkoitin romani en romaani. Juu, tuli itelle ihan sama kirjotusvirhe, heh. Eli on siis olemassa romaneja, ja sitten näitä manneja. Tuli noista joukolla hakkaamisista mieleen että täälläkin se on kohtalaisen yleistä. Parikin puolituttua on saanu turpaansa vuoden sisään Tampereen keskustassa.
|
|
|
Post by possessor on Jan 16, 2006 21:14:00 GMT 2
avautuminen on hieno asia, ja hienompaa on että kuulee muidenkin kärsivän samanlaisista ääliöistä... amikset kansoittavat koko maan... paetkaaa!!!
|
|
|
Post by gorgoneion on Jan 17, 2006 21:08:35 GMT 2
Jumalauta että pistää vihaksi meiän aamubussissa tulevat savitaipalelaiset amikset. Ne nukkua röhnöttää koko helvetin matkan ja vievät leveine perseineen 2 paikkaa ja heidän takiaan monet joutuvat seisomaan. Niitä joutuu aina hätistelemään, että pääsee edes itsekin istumaan. Ei olisi todellakaan kivaa seisoa puolta tuntia jonkui koulumatkan takia ruuhkasessa bussissa. Joskus hermostun niille vielä oikeasti ja leivon niitä turpaan, saatanan amispaskat. Tekipä hyvää avautua. Itseänikin ärsyttää suunnattomasti, jos joku pimittää bussissa toista penkkiä ja usein vielä vain sen takia "ettei vaan kukaan istu viereen". Ja mikäli kyseessä sattuu olemaan amis, ehdottaisin saunan taakse ja PUM -käytäntöä
|
|
|
Post by Axekutioner on Jan 17, 2006 21:52:48 GMT 2
Ovat vaan niin ujoja kun viereen saattaakin istua tyttö Pah. Laiskoja paskoja vaan ovat.
|
|
|
Post by gorgoneion on Jan 18, 2006 14:32:07 GMT 2
Joo, voi helvetti että minullakin pistää vihaksi tuommoinen toiminta, että varataan kaksi penkkiä omalle perseelle, vaikka puolet porukasta joutuu seisomaan. Yleensä nämä seisomaan joutuvat ovat ikäihmisiä, jotka eivät viitsi rynniä bussiin ensimmäisenä varaamaan istumapaikkoja. Jaa-a, minun kokemuksella ne penkinpimittäjät ovat usein juuri näitä ikäihmisiä, jotka katsovat kieroon kaikkia vähänkin tuntematonta. Toiset taas viereen istuessaan saattavat selittää melkein elämänkertansa ja kaikki vaivansa, mikä aamulla väsyneenä saattaa ottaa kaaliin aika paljon.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Jan 18, 2006 14:52:24 GMT 2
En ole suvaitsevainen ja ennakkoluuloja on melkein kaikkia uusia ihmisiä kohtaan. Nenänvarttapitkin katson myös suurintaosaa. Näihin ei vaikuta ihonväri, koululaitos tai oikeastaan mikään muukaan, vihaan kaikkia haha.
|
|
|
Post by Tuska on Jan 19, 2006 0:47:06 GMT 2
En ole suvaitsevainen ja ennakkoluuloja on melkein kaikkia uusia ihmisiä kohtaan. Nenänvarttapitkin katson myös suurintaosaa. Näihin ei vaikuta ihonväri, koululaitos tai oikeastaan mikään muukaan, vihaan kaikkia haha. KAIKKI SAMANLAISIA - KAIKKI PASKIAISIA
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Jan 19, 2006 13:26:49 GMT 2
En ole suvaitsevainen ja ennakkoluuloja on melkein kaikkia uusia ihmisiä kohtaan. Nenänvarttapitkin katson myös suurintaosaa. Näihin ei vaikuta ihonväri, koululaitos tai oikeastaan mikään muukaan, vihaan kaikkia haha. KAIKKI SAMANLAISIA - KAIKKI PASKIAISIA"There is no racial bigotry here. I do not look down on niggers, kikes, wops or greasers. Here you are all equally worthless." -Full Metal Jacket
|
|
|
Post by odin on Jan 20, 2006 8:38:52 GMT 2
Minun mielestä kaikki helvetin maahanmuuttajat sais käännyttää heti rajalta takaisin paskamajoihinsa. Ja jo tänne pesiytyneet vois pistää samaan laivaan ja menox, sano annie lennox... Ne eivät ole muuta kuin syöpäläisiä, jotka vievät suomalaisilta leivän suusta. Tosin kyllä suomalaisten itsensä avustamana (hyysärit hallituksessa, jne..). Ja nämä hyysärit vois laittaa kans samaan laivaan, kun ne kerran haluavat niin globaalia meininkiä kokea. Mutta pahimmat on kyllä nämä rotupetturit/huorat, jotka veljeilevät sen saastan kanssa. Heille toteuttaisin käytäntöä saunan taakse, eikä takaisin. Ja nämä surullisen kuuluisat "valkoiset neekerit" lökäpöksyineen vois vispata takaisin spermaksi, ja nussia uudestaan. Jos vaikka heistä tulisi toisella kerralla edes ihmisiä, piste. Niin ja muuten, olen NATSI, ja HYVIN ylpeä siitä.
|
|
|
Post by vhhv on Jan 20, 2006 14:49:04 GMT 2
Minun mielestä kaikki helvetin maahanmuuttajat sais käännyttää heti rajalta takaisin paskamajoihinsa. Ja jo tänne pesiytyneet vois pistää samaan laivaan ja menox, sano annie lennox... Ne eivät ole muuta kuin syöpäläisiä, jotka vievät suomalaisilta leivän suusta. Tosin kyllä suomalaisten itsensä avustamana (hyysärit hallituksessa, jne..). Ja nämä hyysärit vois laittaa kans samaan laivaan, kun ne kerran haluavat niin globaalia meininkiä kokea. Mutta pahimmat on kyllä nämä rotupetturit/huorat, jotka veljeilevät sen saastan kanssa. Heille toteuttaisin käytäntöä saunan taakse, eikä takaisin. Ja nämä surullisen kuuluisat "valkoiset neekerit" lökäpöksyineen vois vispata takaisin spermaksi, ja nussia uudestaan. Jos vaikka heistä tulisi toisella kerralla edes ihmisiä, piste. Niin ja muuten, olen NATSI, ja HYVIN ylpeä siitä. Mun puolesta eläköön missä huvittaa, mutta kuhan elää sen maan tavoin! Ja vaikka oletkin "NATSI" niin sinuna en lähtisi sitä levittelemään hymyssä suin.
|
|