|
Post by Kaosbringer on Feb 11, 2008 21:59:13 GMT 2
Levykirppis Heavy Cornerissa, Helsingissä 23.2.08! ------------------------------------------------------------------ K-20! klo 18:00-21:00 osoitteessa: Hietaniemenkatu 2, HELLSINKI HEAVY CORNER www.heavycorner.com/Myyjät: PRIMITIVE REACTION RECORDS www.primitivereaction.com/KAOS PROPAGANDA PROD. kaospropaganda.cjb.netMETAL WARNING Metal Warning-myyntilistat saatavilla ainoastaan mailitse: metal_warning3@hotmail.com (Immu) tai morbidsodomizer@yahoo.com (Orkku) + TAPSA & MIKKO Tarjoilla laidasta laitaan Black/Death/Heavy/Thrash/Rock,ym. levyjä ja käytettyjä harvinaisuuksia vinyylillä, uusia vinyyleitä ja CD-levyjä, sekä t-paitoja ja oheissälää! Paljon tavaraa ympäri maailmaa tarjoilla. Tule tutustumaan!!! Sisäänpääsy vain narikkamaksu! POKOLGÈP, OSSIAN, ARIA, MASTER, SATANIC WARMASTER, SAXON, JAGUAR, ROOT, TÖRR, IN AETERNUM, BURZUM, USURPER, ABSU, ADORIOR, AMEBIX, BATHORY, CLANDESTINE BLAZE, DARKTHRONE, ELECTRIC WIZARD, FLESHPRESS, OZ, POISON, TOKYO BLADE, NIFELHEIM, jne. jne.
|
|
|
Post by samurizer on Feb 11, 2008 22:42:45 GMT 2
Onko kirppikselle ikäraja?
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Feb 11, 2008 22:58:32 GMT 2
Onko kirppikselle ikäraja? Luulisi olevan kun baarissa tapahtuu, tosin jos se olisi ruokaravintola niin sillon saisi vissiin olla alaikäiset ilta kuuteen asti.
|
|
|
Post by rotten on Feb 12, 2008 18:44:37 GMT 2
Kai sitä on pakko sisään yrittää, helvete.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Feb 13, 2008 19:55:13 GMT 2
Yllättäen ei ole rahaa juuri silloin kun sitä pitäisi olla, olisi tarjolla Nifelheim paitaa ja levykirppistä, mutta jos ei niin ei.
|
|
|
Post by Kaosbringer on Feb 17, 2008 12:08:40 GMT 2
Kyllä se on K-18. Harmi sinänsä... Itse ainakin olisin mielelläni myynyt myös ala-ikäisillekkin!
|
|
|
Post by rotten on Feb 17, 2008 14:15:53 GMT 2
Eiköhän paikalle tulisi enemmän ostajiakin jos ei olisi tuo k-18. Taidan ehkä sittenkin jättää edes kokeilematta, että pääsenkö sisään. Turhaan sitä itseänsä nolaamaan
|
|
|
Post by Kaosbringer on Feb 17, 2008 17:30:40 GMT 2
En loppujenlopuksi oikein tiedä että miksi se on pitänyt just baariin järkätä?! Ehkä ens kerralla löytyy jokin parempi paikka... Mutta Voithan sinä ainakin katsella listoja ja antaa kaverille rahat joka käy sun ostokset lunastamassa...
|
|
|
Post by nausor on Feb 18, 2008 3:05:52 GMT 2
Kyllä se on K-18. Harmi sinänsä... Itse ainakin olisin mielelläni myynyt myös ala-ikäisillekkin! Mites nyt on asianlaita kun toisella foorumilla kerrotaan, että kirppis on k-20?
|
|
|
Post by rotten on Feb 18, 2008 12:11:48 GMT 2
Kyllä se on K-18. Harmi sinänsä... Itse ainakin olisin mielelläni myynyt myös ala-ikäisillekkin! Mites nyt on asianlaita kun toisella foorumilla kerrotaan, että kirppis on k-20? No sinne voidaan muutama 18-19v päästää sisään. Kuulemma.
|
|
|
Post by rotten on Feb 18, 2008 12:14:45 GMT 2
En loppujenlopuksi oikein tiedä että miksi se on pitänyt just baariin järkätä?! Ehkä ens kerralla löytyy jokin parempi paikka... Mutta Voithan sinä ainakin katsella listoja ja antaa kaverille rahat joka käy sun ostokset lunastamassa... Kyllä tuo Orgasmatronki sano että voi ne sieltä kuskaa levyt mulle, mutta taidan odottaa ihan seuraavaan kirppikseen. Mikä TOIVOTTAVASTI järjestetään niin, että alaikäiset pääsee inee.
|
|
|
Post by Kaosbringer on Feb 19, 2008 21:25:21 GMT 2
Yeah, on se pääasiassa K-20! Mun moka...
|
|
|
Post by morbidsodomizer on Feb 22, 2008 11:21:33 GMT 2
Tällä kertaa taitaa orkkuliinillä olla koko arsenaali mukana, yleensä vain 1/3 kamoista keikoilla mukana. Tuli muuten uutta ROOT LP:ä myytäväksi. Paljon muutakin hevistä - örinään!
|
|