Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Aug 11, 2009 10:56:53 GMT 2
Keskustelua bändiaiheisista tatuoinneista ja miksei muistakin tatuoinneista mitä teiltä löytyy. Pistäkää kuvalinkkejä myös. Itse otatin tälläisen: irc-galleria.net/view.php?nick=Sadwings&image_id=109210243Tuo on tuossa kuvassa vasta ensimmäisessä vaiheessaan parantunut. Eilen kaverini nakutti värit ja varjostuksen tuohon. Vielä pitää tehdä varmaan pieniä fiksauksia kun ensi viikolla kuva on täysin parantunut. Olen oikein tyytyväinen ja ylpeänä kannan tuota tatuointia loppuelämäni. Itse en koskaan ottaisi minkäänlaista tribaalia, lohikäärmettä, noppaa tai muutakaan epäheviä kuvaa. kaveri otti jokin aika sitten Suomileijonan käsivarteensa, patriootti kun on. Kyllä meikä tänään voi ylpeänä sille sanoa että meikällä ON hienompi tatuointi (vaikka onkin samalla tatuoijalla tehty)
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Aug 12, 2009 16:57:09 GMT 2
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Aug 13, 2009 18:59:40 GMT 2
Tuo ei ole kyllä sulle tehty kuva tuo vaan ihan jollekin muulle.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Aug 23, 2009 22:57:06 GMT 2
Tuo ei ole kyllä sulle tehty kuva tuo vaan ihan jollekin muulle. Jätkältä ei sitten jää mitään huomaamatta. Paitsi tietysti se, että typo tatuoinnissa on aina relevanttia ja sitä hauskaa.
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Aug 24, 2009 11:44:45 GMT 2
No, en muuten huomannut typoa tatuoinnissa Aika paha
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Dec 1, 2009 17:59:29 GMT 2
Ekasta tatskastani tulee kuvaa sitten tännekin JOS muistan. parin viikon päästä varmaan.
|
|
|
Post by viinajussi on Jan 18, 2010 10:49:11 GMT 2
Ite otin tossa 2009 elokuussa ekan tatuoinnin. Lisää aijon ottaa, tulee ihan tajuton himo irc-galleria.net/user/ViinaJussi/picture/109716664Kuva on aika epäselvä, mut toi löytyy oikean käden olkapäästä. Mm. Cliff Burtonilla oli sama tatska samassa kohtaa, joten se on jonkinnäkönen kunnioitus miehen virtuaaliselle soitolle!
|
|