magia
Sodomizer
|
Post by magia on Nov 21, 2007 20:13:11 GMT 2
Jeesus persoona henkilöityy. Voihan juman laia (tar) missä kunnossa sitä on tasssu. Vortexin kanssa koomaillaan ankaralla talla valaas. Misää missä on tämä? + - 0 anna paprikan olla. ...Ei vittuuu....u. Mies meni ostamaan kioskilta lisää kaljaa. Itse kohta korkkaan viski pullon. /eed( +] Kun kysymyksessä kuulee kysymyksen loppu äänteen, voiko silloin jo aloittaa hirven keräys operaation? Kysyn vaan onko ankkuri jo rantautunut?
|
|
|
Post by (the true)vortex on Nov 22, 2007 4:25:25 GMT 2
Magia personoituu kosmoksen kanssa. hahaha. ;D Ikävää että tuska katoaa taustemmalle ja onnea aleirfille. hehehe. Yksi kova asia tulevaisuudessa ois vetästä foorumi vähän parempilaatuiselle alustalle. Nyk toimii vähän oman tahtonsa mukaisesti (lue : sillä on oma tahto) Sisällön siirron ilm pitäisi toimia ja juurikin proboardilta. Käytännön kokemusta ei ole. Niin joo ja juu. Juon tässä suruuni kun. Itken suorastaan kuinka loistavalle tämä olut maistuu. aah.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Nov 22, 2007 22:51:45 GMT 2
Mitä sitä nyt siirtelemään mitään foorumisoftaa, jos sillä on kerran jo oma tahto. Miettikää nyt miten hienoa on esim Skynet.
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Nov 23, 2007 21:30:55 GMT 2
Olen oikeilla jäljillä. Kolomatta päivää täsä tissuttellee ;D Ankara humala hakusessa. Etsin noin kahdeksanvuotiasta neitseellistä koulupoikaa tosi tarkoituksella. Painoa saisi olla noin 40kg. Mitä viddua Kohta olen yhtä kosmoksen kanssa. Näkö jo hämärtyy. Jalat eivät toimi. Musiikki soi. Noenum.:. Fraternity of Black Mysteriis [Edit] Meno kiihtyy. Burzum pauhaa. Banaanit paisuvat. Olotila kohenee. Seikkailut odottavat. Mika meni kusemaan. Männinkäinen on eräänlainen kosminen viihde tuote. Lost Wisdom todellaki saatana."no less real than what we see or touch or feel" Aamen.Noniin... Nyt kaveri yhytettin. [Edit2] Nyt voisi pitää taukoa perjantaihin. On sitä aivot sulamis kunnossa ollu. En ala siivoileen kirjotuksia vaikka on kyllä Huh huh
|
|
|
Post by rockhell on Nov 30, 2007 16:55:03 GMT 2
|
|
|
Post by skeleton on Dec 1, 2007 21:02:39 GMT 2
Eipä vielä kummoisissa. Pitänee kirjoittaa yöllä sitten, jos tulisi jotain psykedeelisempää antia. Mukavaa kun sen mäyriksen saa kahdeksalla eurolla.
Ja vaahdotaan toki vielä: Exodus - And Then There Was None, Bonded By Blood Eli tämä biisi ja koko albumi, mielestäni upeata musiikkia. Kelle muulle kolahtaa?
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 2, 2007 9:10:53 GMT 2
poistettu
|
|
|
Post by Hyperborean on Dec 6, 2007 22:51:21 GMT 2
Pikkuhiljaa possessed by alcohol!
Ja W.A.S.P.in "Live at the Lyceum -84" näkyy, vittuettä tämä on KOVA!
Kusin hunajaa kun löyty tämä alunperin VHS:nä ilmestyny keikkavideo jostainpäin nettiä tässä taannoin.... Tästä ku saisi vielä kunnon dvd-julkaisun, achh!
"He is the man who doesn't die... He is the Hellion!!!"
VITTUAARGH!
Laitetaanhan lisäystä vielä ku runosuoli sykkii:
Huomasin just että tännekin foorumille on saatu näköjään tämä muuallakin "hyväksi havaittu" karma-systeemi, hellvetin hyvä homma! Sen toimivuushan on tosiaan havaittu varsinkin eräässä monien tuntemassa suomalaisessa black metal-foorumissa, missä aiheesta on jaksettu vääntää foorumin alusta alkaen, ja mistä syystä takuulla moni ihan keskustelua virkistäväkin viesti on jäänyt kirjoittamatta. Eiköhän tännekin saada sama "eläväinen" keskustelukulttuuri kehiteltyä tämän vitun hyvän ominaisuuden ansiosta.
Sillä lailla, modet.
Lisäys 2:
Nimim. Exhorder käväisi kymmenen minuutin ajan foorumilla ja siinä välissä mulle tuli yks miinus-piste, ahahah ahah JAHHAAHAHjajAHAHAHhhahah! Vaikea arvata mistä suunnalta tuli ottaen huomioon tuon myyntitopikkini! Joo, tervetuloa ensi vuonnakin Nummessa meidän leiriin käväisemään "puhumaan asiat selviksi" niinkuin surullisenkuuluisassa Imperiumin Armour-topicissa mesosit! Huonompi homma tosin sinulle jos en satu olemaan juttelutuulella.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 7, 2007 15:09:23 GMT 2
Huomasin just että tännekin foorumille on saatu näköjään tämä muuallakin "hyväksi havaittu" karma-systeemi, hellvetin hyvä homma! Sen toimivuushan on tosiaan havaittu varsinkin eräässä monien tuntemassa suomalaisessa black metal-foorumissa, missä aiheesta on jaksettu vääntää foorumin alusta alkaen, ja mistä syystä takuulla moni ihan keskustelua virkistäväkin viesti on jäänyt kirjoittamatta. Eiköhän tännekin saada sama "eläväinen" keskustelukulttuuri kehiteltyä tämän vitun hyvän ominaisuuden ansiosta. Olen 110% samaa mieltä. Yritinpä sitten epätehdä tuon sädärin miinustelut tuloksella, että painoin vahingossa väärää nappia. Ole hyvä. -2. haha. Noh ilm tunnin päästä voin perua pahat tekoni. Vittuun tuommoset karmat sun muut pelleilyt.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Dec 8, 2007 10:59:19 GMT 2
Ei kun admin. Modet osaa vain muokata, lukita, poistaa ja nostaa ylös viestejä. Ja vissiin bannata, nähdä toisten ip:t, piilotetut sähköpostiosoitteet ja kaikki lautaa selailevat.
|
|
|
Post by bewitched on Dec 8, 2007 15:33:16 GMT 2
Ah tässä kalsarilteen uppoaa kalja ja exciter, kohta kaverin yo-juhliin, kehu että löytyy viinaa 20litraa ja kaljaa kaikille. Eli se on muisti pois tänää ;D.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 9, 2007 6:02:00 GMT 2
siivotaanpa taas.
|
|
GNLS
Poser
Don't believe it, Comrade...
|
Post by GNLS on Dec 9, 2007 21:53:30 GMT 2
Huomasin just että tännekin foorumille on saatu näköjään tämä muuallakin "hyväksi havaittu" karma-systeemi, hellvetin hyvä homma! Sen toimivuushan on tosiaan havaittu varsinkin eräässä monien tuntemassa suomalaisessa black metal-foorumissa, missä aiheesta on jaksettu vääntää foorumin alusta alkaen, ja mistä syystä takuulla moni ihan keskustelua virkistäväkin viesti on jäänyt kirjoittamatta. Eiköhän tännekin saada sama "eläväinen" keskustelukulttuuri kehiteltyä tämän vitun hyvän ominaisuuden ansiosta. No juu, jo tässä vaiheessa näkee, että vituiksi mennyt. Joku on kerennyt jo tässä vaiheessa napsimaan condemnedille yhdeksän miinuspistettä, vaikken ole mitään erityisen vammaista kommenttia häneltä huomannut. Tässä ilmeisesti kyse jostain henkilökohtaisista kaunoista, mutta mun mielestäni on vähän vitun dilleä lähteä jonkun karmapisteiden avulla osoittamaan mielipahaansa toista kohtaan. Minä myönnän, että olen parit miinukset (joskin myös plussat) nakannut jostain muutaman sanan + kymmenen hymiön kommentista, mutta henkilökohtaisten erimielisyyksien ratkominen miinuskarmanappia runkkaamalla menee vähän helvetin naurettavaksi. Eräiltä nimeltämainitsemattomilta ihan odotettavissa olevaa toimintaa kyllä, vaikka niin kovasti ollaan asioita face-to-face ratkomassa, ainakin puheissa. Tiedätte ketä tarkoitan. -1488 karma olisi aika kiva.
|
|
|
Post by condemned on Dec 9, 2007 23:00:20 GMT 2
Mielenkiintoista kyllä. Varsinkin kun noi "pisteet" on heilunu vähän ees taas. Kuinkakohan moni noistakin on sitten taas jotain Sädärin pelleilyjä. Tule nyt esiin sieltä, kun kerta oot linjoilla. Vai tuleeko tämänkin viestin jälkeen miinusta?
EDIT: Hahahah, sillä lailla.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Dec 10, 2007 17:33:16 GMT 2
Joo, ihan tolkutonta menoa tuollainen että "ratkotaan" vanhoja erimielisyyksiä jollain anonyymeillä pisteiden jakamisilla. Hei miettikäähän nyt, ketä se oikeasti harmittaa kun on vähemmän "pisteitä" kuin jollain toisella? Etenkin jos nämä pisteet voi jakaa aivan kuka hyvänsä kertomatta edes syytä. Nytkin painoin huvin vuoksi tuolle rockhellille yhden pisteen lisää ihan vain siksi koska pystyn siihen. Ja tunnin päästä annan jollekin miinusta ihan randomilla. Sitten tunnin päästä taas lisää plussaa uudelle satunnaisesti valitulle. Ihan vain siksi koska sitä nappia on kivaa painaa ja koska pystyn siihen. (Tai en ehkä oikeasti paina mitään nappeja, kunhan sanon vaan.)
Jos ilmenee tarvetta, niin minun puolesta saatte kaikki tapella täällä ihan niin paljon kuin tahdotte. Kunhan vaan perustatte sitten oman ketjun sille ettekä kuittaile erimielisyyksiä karmalla. Joo, ja pistätte otsikoksi sitten myös jonkun kuvaavan esim. SÄDÄRI VS. CONDE, VAIN TOINEN POISTUU KÄVELLEN tai jotain.
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Dec 10, 2007 18:07:59 GMT 2
SÄDÄRI VS. CONDE, VAIN TOINEN POISTUU KÄVELLEN. HaHaHaHa voi vittu halkesin ;D Ite päätin olla perjantaihin selvä. Tuli juotua 7 päivää putkeen. Ja olo oli sen mukainen. Mukava oli kammeta töihin aamulla. Ei ollu ees oikeen krapulaa lauantaina Kammottava mielipuolinen psykoottisesti valaistunut olotila aivoissa vain. Painajainen tuntui pysyvältä.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 10, 2007 20:07:00 GMT 2
... Jos ilmenee tarvetta, niin minun puolesta saatte kaikki tapella täällä ihan niin paljon kuin tahdotte. Kunhan vaan perustatte sitten oman ketjun sille ettekä kuittaile erimielisyyksiä karmalla. Joo, ja pistätte otsikoksi sitten myös jonkun kuvaavan esim. SÄDÄRI VS. CONDE, VAIN TOINEN POISTUU KÄVELLEN tai jotain. Menee jo offtopickiksi känni ketjussa(heh), mutta sanon, tai siis kysyn, edelleen että mikä koko karman pointti on? Joo joo rankataan ihmisiä viestien perusteella, mutta uskooko nyt kukaan, että tuo käytännössä toimisi? Tai onhan tuo jo nähty. Yksi,kaksi apinaa ja herne nenässä-> itkeä pillitetään anonyymisti. fuck off. Ihmettelen itsekkin condemnedin miinuksia. Viestien perusteella niitä ei ole voitu antaa. Pistäppäs nakkis mietintämyssy vielä päähän tämän asian kohalla. Jollei muuta, niin jotain rajua rajoitusta tai se, että noita plussia tai miinuksia ei voi antaa anonyymisti(tällöin tämä voisi jopa toimia). Meneehän tämä naurettavaksi muuten.
|
|
|
Post by scumfuck on Dec 13, 2007 1:13:51 GMT 2
Minä nussin vittu kirvestä!
Oli ihan mukavaa. Mm. deicideä, exploitedia, Dischargea ja vittu G.G. ALLINia on kiva kuunnella kiljupäissään. Saatana.
Stand up, it's time to rise It's time for revenge, opposition must die Chaos, violence, revolution now We are the real rock 'n' roll underground
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 13, 2007 21:02:01 GMT 2
Mikähän vittu siinä on kun krapulassa aina panettaa vaikka olisi kuinka huono olo vaan.
|
|
|
Post by skeleton on Dec 14, 2007 0:13:52 GMT 2
Mjaha. Einyt hurjissa sentään. Sen verran että stressi katos. Elikkä!
Homman nimi on se, että stressin ehkäisyksi tässä juodaan. Siksi että ollaan taas totaalisen kusessa. En osaanut päättää että laittaakko känni vai avautumistopicciin, mutta eihän sitä kännissä muuta osaa kun avautua ja sanassa "känniavautuminen" on "känni" ensimmäisenä, niin...
Muutan saman helvetin opiskelija-asuntoyhtiön sisäisesti. OLETIN että minulle annetaan inhimillinen viikon muuttoaika tästä tjsp, tai että voisin jonkun säilytyspaikan kamoilleni sopia jne. Ei! Tässä saatanan yhteiskunnassa ajatellaan tulevaisuutta sen verran, että rikas 60v pariskunta saa perseennuolentaa yllinkyllin, mutta se joka oikeasti on kehittymässä ja joka oikeasti tulee vaikuttaa kaikkien huomiseen, jätetään huomiotta kun paska koira. Aivan, opiskelijathan ovat huomisen tulevaisuus, tulevaisuuden päättäjät ja vaikuttajat.
Vaan! Entäs kun yksi meistä tosiaan hankki muuton asuntoyhtiön sisässä toiseen kohteeseen. Ajattelin, että vaikka viimeinen maksupäivä tästä kämpästä olisi 31.12, saisin neuvoteltua että olisin vielä siihen ~4.1 asti että saan muuttoapua. Vaan ei! Eihän se ole mahdollista kun on jo uusi asukas tähän. Vaikka sen kämpän entinen omistaja palauttaa avaimen vaikka tällä sekunnilla (tai realistisesti noin 10h päästä) en minä sitä edes sivistyneesti neuvottelemalla sitä saa kuin aikaisintaan 2.1.
Minullahan ei ole minkäänlaista paikkaa siis asua tätä väliaikaa kun tästä on jouduttu lähteä, eli siis jonkin verran ennen tätä 31.12. Minulla ei myöskään kyllä olisi minkäänlaista apua tavaroitten siirrossa, en omista autoa, kärryä saati edes korttia. Sossuun se on huomenna mentävä, jos auttaisivat miestä mäessä.
Saattaa huomenissa asuntoyhtiön toimiston ja sossun jälkeen olla myös Alko edessä. Jos hakisin vaikka stressinsietolääkkeksi pullon jos pari Gambinaa. Ja vieläpä joulun aikaan. No happy holidays ja sitä rataa. Humaltukaa.
|
|
|
Post by vhhv on Dec 15, 2007 22:00:29 GMT 2
"Jaksamista ja voimia sulle, Amen".
|
|
|
Post by blackened on Dec 15, 2007 22:23:16 GMT 2
Mikähän vittu siinä on kun krapulassa aina panettaa vaikka olisi kuinka huono olo vaan. Heh! ;D Et oo ainut, panettaa vielä senki jälkeen, kun on just saanut
|
|
|
Post by Miksa on Dec 16, 2007 0:45:32 GMT 2
Hahahaa. Pikku hiprakka alkaa jo iskemään. Tässä kalsarikännejä vetäny pitkin iltaa. Just tulin tutun luota tien toiselta puolelta. Join siltä kaljat ja selittelin kaikennäklöstä sen naispuoliselle kaverille. ;D Ei vaan jotain kumman syystä tuntunu lämpenevän mulle. Ehkä johtu piereskelystä ja röyhtäilystä. No, vittu, jossei kelpaa niin olkoot ilman! Hah, mulla on kaksi täysin toimivaa kättä!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 16, 2007 0:47:43 GMT 2
Ainahan se on pillu mielessä. Lienee ihan normaalia.
Pienessä pierussa pohtia tuota mahdollista lähiräkälä optiota taas. poisto hehe
Niin ja Sworn666:n kanssa käytiin Teatrialla todistamassa Motörheadia. Sanotaan että viimeksi Venomin jälkeen olin hiessä, Motörheadin jälkeen paidasta miltei pystyi puristamaan hikeä ulos. Osin tämä johtui, että keikka oli saatanan tiukka(paria perus biisiä jäin kaipaamaan) ja toisekseen, että koko keikan ajan jouduin punnertamaan. Laidalla seisoskellessa joutui tosissaan punnertamaan, että huppari "me ei riehuta vaan ollaan kuin koiran paska hangessa" idiootit joutuivat ansaitsemaansa ahtaaseen rakoon.
Kyllä kannatti. Loisto keikka. Kolme paitaa katosi ja sitä rataa. Aamulla oulussa haahuilessa ei ollut hajuakaan missä olin, mutta hotelliin olin kuitenkin löytänyt aamuksi jotenkin.
Niin ja JOO! TÄTTÄRÄTÄÄ. Bongasin Jucifer83:n livenä. hahaha. Lievä leuan putoaminen lattialle kävi, kun vessaan suuntasin. Sieltähän se rullasi tulemaan. hahahah. Hykertelin hljoksiin vain. Ei sitä oikein viiti puoliksi koneelle, puoliksi ihmiselle vittuilla. haha.
Hyvä reissu kaikenkaikkiaan. Keikka oli tiukka. Osa porukasta asiankuuluvasti mukana ja höpöheinääkin sai imutella ennen nelivitosta. Loppuyöstä en sitten oikein osaa sanoa. hehe.
editaatio molestaatio
|
|
|
Post by Miksa on Dec 16, 2007 4:05:52 GMT 2
Jucifer livenä? Ei satan. Voisin kätellä sitä konetta ja sanoa että duria sadyr(tjsp) on helvetin kova. sitten nauraisin itteni kuoliaaksi. EDIT: Niinjoo, tosiaan, voisin sodomoida juciferin. Sen verran kova jätkä. ;D Mitähän vottoa? No, kaipa sitten huomenna siivoan tän postauksen. Ignore that, suatanannmoinen känni päällä. Vieläkin. Todennäkösesti vielä perjantaiaamuna. EDIT: Modet, poistakkee noi pari aika sempaa viestiä. Mä en osaa.
|
|