viocress
Poser
Summon glohithia
|
Post by viocress on Jun 22, 2006 1:57:56 GMT 2
LISÄÄ HERSKAA
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Jun 22, 2006 14:21:15 GMT 2
Vittu heräsin mutta jalat ei oikeen tottele. Olipas viime ilta kummallinen. Ei oo ees oikee krapula. Muija ei antanu etes persettä ku menin kämpille perkele. Liian sekasi muka HAH HAAH. Selvisiköhän herra vortex linja-autoon ja miksi minulla on hänen nahkarotsinsa....
HuoMennA on JUSSI!!
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Jun 22, 2006 18:29:24 GMT 2
Kyllä..ihanaa. Tai no ei muuta muttakun sittarissa oli kori kaljaa 12.90€ ni piti niitä sitte pari hakea. Saa nähä mihin asti riittää..ekaa menossa..koria siis.
|
|
L.A
Blasphemer
|
Post by L.A on Jun 22, 2006 19:55:05 GMT 2
Heh, tuli kanssa otettua varaslähtö juhannukseen, ekat kaljat menossa ja Anthrax soi.
|
|
|
Post by KaamosMaster on Jun 23, 2006 18:49:41 GMT 2
Hyvää juhannusta, siis Ukon juhlaa! Saatana. Yksin kotona kaljaa naamaan ja iloinen kesämusiikki soi. Reverend Bizarre siis. Illan päälle vielä baariin karaokea laulamaan.
|
|
|
Post by vhhv on Jun 24, 2006 22:05:08 GMT 2
Kuin myös. Tulee offia, mutta mikä Ukon juhla?
|
|
|
Post by morbidpussy on Jun 25, 2006 15:41:50 GMT 2
Huh huh huh, vittu mikä teräsmiehen olo, ei pysty melkein kävellee. Aaaaaargh viytyu 6 päivää jäljellä täydelliseen sekoamiseen(VENOM!).
Kathe llaan sitten lauantain yönä uudestaan w/OLVI TUPLAPUKKI ahaha
|
|
|
Post by vhhv on Jun 26, 2006 1:51:18 GMT 2
Vittu mikä meininki. En ole kännissä, mutta olen kyllä juonut 4 litraa colaa Olen myös istunut koneella eilisestä (mikä päivä olikaan) kello. 12:sta lähtien. Np: Necro fuck - love (puolivalmis versio) 3:39
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Jun 26, 2006 16:02:21 GMT 2
Mitä?? Selvisin hengissä!! Juhannusta voi jatkaa näinkin pitkälle. Kaoottinen olo. Nuppi tikattu tukevasti koska pyörällä huristin seinään. Kaljaa kului ja vihreää paloi ja valkoiset "karkit" hyppivät nieluun kuin mäyrä tulessa reikäänsä. "Antakaa anteeksi tiistaisin" Lääkäri on lomalla. Hail!! Hail!!!
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Jun 29, 2006 15:34:25 GMT 2
Yhdyntä oli yliarvostettua.. Vittu tässä on aika porkkanassa. Hyvää vappua kansa, tässä. Korvassa soi musiikkia. Ihan.
Antakaa olutta en pääse kauppaan!!
ps. Majesteetti
|
|
|
Post by Tuska on Jul 1, 2006 3:11:09 GMT 2
uli uli uli vitun lortot ;D
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Jul 16, 2006 18:21:16 GMT 2
Syntymä! SYNTYMÄ! Taas putki päällä ja nupissa alkaa poikia pimeitä ajatuksia. JIIHAA! (Tulis ees bonanza teeveestä) Huh huh ruumis pistää julmasti vastaan. Ei anna mun juua. Mutta rauhottavia se ei voi kieltää ku kätken ne mehulasiin.. HAHAHAH. Siitäs saat ruho! Nukahat kohta. Yes SÖÖR. Huugi buugi. Ja taas itsensä nolaus ;D
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Jul 21, 2006 15:57:30 GMT 2
Voi Suatanan [shadow=red,left,300]Suatana[/shadow] !! Taas juovuksissa kuin kylmä GEBES kiinassa ... Anteeksi elämä. tämä on jyrinää.. Tulis ny se herra vortex sieltä kuhmon samoilusta takaisin niin saatainsiin elämääå tähänkiin Threatriin. OOh Olin hetki sitten huolissani sukistani. Siitin sykkii
ps. Matti Nykäsen ja Mervin alaston kuvat eivät kiihoita minua tällä samaisella hetkellä.
Antqaa Ada
[Edit] Mitä vittua tapahtuu jos nilkka norkoilee alasti ilakoiden intialaisessa inkivääri jauheessa?
|
|
|
Post by vhhv on Jul 21, 2006 18:02:20 GMT 2
Mitä oot juonu?
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Jul 26, 2006 14:53:44 GMT 2
Mitä oot juonu? Hmmm.. Ei tietoa. Tuskin pelkän oluen voimalla tuli örvellettyä. Mutta sekasin ainakin olin. Piti lauantaina yönä hylsyvyö päällä nussia ku ei saanu sitä pois (Kiitos Sworn666 ku lainasit sitä perjantaina... ps. se on puhdas) Huuh pakko pitää taukoa viikonloppuun
|
|
|
Post by empty on Jul 27, 2006 17:54:51 GMT 2
Hirmuörveltäjiä nuo vortex ja magia. Ei voi kun nauraa ;D Kaikenlaisiin kommelluksiin te itsenne laitattekin.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Jul 28, 2006 19:46:43 GMT 2
ei oo mitään sanottavaa, mut aattelin että tää on joku käsky mitä tuleee noudattaa,
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Jul 29, 2006 15:43:02 GMT 2
VOI SAATANA OON AHVENESTA Tulen teen ja estän itseäni ottamasta liikaa lientä. Liian liukasta käsirasvan kanssa. Mutta muistan kuitenkin sen tärkeimmän.: Otan Ihanaa etsiä itseään kun korvissaq jyrisee vanha Emperor. OOh olen aivan Alasti Mitä? Joku kutsui kaunista kaurista kiimasta kiljuen. Muija raivoaa ku oon kavereita huumannu omilla lääkkeillä ja nauranu kun ne on kolissu aika hassusti. Itse olen ihmisen isä. Treisin: Mörkö mustissa kuteissa. [Edit] Vittu ton akan kans voi olla samassa aikavyöhykeessä. Vitun vitun vitun vittu ja "nupit kaakkoon" [Edit2] Elikkä avovaimon en tarkoita nyt foorumin viekkaita. Ja tähän samaan syssyyn vois jotain pasjkaa vääntää.. 1. Tainnutetaan ihmisolento. 2. Hinataan se kettingillä kattoon ja ruiskutetaan sitä/häntä sinapilla ja ketzubilla. 3. Nauretaan siulu halki kun se herää ja näkee ilmeensä peilistä joka on sijoitettu lattialle. 4. Lasketaan se alas ja pyydetään rohkeasti anteeksi jos mielenterveys pettää. Kiitos ja näkemiin täytyy lähtä ulos sekoilemaan
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Aug 4, 2006 16:47:56 GMT 2
Kaamea kauris. Taas nuppi tikattu . Pyörä on humalasssa vaarallinen keksi. Kauppaan pitäisi päästä lisäystä noutamahan. Oluen tynkää hakemahan. Mutta nyt taidan paistaa kananmunan ja ajatella naisen persettä ;D Kuusamo ei kutsunut tänään vaikka eilen yöllä suunnitelmissa oli.
|
|
|
Post by Tuska on Aug 5, 2006 4:49:29 GMT 2
Tässä just tullu porukoitten kämpille ja järki eik ulje.
Kesti saatana yli tunti saada taksi enkä edes siinä aikana ehtiny selvitä. VITTULAN KUKKULAT.
Imekää mitä imette, meikä imee sipulirenkaita huiviin sipuli-kastikkeen kera. Huamena haisee sitte ehkä vähä henki.
Puliveivars unite!: Harrasment! Embarrasment! Adultery! Disgrace and Blasphemy!
Viime viikonloppu oli mutes ihana: kolme-neljä päiväää(ei voi muistaa) juominkia joka loppu siihen kun meinasin pyörtyä kapulaani lidlin kassa-jonossa maaanantaina. En suosittelle heikoille kolmen päivän pelkkään juoma-kuuuria. (joku foorumistakin tietää edes vähän misä mentii muistaakseni lauantain perusteella.)
I need some fucking rest. MY selkä is killing me .
|
|
|
Post by Kaosbringer on Aug 6, 2006 11:49:58 GMT 2
Shake that blasphemy, shake that blasphemy... Olin eilen kännissä mutta nyt vasta kirjoitan... hähää
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Aug 10, 2006 17:05:08 GMT 2
Meno on näköjään suht kovaa Finnish Underground Metal Forumilla.
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Aug 11, 2006 12:43:02 GMT 2
Varpajaisiin viskin voimalla!
|
|
|
Post by Tuska on Aug 11, 2006 14:57:20 GMT 2
Meno on näköjään suht kovaa Finnish Underground Metal Forumilla. Enemmänkin levotonta kuin kovaa menoa...
|
|
|
Post by (the true)vortex on Aug 11, 2006 18:12:43 GMT 2
Tulikin oltua työskentelyn ohessa lähes kuukausi selvinpäin(tai ainakin noin kohta 2 kk huomattavasti vähemmällä alkoholin käytöllä). Asia, jota ei olekkaan sattunut noin 5-7 vuoteen (armeijan 3 viikon paussia lukuun ottamatta). Asiahan on nyt Raahessa piipahtaessa välittömästi korjattava perusteellisella kalja-kuurilla, alkaen hetki sitten. Vielä olisi kirjaimellisesti renkinä oloa noin puolitoista kuukautta. ähh. otanpa sille. Olihan kuhmossa toki hauskaakin. Perukassa on aina miellyttävää olla. kaukana ihmisasutuksesta ja tietokoneista. Vain lintujen laulua, hikeä kypärän alla ja raivuusahan pörinää. Illan päälle käydä kalassa, lämmittää sauna ja nauttia poteli kylmää olutta kera nuotio makkaran. ai että. siitä ei elo juuri paremmaksi muutu. Mukava oli myös nähdä tuttuja viinan juonnin ja remuamisen merkeissä. Totenkopfin kanssa painiessa paukku minulta kylkiluutkin, mutta nyt kipulääke(tokkura)-kuurin jälkeen alan haaveilla jo revanssista. "I'm gona crush your bones!"-Venom Mutta nyt kaljaa kuulaan. edit
|
|