|
Post by aggressor.perverssor on Apr 14, 2005 14:57:27 GMT 2
Rotukeskustelua
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 14, 2005 15:26:12 GMT 2
Siinä etnisestä tasa-arvosta ynnämuusta julistaville vähän mietittävää. Tuollainen toiminta viidakon asukeilta ei ole mitään uutta. Minua ei pätkääkään häiritse nämä nekrut, jotka asuvat omassa maassaan, ja elävävät elämäänsä siellä. Mutta kun seuraa tätä toimintaa Suomessa. Kaupungilla notkuvista "ganstoista", joista ei juuri harvat puhuvat edes auttavasti Suomea. Minkä takia niitä on hinku saada tänne lisää? Omakohtaisena kokemuksena sain seurata tällaisia epäkieltä puhuvia lakunaamoja kulkemassa ohi viimeisen päälle uusissa rytkyissä kultaketjut ranteissa ja kaulassa. Suhtautuminen minuun ja ystävääni, oli todella v-mäistä naureskelua. Kiinnostaa tietää, mistä Suomenkieltä taitamattomat tyypit saavat varansa merkkikamppeisiinsa, koruihinsa,ym? (FFF-totenkopfilla on myös hyvä esimerkki asiaan;) ) Muutenkin sen verran kunnioitusta maata kuin maata kohtaa, että edes yrittää (jotenkin)osata maan kieltä, tai opetellaan sitten sitä englantia. Mutta kun ei. Möngerrys, näiden apinoista seuraavien, suusta saa aikaan vain pahimman luokan vitutusta. Muutenkaan tämä Suomen naurettava pakolais-"politiikka" on kyllä niin perseestä että. Omat ongelmat tulee selvittää ensin ja sitten voidaan harkita muidenkin jelppimistä.<br> Jos itse saisin päättää nämä toimettomana lojuvat ulkomaalaiset, sosiaalietujen (+että saavat vielä bonukset normmalitilanteeseen nähden) varassa katukuvaa rumentavat tyypit joutaisivat palauttaa takaisin, sinne mistä ovat tulleet ja mielellään ruumispussissa. Suurin osa omista mielipiteistäni ks. aihettä kohtaan on puhtaasti emotionaalisella pohjalla, ja se riittää minulle. Enkä tosiaan väitä etteikö vastaavia säälittäviä tapauksia olisi myös vaikka Suomalaisissa. Itse aion maksaa maksaa velkani yhteiskunnalle (vaikka hieman alkoholisoitunut pilven polttelija ;D olenkin), koska velvoitteitani en jätä tekemättä)<br> edit: Oma asiansa myös nämä vitun lökäpöksyt ja sukkapäät, joista on varmaan todella hienoa, kun slummeista ponnistaneet nekrut räpäten julistavat sitä ja tätä. Säälittäväksi homma menee siinä, kun suomalaiset, rikkaissa perheissä kotoisin olevat teinit matkivat ja kuvittelevat omaavansa jotain sanottavaa ja seuraavat imagojaan. Edit: Hyväksyttävän rajalla/tai asiana jonka hyväksyn ovat yhteiskuntaan, kieleen, elämäntapaan, alkuperäiskansan kunnioitukseen, ja suomalaisuuden ymmärtämiseen kykenevät ulkomaalaiset. Ei minua haittaa jos maksaa veronsa, elättää itsensä työllä ja perustaa vaikka perhettä. Kaikki muu yläpuolella mainittu tuonne ---> shamash.org/holocaust/photos/images/EG4.jpgedit:pientä korjailua ei muuta
|
|
|
Post by Hyperborean on Apr 14, 2005 19:24:50 GMT 2
Siinä etnisestä tasa-arvosta ynnämuusta julistaville vähän mietittävää..... ...Tuollainen toiminta viidakon asukeilta ei ole mitään uutta.. ...(FFF-totenkopfilla on myös hyvä esimerkki asiaan;) ) Itse olen hyvin pitkälle samoilla linjoilla, mutta lähdetäämpä tuosta esimerkistä, kun kerran niin räikeästi vihjaillaan : Sattuipa nimittäin viime lauantaina (9.4.) niin, että tyttöystäväni, elikkä emäntä oli erehtynyt humalapäissään kaverinsa kanssa Helsingin Kaisaniemeen (joka lienee tunneutuin afro-humanoidien kokoontumispaikka ko. kaupungissa), ja he olivat siellä sitten pyörineet joidenkin suomalaisten äijien kanssa ja juoneet viinaa. No eipä aikaakaan kun paikalle oli pölähtänyt puolen tusinaa neekeriä pummimaan röökiä, viinaa ja syömään emännän+kaverin ostamasta sipsipussista kuin omastaan. Mutiaiset olivat siinä sitten pyörineet ehkä jonkun vartin ajan, ja sitten yhtäkkiä hävinneet eukkojen reput muassaan (vaikka he olivat kyllä katsoneet tiukkaan tavaroidensa perään, ymmärrettävistä syistä..). Ne olivatkin löytyneet hetken perästä vähän matkan päästä pengottuna, emäntäni kamera oli hävinnyt (mutta apina ei luontaista typeryyttään ollut löytänyt lompakkoa, joka oli samassa repussa!) ja kaverin meikkejä (!! mikä kertonee siitä kleptomanian asteesta näillä "mukavilla pikku veijareilla"..). Että semmoinen tapaus. Ja kenenkään on turha lätistä, että nämä tämmöiset olisivat mitään "yksittäistapauksia"! Tuollakin Kaisaniemessähän on tapahtunut tosiaan aiemminkin, mm. viime syksynä kaksi neekeriä raiskasi n. 50-vuotiaan naisen. Kyllä minä olen 1,5 vuotta Järvenpäähän muuton jälkeen täysin kypsä siihen, että nämä "kulttuurinrikastuttajat" tuovat kulttuuriaan kotiovelle saakka, ja sen sisäpuolellekin. Ja tarkoitan nyt ihan kirjaimellisesti omakohtaisesta kokemuksesta, koska naapurini on (ilmeisesti) Vietnamista, ja paikalla pyörii tavallisesti koko helvetin kulttuurien kirjo neekeristä paskahousujen kautta toisiin kaukoidän ihmeisiin, ja meteli on sen mukaista. Suomeksi sanottuna EI MINKÄÄNLAISIA käytöstapoja esim. niinkin yksinkertaisesta asiasta, kuin että miten porraskäytävässä liikutaan (EI siis juoksemalla), tai että kämpän väliovi on oikeasti taroitettu käytettäväksi (estää hyvin vitun jou-jou-paskamusiikin kantautumisen muihin asuntoihin). Kaiken lisäksi on hyvin tiedossa, että kyseinen teinilauma on tehokkaasti kunnostautunut lähikaupassa tapahtuvassa varastelussa. Totta kai, on kai niihin sata numeroa liian suuriin vaatteisiin hyvä tunkea vaikka kymmenen kiloa rojua eikä kukaan huomaa ulospäin mitään... Se on ihme homma, kun pakolaisvirastot ja muut lukevat joitain tilastoja melko mielenkiintoisella tavalla. Kyllä nimittäin Suomessa majailevat neekerit tehtailevat rikoksia/elelevät muuten vain kuin pellossa suhteettoman paljon kokonaislukumääräänsä nähden. Sitten tätä perustellaan jollain käsittämättömällä lässytyksellä "kultturieroista" ja muista. Laki on laki ja rikos on rikos. Ja kun näillä murjaaneilla kun on tapana tehdä rikoksensa vielä erityisen törkeillä tavoilla (raiskauksen uhreja pilkataan jälkeenpäin ym.) on minun mielestänäni TÄYSIN käsittämätöntä että jotain "kulttuurieroja" pidetään usein vieläpä lieventävinä asianhaaroina tuomioita säädettäessä.<br> Henkilökohtaisesti minua vituttaa kaikki sikailevat/koppavat/ignorantit/joutilaat/laiskat/verorahoja kuppaavat RIKOLLISET NEEKERI-ALI-IHMISET niin paljon, että häätäisin joka ikisen KYSEISEN KALTAISEN rullaturvan rahtilaivalla tai tavarajunalla ulos tästä maasta jos minulla olisi siihen mahdollisuus. Ja jokaisen perkeleen hipin/kansanedustajan/rastapää-anti"nazin" jotka heitä puolustavat, pistäisin muitta mutkitta samaan kyytiin. Jäljelle jääville/tätä touhua vastustaville piileksijöille pitäisi tietysti perustaa työleiri "lopullista ratkaisua" odotellessa... P.S. Mutta onneksi Suomessa tilanne ei ole silti yhtä paha kuin Ruotsissa, missä homma on lähtenyt täysin käsistä. Hyvänä esimerkkinä vaikkapa Mardukin rumpali, joka piestiin neekeri-ählämilauman toimesta pesäpallomailoilla niin että käsi meni paskaksi, ja ilmeisesti tämän kaveri sai iskua vielä pahemmin. (Lisään tähän pari linkkiä joskus kunhan jaksan kaivella muutaman "hyvän"/masentavan sivun esille..) P.P.S Jos joku perinteinen black metallia kuunteleva humanisti-anti-"nazi" veti tästä herneen nenään, niin vetäiseppä se vaan saman tien niin syvälle, että se tukkii keuhkoputken ja tukehdut hengiltä. FUCK OFF!
|
|
|
Post by KaamosMaster on Apr 14, 2005 19:42:19 GMT 2
Eipä nuo yön timot näköjään tajua, ettei tuommoinen käytös ainakaan vähennä rasismia. Valitettavasti kunnollisetkin maahanmuuttajat saa näistä jutuista paskan maineen. näyttää siltä, että suurin osa ei edes yritä sopeutua Suomalaiseen elämäntapaan. Semmoiset pitäisi ehdottomasti laittaa takaisin sinne, mistä ovat tulleet. Täytyy kuitenkin muistaa, että myös suomalaiset tekevät rikoksia. Eivät kuitenkaan suhteessa niin paljon kuin nämä maahanmuuttajat. Ei kuitenkaan pitäisi yleistää, että kaikki neekerit ovat rikollisia. Niin se ei ole.
Ei minulla kuitenkaan ole mitään neekereitä vastaa, kunhan ovat kunnolla. Samanlaisia ihmisiä ne loppujen lopuksi on.
Sitäpaitsi, yön timot keksivät rock n rollin. Rasismilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Apr 14, 2005 21:16:22 GMT 2
Vitut kulttuurieroista, kun laki on (pitäisi ainakin teoriassa olla) sama kaikille. Ulkomaalaiset pitäisi laittaa kunnon Suomalaisen kulttuurin ja järjestyssääntöjen sisäistämiskursseille maahan muuttaessaan. Ja jos pelkällä oleskeluluvalla Suomessa oleskellaan ja tehdään rikoksia, se saisi tietää lopullista maastakarkoitusta sinne mistä on tullutkin; ulos maasta jokatapauksessa. Ja jos hlö on jo ehtinyt saada kansalaisuuden, on kova kuri tarpeen. B.t.w. Suomen rangaistukset on muutenkin niin säälittävän helläkätisiä, että ei ihme että täällä ulkomaalaiset ja heidän lisäkseen suomalaiset tekevät niin paljon rikoksia. Vaadin kunnon rangaistuksia! Ja mitä hemmettiä tänne otetaan jotain täysin ulkomaalaisiakin lusimaan, kuten venäläisiä, niillähän on erittäin asialliset vankilät omassa maassaankin. Säälittävä lainsäädäntö, että vituttaa!
|
|
|
Post by Tuska on Apr 14, 2005 21:47:22 GMT 2
Hyväksyttävän rajalla/tai asiana jonka hyväksyn ovat yhteiskuntaan, kieleen, elämäntapaan, alkuperäiskansan kunnioitukseen, ja suomalaisuuden ymmärtämiseen kykenevät ulkomaalaiset. Ei minua haittaa jos maksaa veronsa, elättää itsensä työllä ja perustaa vaikka perhettä. Täysin samoilla linjoilla. Harmi vaan että Suomessa työllisyystilanne on mitä on. Ite olin reilun vuoden työttömänä ennenkuin sain tänä vuonna taas pätkätöitä (jotka siis jatkuvat edelleen...valitettavasti).
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 15, 2005 8:18:20 GMT 2
Työt ovat tosiaan monesti kiven alla. edellisen koulutuksen jälkeen hommia ei toki löytynyt ja 5kk karenssi iski päälle. Sain jo käyttää mielikuvitusta, millä vuokran, elämisen, ym maksan. (ja täytyy häpeäkseni myöntää sossun luukulla asioineeni)
Miten asia liittyy topicciin? No siten, että moni paska firma (eritoten raksat) hommaavat työläisensä monesti ulkomailta, joissa etuisuudet ja inhimillinen palkka ovat vieraista käsitteitä. Täällä he ovatkin sitten työnantajien riemuna halpana ja oikeuksiensa puolesta tappelemattomina työläisinä. Ja näin se harmaatalous ja korruptio jyllää. TV:ssä vakuutellaan, että asiaan on nimitetty lisää tarkistajia ja valvontaa muutenkin tehostetaan, mutta luulenpa, että se on yhtä tyhjän kanssa. Kansaa on vain välillä lepuuteltava(lue:kusetettava), jotta samat (mitään aikaansaamattomat) henkilöt pysyvät hallitsevisssa viroissa.
|
|
|
Post by Noisehunter on Apr 15, 2005 19:18:08 GMT 2
B.t.w. Suomen rangaistukset on muutenkin niin säälittävän helläkätisiä, että ei ihme että täällä ulkomaalaiset ja heidän lisäkseen suomalaiset tekevät niin paljon rikoksia. Vaadin kunnon rangaistuksia! Tästä asiasta ei voi olla kuin yhtä mieltä. Tuomioita täytyisi reilusti pidentää ja vankilaoloja heikentää niin heikoiksi kuin vain suinkin mahdollista. Jos esimerkiksi hengenriistämisestä istuu käytännössä vain vuoden tahi pari "palvelutalossa" niin ei tuo kovin kummoinen rangaistus kyllä ole jos minulta kysytään. Kuolemanrangaistukset ainakin raiskaajille ja lapsiinsekaantujille niin saadaan hieman tätä hommaa kohdilleen. Ja miksei myös narkkareille jotka tekevät itsehillitsemättömyydellään vaikeaksi muidenkin ihmisten elämisen, näitä jos saisi listiä jokamiesluokassa niin pari olisi jo minun kädestä lähtenyt.
|
|
|
Post by Eviloud on Apr 16, 2005 10:32:23 GMT 2
Kuolemanrangaistukset ainakin raiskaajille ja lapsiinsekaantujille niin saadaan hieman tätä hommaa kohdilleen. Juuri näin!
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Apr 22, 2005 13:39:38 GMT 2
Tuomioita täytyisi reilusti pidentää ja vankilaoloja heikentää niin heikoiksi kuin vain suinkin mahdollista. Jos esimerkiksi hengenriistämisestä istuu käytännössä vain vuoden tahi pari "palvelutalossa" niin ei tuo kovin kummoinen rangaistus kyllä ole jos minulta kysytään. Aivan niin! Ja kehtaavat vielä kutsua sitä nimellä "elinkautinen". Mielestäni saisivat joko muuttaa tuomion tai nimen, mutta tällaisenaan se on harhaanjohtava. Kuolemanrangaistukset ainakin raiskaajille ja lapsiinsekaantujille niin saadaan hieman tätä hommaa kohdilleen. + murhaajille. Silmä silmästä, perkele! Nykyään ei ole minun mielestäni paljoakaan perusteita sille, miksei rangaistukset voisi olla kovempia. Joskus keskiajalla rangaistuksien kovuus saattoi joskus tuntua kohtuuttomalta kun vertaa kuinka köyhissä olosuhteissa silloin elettiin. Nykyään ainakin tässä maassa on niin hyvä sosiaaliturva, että kenelläkään ei ole minkäänlaisia perusteita rikoksille (poissulkien liioiteltu hätävarjelu), joten kova kuri käyttöön, sitä kansa kaikesta päätellen on vailla! Ja miksei myös narkkareille jotka tekevät itsehillitsemättömyydellään vaikeaksi muidenkin ihmisten elämisen, näitä jos saisi listiä jokamiesluokassa niin pari olisi jo minun kädestä lähtenyt. Pakkohoitoon, kuten avohoitopotilaatkin mielenterveyspuolelta, ettei tapahdu uudelleen se mitä tapahtui eräässä metrossa...
|
|
|
Post by (the true)vortex on Oct 12, 2005 18:21:19 GMT 2
Kuuluisi ehkä paremmin huonoon huumoriin mutta mitä vielä hehe. kuvake.net/profile.php?username=lil_ima&image_id=544576edellisiin postauksiin: Narkkarit, nappikeisarit, hampparit mitä näitä on. Tuo raja on muuten monesti todella häilyvä. Narkkariksi miellän ne joilla pitää kaikki mahdollinen paska saada elimistöön, eikä toiminnassa ole enää mitään omaa kontrollia. Kyllä se joillakin voi pysyä käsissäkin, vaikka ns koviin aineisiin ei varmasti kenenkään kannata kajota. Ajokorttiseurannassa kun nyt olen ollut (valtion hotellissa pari kertaa ei muuta syytä), olen huomannut että siellä ehdotellaan myös lääkehoitoa(yleiseen vitutukseen) todella kernaasti. Siellähän niitä uusia Matti Nykäsiä syntyy, kun puistokemistit saa vielä valtion kustantamat kolmionapit aamukankkusten hoitoon. Muutenkin lääkityksen kyllä saa jokainen joka puhetaidon omaa. Eli laillisia narkkareita pyörii kadulla runsaasti. Tosin he ovat monesti juuri näitä "kaikki paska mulle heti että nuppi menee pimeäksi"- tyyppejä. Eli systeemi toimii suorastaan loistavasti. Huvittavimmat ja ärsyttävimmät tapaukset ovat monesti useamman vuosikymmenen tiivistä alkoholismia harrastaneet. Miten ne jaksaa niitä samoja juttuja jauhaa päivästä toiseen? ehh. Raiskaajat, ym vaikka eläintarhaan huvittamaan lapsiperheitä. niinpä niin, maailma jatkaa pyörimistään... edit:editin edittiä taas.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Oct 12, 2005 18:36:36 GMT 2
Heh, tuo nyt sopii molempiin!
|
|
Stoghra
Poser
Sodom for lifa and napalm in the morning
|
Post by Stoghra on Oct 12, 2005 22:33:02 GMT 2
Minä muistan erään tapauksen tästä muutaman vuoden takaa.
Isäni tuolloisen tyttöystävän vanhemmat omisti Varastomyymälän Jyväskylässä ja minä auttelin sillon tällön heitä siellä. Se oli siis ihan täysin perhe yritys.
Siellä kävi aika paljon mustalaisia joita tietenkin piti pitää silmällä etteivät ne paskalahkeet mitään varasta. No me seurattiin yhen toisen työntekijän kanssa erästä manne rouvaa. Yritettiin olla mahdollisimman huomaamattomasti, mutta se se paskanaama huomasi meidät kummiskin. Ja siitä se vasta metakan pisti pystyyn. Koko perkeleen kauppa raiku ku se akka huus (eikä se ollu mikään pikkunen halli). Isäni tyttöystävän äiti (en muista nimeä joten sanotaan vaikaa Merjukka) yritti hillitä sitä mustalais akkaa, mutta se karju ja karju. Tappo uhkausta sun muuta sateli. Merjukalta paloi pinna ja hän huusi sille neekerisählämäimuslimimannelle päin naamaa että "Mitä minä sille mahan että aina kun joku mustalainen tulee tänne meiltä häviää tavaraa!! Kohta tänne on porttikielto joka mustalaiselle jos se varastelu ei lopu! Sano kaikille sukulaisilles että täältä ei enää varasteta!!!!" Manne meni täysin hiljaseks ja kauppaankin lankesi kuoleman hiljaisuus.
Kun se manne lähti me ei voitu enää pidätellä naurua vaan nauroimme kippurassa siellä kaupan käytävillä.
Älkää luottako mustalaisiin.
|
|
|
Post by hell patrol on Oct 17, 2005 23:32:04 GMT 2
Minä muistan erään tapauksen tästä muutaman vuoden takaa. Isäni tuolloisen tyttöystävän vanhemmat omisti Varastomyymälän Jyväskylässä ja minä auttelin sillon tällön heitä siellä. Se oli siis ihan täysin perhe yritys. Siellä kävi aika paljon mustalaisia joita tietenkin piti pitää silmällä etteivät ne paskalahkeet mitään varasta. No me seurattiin yhen toisen työntekijän kanssa erästä manne rouvaa. Yritettiin olla mahdollisimman huomaamattomasti, mutta se se paskanaama huomasi meidät kummiskin. Ja siitä se vasta metakan pisti pystyyn. Koko perkeleen kauppa raiku ku se akka huus (eikä se ollu mikään pikkunen halli). Isäni tyttöystävän äiti (en muista nimeä joten sanotaan vaikaa Merjukka) yritti hillitä sitä mustalais akkaa, mutta se karju ja karju. Tappo uhkausta sun muuta sateli. Merjukalta paloi pinna ja hän huusi sille neekerisählämäimuslimimannelle päin naamaa että "Mitä minä sille mahan että aina kun joku mustalainen tulee tänne meiltä häviää tavaraa!! Kohta tänne on porttikielto joka mustalaiselle jos se varastelu ei lopu! Sano kaikille sukulaisilles että täältä ei enää varasteta!!!!" Manne meni täysin hiljaseks ja kauppaankin lankesi kuoleman hiljaisuus. Kun se manne lähti me ei voitu enää pidätellä naurua vaan nauroimme kippurassa siellä kaupan käytävillä. Älkää luottako mustalaisiin. Haha ;D Paitsi tosiasia on että albiinot varastaa yhtälailla siinä missä mustalaisetkin. Tullu vaan tommonen maine niille ja sen takia huomataan aina jos ne varastaa.
|
|
|
Post by Tuska on Oct 18, 2005 0:53:15 GMT 2
Älkää luottako mustalaisiin. Todellakin. Nimimerkillä moran jäljet kallossa.
|
|
Roudantuoja
Poser
Reinventor of Schwartze Magick
|
Post by Roudantuoja on Nov 29, 2005 20:40:34 GMT 2
Minä en näe mitään syytä suvaitsevaisuuteen. Kuitenkin kun katselee tilastoja niin huomaa sen todellisuuden että neekeri tekee oikeaa ihmistä enemmän rikoksia Suomessa. Ja rikastuttavat kulttuuriamme? Mitenköhän yksikään neekeri on ikinä rikastuttanut kulttuuriamme. Ja kun minulla ei ole yhtään hyvää kokemusta neekeristä niin en koe syyllistyväni yleistämiseen.
14
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 29, 2005 22:03:28 GMT 2
Mitenköhän yksikään neekeri on ikinä rikastuttanut kulttuuriamme. Niinpä, kuka voi väittää että lakupekat olisivat rikastuttaneet kulttuuriamme muutakuin poliisin tilastoissa? Mutta tosin ihan samanlailla me valkoisetkin rikomme lakia jne... Ps. Onhan niitä koviakin neekereitä, Blasphemy ja Mystifier nimisissä tanssiorkestereissa.
|
|
|
Post by gorgoneion on Nov 29, 2005 22:12:05 GMT 2
Mitenköhän yksikään neekeri on ikinä rikastuttanut kulttuuriamme. Niinpä, kuka voi väittää että lakupekat olisivat rikastuttaneet kulttuuriamme muutakuin poliisin tilastoissa? Mutta tosin ihan samanlailla me valkoisetkin rikomme lakia jne... En kiellä, etteikö noita neekereitä olisi rikollisuuden merkeissä jo aika huomattava ja todelliseksi haitaksi asti oleva määrä. Mutta mitä meinaatte kumpi olisi parempi, yksi suomalainen työtön alkoholisti sossupummi vai kymmenen lainkuuliaista rehellistä työtä tekevää neekeriä? Kyllä niitäkin löytyy..
|
|
Roudantuoja
Poser
|
Post by Roudantuoja on Nov 29, 2005 22:12:25 GMT 2
Kovia neekereitä... *mietiskel* Jimi Hendrix!
|
|
Roudantuoja
Poser
|
Post by Roudantuoja on Nov 29, 2005 22:17:36 GMT 2
Toki Suomessa on kunnollisiakin neekereitä. Ihan veroa maksavia kansalaisia. Mutta suomalaisia he eivät ole. Ja minun äärinationalistiseen ajatusmaailmaani ei sovi suomalainen neekeri.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 29, 2005 22:41:42 GMT 2
Toki Suomessa on kunnollisiakin neekereitä. Ihan veroa maksavia kansalaisia. Mutta suomalaisia he eivät ole. Ja minun äärinationalistiseen ajatusmaailmaani ei sovi suomalainen neekeri. Indeed, komppaan sinua.
|
|
|
Post by death on Jan 1, 2006 2:12:39 GMT 2
Kuolemanrangaistukset ainakin raiskaajille ja lapsiinsekaantujille niin saadaan hieman tätä hommaa kohdilleen. Juuri näin! Kyllä, Ehdottomasti! ei ole väliä ihonvärillä koskee kaikkia!
|
|
|
Post by death on Jan 1, 2006 2:14:20 GMT 2
Eipä nuo yön timot näköjään tajua, ettei tuommoinen käytös ainakaan vähennä rasismia. Valitettavasti kunnollisetkin maahanmuuttajat saa näistä jutuista paskan maineen. näyttää siltä, että suurin osa ei edes yritä sopeutua Suomalaiseen elämäntapaan. Semmoiset pitäisi ehdottomasti laittaa takaisin sinne, mistä ovat tulleet. Täytyy kuitenkin muistaa, että myös suomalaiset tekevät rikoksia. Eivät kuitenkaan suhteessa niin paljon kuin nämä maahanmuuttajat. Ei kuitenkaan pitäisi yleistää, että kaikki neekerit ovat rikollisia. Niin se ei ole. Ei minulla kuitenkaan ole mitään neekereitä vastaa, kunhan ovat kunnolla. Samanlaisia ihmisiä ne loppujen lopuksi on. Aika lailla samoilla linjoilla olen. Löytyyhän maahanmuuttajien joukosta näitä idioottejakin, mutta suurin osa on kuitenkin ihan yhtä rehtiä porukkaa kuin alkuperäiset suomalaisetkin. totta, vaikka en ole rasisti, ei kuitenkaan ole mitään mukavaa katseltavaa tai kuunneltavaa kun ulkomaalaiset ovat täällä kuin omistaisivat. onneksi kaikki heistä eivät ole tuollaisia mikä on monille myös helpoitus
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Jan 1, 2006 2:20:22 GMT 2
Kovia neekereitä... *mietiskel* Jimi Hendrix! Komppaan! Hentriksi oli äijä paikallaan! Kait sitä voisi jotain sanoakin kun tähän threadiin vastaa... Itse olen aika suvaitsevainen, ainakin niin kauan kun maahanmuuttajat (ihonväristä viis) elävät maassa maan tavalla, maksavat veroa ja yrittävät päästä omille jaloilleen. Valitan, enpä kyllä tainnut tuoda uutta näkökulmaa tähän keskusteluun...
|
|
|
Post by bobo on Jan 20, 2006 15:58:05 GMT 2
mulla ei ole mitään vastaan maahanmuuttajia paitsi somaleja nehä on ihan perseestä
|
|