Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Jul 30, 2008 17:08:41 GMT 2
Minulla oli Death Mechanismin debyyttilevy joskus. On kyllä aikia heikkoa thrashia. Ei kannata ostaa kyseistä levyä kyllä. Biisit on aivan liikaa samasta puusta veistettyjä. Kovia riffejä ei oikein ole ja vokaalit on täysin ala-arvoiset.
Avenger of Blood kyllä kuulosti Myspacen perusteella melko vakuuttavalta.
|
|
|
Post by viothrash on Jul 30, 2008 21:20:48 GMT 2
Minulla oli Death Mechanismin debyyttilevy joskus. On kyllä aikia heikkoa thrashia. Ei kannata ostaa kyseistä levyä kyllä. Biisit on aivan liikaa samasta puusta veistettyjä. Kovia riffejä ei oikein ole ja vokaalit on täysin ala-arvoiset. No biisit ei kyllä ole mieleenpainuvia minunkaan mielestä. Mutta vokaaleista kyllä pidän. Eräs toinen italialainen bändi vois upota, Urto niminen. Jos Forbiddenin toka, Powermad tai Cyclone Temple on tuttuja niin luulis uppoavan hekin.
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Jul 31, 2008 7:50:54 GMT 2
Vexedin Nightmare Holocaust on maanmainio levy. Siinä on mielipuoliset kireät vokaalit ja muutenkin hullu meno päällä koko ajan. Powermadista en erityisemmin pitänyt enkä liiemmin Forbiddenistäkään.
|
|
|
Post by Keegan on Aug 16, 2008 15:01:57 GMT 2
Onko kukaan täällä kuunellu Hail of Bulletsia? Hollantilainen dödis bändi jossa soitaa jätkiä Pestilence, Gorfest ja Thantaoksesta. Tosi tiukka dödistä, on kyl pakko myöntää.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Aug 17, 2008 8:07:12 GMT 2
Onko kukaan täällä kuunellu Hail of Bulletsia? Hollantilainen dödis bändi jossa soitaa jätkiä Pestilence, Gorfest ja Thantaoksesta. Tosi tiukka dödistä, on kyl pakko myöntää. Kuultu on kyllä, ei kyllä itselle ole oikein avautunut muutaman kerran kuultuna. Kauhea hehkutus tuosta on kyllä ihmisillä ollut.
|
|
|
Post by beerholocaust on Aug 20, 2008 10:51:21 GMT 2
mikä on sitten nykyään uugeeta?no ei aleta rokkigestapox haha..vomitor,mortem(peru),necrovation,aussi bändit,puola scene..ei vader,behemotti bändit..onhan niitä jo liikaa.vanhassa vara parempi BEHERIT..
|
|
|
Post by lihamylly on Oct 17, 2008 16:14:12 GMT 2
Porukka luultavasti tietää jo tämän mutta Sacred Crusifix on parasta mitä vähään aikaan olen kuullut. Loistavaa old-school deathiä!! Sain hankittua Aeon of chaoksen vähän aika sitten ja on siitä asti pyörinyt lähes tauotta soittimessa.
|
|
|
Post by arsuli on Mar 23, 2009 16:49:15 GMT 2
|
|
|
Post by aargh on Mar 23, 2009 16:50:35 GMT 2
|
|
Muumio
Poser
Torso Bear
|
Post by Muumio on Apr 6, 2009 22:27:04 GMT 2
Onko kukaan täällä kuunellu Hail of Bulletsia? Hollantilainen dödis bändi jossa soitaa jätkiä Pestilence, Gorfest ja Thantaoksesta. Tosi tiukka dödistä, on kyl pakko myöntää. Kuultu on kyllä, ei kyllä itselle ole oikein avautunut muutaman kerran kuultuna. Kauhea hehkutus tuosta on kyllä ihmisillä ollut. Muakin jäänyt ihmetyttämään tuo hypetys. Jalometallia varten yritin YouTubesta käsin valmistautua, mutta ei tuota levyä tee mieli hankkia vaikka kuinka tykittäisi...
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Aug 24, 2009 11:56:31 GMT 2
Eilen tajusin jotakin merkittävää. Nifelheim on vittu kova bändi. Käsittämättömän kovaa menoa kautta linjan. Vuosia siihen menikin että Nifelheim sai minut otteeseensa. The Bestial Avenger on mielestäni jo nyt parhaita koskaan kuulemiani Black/thrash biisejä! Eilen olin ihan että mitä vittua? Kuinka kovaa voi jonkun bändin musa olla? Kuinka hullua voi jonkun bändin musa olla?! Ei saatana. heti lähdin hommaamaan ensitöikseni upean Envoy of Lucifer CD:n joka tulee postissa tällä viikolla, huh! Storm of the reaperista tykkäs jopa meikän kaverikin. Mahtavaa bändi onkin Nifelheim! Kyllä Aggressor.pervessor on koko ajan ollut mua viisaampi hekuttaessaan Nifelheimiä. En voi käsittää itseäni että miksi ei Nifelheim ole ihan heti iskenyt täysillä kun olen sitä kuullut. Livenä jos näkis niin itku varmaan pääsisi onnesta Hieno bändi ja veljekset on tasatusti helevetin mukavia ukkoja.
|
|
|
Post by henriksson on Nov 27, 2009 0:18:21 GMT 2
Eilen tajusin jotakin merkittävää. Nifelheim on vittu kova bändi. Käsittämättömän kovaa menoa kautta linjan. Näinhän se on. Ja jos joku ei ole vielä kuullut niin Hollannista löytyy sellainen death-jyrä kuin Sempiternal Deathreign. Albumi Spooky Gloom vm. '89.. Sitten on Ruottista tietenkin kaikki kovat death-jyrät kuten Grotesque ja Macrodex.. Mitähän muita tässä vielä tulis mieleen... No Infernal Stronghold mikäli se on UG:ksi luokiteltavissa.. Kova tapaus, crustista bläkkiä..
|
|