|
Post by possessor on Jan 20, 2006 19:28:22 GMT 2
tänään viimeks näin pari neegeriä kitymarketissa, niin olivat gangstaräppäri-lookissa kun tv:ssä ikään... *puke* ja sit katoin ku vittu jotku muotipelleapinat oli trendikkäissä nuhju-farkuissaan ja jukolanjussi-hiuksissaan, tennissukat ja lenkkarit jalassa, ja melkee 30 pakkasta ulkona... ei perse että ihmiset on tyhmiä kun pitää muodin tai tyylin vuoks kärsiä iha turhaan... meikäläinen ainakin vetää tämmösessä siperia ilmastossa välihousua ja villasukkaa jalkaan ja paksun takin päälle, ja pipon päähän! nöö, MAMIS
|
|
|
Post by damnation on Feb 17, 2006 18:52:05 GMT 2
Eniten haittaa ne valkoihoiset niggat.
|
|
|
Post by gorgoneion on Feb 18, 2006 2:13:29 GMT 2
Mikä helvetti siinö on että pitää mennä housut puoleessö perseessä. Onko se nyt siite nii herveen kovaa?! En ymmmärrä, minks immeiset pukeutuu, kuten muut, ja ei voi käyttää yhtään omaa päätään. Varsinikii, kun jotkuu 12-15 vee pissiXXset hyppiii ties missä paakasessa ulkona. Toivon että saavat hypotermian!!
|
|
|
Post by synkkyystonttu on Feb 27, 2006 16:20:05 GMT 2
Eikös suomessa olla ajamassa läpi lakia joka oikeuttaa käännyttämään jokaisen rikollistaustan omaavan maahanmuuttajan takaisin? Tiedä sitten vaan meneekö laki koskaan läpi.
|
|
|
Post by odin on Mar 1, 2006 1:03:37 GMT 2
Eipä taida mennä, hyvä synkkyystonttu. Kyllä siihen nämä iki-ihanat punamädättäjät ja muut perkeleen "ihmisoikeus-aktivistit" pääsevät helposti väliin, suurimman osasta kansan ollessa heidän puolellaan (tietämättä asiosta hönkäsen pöläystä)...
|
|
|
Post by dechestra on Mar 16, 2006 13:12:34 GMT 2
|
|
|
Post by (the true)vortex on Mar 17, 2006 10:53:37 GMT 2
Rotujen ja kulttuurien sekoittaminen ei vain ole toimiva idea.
edit: hyvä video.
|
|
|
Post by Hyperborean on Mar 17, 2006 19:34:04 GMT 2
Joo, tuolla Ruotsissahan on 20% ihmisistä maahanmuuttajia. Ei helvetti, toivottavasti ei ikinä samanlaista tänne Suomeen.
|
|
viocress
Poser
Summon glohithia
|
Post by viocress on Mar 17, 2006 20:06:48 GMT 2
Valitettavasti veikkaan että Suomeen on tulossa paljon pahempi tilanne.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Mar 18, 2006 15:13:45 GMT 2
Fox News ei aina ole ehkä se ihan paras tiedonlähde. Semmosta samaa tasoa kun vaikka Iltalehti. muttajoo... kyllähän tuolla ruotsissa on lähteny homma käsistä ja vituiks menny. Samaa voidaan odotella suomessakin yhdistyneen euroopan ym. myötä.
|
|
|
Post by Tuska on Apr 9, 2006 13:21:53 GMT 2
Täytyy ihmetellä miksei kukaan ole kommentoinut Ranskasta mitään? Siellähän näkyy nyt mihin avoin maahanmuutto-politiikka on johtanu; vitullisia mellakoita joissa osa väestä mukana pelkästään sen takia että saavat a)rikottua tavaraa ja b)hakattua ihmisiä.
Vittu on siinä oikeasti jo jotain vitun vinossa päässä jos osallistuu mellakkaan ja hakkaa poliisien sijasta muita mellakoitsijoita. Saatana polttavat OMILTA kaduiltaan naapuriensa autot, OMAT koulunsa ja kauppansa ja sitten väittävät että heitä sorretaan. Vittu kun en ymmärrä tollasta logiikkaa sitten alkuunkaan. Jos ei sen verran ole järkeä ettei edes omia kotejaan jätä rauhaan niin voe helevetti sentään.
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Apr 21, 2006 20:47:10 GMT 2
Entä sitten saksa. Saatanan moisia mellakoita mutiaiset järjestää eikä opettajat uskalla mennä kouluun! (Kyllä. Olen katsonut 45min ohjelmaa mtv3lla) 90% paikallisessa koulussa oli maahan muuttajia jotka vihaa saksalaisia siinä koulussa... MITÄ VITTUA NE SITTE ON MENNY SINNE SAKSAAN PAINUIS TAKASI KOTIMAAHANSA TAI PITÄS TURVAT TUKOSA!!! Vajaata porukkaa..
|
|
|
Post by KaamosMaster on Apr 21, 2006 23:55:41 GMT 2
MITÄ VITTUA NE SITTE ON MENNY SINNE SAKSAAN PAINUIS TAKASI KOTIMAAHANSA TAI PITÄS TURVAT TUKOSA!!! Vajaata porukkaa.. No niimpä. Typerää vihata paremman elämäntason tarjonneen yhteiskunnan alkuperäisiä jäseniä.
|
|
|
Post by hell patrol on Apr 22, 2006 9:39:51 GMT 2
Minä en suvaitse kusipäisiä ihmisiä ihonväriin katsomatta.
|
|
|
Post by necro on Apr 22, 2006 10:25:36 GMT 2
"Tuomioita täytyisi reilusti pidentää ja vankilaoloja heikentää niin heikoiksi kuin vain suinkin mahdollista. Jos esimerkiksi hengenriistämisestä istuu käytännössä vain vuoden tahi pari "palvelutalossa" niin ei tuo kovin kummoinen rangaistus kyllä ole jos minulta kysytään."
Oletko kokeillu miten kivaa "palvelutaloissa" on? Jep, en minäkään mutta en usko, että se on miellyttävää.
"Aivan niin! Ja kehtaavat vielä kutsua sitä nimellä "elinkautinen". Mielestäni saisivat joko muuttaa tuomion tai nimen, mutta tällaisenaan se on harhaanjohtava." Eihän ole. Elinkautinen tarkoittaa elinikää vankilassa kunnes presidentti armahtaa, tokihan pressa armahtaa mutta ei ole harhaanjohtava.
"Kuolemanrangaistukset ainakin raiskaajille ja lapsiinsekaantujille niin saadaan hieman tätä hommaa kohdilleen. + murhaajille. Silmä silmästä, perkele!"
Jep, hommahan on kuolemanrangaistuksillaan tosi kohdallaan esim. USA:ssa ja monessa lähi-idän maassa. Onko vähentynyt rikollisuus? Jep. Ja Jos tahdot Silmä Silmästä-lain muuta lähi-itään sieltä semmoinen löytynee, olet varmasti siihen asti tyytyväinen kunnes myös sinun vapauttasi aletaan rajoittaa tai kosahtaa väärä tuomio, jopa Suomessakin semmoisia sattuu vaikka meidän oikeusjärjestelmä on maailmanlaajuisesti aivan loistava. Ja käsittääksenihän pedofiliä johtuu vioista päänsisällä, ei voi verrata esim. mihinkään pankkiryöstäjään. Joten kuolemanrangaistukset ei tulisi karsimaan seuraavaa pedofiliapolvea, paras ratkaisu olisi parantaa mielenterveystyötä suomessa. Kastrointi tietysti pedofiileillä ei välttämättä olisi huono ajatus.
Meinasi oikeasti itku tulla, kun paria keskustelua tältä foorumilta luki ja usko loppua siihen, että metallistien ÄO (ainakaan täällä) tulisi ikinä ylittämään suomalaista keskiarvoa. Suvaitsevaisuuteen minusta voi sanoa vaan yhden yleispätevän lausee "Älä suvaitse kusipäisiä IHMISIÄ". Trenditukkien, hoppareiden vihaamiseen; tyhmintä ikinä, miten ihminen jaksaa kuluttaa energiaansa vihaamalla (tai edes välittämällä) PUKEUTUMISESTA, terve vaan sinne syrjäkylien "metalli on paskimmillaankin parasta"-janareille.
"Pois luettuna ne joilla on kalju, mutta kalju on ihan ok verrattuuna ns hyppyritukan" vuoksi olevaan pelleen." Nosiisvitunperkele. En ala ees tähän kommentoimaan, luulis jo kirjoittajankin tajuavan itse miten vitun metsässä ollaan.
"ja sit katoin ku vittu jotku muotipelleapinat oli trendikkäissä nuhju-farkuissaan ja jukolanjussi-hiuksissaan, tennissukat ja lenkkarit jalassa, ja melkee 30 pakkasta ulkona... ei perse että ihmiset on tyhmiä kun pitää muodin tai tyylin vuoks kärsiä iha turhaan..." hahahaa, tohon vois sanoa, että mitenkähän monta metallipäätä olen nähny -30asteen pakkasella liikkuvan ilman pipoa, bändipaita, nuhjuinen ja ohut prätkärotsi päällä. "ei perse miten tyhmiä ihmiset on kun pitää (metalli) muodin/tyylin takia palelluttaa itsensä.
Terve.
Pari kiteytystä koko suvaitsevaisuuasiaan:
Suurin osa ihmisistä on perseestä, riippumatta ihonväristä tai sosiaaliarvosta.
Napalmia kaikille, varsinkin vittu minulle.
Noihin letti ja vaatekeskusteluihin, noin pinnallista tapaa ajatella olen todella harvoin tavannu minkäänmuun musiikkityylin sivustolla (kyllä, kuuntelen muutakin kuin metallia), suurin osa metallisteista (korjatkaa, jos olen väärässä.) vastustaa pinnallisuutta ja mainstreamia tajuamatta sitä, että juuri he itse ovat pinnallisia ja metalli on MAINSTREAMIA nykyään, kohtaa faktat.
Avautuminen on kivaa.
|
|
|
Post by mustasoturi on Apr 22, 2006 10:41:41 GMT 2
Hei kaikkille.
Minä en pidä neekereistä koska:
a) Lähes jokainen heistä haisee pahalle. Todella hirveää käydä kaupassa kun on joku neekeri ESIM takana vaikka ja sitten se haisee. Se on se jännä haju mikä niillä aina on en osaa selittää mutta VARMAAN TIEDÄTE.
PS. Joutuu aina myös katselemaan hieman taakseen kun niitä on......
b) En pidä heidän kielestään. He puhuvat aina jotain vitun paskaa MITÄ EIVÄT VARMASTI TAJUA ITSEKÄÄN. VITTU MITÄ PASKAA SIIS....
c) Todella epäkohteliasta porukkaa muutenkin kaikki mannet ja vitun somalineekerit ovat se on fakta. ESIM ! ! ! Eilen olin aika myöhään grillijonossa. Jono oli aika pitkä mutta menin kuitenkin siihen jonon kärkeen... Muiden ohi koska siis olen käynyt sillä samalla grillillä vuosikaudet ja tunnen ne omistajaat, joten on aika suht selviö ettei minun tarvitse ketään päästää eteeni varsinkin kun siinä oli monta SOMALIA. Nooohh.. Kerroin heille nätisti asiani että minä tulin tähän nyt ja olen ennen teitä koska tiedän miten täällä homma toimii. Onneksi eivät alkaneet vittuilemaan koska on aika selvää miten siinä olisi käynyt..... Jätkät (3KPL!!!) nimittäin olleet pitkällään maassa solmussa jos olisivat jotain alkaneet.....
d) Myöhemmin lisää kun tuli menoja!!!
|
|
|
Post by Tuska on Apr 22, 2006 10:56:57 GMT 2
Minä en suvaitse kusipäisiä ihmisiä ihonväriin katsomatta. AA-VITUN-MEN.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 22, 2006 11:48:53 GMT 2
......... Meinasi oikeasti itku tulla, kun paria keskustelua tältä foorumilta luki ja usko loppua siihen, että metallistien ÄO (ainakaan täällä) tulisi ikinä ylittämään suomalaista keskiarvoa. .......... Terve. Avautuminen on kivaa. Morjens Henk koht kuulun mahtavaan älylliseen eliittiin. Olen omistanut elämäni keskusteluun suurten filosofien teorioiden vioista. Olen aina erittäin hillitty ja mietin moneen otteeseen ennen kuin kirjoitan mitään. Pääasia on olla 24/7 niin helvetin älykäs elämästä nauttimisenkin kustannuksella. Alkoholi on minulle kauhistus koska en toki halua näyttää toisten silmissä idiootilta. Pelottaa ajatellakin mitä naapurini ja kanssaihmiset olisivat mieltä, jos liikkuisin ulkosalla terveen järkeni menettäneenä tai makaisin sammuneena jossain katuojassa. Johonkinhan se ylimääräinen energia on kulutettava ja avautuminen on tosiaan hauskaa hommaa. Niin tosiaan ja pakkasella on tullut tavaksi pukeutua pitkiin kalsareihin, villapaitaan,pipoon, hanskoihin ja lämpimään takkiin. Ei ole kylmyys vaivannut, kuin hieman nenän päästä on saattanut pakkanen purra. Metalli on paskimmillaan paskaa. The Meteors ja Skrewdriver soi.
|
|
|
Post by gorgoneion on Apr 23, 2006 21:19:50 GMT 2
Jep, hommahan on kuolemanrangaistuksillaan tosi kohdallaan esim. USA:ssa ja monessa lähi-idän maassa. Onko vähentynyt rikollisuus? Jep. Ja Jos tahdot Silmä Silmästä-lain muuta lähi-itään sieltä semmoinen löytynee, olet varmasti siihen asti tyytyväinen kunnes myös sinun vapauttasi aletaan rajoittaa tai kosahtaa väärä tuomio, jopa Suomessakin semmoisia sattuu vaikka meidän oikeusjärjestelmä on maailmanlaajuisesti aivan loistava. Ja käsittääksenihän pedofiliä johtuu vioista päänsisällä, ei voi verrata esim. mihinkään pankkiryöstäjään. Joten kuolemanrangaistukset ei tulisi karsimaan seuraavaa pedofiliapolvea, paras ratkaisu olisi parantaa mielenterveystyötä suomessa. Kastrointi tietysti pedofiileillä ei välttämättä olisi huono ajatus. Rangaistuksen tulisi vastata rikoksen tasoa, mutta Suomessahan tähän suhtautudutaan liian kevyesti. Jos vaikka joku aikoo estää esim. raiskauksen, saa miettiä sitäkin kaksi kertaa, ettei vaan tee rikolliseen naarmuakaan tai itsestä tehdään syyllinen oikeudessa. Välillä tuntuu, että rikollistakin suojellaan enemmän kuin uhria. Suurin osa rikollisista vielä linna reissun jälkeen uusii saman aikaisemman rikoksen, mikä kertoo kyllä aika paljon tästä Suomen "maailmanlaajuisesti loistavan" oikeusjärjestelmän tasosta. "Ei tunnu missään - uudestaan, uudestaan!"
|
|
|
Post by necro on Apr 24, 2006 18:18:29 GMT 2
Rangaistuksen tulisi vastata rikoksen tasoa, mutta Suomessahan tähän suhtautudutaan liian kevyesti. Jos vaikka joku aikoo estää esim. raiskauksen, saa miettiä sitäkin kaksi kertaa, ettei vaan tee rikolliseen naarmuakaan tai itsestä tehdään syyllinen oikeudessa. Välillä tuntuu, että rikollistakin suojellaan enemmän kuin uhria. Suurin osa rikollisista vielä linna reissun jälkeen uusii saman aikaisemman rikoksen, mikä kertoo kyllä aika paljon tästä Suomen "maailmanlaajuisesti loistavan" oikeusjärjestelmän tasosta. "Ei tunnu missään - uudestaan, uudestaan! Nojoo, osittain totta tuo rikoksen väliin meneminen mutta, jos käyttää kohtuullista voimaa niin ei aivan taatusti syytteet mene läpi, eri asia tietysti on, jos hakkaa lihanuijalla raiskaajan verikseksi mössöksi (enkä nyt sano etteikö se olisi oikein) niin aivan taatusti tulee syyte. Alibissa oli jotain juttua joskus vuosia sitten kauppiaasta joka ampui kauppaansa ryöstävää laitapuolenkulkijaa ja joutui jotkut korvaukset kyllä maksamaan tosta. Täysin oikein (itse kyl todennäköisesti kanssa ampuisin, ei siinä), koska jos jokainen vetäs oman käden oikeudella niin täällä olisi täysi anarkia, pienempi paha on, että oikeus suojelee kaikki ihmisiä tasapuolisesti (ainakin suurin piirtein). Minusta rangaistuksen ensimmäinen prioteetti ei ole kosto vaan rikosten ehkäisy tulevaisuudessa. Ja juuri nämä rikoskierteessä elävät, ei kierrettä katkaista laitostamalla ne, jossain vaiheessa ne pääsevät ulos entistä enemmän sekaisin. Tokihan pitää rikoksista rangaista mutta ei Suomessa rikollisuus laskis rangaistuksia korottamalla (vrt. edelleenkin jenkit).Ei rikollisuutta saa edelleenkään karsittua pelkästään rangaistuksia nostamalla vaan nuorisotyöllä, huumevalituksella ynnä muulla puunhalailulla. Kerro parempi oikeusjärjestelmä kuin Suomessa, maa tietysti missä on pienemmät rikostilastot suhteessa väestölukumäärään, jep ei niitä paljoa löydy.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 25, 2006 9:18:25 GMT 2
Sen verran off topickia vielä, että Suomen huumevalistus on lähinnä huono vitsi. Todellisuuspohja on samaa laatua Riku Rinteen ja kumppaneiden "Ruotsissa Saatanan palvonta koulutuksessa" kanssa. Jos nuorisotyö painottaisi enemmän ihmisiä käyttämään omia aivojaan jeesus&porttiteoria liirum laarumin sijaan, voisi tuloksetkin olla paremmat.
Samassa sarjassa painii mielenterveyshuolto. Valitakko hyödytöntä terapiaa vai tokkura lääkitystä? Molempia tarjotaan kärkkäästi, yhtä hyvillä tuloksilla. Se hyödytön itseään toistava, terapiaksi kutsuttu, lätinä ei taatusti auta ketään ja kolmio napit luultavasti menevät, joko huvikäyttöön, tai parhaimmassa tapauksessa tuovat hetken helpotuksen, mutta pahentavat tilannetta. Kuurilääkkeet ovat onneksi kehittyneet jo kohtalaisiksi, että ilman tokkuraakin jo selviää pahimmasta vitutuksesta/ahdistuksesta, kunhan löytyy kärsivällisyyttä odotella muutama viikko.
Toisilta puuttuu kontrolli, toisilta terve järki ja sille ei mahda mitään, että jossain sattuu ja tapahtuu. Aika turha huumeita&päätä sekoittaviakaan siitä syyttää. Itsestäänhän ne eivät elimistöön päädy. Enemmän töitä ja tekemistä ihmisille, niin turha asioiden päässä vatvominen jää vähemmälle. -> Vitutuksen, väkivallan ja päihteiden käytön huomattava väheneminen.
Parasta terapiaa(ainakin minulle) on loma, isovanhempien maatila, isot pinot halkoja pilkottavana, virveli, eräjormailu ja kaikenlainen työntapainen remontointi. Muutaman viikon tehokuuri ja eipä vituttele pitkiin aikoihin.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on May 13, 2006 18:50:56 GMT 2
Hei kaikkille. Minä en pidä neekereistä koska: a)VARMAAN TIEDÄTE. "!"!#"!!"#!"¤E!#¤"#¤%ÖÖÖAAAAA BLÄÄÄÄ... PS. !!!!!! VITTU MUNA PYLY KAKA VITTU TURPAAN OLIS SAANEET PRKL !!!!! BLAH BLAH VITTU MITÄ PASKAA ! ! ! SOMALIA. NEEKERI YÄK!!!!! Tuo viesti jätti aika hiljaiseksi. Pariin viikkoon en kiinnitä foorumiin juuri huomiota ja jo puskee tällaista. Tyyppi on jo 23-vuotias ja kirjoittaa itse kuin somalit.
|
|
|
Post by vhhv on May 13, 2006 22:15:24 GMT 2
Hei kaikkille. Minä en pidä neekereistä koska: a)VARMAAN TIEDÄTE. "!"!#"!!"#!"¤E!#¤"#¤%ÖÖÖAAAAA BLÄÄÄÄ... PS. !!!!!! VITTU MUNA PYLY KAKA VITTU TURPAAN OLIS SAANEET PRKL !!!!! BLAH BLAH VITTU MITÄ PASKAA ! ! ! SOMALIA. NEEKERI YÄK!!!!! Tuo viesti jätti aika hiljaiseksi. Pariin viikkoon en kiinnitä foorumiin juuri huomiota ja jo puskee tällaista. Tyyppi on jo 23-vuotias ja kirjoittaa itse kuin somalit. Hahah!
|
|
|
Post by Tuska on May 14, 2006 11:49:21 GMT 2
Hei kaikkille. Minä en pidä neekereistä koska: a) Lähes jokainen heistä haisee pahalle. etc etc etc PS. Joutuu aina myös katselemaan hieman taakseen kun niitä on...... b) En pidä heidän kielestään. He puhuvat aina jotain vitun paskaa MITÄ EIVÄT VARMASTI TAJUA ITSEKÄÄN. VITTU MITÄ PASKAA SIIS.... c) Todella epäkohteliasta porukkaa muutenkin kaikki mannet ja vitun somalineekerit ovat se on fakta. etc etc etc etc d) Myöhemmin lisää kun tuli menoja!!! Tuo viesti jätti aika hiljaiseksi. Pariin viikkoon en kiinnitä foorumiin juuri huomiota ja jo puskee tällaista. Tyyppi on jo 23-vuotias ja kirjoittaa itse kuin somalit. Aika selkeä provo. Täytyy seurata jos muut viestit on samaa tasoa niin tippuu varotus. Tästäkin viestistä vois kyseinen herra mustasoturi ottaa vaarin ja miettiä vähän perustelujaan ennenkuin kirjoittaa seuraavan kerran. Miltä luulet että Suomi kuulostaa heidän korvaansa? Samalta paskalta kuin niiden puhe meidän korvaan tietenkin.
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on May 14, 2006 13:46:52 GMT 2
Hah Hah! Mikä juttu tää ny on?! ;D ;D
|
|