|
Post by aggressor.perverssor on Feb 26, 2005 22:44:34 GMT 2
Vihaan kyllä eniten kristittyjen "black metal" tai yleensä mitään metallibändejä, samoin tätä Un-Metal skeidaa alá Linkin Park ja Limp Bizkit..
|
|
Kettinki
Poser
Life is short and love is always over in the morning.
|
Post by Kettinki on Feb 27, 2005 12:06:54 GMT 2
Anteeksi, olen epäkohtelias ja kirjoitan nyt suomeksi. Onhan tämä sentään Finnish metal forum... Minua ärsyttää kaikki Popstars&Idols formaattien mukaan syntyneet yhtyeet ja artistit. Ja yleisesti ottaen kaikki poikabändit ja muut, jotka eivät itse tee musiikkiaan. Kaikki räppi tympii, puhuminen EI ole musiikkia prkl
|
|
|
Post by KaamosMaster on Feb 27, 2005 17:30:44 GMT 2
Kyllä. olen samaa mieltä. Ei minulla mitää niitä räppäreitä vastaan ole, mutta kun se räppi soi aina joka paikassa. Marco Hietala piti muuten hieno puheen Emma-gaalassa "oikean" musiikin puolesta.
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Feb 27, 2005 17:31:03 GMT 2
I hate christian metal bands, nu-"metal" bands. For examle these: Linkin Park, Slipknot, Limp mikäsenyton. And all hip hop/rap shit and boybänds. And many more.
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Feb 28, 2005 8:26:52 GMT 2
I HATE all these marginal market bands like Index, Limp Bitchkit, Linkin Park, all the boybands etc.. and among them these new, crappy no-good Idol, so-called, artists grrrr... I truly HATE Antti Tuisku!
|
|
|
Post by Thrashgrinder on Feb 28, 2005 12:07:45 GMT 2
Pitää yhtyä edellä mainittuihin. Indx ja antti tuisku yms. sanonko mitkä pistää kyl veren kiehumaan piässä. Pittääkö tiäl englantii puhuu? onnistuu sekin, mut suomalainen foorumi ku on kysees, niin..
|
|
|
Post by BlackCraftian on Mar 5, 2005 10:22:03 GMT 2
Nykyään ei jaksa päätään vaivata sillä mikä bändi milloinkin ottaa aivoon. Sanotaanko nyt, että Jonne Aaron ja Negative lausellaan; " Turkikset ovat lämpimiä ja liha hyvää". Itse kun satun eläinten oikeuksien kautta ryhtyneen vegaaniksi. TOSIN vanhat nahkarotsit löytyy edelleen ja kulumalla hävitköön, siirtynen sitten synteettisiin materiaaleihin.
|
|
|
Post by bloodymary on Mar 5, 2005 15:50:17 GMT 2
vielä enemmän kuin Un-Metal bändejä, vihaan bändejä jotka vaihtavat tyyliään sen mukaan mikä on muotia, kuten 69eyes.
|
|
Dargon
Poser
fuck on
|
Post by Dargon on Mar 9, 2005 14:09:34 GMT 2
vihaan rahan toivossa tuotettuja bändejä esim. indx,jane,antti tuisku jne.. pilaa koko musiikkimaailman.
|
|
|
Post by torQue on Mar 28, 2005 11:23:30 GMT 2
Kaikkea idols-paskaa. Sitte kaikkea teinirokkia niinku Simple Plan Avril laving linkin park... Rap on aivan syvältä. Ja sitte yks homo bändi www.roctum.com-Etköhän sinäkin yksi aika homojätkä ole kun jotain teinihurjaheviä diggailet kuten Slipknottia. Get A Life Fucker! -AggPer-
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Mar 28, 2005 20:46:09 GMT 2
Yleisesti ottaen kaikki perkeleen R'n'B:ksi kutsuttava vitsaus, sitä tulee joka perkeleen tuutista koko aika. Musiikkiteollisuuden suuret liukuhihnat syytävät kertakäyttöistä muovimusiikkia, joita massateinit kuuntelevat hetken ja muu kansa kärsii. Ja tässä sitten semmosta kamaa jota kuuntelen sen takia kun se on niin sairasta... Hyvät naiset ja herrat, saanko esitellä MunMusan. Ja eikö se Dj Tumu89 ole tuttua kansalle?
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Mar 31, 2005 9:04:51 GMT 2
Maroon 5! Tuli vaan mieleen, kun näin männäehtoona nimeltämainitsemattomassa Prismassa kokoelmalevyn nimeltä Anti Idol, ja siellähän se gaybändi komeili. Jotenkin vaan alkoi naurattamaan...
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Mar 31, 2005 9:34:34 GMT 2
Maroon 5! Tuli vaan mieleen, kun näin männäehtoona nimeltämainitsemattomassa Prismassa kokoelmalevyn nimeltä Anti Idol, ja siellähän se gaybändi komeili. Jotenkin vaan alkoi naurattamaan... _o/ Sieg Heil!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 7, 2005 8:20:37 GMT 2
The darkness. Harva bändi on sellaista vitutusta aiheuttanut.
|
|
|
Post by Tuska on Apr 7, 2005 21:52:36 GMT 2
SCORCHED EARTH TACTICS.
AARGH!!! Vittu nyt tulee avautumista, sen verran pitkään on k.o. orkesteri ottanu päähän.
Ärsyttää mm. se, että ne oli yhdessä välissä suurinpiirtein joka toisella keikalla lämppärinä täällä Tampereella, eli noin 1-2 kertaa kuukaudessa. Ja niiden vokalistin tyyli tyrkyttää bändiään joka kolosta sisään on saanu mut ja muutaman muunkin vittuuntumaan aika lailla. Oon sille joskus heittäny ne "promotulitikut" takasinkin, vittu kun viskelee niitä left and right eikä edes kysy että haluatko tikkuja. Kaiken kukkuraks en edes polta. (Niiden demon tosin jo voisin polttaa, katotaan nouseeko feniks tuhkasta.)
Yks kaveri tässä puheli että Scorched Earth Tacticsit olisivat myyneet yli 600 kappaletta demoaan. Huima saavutus kun ovat kaupanneet sitä 2e hintaan lähes joka ikisellä ja hikisellä keikalla viimeisen kahden vuoden ajan.
Sen bändin itsekeskeisyys on lähes vertaansa vailla, nyt tulee suora lainaus sisäkannesta:
ja kerta kiellon päälle:
Kumpikaan väite ei pidä paikkaansa. Jälkimmäinen varsinkaan, S.E.Tacticsissä ei ole kyllä mun mielestä mitään extremeä.<br> Hyvinhän ne soittaa, mutta niiden musiikista en nauti. Melkein voisin maksaa että eivät tulis soittamaan.
Nyt on ainakin selvää kaikille etten pidä Scorched Earth Tacticsistä.<br> Ja jos joku siitä bändistä lukee tän, niin haluatteko demonne takas? Se on mulla tyhjänpanttina.
Että teki hyvää...
|
|
|
Post by Hyperborean on Apr 8, 2005 23:29:51 GMT 2
The darkness. Harva bändi on sellaista vitutusta aiheuttanut. Erittäin totta. Sen kirotun homon kiekumista ja ulahtelua ei kestä sekuntiakaan, ulkonäöstä puhumattakaan. The Crash on myös hyvä ehdokas. "Brunila" nimistä lammasta ei yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan yhtään. Yksi joka mieleen tulee heti on, koko ajan pahemmin ärsyttävä In Flames. Ja Slipknot. Ja kaikki muut massan mielissä niin rankat "death metal bändit". edit: Ja ehdottomasti tähän on lisättävä KAIKKI mahdolliset hyväntekeväisyys-kokoonpanot, päällimmäisenä "ARTISTIT AUTTAVAT AASIAA-maksamme velkaa". Vitutus ylittää kaikki kuviteltavissa olevat rajat, kun nämä "hyväntekijät" ulisevat onnessaan radioaalloilla. Tappotuomio jokaiselle.
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Apr 9, 2005 0:08:01 GMT 2
Yksi joka mieleen tulee heti on, koko ajan pahemmin ärsyttävä In Flames. Ja Slipknot. Ja kaikki muut massan mielissä niin rankat "death metal bändit". Tiedän yhden tyypin, joka on sanonut Slipknotia speed metalliksi. Ja toinen tyyppi sanoi sitä vain "kauheaksi kuolemamusiikiksi". Edeltävä tyyppi ei sinänsä kuulu massaan, vaan uskoi sen mitä hänelle speed metallista sanottiin. Tuo jälkimmäinen taas oli harmaan massan tyypillinen edustaja.
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Apr 9, 2005 19:45:41 GMT 2
Ja ehdottomasti tähän on lisättävä KAIKKI mahdolliset hyväntekeväisyys-kokoonpanot, päällimmäisenä "ARTISTIT AUTTAVAT AASIAA-maksamme velkaa". Tuon olinkin jo ehtinyt unohtaa (että kiitos vaan muistutuksesta ). Kun ekan kerran näin sen kidutuskuoron, niin oli pakko jäädä katsomaan, eihän sitä muuten ottanut uskoakseen. Helvetin noloa joltain hevanderilta (tai no paskat,; eihän niillä mitään katu-uskottavuutta ole ollut vuosiin..) mennä joikumaan tuollaiseen sekalaisen seurakunnan irvikuvaan kuulostamaan paskalta yhdessä muiden uunojen kanssa. Taas vissiin oltiin menossa jossain amerikkalaisten jalanjäljissä... HYI HELVETTI!
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Apr 11, 2005 16:38:18 GMT 2
edit: Ja ehdottomasti tähän on lisättävä KAIKKI mahdolliset hyväntekeväisyys-kokoonpanot, päällimmäisenä "ARTISTIT AUTTAVAT AASIAA-maksamme velkaa". Vitutus ylittää kaikki kuviteltavissa olevat rajat, kun nämä "hyväntekijät" ulisevat onnessaan radioaalloilla. Tappotuomio jokaiselle. Joo tosiaan meinasin hulluksi tulla kun näin/kuulin tämän Aasian jelppaus kappaleen missä laulettiin jotain "nojaa minuun" paskaa, ja siinähän oli taas suomen paskaartistit mukana vuoronperään mölöttämässä jotain vitun paskaa.
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Apr 11, 2005 16:42:06 GMT 2
Kaikki tuommoset "tempaukset hyvän asian puolesta" ovat kyllä perseestä. Ei penniä/senttiäkään ns. hyväntekeväisyyteen. Ne rahat menee kumminkin kieroilijoiden lompakkoon.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Apr 11, 2005 16:51:36 GMT 2
Kyllä siellä varmaan jonkin verran on aina välikäsiä ottamassa omaan taskuun..
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Apr 12, 2005 15:14:59 GMT 2
Joo tosiaan meinasin hulluksi tulla kun näin/kuulin tämän Aasian jelppaus kappaleen missä laulettiin jotain "nojaa minuun" paskaa, ja siinähän oli taas suomen paskaartistit mukana vuoronperään mölöttämässä jotain vitun paskaa. Olen siis onnekas, kun en ole tuota kappaletta (ainakaan tietoisesti) kuullut. Viime aikoina olen vetänyt herneen nenääni tästä Jennifer Lopezin hittibiisistä. Hyi helvetti miten ärsyttävä!
|
|
|
Post by kahkonen on Apr 13, 2005 14:21:30 GMT 2
En minä viiti vihata mitään viattomia poppibändejä. Kyllä kai jonku musa voi ottaa päähän, mutta jos hyvin tekevät hommansa niin tehkööt.
Meikkibändien aalto kyllä ottaa päähän. Verratkaa esimerkiksi Negativen ja Lovexin musiikkia. Nehän on yks yhteen molemmat. Negative tais ehtiä ensin. Eniveis, aivan sama meikkaako tai maskeeraako bändi, mutta tuo musiikki on niin yhtä tyhjän kanssa. Niin kertakäyttöistä. Hyvästä musasta luulis jäävän ees jotain muistiin.
Good Charlotte ottaa kans päähän. Ja Good Charlotte -fanit. Ja Kelly Osbourne. Ja muutenkin kaikki pehmopunkki. Tai siis kaikki pehmopunkki mistä minä en tykkää. Tai, sanotaan radiopunkki. En viiti sanoa punk. Radiorock. No siitä päästään Nickelbackiin. Tosi rock. Vähän saisivat yhtiöt kattoa että mitä määritelmää bändeistänsä käyttävät. "Punkin kuningatar Avril Lavigne!" Joopa joo. Sitten ku Nickelbackia ruvetaan mainostamaan rock'n'rollin kuninkaina niin lopetan musiikin kuuntelun. Ainiin, Crazy Town määritteli itsensä jossain haastiksessa rock'n'roll -bändiksi. Aijaa, no eipä oo sitä rock'n'rollia mitä minä oon kuullu. No, bändi tekiki vaan pari paskaa sinkkua, yhen pitkäsoiton ja hajos. Vai hajosko, en ees tiiä ku mikään lehti ei (onneksi!) vaivaudu tiedottamaan tommosista roskabändeistä. Suosikkiakaan en tilaa (hähä).
Sitten vihaan lukea näiden vanhojen suomirock-konnien haastatteluita. Ei siinä mitään, jätkät on ammattilaisia ja niinpäinpois. Mutta ne on aina puhetta siitä että kuinka paljon on viinaa juotu ja mitämitä. Ainoastaan Tuomari Nurmio teki poikkeuksen, pitkästä aikaa suomalaisen vanhemman herran haastattelu, jonka tosiaan pysty lukemaan vihastumatta. Mutta just Juice Leskiset ja tämmöset, joiden musiikkikaan ei vois vähempää kiinnostaa ...
Älkää metallipäät suuttuko, mutta myös ottaa päähän kaikki jaottelut - notta mikä bändi on"true" ja mikä ei. Tämä tulee aina kehiin. Itse lähinnä rock-miehenä diggaan fleimareita ku se on niin "true" ja vihaan jotain Crazy Townia kun kehtaavat väittää olevansa rock'n'roll. Perseestä. Tai no okei, eihän siinä oikeastaan oo mitään vikaa. Vika on siinä, kun joku sanoo ettei suostu kuuntelemaan jotain bändiä, koska se ei oo "true". Ulkomusiikillista! Mutta niinhän kaikki nykyään.
Kaikki teennäisen ovelat progebändit on kans inhottavia. Jos itse pistäisin progebändin pystyyn niin se olisi varmasti yksi tällainen.
En olis vihannu mitään, mutta nyt kun erikseen kysyttiin. Oikeasti ärsyttää kun jengi manaa kun Antti Tuisku on niin paska tai jotain.
Onneksi saa itse valita levynsä niin ei tarvis valittaa.
EDIT: Aivan oikeasti vihasin Wheatusta. Se bändi jolla oli se "Teenage Dirtbag". Oksetti se "listen to Iron Maiden, baby, with me" -kohta. Hyi kamala. Se oli jotenkin semmonen "me ollaan pop, mut kyllähän me heviä kuunnellaan". Yeah.
EDIT2: Ja haastattelut ja levyarviot joissa ei puhuta musiikista sanaakaaan.
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Apr 13, 2005 14:36:29 GMT 2
Good Charlotte ottaa kans päähän. Ja Good Charlotte -fanit. Ja Kelly Osbourne. Ja muutenkin kaikki pehmopunkki. Tai siis kaikki pehmopunkki mistä minä en tykkää. Tai, sanotaan radiopunkki. En viiti sanoa punk. Radiorock. No siitä päästään Nickelbackiin. Tosi rock. Vähän saisivat yhtiöt kattoa että mitä määritelmää bändeistänsä käyttävät. "Punkin kuningatar Avril Lavigne!" Joopa joo. Unohdit listaltasi Pinkin, punkkarin Mutta just Juice Leskiset ja tämmöset, joiden musiikkikaan ei vois vähempää kiinnostaa ... Eilen tuli media-uutiset vilkaistua, ja uutiset Juicen uudesta, hänen äidistään kertovasta kirjasta alkoivat todellakin epäilyttämään.
|
|
|
Post by sadomatti on Apr 14, 2005 10:00:28 GMT 2
Kaikki musiikki mitä minä en tue on periaatteessa perseestä. Radiota en ikinä kuuntele kun sieltä tulee ehkä promillen verran hyvää musiikkia. Televisiostakin yrittävät tuputtaa kaikenlaista kuraa, mutta kanavaa voi onneksi vaihtaa.
En viitsi ruveta listaamaan, tulisi vain paha mieli kun pitäisi ruveta miettimään ja muistelemaan kaikkea kuraa mihin vuosien varrella on törmännyt..
|
|