|
Post by SAWTHORAZINE on Jun 16, 2008 12:01:40 GMT 2
*Spit* Gayspacea ei tueta. No mikäs siinä on muka vikana ? Eikös toi oo ihan asiallinen juttu, että bändeillä on siellä n. pari biisiä ja voi sitä kautta tutustua bändiin ? Jos kuuntelet bändin kotisivuilta ladattuja mp3:sia, niin onko se sitten HYVÄ juttu ? Se on kato liian mainstream. Tämän jätkän mielestä Hornakin on nykyään mainstreamia.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jun 16, 2008 17:55:17 GMT 2
Myspace on ihan hyvä sivusto. En oikein ymmärrä mihin helvettiin sen karttelu perustuu. ok toimii miten sattuu ja on täynnä idiootteja, mutta paljon siellä on hyvääkin paskaa. Noh omapahan on jokaisen asia. Laittaa jotain taustalle soimaan maispeissistä. hmm vaikka Sadomator vai onko se liian mainstream, kun sitä löytyy tuolta. haha www.myspace.com/sadomatorworship Oijoi onkin fanisivu. tuu bäd.
|
|
|
Post by nightfall on Jun 16, 2008 18:04:51 GMT 2
En tarkoittanut,että Horna mainstreamia olisi mutta UG:n rajoja se rikkoo,samaten kuten esim.SW,Enochian Crescent.
|
|
|
Post by jougge on Jun 16, 2008 21:00:43 GMT 2
"UG:n rajat" okei... No mutta voitko vastata, että mikä vika on myspacessa ? Tai esim. se että sieltä kuuntelee jotain bändiä mitä ei oo vielä mistää ennen kuullu. En mä itekkään ole mikään myspacen käyttäjä, mutta musaa sieltä kyllä kuuntelen.
|
|
|
Post by nightfall on Jun 16, 2008 22:53:56 GMT 2
Myspace ei ole minun mielestäni ollenkaan oikea paikka UG-bändeille,sillä sehän on juurikin sitä bändien/projektien mainostamista/tuomista julkisuuteen,joka taas ei sovi todellisten UG-bändien yleiskuvaan/ajatusmaailmaan.Jos haluaa pysyä UG:na,silloin ei Myspacen kaltaisilla sivustoilla kannata itseään tuoda julki.
|
|
|
Post by jougge on Jun 16, 2008 23:07:54 GMT 2
Jaa.. No mulle on aika se ja sama onko bändi "UG" vai ei, kunha kuulostaa hyvältä! Ja kyllä mun ajattelutasolla aika monet UG bänditki on myspacessa, mutta ei ne sitten vissiin olekkaan tarpeeks undergroundia.. EVVK.
|
|
|
Post by Kaosbringer on Jun 16, 2008 23:35:59 GMT 2
Myspace ei ole minun mielestäni ollenkaan oikea paikka UG-bändeille,sillä sehän on juurikin sitä bändien/projektien mainostamista/tuomista julkisuuteen,joka taas ei sovi todellisten UG-bändien yleiskuvaan/ajatusmaailmaan.Jos haluaa pysyä UG:na,silloin ei Myspacen kaltaisilla sivustoilla kannata itseään tuoda julki. Painuppa vaikka nussimaan puluja välillä!
|
|
|
Post by condemned on Jun 17, 2008 8:06:09 GMT 2
No yhtä alhaista on kommenttiesi taso joten shut the fuck up.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Jun 17, 2008 9:17:27 GMT 2
L´ORÉAL KIDS - EI KYYNELEITÄ
|
|
|
Post by nightfall on Jun 17, 2008 9:57:01 GMT 2
Kommentissani pyrinkin samalle tasolle kanssanne,haistattelu/pään aukominen omien mielipiteiden ilmaisusta johtuen on täällä nähtävästi ehdottomuus.
|
|
|
Post by condemned on Jun 17, 2008 10:12:32 GMT 2
Mutta tajua nyt se että vaikka bändit tekevät itselleen sivut myspaceen niin ei se ole mitään mainstreamin hakuisuutta. Aika moni bändi tekee myspace-sivut jo siksikin kun ne on moninkertaisesti helpommat tehdä kuin monimutkaiset kotisivut.
Onko myös mikserissä olevat sivut epä-UG?
|
|
|
Post by Thrashemotör on Jun 17, 2008 10:14:03 GMT 2
En nyt haluaisi kinaa välttämättä lietsoa enempää muttei voi pitää enää sisällään: Kuka siellä blackmetal.fi.ssä mainostaa kun kokoajan tunkee tämmösiä UGFORESTHITLERKILLDIEJUDENNARGAROTHHEVIHEVIBLACKMETAL-hemmoja.
|
|
|
Post by nightfall on Jun 17, 2008 10:47:59 GMT 2
Tuossa on tietenkin pointtia,mutta kyllä niitten kotisivujen eteen voi sen suuremmankin vaivan nähdä,jos bändillä/projektilla on itselleen suurempaa merkitystä kuin vain joku sateisena sunnuntai-iltana tylsyyttään kyhätty merkityksetön projekti,jonka voi sitten huoletta laittaa myspaceen miljoonan muun kaltaisensa joukkoon.
PS.Jaa,että tänne on sitten pääsy kielletty niiltä,jotka omaavat tunnuksen BM.fi:ssä,vaissoo. No eipä sinäänsä haittaa,kun BM.fi on kuitenkin paljon tasokkaampi foorumi kuin tämä.
|
|
|
Post by Kaosbringer on Jun 17, 2008 11:03:21 GMT 2
Tuossa on tietenkin pointtia,mutta kyllä niitten kotisivujen eteen voi sen suuremmankin vaivan nähdä,jos bändillä/projektilla on itselleen suurempaa merkitystä kuin vain joku sateisena sunnuntai-iltana tylsyyttään kyhätty merkityksetön projekti,jonka voi sitten huoletta laittaa myspaceen miljoonan muun kaltaisensa joukkoon. PS.Jaa,että tänne on sitten pääsy kielletty niiltä,jotka omaavat tunnuksen BM.fi:ssä,vaissoo. No eipä sinäänsä haittaa,kun BM.fi on kuitenkin paljon tasokkaampi foorumi kuin tämä. Tuo minun kommenttini tarkoitti sitä että mikä sinä olet kenellekkään sanomaan mitä kenenkin pitäisi tehdä?! Nyt esim. Neutron Hammer "ei ole todellinen UG bändi" kerta meiltäkin nuo myspace sivustot löytyvät... Älä aseta itseäsi liian korkealle!!!
|
|
fkff
Sodomizer
|
Post by fkff on Jun 17, 2008 12:11:46 GMT 2
Date Registered: Jun 15 Posts: 24
…En kyllä ollenkaan ihmettele, miksi mummot haluaa lyhentää nuorten kesälomia! Käy nightfall pikku happihyppelyllä, niin saat terveellistä D-vitamiinia!
|
|
|
Post by Tuska on Jun 17, 2008 13:58:47 GMT 2
TÄSSÄ KOHTAA VIHELLÄN TAAS VITTUILUN POIKKISeuraavat asiattomat viestit poistan ilman mitään selityksiä. Jos teillä ei todellakaan ole muuta kuin vittuilua postata, tehkä se priva-viestein. Ja tarkoitan nyt sekä foorumin käyttäjiä että moderaattoreita. Seuraavan kerran kun olette jotain vastaamassa, miettikää sitä tuoko se keskusteluun mitään ja onko siitä viestistä muuta hyötyä kuin "vastapuolen" vitutus-mittarin lukeman nostaminen. Ps. Se että on valtaa ei tarkoita sitä että on oikeus käyttäytyä huonosti. Ja tässä tapauksessa vielä reippaasti huonommin kuin vittuilun kohde. Ei tästä mitään vitun herrasmiesliigaa tartte tehdä mutta jotain rotia! Takaisin threadiin: Myspace ei ole minun mielestäni ollenkaan oikea paikka UG-bändeille,sillä sehän on juurikin sitä bändien/projektien mainostamista/tuomista julkisuuteen,joka taas ei sovi todellisten UG-bändien yleiskuvaan/ajatusmaailmaan.Jos haluaa pysyä UG:na,silloin ei Myspacen kaltaisilla sivustoilla kannata itseään tuoda julki. Kysymys: Miksi sitten ylipäätänsä julkaista yhtään mitään jos haluaa olla "UG" ? En sitten alkuunkaan tajua tollasta tapaa ajatella.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Jun 17, 2008 15:17:24 GMT 2
Ota iisisti. Ei tässä sentään vielä millään hiekkalaatikkotason "oot ihan tyhmä koska olet nuorempi ja omistat vähemmän levyjä" -linjalla liikuta.
Ja mitä siihen undergroundiin tulee, niin miusta asia menee niin että musiikki on lähtökohtaisesti niin marginaalista kamaa, ettei se kiinnosta massoja (tai sillä ei voi rahastaa). Ihan sama vaikka joku kuuntelisi jostain myspacesta tai yleensä lukisi internetistä siitä, koska se ei kuitenkaan sen takia ottaisi tuulta alleen ja nousisi miksikään isoksi jutuksi ainakaan pienten piirien ulkopuolella.
Sitten on vielä erikseen nämä tyypit ketkä jakelee demonauhojaan vain kavereille ja joillekin tutuille, koska halutaan ihan tietoisesti vältellä kaikkea julkisuutta syystä tai toisesta. (Ja erikseen vielä sellaiset bändit jotka on tahtomattaankin undergroundia koska musiikki ei tavoita tai kiinnosta levy-yhtiöitä, vaikka bändi itse haluaisi toisin.)
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jun 17, 2008 15:31:41 GMT 2
Muista nyt mikä Suomalainen bändi, mutta kassu taisi olla limited 15 tai 20 kpl. siis WTF? Siis samahan mulle miten kukin musiikkiaan jakelee, mutta jos homma alkaa olla parille kaverille ja äitille, niin en ymmärrä homman pointtia. hehe. Kukin tavallaan.
Komppailen Áleifr:ia ja kyllä se "undergroundius(sana on perseestä kuten alkaa olla myös käsite nykyään imo, mutta käytetään) " on itse musiikissa, eikä siinä että tehdään demo ja viedään se perunakellariin piiloon muilta. ultra über vitun kvlt. - limited 1 copy edition.
offtopic. Vittuilut vittuiluina. bm.fi. nojoo enpä oo moneen vuoteen jaksanu lukea, enkä jaksa rekisteröityäkään. jne jne...
|
|
|
Post by condemned on Jun 17, 2008 15:47:04 GMT 2
Muista nyt mikä Suomalainen bändi, mutta kassu taisi olla limited 15 tai 20 kpl. siis WTF? Goatmoon? Kyllähän noissa typerän pienissä erissä onkin jo se toinen puoli että helposti on silkkaa paskaa se matsku, mitä ei kovin monen tarvitse varmaan kuullakaan.
|
|
|
Post by nightfall on Jun 18, 2008 0:05:36 GMT 2
Goatmoon on kyseessä ja itseä ainakin pistää harmittamaan,kun tietää ettei tule koskaan pääsemään käsiksi saatika sitten kuulemaan yhtyeen demomateriaalia. Goatmoon - Death Before Dishonour LP:täkin vain 110 kopiota painettu ja sekin on ollut ties kuinka pitkään haussa tuloksetta. Ja löytyyhän noita demoja joita on tehty todella pienet määrät black metallin saralta vaikka millä mitalla. mm. Hammer - Nazionalsozialist (20kpl) Torturium - Banished Soul Tortured into Infernal Visions (30 kpl)
Kyllä noita tulee mieleen,kun rupeaa miettimään/etsimään.Itse pidän 20-150 kopion julkaisuja harvinaisuuksina,mutta kyllä noita 100-150 kopioisia vielä suht helposti vastaan tulee,toisin kuin noita 20-50 kopion painoksia. Tuo hammer demo tosin löytyy bonuksena yhtyeen esikoistäyspitkältä Shoaxilta.
|
|
|
Post by condemned on Jun 18, 2008 5:53:54 GMT 2
Goatmoon LP:tä sai itseasiassa ennakkovarattua aikanaan melkoisen tovin ajan. Riitti että piti silmällä Werewolf Rexin sivuja, mutta moni taisi odotella isompaa ilmoitusta julkaisusta. Ne kaikki kopiot meni ennakoissa.
|
|
|
Post by nightfall on Jun 18, 2008 9:13:07 GMT 2
Joo,itse olin kyllä tietoinen asiasta,mutta pahan tapani mukaan asia venyi ja venyi ja jäi sitten tuo lopulta hommaamatta. Kyllä mä sen vielä joskus jostain metsästän käsiini!
|
|
|
Post by Kaosbringer on Jun 18, 2008 10:17:43 GMT 2
Itse olen sitä mieltä että kasetti demojen (tänäpäivänä) ja vinyylien julkaisumäärät on järkevä rajata. Tosin kuinka paljon? Se on tapauskohtaista. CD:t itse ainakin näkisin niin että niitä voi painattaa ihan kysynnän mukaan. Ei sitä musiikkia todellakaan tarvi näissä piireissä rajata siksi että pelkää kaikkien ihmisten siihen tarttuvan. Näin ei kuitenkaan käy.
|
|
|
Post by nightfall on Jun 18, 2008 11:00:18 GMT 2
Niin,tuossa on pointtia. Kyllä se kasetin/LP:n tunnearvoa nostaa kun tietää,että hyllyssä komeilee harvinaisempi tuotos,jota ei ihan jokaiselta löydy. CD on niin yleinen formaatti nyky-aikana,etten myöskään näkisi tarpeelliseksi/järkeväksi tehdä mitään kovin rajoitettua painosta,kun CD:n valmistus on paljon yksinkertaisempaa ja helpompaa.Ja näkisin kyllä järkevämmäksi julkaista heti kerralla isomman painoksen,ettei sitten tarvi lykätä uusintapainosta toisen perään jatkuvasti.Tosin,kun kyse on jostain UG-levytyksestä ei aina ole välttämättä kannattavaa tehdä ensimmäisestä painoksesta suurta,kun ei tiedetä varmasti riittääkö levylle tarpeeksi ostajia. Itse yleisesti suosin vinyyleitä enemmän kuin CD-levyjä,mutta joitain tuotoksia ei ole saatavilla kuin CD-formaatissa,joten kyllä niitäkin tulee siinä tilanteessa osteltua.Eli minusta ne harvinaisemmat/rajoitetummat julkaisut tulisi julkaista joko LP-tai kasetti formaatissa. Rajoitetuimmista CD,LP,kassuista on myös ikäväksemme liikkellä (kuten kaikki tietävät) paljon köyhiä bootleg-versioita ja CD on sellainen formaatti mitä suositaan varmasti eniten juurikin näissä kusetus/rahastus-bootlegeiden valmistuksessa. Itsekin saa olla aina varuillaan,kun esim.Ebaysta jonkun mielenkiintoa herättävän levyn löytää,että onko kyseessä original vai pelkästään käppäinen bootleg. Yleisimpinä varmasti Mütiilation,Moonblood ja LLN levytykset yms.
|
|
|
Post by viothrash on Jul 29, 2008 22:19:15 GMT 2
Paganizer (Swe) - old school death/thrash Aberration (Pol) - old school death metal Avenger of Blood (US) - thrash metal Profanator (Mex) - thrash metal Death Mechanism (Ita) - thrash metal Crucifier (Gre) - thrash metal
Pitkän pinon näitä sais tähän jos jaksais.
|
|