|
Post by NapalmHead on May 6, 2005 15:54:51 GMT 2
Minäkin kuulun tähän trendikkääseen porukkaan, joka ei pidä Un-Metallista tai ylimelodisesta ja siloitellusta Black Metallista.
En ole kuullut Antti Tuiskun musiikkia, joten en pysty sanomaan, vihaanko vai en. Mutta on hän ainakin hyvin hintahtava imagoltaan, mistä en pidä. INDX on minulle myös täysin outo ilmiö, mutta todennäköisesti inhoaisin, jos kuulisin. Myös Negative ja Uniklubi ovat yleisen halveksuntani kohteita.
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on May 6, 2005 20:15:54 GMT 2
En ole kuullut Antti Tuiskun musiikkia, joten en pysty sanomaan, vihaanko vai en. Mutta on hän ainakin hyvin hintahtava imagoltaan, mistä en pidä. INDX on minulle myös täysin outo ilmiö, mutta todennäköisesti inhoaisin, jos kuulisin. Myönnettäköön, en ole itse kuullut yhtään Tuiskun biisiä kokonaan, ei ole tarvinnut. Parinkin sekunnin pätkä on saanut aikaa suurta aggressiota. INDX:ä olen kuullut vielä vähemmän, mutta tarpeeksi
|
|
|
Post by deathstructor on Jun 21, 2005 17:50:30 GMT 2
''Muodikkaat'' mainstream ''metal''-bändit tyyliin Nightwish, Teräsbetoni ja COB jotka tahraavat metallin maineen. Ei voi edes sanoa metalliksi.
|
|
|
Post by slaveofsatan on Jun 21, 2005 23:36:47 GMT 2
Kaikki muu kuin metalli ja osa metallista pistää kans vituttamaan
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jun 28, 2005 23:05:10 GMT 2
Pieniä perusteluja toivon. Vaikka perseet olalla heilun.
|
|
|
Post by deathstructor on Jul 7, 2005 14:39:49 GMT 2
Nykyään Amerikasta ja muualtakin tulee näitä ns. skeitti''punkki''bändejä. Tukka pystyyn geelillä, huudetaan vähän poikamaisesti tisseistä ja äidistä, soitetaan ''tosi rankkaa komppia rummuilla'' ja ollaan vitun punkkareita. Mitä se sellanen punkki on joka soi MTV:llä ja levyt myy miljoonia, ihanaa kun 10v pikkutytöt kuolaavat. HATE
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Jul 11, 2005 20:52:06 GMT 2
Kaikki samalta kuulostavat jenkkirockbänditkin voisi asettaa pannaan. Noilla bändeillä ei tunnu olevan juuri muuta eroa kuin nimi
|
|
|
Post by hell patrol on Oct 13, 2005 18:25:54 GMT 2
The darkness. Harva bändi on sellaista vitutusta aiheuttanut. totta puhut. ihan ääretöntä paskaa!!!! niinku poikabändit ala Backstreet boys. hyi saatana!! Ja juuri nuo jotka yritää päästä pinnalle jonkinsortin tv ohjelman avulla. Itse se on saatana pinnalle päästävä. Tähän pätee sanonta only true metal is real!!
|
|
viocress
Poser
Summon glohithia
|
Post by viocress on Oct 13, 2005 19:46:44 GMT 2
Nyt kun rupeaa miettimään niin vihaan ihan saatanan paljon kaikenlaista musiikkia, MTV ja radio lokeroivat aika hyvin kaiken pahimman paskan mikä nyt on muodissa. Vähän vaikea lähteä luettelemaan kaikkia genrejä ja artisteja jotka vihastuttaa, mutta erikoismaininnan annan Bodomia kopioiville polkkatukille ja Teräsbetonille! Niin hirveätä paskaa kuin olla voi ja sitten joku saatanan munapää vielä tykkää siitä. Ei mitään järkeä. Otsikkoonhan tämä ei oikeastaan vastannut koska en pidä tällaisten yhtyeiden vihaamisesta koska jos ne eivät ärsyttäisi niin olisi paljon helpompaa.
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Oct 13, 2005 20:43:21 GMT 2
Vähän vaikea lähteä luettelemaan kaikkia genrejä ja artisteja jotka vihastuttaa, mutta erikoismaininnan annan Bodomia kopioiville polkkatukille ja Teräsbetonille! Eivät ne lukuisat Ö-luokan Sentenced-kopiotkaan mitään herkkua ole.
|
|
Stoghra
Poser
Sodom for lifa and napalm in the morning
|
Post by Stoghra on Oct 13, 2005 22:57:32 GMT 2
Minä vihaan hip-hoppia. Se ei ole musiikkia, koska siinä "ihmiset" puhuu valmiiden samplejen päälle. Ja samplethan tietysti tehdään tietokoneella.
Sitten inhoan näitä kaiken maailman Hanoi Rockseja ja gunnareita mitkä on nyt "pinnalla". Esim, Mötley Crüe, muuten hyvä pändi, mutta maku mennyt, syy: liian KAUPALLISTA.
Ja kaikki yleensäkkin kaupallinen musiikki on paskaa.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Oct 13, 2005 23:08:27 GMT 2
Minä vihaan hip-hoppia. Se ei ole musiikkia, koska siinä "ihmiset" puhuu valmiiden samplejen päälle. Ja samplethan tietysti tehdään tietokoneella. Sitten inhoan näitä kaiken maailman Hanoi Rockseja ja gunnareita mitkä on nyt "pinnalla". Esim, Mötley Crüe, muuten hyvä pändi, mutta maku mennyt, syy: liian KAUPALLISTA. Ja kaikki yleensäkkin kaupallinen musiikki on paskaa. Noh Eipäs nyt keuhokota...Iron Maiden! Hyvä esimerkki kaupallisesta HYVÄSTÄ bändistä, Mötley Crue tehnyt paritkin hyvät biisit esim Live Wire, Shout At The Devil (paras levy vielä koko bändiltä) Wild Side..jne
|
|
Stoghra
Poser
Sodom for lifa and napalm in the morning
|
Post by Stoghra on Oct 13, 2005 23:59:18 GMT 2
Agg Perv puuttuu kaikkeen mitä mä sanon
|
|
|
Post by hell patrol on Oct 14, 2005 17:56:45 GMT 2
Agg Perv puuttuu kaikkeen mitä mä sanon Ihmisillä on eri näkemyksiä asioihin ja teillä niitä näyttää olevan enemmänkin. Ja onhan tuo Mötley crue ihan mukiinmenevä bändi Livewire on aika tykki kappale
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Oct 14, 2005 18:13:53 GMT 2
Agg Perv puuttuu kaikkeen mitä mä sanon Enkä puutu Sanoin vain omanmielipiteeni
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Oct 16, 2005 10:50:14 GMT 2
Suurin osa kaikesta jenkkirokista, Britney Spears osaston popista ym. MTV paskasta menee toisesta sisään ja toisesta ulos aiheuttamatta mitään värinöitä. Mutta skeittipunk saa minut kyllä raivon valtaan, miten sitä voikin musiikkia inhota niin paljon. Kakkosena tulee Mortician.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Oct 16, 2005 15:40:02 GMT 2
Joo tuo skeitti"punk" on kyllä kanssa niin helvetin rasittavaa sontaa että huh huh...vituttaa kun kaiken lisäksi jokaisessa jenkkikomediassa soi AINA sitä paskaa ja kaikki ne kuulostaa ihan samalta, bändin nimi on vain eri.
|
|
|
Post by ydintalvi on Nov 27, 2005 20:55:37 GMT 2
Slipknot,Korn,Syndrome of a down jne. eniten Myös UN-Black metal bändit pistää vituttamaan.
|
|
|
Post by deathrasher on Nov 27, 2005 21:08:45 GMT 2
Kyllä nämä "One Hit Wondersit", eli ts. Crazy Frogit ja Las Ketchupit pistävät hatettamaan oikein olan takaa. Ärsyttävät helium täytteiset vokaalit ja päähän soimaan jäävät sointokulut pilaavat päivän kuin päivän.
[quote author=ydintalvi board=other thread=1109450674 post=1133117737] Myös UN-Black metal bändit pistää vituttamaan. [/quote]
Veit sanat suustani.
|
|
|
Post by Semihazah on Nov 27, 2005 21:36:37 GMT 2
Vihaan kaikkia bändejä tai artisteja jotka eivät itse musiikkiansa tee ja vihaan myös kaikkea väkisin keksittyä ja kaupallista julkisuuden tavoittelu paskaa. Vihaan myös näitä nykyajan un-metal bändejä. vihaan, vihaan ja vihaan..
|
|
|
Post by jkl on Nov 28, 2005 13:26:32 GMT 2
Vähän kaikki, mitä "Uusi" Kiss ja muut trendikanavat suoltavat. Eikä iskelmässäkään ole kehumista.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 28, 2005 13:28:41 GMT 2
Vähän kaikki, mitä "Uusi" Kiss ja muut trendikanavat suoltavat. Eikä iskelmässäkään ole kehumista. No mieluummin iskelmiä kuin tuo shit music onlya ja kissiä
|
|
|
Post by jkl on Nov 28, 2005 13:31:51 GMT 2
Juu, mutta varsinkin naisen laulama iskelmä on vitun ärsyttävää. Mieslaulajia on joitakin ihan kelpo lurittelijoita.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 28, 2005 13:36:53 GMT 2
Piti muuntaa topic eri nimiseksi kun ruvettiin jo noista radiokanavista puhumaan jne...
|
|
|
Post by aargh on Nov 28, 2005 16:56:25 GMT 2
Räp/Konemusiikki Näitä musiikkityylejä en vain pysty millään ymmärtämään.
Suomalainen iskelmä Kaikkea iskelmää en vihaa. Vihaan kuitenkin sellaisia suomalaisia iskelmä"artisteja", jotka eivät ole säveltäneet nuottiakaan esittämästään musiikista. Tai no, jos muusikko ei itse osallistu oman musiikkinsa tekoon, hän ei mielestäni ole edes muusikko.
Miksi sitten mainitsin juuri suomalaisen iskelmän? Yli puolet suomalaisen iskelmän "klassikoista" on (huonoja) käännösversioita ulkomaisista alkuperäisteoksista. Musiikki soitetaan yks yhteen alkuperäisen kanssa, ja sitten joku vääntää tönköt suomenkieliset sanat. Laulajaksi laitetaan joku perus-iskelmätyyppi, jolla on tavalliseen keski-ikäiseen suomalaiseen vetoava lauluääni. Ja kansa ostaa.
Sitten on vielä erikseen tämä mikälie Virtuoso (pari kertaa kuullut mainoksen radiosta), joka laulaa äärimmäisen kornilla oopperatyylillä näitä äärimmäisen korneja käännösversioita. Ja sitten sitä vielä mainostetaan, että "Virtuoso - rakkaudesta musiikkiin". Eih!
Ihmiset, jotka tekevät musiikkia pelkän rahan takia Kuolkoot pois, joka ikinen.
|
|