L.A
Blasphemer
|
Post by L.A on Jun 9, 2007 0:02:24 GMT 2
Minä en näe mitään syytä suvaitsevaisuuteen. Kuitenkin kun katselee tilastoja niin huomaa sen todellisuuden että neekeri tekee oikeaa ihmistä enemmän rikoksia Suomessa. Ja rikastuttavat kulttuuriamme? Mitenköhän yksikään neekeri on ikinä rikastuttanut kulttuuriamme. Ja kun minulla ei ole yhtään hyvää kokemusta neekeristä niin en koe syyllistyväni yleistämiseen. 14 Kertoisitko näistä tilastoista enemmän? Kenen tekemiä? URL? Emmäkään mitään urleja ulkomuistista osaa heittää, mutta onhan noi lukumäärään suhteutettuna ihan totta. Varmaan paskasta saattaa tonkimalla muutama timantti löytyä, mutta ei se sitä faktaa muuta, että loput on paskaa.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jun 9, 2007 2:05:04 GMT 2
Minä en edes selitä miksi olen rasisti! Kenties yksinkertainen fakta että omassa maassaan epäonnistuneet ei pärjää täällä. Nimittäin jos prutopiassa pärjää niin pärjää kiipeilytaidoillaan myös täällä. Karvakätiset yksi kulmakarvaiset veijarit. "Hyvä pitsa perse tuuri." "Blam!" Ja jos kysyy että miksi olen rasisti niin vastaus on että "kohtalo te veikeät pujoparta veijarit" Tunnen että tämä on oikein. Haista sinä vittu
|
|
|
Post by subutex on Jun 9, 2007 12:35:27 GMT 2
Minä en edes selitä miksi olen rasisti! Kenties yksinkertainen fakta että omassa maassaan epäonnistuneet ei pärjää täällä. Nimittäin jos prutopiassa pärjää niin pärjää kiipeilytaidoillaan myös täällä. Karvakätiset yksi kulmakarvaiset veijarit. "Hyvä pitsa perse tuuri." "Blam!" Ja jos kysyy että miksi olen rasisti niin vastaus on että "kohtalo te veikeät pujoparta veijarit" Tunnen että tämä on oikein. Haista sinä vittu Minkä ikäinen olitkaan? ;D Jatkahan nyt sitä animen kattomista vaan
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jun 13, 2007 17:45:40 GMT 2
Toisinaan tulee hieman paskottua viisautta maailmalle kunnon änkyrässä. Jatkahan sinä subun tööttäämistä ja maailman parantamista.
|
|