|
Post by deathstructor on Nov 28, 2005 18:23:49 GMT 2
En kyllä tajua mikä noissa ''white metal'' bändeissä risoo, kun harvemmin ne bändit hyppivät silmille niinkuin samaiset pellet netissä. Tuntuu siltä että ihmiset vihaa niitä vain koska on vitun siistiä vihata kristinuskoa yms.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 28, 2005 18:46:39 GMT 2
En kyllä tajua mikä noissa ''white metal'' bändeissä risoo, kun harvemmin ne bändit hyppivät silmille niinkuin samaiset pellet netissä. Tuntuu siltä että ihmiset vihaa niitä vain koska on vitun siistiä vihata kristinuskoa yms. Njaah, itseäni vituttaa juuri se paska siinä että ensiksi koko 80 ja 90 luku taistellaan metallia vastaan ja se on Saatanasta ja plaa plaa...sitten yht´äkkiä se onkin ihan okei että veivataan metallia Jeesus-Huora-Kusipään nimeen ja ei mitään. Tekopyhää paskaa tuo on jos mitä. Mutta tämähän on vain minun mielipide ja tunnetusti mielipiteet on perseestä
|
|
|
Post by deathrasher on Nov 28, 2005 20:11:42 GMT 2
Itseasiassa "Gospel Metal" akti nimeltään Mortification syntyi jo 80 luvun lopulla ja christmetallia on 90 - luvulta puskenut aikamoista vauhtia. On silti totta, että hihhulit paheksuivat metallia ja syrjivät jopa näitä white metal bändejä. Naurettavaa on se, että ensin nämä bändit luonnehtivat musiikkiaan kristilliseksi black metalliksi, joka jo Black Metallin periaatteiden takia on mahdottomuus. Sitten kuin ristiriita huomattiin, niin alettiin pystyttämään näitä kaikenmaailman "Un Black Metal Co." meininkejä tjsp ja Black Metal olikin taas paheksuttava asia. Mielestäni kristinusko EI vain soluttaudu yhteen metallimusiikin kanssa, vaikka itselläkin kyllä on pahaunnut soittimissa joskus Immortal Souls niminen bändi, silloin kun vielä Children Of Bodom oli kovaa kamaa.
|
|
|
Post by slaveofsatan on Nov 28, 2005 23:11:57 GMT 2
Väkivallasahan ei ole vikaa jos se kohdistetaan räpin kuuntelijoihin tai neekereihin (sama asia? (useimmiten))
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 28, 2005 23:31:42 GMT 2
[EDIT] Foorumillahan on mielenkiintoinen ominaisuus, "n'u metal" (ilman siis tuota heittomerkkiä tietenkin) muuttuu automaattisesti "gay metaliksi". Oikein! Tämä oli pakko laittaa, anteeksi ;D
|
|
|
Post by gorgoneion on Nov 29, 2005 13:47:54 GMT 2
Ensimmäisenä tulee mieleen, että kaikki mikä viittaakaan mihinkään kristilliseen, on jotain niin vastenmielistä, ettei sitä voi kuunnella ilman suunnatonta vitutusta. Saisi ampua sellaiset tekopyhät lampaat. Ja rap on toinen mitä en ymmärrä. Voiko sitä luokitella edes minkäänlaiseksi musiikiksi?? Idolsistakaan ei ole mitään hyvää sanottavaa. Voittajan levy myy joka tapauksessa, vaikka ei ole tarvinnut mitään sen menestyksen eteen tehdä. Ja koko systeemi kusee muutenkin. Lisäten mukaan kaiken maailman mtv -poppikset. Joululaulut on myös kyllä aika masentavia, varsinkin kun niitä soitetaan, vaikkei vielä ole edes joulukuu..
|
|
|
Post by KaamosMaster on Nov 29, 2005 14:47:31 GMT 2
Idolsistakaan ei ole mitään hyvää sanottavaa. Voittajan levy myy joka tapauksessa, vaikka ei ole tarvinnut mitään sen menestyksen eteen tehdä. Voittajan levy myy sen ensimmäisen vuoden ajan, jonka jälkeen kukaan ei koko artistia enää muista. Sitten vain lisää paskaa tulemaan että saadaan levy-yhtiöherroille lisää rahaa. Semmoista lasten kertakäyttöviihdettähän tuo idols homma periaatteessa on.
|
|
|
Post by deathstructor on Nov 29, 2005 16:57:11 GMT 2
En itse tiedä varmaan muita ''white metal'' bändejä kuin tuo Immortal Souls. Tuntuu vain että White Metal-bändit todetaan musiikillisesti paskoiksi ideologian takia. Luultavasti suurin osa tämänkin laudan käyttäjistä jättää nämä bändi kuuntelematta vain sen ideologian takia, ettei vain vahingossakaan alkaisi tykätä siitä musiikista, onhan se nyt semmoista kristittyä paskaa yms. Itse en mitenkään välttele kristittyä metallia, ei vaan ole sattunut eteen sellaisia bändejä enkä tarkoituksella etsi tiettyä uskontoa kannattavia bändejä, vaan hyvää musiikkia. Ja eikö metallissa ole osaksi kyse kapinasta, niin mikä olisikaan kovempaa kapinaa kuin ylilyövä kristillinen metallibändi?
|
|
|
Post by gorgoneion on Nov 29, 2005 18:15:00 GMT 2
En itse tiedä varmaan muita ''white metal'' bändejä kuin tuo Immortal Souls. Tuntuu vain että White Metal-bändit todetaan musiikillisesti paskoiksi ideologian takia. Luultavasti suurin osa tämänkin laudan käyttäjistä jättää nämä bändi kuuntelematta vain sen ideologian takia, ettei vain vahingossakaan alkaisi tykätä siitä musiikista, onhan se nyt semmoista kristittyä paskaa yms. Itse en mitenkään välttele kristittyä metallia, ei vaan ole sattunut eteen sellaisia bändejä enkä tarkoituksella etsi tiettyä uskontoa kannattavia bändejä, vaan hyvää musiikkia. Ja eikö metallissa ole osaksi kyse kapinasta, niin mikä olisikaan kovempaa kapinaa kuin ylilyövä kristillinen metallibändi? Itse en ainakaan puhunut vain kristillisestä metallista vaan kristillisestä musiikista yleisesti ottaen. Olet kyllä oikeassa, musiikkihan se siinä yleensä tärkeää on, mutta tottakai lyriikkakin vaikuttaa asiaan. Kiinnitän huomiota myös hyvin paljon kappaleiden sanomaan. En kuuntele musiikkia aina vain musiikin vuoksi, vaan pitää siinä jotain ajatustakin olla. Kristillisyys ei vain oikein sovi mihininkään ahdasmielisine julistuksineen ja se alkaa vain yksin kertaisesti ottamaan pannuun sellaista kuunnellessa.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 29, 2005 18:24:45 GMT 2
En itse tiedä varmaan muita ''white metal'' bändejä kuin tuo Immortal Souls. Tuntuu vain että White Metal-bändit todetaan musiikillisesti paskoiksi ideologian takia. Luultavasti suurin osa tämänkin laudan käyttäjistä jättää nämä bändi kuuntelematta vain sen ideologian takia, ettei vain vahingossakaan alkaisi tykätä siitä musiikista, onhan se nyt semmoista kristittyä paskaa yms. metallibändi? No oli hyvää tai ei mutta jos se on kristillistä niin EI KIITOS. Mielipiteeni on ja tulee olemaan vahva siinä että esim. black metallin pitää olla saatanallista. Ja toisekseen eiväthän kristitytkään kuuntele black metallia vaikka saattaisivat musiikista pitää mutta jättävät diggailematta saatanallisten lyyrikoitten takia.
|
|
|
Post by deathrasher on Nov 29, 2005 19:15:53 GMT 2
Minunkin kohdallani vastaus on kyllä ei kristilliselle kamalle, vaikka musiikki iskisikin kuin 12000 volttia, niin musiikin sanoma häiritsee ainakin minua aivan suunnattomasti. Mutta, tämä sama periaate pätee myös muiden uskontojen kanssa, En todellakaan haluaisi kuvitella, esimerkiksi tälläisiä käsitteitä näkyvillä, "Buddish Death Metal" tai "Jehovah's Witnesses Black Metal". Tosin, kuten AP pääsikin jo tokaisemaan "black metallin pitää olla saatanallista." Heh, menipä läskiksi nuo termit, mutta pointti tuli kuitenkin selväksi.
|
|
Roudantuoja
Poser
Reinventor of Schwartze Magick
|
Post by Roudantuoja on Nov 29, 2005 20:34:34 GMT 2
Vihaan erilaisia sekasikiöbändiviritelmiä. Rässi rässinä, black blackinä ja dödö dödönä. Ei näitä saa sotkea eikä varsinkaan jotain progevaikutteita sekaan.
Hail Sodom, Hail Ildjarn, Hail Autopsy.
|
|
|
Post by gorgoneion on Nov 29, 2005 21:05:01 GMT 2
Vihaan erilaisia sekasikiöbändiviritelmiä. Rässi rässinä, black blackinä ja dödö dödönä. Ei näitä saa sotkea eikä varsinkaan jotain progevaikutteita sekaan. Hail Sodom, Hail Ildjarn, Hail Autopsy. No.. tämähän on sinun mielipiteesi. Minusta myös näistä "sekasikiöbändiviritelmistä" löytyy ihan asiallista tavaraa. Esimerkkinä Deathchain ja The Crown ovat death/thrash -bändejä ja aika helvetin kovia sellaisia.
|
|
Roudantuoja
Poser
|
Post by Roudantuoja on Nov 29, 2005 21:10:11 GMT 2
Mie olenkin ahdasmielinen puritaani :> Mutta esimerkiksi hirveimpiä tietämiäni levyjä ovat Behemothin uusimmat death/black-lätyt. Ja Deathchain, rässiä minä en löydä siitä muuta kuin satunnaiset humppakompit. Ja rässi ei ole rässiä jollain drop c-vireellä.
Älkää nyt sitten fuusiometallipojat sydämistykö, ihminen minäkin olen.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 29, 2005 21:16:56 GMT 2
Vihaan erilaisia sekasikiöbändiviritelmiä. Rässi rässinä, black blackinä ja dödö dödönä. Ei näitä saa sotkea eikä varsinkaan jotain progevaikutteita sekaan. Hail Sodom, Hail Ildjarn, Hail Autopsy. No.. tämähän on sinun mielipiteesi. Minusta myös näistä "sekasikiöbändiviritelmistä" löytyy ihan asiallista tavaraa. Esimerkkinä Deathchain ja The Crown ovat death/thrash -bändejä ja aika helvetin kovia sellaisia. Makuasia, itse en voi sietää The Crownia juuri yhtään, pari hyvää kipaletta, Total Satan ja Crowned In Terror ja pari muuta. Deathchain olisi hieman toimivampi jos rummut ei olisi vedetty tuolla paahtomeiningillä.
|
|
|
Post by panzerfaust on Nov 29, 2005 21:52:26 GMT 2
Cradle Of Filth.
|
|
|
Post by deathstructor on Nov 29, 2005 21:54:14 GMT 2
Rässi rässinä, black blackinä ja dödö dödönä. Saanko kysyä että miksi kirjoitat Black Metalin oikein mutta sitten pitää tunkea ne piipunrassit ja deodorantit sinne sekaan?
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 29, 2005 21:57:54 GMT 2
Rässi rässinä, black blackinä ja dödö dödönä. Saanko kysyä että miksi kirjoitat Black Metalin oikein mutta sitten pitää tunkea ne piipunrassit ja deodorantit sinne sekaan? Pläkkis Pläkkiksenä?
|
|
Roudantuoja
Poser
|
Post by Roudantuoja on Nov 29, 2005 22:22:57 GMT 2
Rässi rässinä, black blackinä ja dödö dödönä. Saanko kysyä että miksi kirjoitat Black Metalin oikein mutta sitten pitää tunkea ne piipunrassit ja deodorantit sinne sekaan? Thrash metal thrash metalina, black metal black metalina ja death metal death metallina. Kelpaako nyt?
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 29, 2005 22:26:02 GMT 2
Saanko kysyä että miksi kirjoitat Black Metalin oikein mutta sitten pitää tunkea ne piipunrassit ja deodorantit sinne sekaan? Thrash metal thrash metalina, black metal black metalina ja death metal death metallina. Kelpaako nyt? No niin eiköhän nyut riitä tuo pilkunviilaaminen...kiitos. tästä on hyvä jatkaa...
|
|
DrVomit
Poser
Metal is shit, Fukk Metal!!!
|
Post by DrVomit on Nov 30, 2005 12:41:25 GMT 2
Makuasia, itse en voi sietää The Crownia juuri yhtään, pari hyvää kipaletta, Total Satan ja Crowned In Terror ja pari muuta. Deathchain olisi hieman toimivampi jos rummut ei olisi vedetty tuolla paahtomeiningillä. Ei kyllä napannut loppujen lopuksi tuo Deathchainin uusi lätty pätkääkään, samplet lupaili hyvää (tai ainakin parannusta debyyttiin verrattuna) mutta aika tylsää kamaa mun mielestä kaikenkaikkiaan.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Nov 30, 2005 12:52:13 GMT 2
Tuska varmaan repii huumoria tästä.
Joku aika sitten Infernossa kuukauden demona SCORCHED EARTH TACTICS.
HEHE!
|
|
|
Post by Hyperborean on Nov 30, 2005 13:12:18 GMT 2
Tuska varmaan repii huumoria tästä. Joku aika sitten Infernossa kuukauden demona SCORCHED EARTH TACTICS. HEHE! Haha! No Infernopa onkin tätä nykyä muutenkin aika vitun paska lehti. Joka lehdessä ehkä yksi luettava artikkeli, jonka takia en tosiaan ala sitä hintaa lehdestä maksamaan.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 30, 2005 13:23:53 GMT 2
Makuasia, itse en voi sietää The Crownia juuri yhtään, pari hyvää kipaletta, Total Satan ja Crowned In Terror ja pari muuta. Deathchain olisi hieman toimivampi jos rummut ei olisi vedetty tuolla paahtomeiningillä. Ei kyllä napannut loppujsen lopuksi tuo Deathchainin uusi lätty pätkääkään, samplet lupaili hyvää (tai ainakin parannusta debyyttiin verrattuna) mutta aika tylsää kamaa mun mielestä kaikenkaikkiaan. Kyllähän tuo uusi Deathchain paremmalta kuulosti kuin debyytti mutta enpä kyllä aio ostaa, e riitti mitä kuuntelin 15-20 minsaa sitä levykaupassa.
|
|
|
Post by Tuska on Nov 30, 2005 14:57:42 GMT 2
Vittu. Ei pitäis lukea tällasia threadejä. Tuli heti mieleen Darude. Vittu että vituttaa amistekno ja muu diskopoppiteknopaska. Ja nämä "hajota-mun-toyota-nyt-tai-heti"-ihmiset joilla on ihan selvästi 70min cd täynnä pelkkää teknobasari-jytkettä, ja ajelevat kuin mitkäkin kuninkaat tuhannen euron jämäpaskoilla joissa on kolmen tuhannen euron poppivehkeet. Lainaan tähän erään punk-bändin lyriikoita: Bändi on siis Kauniit Poliisit: www.kauniitpoliisit.com/levyt-eka.php
|
|