|
Post by Axekutioner on Jul 29, 2007 1:16:58 GMT 2
Ja nyt alkaa toinen yö ja juomia on tallella vielä jonkun verran Meneeköhän tämäkin valvoessa tai nukahdanko/sammunko jossain vaiheesa? On tää vaan niin paskaa En kyllä uskois et oot 18 vuotta. Tää siun vuodatukses kuulostaa jonkun 14-vuotiaan ensirakkauden tyrehtymiseltä. Mikäs siinä jos toista rakastaa, mutta ei sentään sen takia tarvitse itteään tappaa alkoholilla. Tuleehan niitä uusia akkoja. Siulla on elämä eessäs, elä sitä. Ei pidä takertua yhteen ihmiseen. Ite tulin just baarista. 4 euron baari-ilta. Minkäs sitä mahtaa jos koko ajan tarjotaan. Ei kyllä pitäisi juoda tequilaa. Siitä menee totaalisesti sekaisin. En kyllä ois uskonu että miustakin on karaokea laulamaan. Tuli vedettyä siskon kanssa, kaverin kanssa ja yksin. Hahahah, oon kyl aika kelvoton laulaja humalassa. Ehkä olen muuteknin. En tajua mikä helvetti niitä manneja vaivaa, kun ne osaa laulaa niin hyvin. Ehkä se on vähän sama juttu että australialaiset on niin kovia. Mietin just, tai oikeestaan jo aikoja sitten, että vois omistaa yhden farkkuliivin ainoastaan aussibändeille. Ois se vaan niin kova. Damn, Grenaden sinkku/seiska/whatever-kokoelma pitäis ottaa haltuun. Martireltakin tullu kuulemma jotain uutta. Se on kyl yksi suosikkiaussibändeistäni. Total Kaos, Total Insanity. WAAAAAAAAAAAARRR!!!!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jul 29, 2007 1:50:22 GMT 2
hahahahahahahaa. Olin juuri kuolla nauruun. what a fine way to go..hohohooho.enklanti tekee näistä mun lässytyksistä heti fiksumpia.haha. Ei voi muuta sanoa kuin etta executioneri osui naulan kantaan kolmisen päivää tai sinne päin tintannu swornin ja totekopfin kanssa ja aivotoiminta alkaa olla mitä parhaasta päästä. Saatana nämä synapsit menee valonnopeuksilla vääriin osoitteisiin. edit. tuossa aussiliivi ideassa on ideaa. hulluja saatanoita.
|
|
|
Post by blackened on Jul 30, 2007 22:21:37 GMT 2
Ja nyt alkaa toinen yö ja juomia on tallella vielä jonkun verran Meneeköhän tämäkin valvoessa tai nukahdanko/sammunko jossain vaiheesa? On tää vaan niin paskaa En kyllä uskois et oot 18 vuotta. Tää siun vuodatukses kuulostaa jonkun 14-vuotiaan ensirakkauden tyrehtymiseltä. Mikäs siinä jos toista rakastaa, mutta ei sentään sen takia tarvitse itteään tappaa alkoholilla. Tuleehan niitä uusia akkoja. Siulla on elämä eessäs, elä sitä. Ei pidä takertua yhteen ihmiseen. Ite tulin just baarista. 4 euron baari-ilta. Minkäs sitä mahtaa jos koko ajan tarjotaan. Ei kyllä pitäisi juoda tequilaa. Siitä menee totaalisesti sekaisin. En kyllä ois uskonu että miustakin on karaokea laulamaan. Tuli vedettyä siskon kanssa, kaverin kanssa ja yksin. Hahahah, oon kyl aika kelvoton laulaja humalassa. Ehkä olen muuteknin. En tajua mikä helvetti niitä manneja vaivaa, kun ne osaa laulaa niin hyvin. Ehkä se on vähän sama juttu että australialaiset on niin kovia. Mietin just, tai oikeestaan jo aikoja sitten, että vois omistaa yhden farkkuliivin ainoastaan aussibändeille. Ois se vaan niin kova. Damn, Grenaden sinkku/seiska/whatever-kokoelma pitäis ottaa haltuun. Martireltakin tullu kuulemma jotain uutta. Se on kyl yksi suosikkiaussibändeistäni. Total Kaos, Total Insanity. WAAAAAAAAAAAARRR!!!! Juuh, tuli hiukan puhuttua syvällisemmin.. Noo ei oltu kuin vajaat kaks päivää vaan eros ja nyt taas yhessä...puhuttiin asiat selviksi. Viikonloppuna alko mennä hyvin ja edelleenkin, että hyvä näin...
|
|
|
Post by Hyperborean on Jul 31, 2007 10:51:19 GMT 2
Juuh, tuli hiukan puhuttua syvällisemmin.. Noo ei oltu kuin vajaat kaks päivää vaan eros ja nyt taas yhessä...puhuttiin asiat selviksi. Viikonloppuna alko mennä hyvin ja edelleenkin, että hyvä näin... - Siinäpä päällimmäiset tunteet mitä tämä kaiken kattava vuodatus minussa herätti. Että ihanko kokonaiset PUOLI VUOTTA olette olleet yhdessä! Kannattaa varmaan laittaa joku HIM:in ihq lovemetalli soimaan sen kunniaksi. Mutta muista ettet hurmioissasi lisäänny, edes vahingossa.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Aug 1, 2007 10:02:04 GMT 2
Jonkin sortin ennätyksiä rikotaan jälleen. editaatio: Liirum laarumi kiteytettynä Selvistelen vaihteeksi.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Aug 1, 2007 23:18:37 GMT 2
Parisuhdedraama rules!
|
|
|
Post by vhhv on Aug 1, 2007 23:25:10 GMT 2
Ne on perseestä!!! Paitsi sillon joskus joku vuodattaa julkisesti tunnontuskia...
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Aug 2, 2007 15:19:32 GMT 2
Voi vittu, miksi tuutte koneelle kännissä?
|
|
|
Post by (the true)vortex on Aug 3, 2007 13:22:38 GMT 2
Voi vittu, miksi tuutte koneelle kännissä? No ku ei oo sitä parempaa tekemistä tai elämää. hoho. ;D
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Aug 4, 2007 21:30:46 GMT 2
|
|
|
Post by bewitched on Aug 17, 2007 20:24:45 GMT 2
Voi vittu, miksi tuutte koneelle kännissä? No ku ei oo sitä parempaa tekemistä tai elämää. hoho. ;D Haha, nyt ei ole kyllä elämää ollenkaa. Tässä kalsarikänneilen, kun kukaan huora ei baariinkaa jaksa saatana lähgteä. Nyt soi sarcófago ja äsken kattelin Commandon. Hehe ei parempaa viihdettä voi olla illalle.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Sept 1, 2007 1:03:50 GMT 2
Pitääkö tätä nyt oikein selittää miksi on kännissä tietokoneellaan. Tällä kertaa tulin koneen ääreen frendien luona pämpättyäni. Parin ihmisen sekoillessa ja kun itteä ei kiinnostanut baariin meno. Toisekseen en tiedä pääsenkö ks paikkaan kun yleisellä syyttäjällä on jo asiaa edelliskäynnistä. hahah.
Ei saatana! Doorsin Riders of Stormista on tehtyt räppi versio. Naapurit tuota ilokseni huuattavat. Tämä pyhäinhäväistys on hoidettava pois päiväjärjestyksestä ehdalla annoksella alkuperäistä. Tai nyrkkiä naamaan projektilla huomenna oon, siis jos oon sekaisin ja pistän nuorison ojennukseen ehkä rautaputkella ja... nojoo. ja sitä rataa.
Koneelta soi Patecabra ja GGFH vuoronperään. Rapsutella piippu, fiilistellä ja vittuilla ohikulkijoille huudattamalla esimerkiksi Toxic Holocaustia.
Jatkan tämän kirjoitettuanikin koneella. Kämpilläni kerta nyt luuraan.
|
|
|
Post by daraja on Sept 7, 2007 21:23:48 GMT 2
Voi Saatana. Aloitin opiskelut maanantaina lapin yliopistossa. Mitä olen oppinut?
''Puhumalla ihmiset voivat ilmaista mitä ajattelevat.''
Älä helvetissä. Pitänee huuhtoa noitaviinillä tämä informaation runsaus kurkusta alas. Onneksi luokallani on vitun hyvän näköinen jätkä ;D
|
|
|
Post by (the true)vortex on Sept 8, 2007 4:08:55 GMT 2
Voi Saatana. Aloitin opiskelut maanantaina lapin yliopistossa. Mitä olen oppinut? ''Puhumalla ihmiset voivat ilmaista mitä ajattelevat.'' Älä helvetissä. Pitänee huuhtoa noitaviinillä tämä informaation runsaus kurkusta alas. Onneksi luokallani on vitun hyvän näköinen jätkä ;D Juo kurkusta oppi alas nimittäin koska ks oppia on taottu kalloon monta vuotta ilman parempaa menestystä, Ei se pillu kaikkeen riitä.. hahah kikkeli ja kyynel edit selvitän miksi lässytin kännissä näin. Tänään näin miten tietyissä olotiloissa tietyt ihmiset pääsevät kukintaansa; toisaalta tänään näin miten onnistuin parilta sen fiiliksen musertamaan totaalisesti hyvinkin helposti. eli. Säälittävää Eli Vittu Rock ja vitun Roll Nussijat ou... behave... märkä suukko poskelle .joka luki tähän asti. puss. edit
|
|
|
Post by (the true)vortex on Sept 8, 2007 5:05:50 GMT 2
.... ja silleen. No Mutta kuitenkin, ettei ihan turha postaus tule, niin pikakertaus mitä koura tietää. Koura tietää sitä, että ylimmät nivelet ei liiku ja hospotaalista kerrottiin, että ilm ylimmät nivelet ei liiku koska jänteet on arpeutunu kiinni. Tämä naurattasi itteäkin kunnes sain kuulla että asia voepi johtua hoito virheestä. Eli joo. Ns jumppa mun kohalla ois pitäny alottaa heti leikkauksen jälkeen, mutta se alotettiin ~3-4vk jälikeen "saattanen" valittaa asiasta, Sikäli mikäli "jumppailen" tässä jumpparien iloksi. Eipä sillä asia johtanee, että ensin ouluun käsikirurgille tutkimuksiin ja sitten tietää paremmin. Eli onko jänteet arpeutunu jumiin vai onko seurannan puutteen ja sen ammattitaidon puutteen vuoksi jäänyt huomaamati että syvänteet on poikki joska koska ei kaikki nivelet liiku oog. jooh... edit säätöä Välttäkää raahen arvauskeskusta. kenorivitarot
|
|
|
Post by daraja on Sept 10, 2007 10:44:44 GMT 2
Putosin ikään kuin kärryiltä miksi rupesit yhtäkkiä puhumaan panemisesta.. No jaa. Ei jaksa ajatella kun hengittäminenkin tuntuu työläältä.
Jännittävää sinänsä, että olen juonut niin paljon kahvia, että tuntuu siltä kuin olisin kännissä. Sillä mennään, yey.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Sept 10, 2007 12:51:08 GMT 2
Jaa-a. En pysy kyllä kärryillä itekkään. Jotain ylempää känni-epä-älyä & logiikkaa. Muista, että olisi netissä asti ehtinyt käymään, vaan niin on näköjään tullu tehtyä.
|
|
|
Post by Thrashemotör on Sept 10, 2007 17:45:21 GMT 2
Helvetti vie, kävin tuossa laittelemassa entisen eläkkeelle jääneen luokanvalvojan uuden tietokoneen käyttökuntoon niin äijä perkele tarjos puolet Tapio-pullostaan, kahvit, 18,50e vaivan palkkaa ja huomenna kuulema 20e lisää. Että tällästä tänään. Yritti vielä tyrkyttää ikiwanhaa MikroMikkoaan mulle mukaan ja kaupitteli Commodore 64:sta, joka varmaan pitääkin ostaa kun tulee retropelejä sekä koneita keräiltyä.
|
|
|
Post by Axekutioner on Sept 15, 2007 1:05:02 GMT 2
Voi vittu, miksi tuutte koneelle kännissä? Voi vittu, miks kirjotat kännitopikkiin selvinpäin? En aikasemmi päässy sanomaan ku nyt vasta tuli vedettyä naamat sillei et on viewlä tajuissaan kotiin päästyä. Juma. Ei pitäisi mennä baariin, etenkään äitin seurassa. Hetihän siinä oli jotain tietotekniikkainsinöörejä iskemässä: "Mie rakastan siuta. Siul on ihanat hiukset. Voiks siulle soittaa?" Joo voi morjens. - Ei miulla oo kännykkää ni ei miuta oikein saa kiinni. Oon liian kiltti ihminen ni en viiti sanoa et FUKK OFF. Miks oon näin ihana???!!1 Voisitte järkätä Pyron johoki keikalle. tekis kovasti mieli päästä taas lavoille, vaik jonnekin muuallekin kun Husaariin. Uus kitaristi on nyt remmissä ja juma ku toimii hyvin. Kuuntelin taas yks päivä D666:sta ja meinasin tulla.
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Sept 16, 2007 17:30:48 GMT 2
Ystävyys. Kas siinä kampa.
Olisi hienoa hieroa kuningasta.
Ei perse missä kunnossa sitä vaihteeksi on... Manuaaliset visiot kiemurtelevat kuutamossa,
Herra vortex kähisee/kuorsaa selän takana sohvalla solmussa siiitintä vailla.
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Sept 16, 2007 17:34:48 GMT 2
hÄN j0ka soveltaa miekalla vähä-osaisia. Kumisaappaaseen mahtui kusi.
Ihanaa olla välillä vyö.
Mode: hä... Burzumin Jesus Tod vierähtää seittemännen kerran putkeen. HAIL XX SAATANA
muokkaus3: Jeesuksen Kuolema on melkeimpä valehtelemati yksi ehkä paras/parhaimpia viisu ikinä
|
|
|
Post by daraja on Sept 24, 2007 12:30:26 GMT 2
Jaa-a. En pysy kyllä kärryillä itekkään. Jotain ylempää känni-epä-älyä & logiikkaa. Muista, että olisi netissä asti ehtinyt käymään, vaan niin on näköjään tullu tehtyä. Niinpä niin, sitä sattuu aika usein... Viimeksi itselle perjantaina. En selviytynyt tänne asti kun jokaiselle sivustolle kirjautumiseen meni se 15 minuuttia.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Sept 25, 2007 16:27:42 GMT 2
Voi vittu, miksi tuutte koneelle kännissä? Voi vittu, miks kirjotat kännitopikkiin selvinpäin? Meitsi on teh adversary. Et kuitenkaan oikeesti meinannu.
|
|
|
Post by daraja on Sept 28, 2007 10:36:11 GMT 2
Olen omena. Mätä sellainen.
|
|
|
Post by nargaroth on Sept 28, 2007 17:47:46 GMT 2
vittu
|
|