|
Post by rotten on Dec 14, 2007 21:58:22 GMT 2
Kaikki kyseisen pändin julkaisut hakusessa (paitsi, Don't burn the witch). Pistäkää mailia, jos olette myymässä, hintapyynnön kera(!).
arttu_vuorinen@hotmail.com
|
|
|
Post by Ellis D. on Dec 15, 2007 20:05:47 GMT 2
Ensin pätsit, sitten levyt?
|
|
|
Post by rotten on Dec 15, 2007 20:11:12 GMT 2
Ensin pätsit, sitten levyt? Niinhän se meni, kävin kuuntelemassa ja tykkäsin ihan helvetisti. En viitsinyt jättää ostamatta merkkiäs.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 15, 2007 21:10:51 GMT 2
Ensin pätsit, sitten levyt? Onko tällä sen suurempaa väliä...jos kerran olet myynyt/myymässä?
|
|
|
Post by Ellis D. on Dec 16, 2007 12:14:46 GMT 2
Ensin pätsit, sitten levyt? Onko tällä sen suurempaa väliä...jos kerran olet myynyt/myymässä? Ei sillä ole väliä, mutta se on naurettavaa.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 16, 2007 12:19:31 GMT 2
Onko tällä sen suurempaa väliä...jos kerran olet myynyt/myymässä? Ei sillä ole väliä, mutta se on naurettavaa. Juu mikä nykyään ei olisi?
|
|
|
Post by rotten on Dec 16, 2007 12:25:52 GMT 2
Noniin nyt ei tarvitse itkeä, ostin Minotaur/Evil angel/goat messiah/toxic holocaust splitin. Häpi häpi..?
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 16, 2007 12:34:30 GMT 2
Noniin nyt ei tarvitse itkeä, ostin Minotaur/Evil angel/goat messiah/toxic holocaust splitin. Häpi häpi..? Ei se minua häirinnyt...
|
|
|
Post by rotten on Dec 16, 2007 12:46:37 GMT 2
Noniin nyt ei tarvitse itkeä, ostin Minotaur/Evil angel/goat messiah/toxic holocaust splitin. Häpi häpi..? Ei se minua häirinnyt... Waltterille se olikin suunnattu. Saas nähdä tuleeko enää kohta edes merkkejä, vaikka rahat jo siirsin. Toivotaan toivotaan.
|
|
|
Post by Ellis D. on Dec 18, 2007 23:23:33 GMT 2
Noniin nyt ei tarvitse itkeä, ostin Minotaur/Evil angel/goat messiah/toxic holocaust splitin. Häpi häpi..? Ihan mun takiako ostit, et kai sentään?! Waltterille se olikin suunnattu. Saas nähdä tuleeko enää kohta edes merkkejä, vaikka rahat jo siirsin. Toivotaan toivotaan. No älä nyt kiehu. Jos rahat on tullu tilille eilen niin tuskin kannataa seuraavana aamuna kytätä postilaatikon liepeillä. Sitä paitsi yritän postittaa useamman paketin kerralla ettei tarvitse ravata toimistossa joka vitun päivä.
|
|