|
Post by kirves on Mar 20, 2005 22:09:26 GMT 2
Kun budjettikin antaa kerran myöten, niin kertokaapas hankkimisen arvoisia metallispektaakkeleita.
Slipknotin "Disasterpieces", Opethin "Lamentations - Live At The Shepherd" ja Mudvaynen "Live in Preoria" ovat sen verran kauan ruudussa pyörineet, että vaihtelu alkaisi virkistää
|
|
|
Post by Hyperborean on Mar 21, 2005 22:54:49 GMT 2
Kaikki yllämainitut bändit ovat mielestäni aivan täyttä paskaa, enkä moisia dvd:itä ottaisi hyllyäni rumentamaan vaikka maksettaisiin.
Hyi helvetti.
Esimerkki HYVÄSTÄ dvd:stä on vaikkapa Iron Maiden: "Rock in Rio", ehdotonta kalsarikännimateriaalia. Ja hyvästä brutalisoinnista käy esim. Vader: "More vision and the voice".
Kreator: Live Kreation-dvd itselläni seuravana hankintalistalla, kuten myös Gorgoroth-dvd, kunhan se joskus ulostuu. Cannibal Corpse: Live cannibalism myös harkinnassa.
|
|
|
Post by kirves on Mar 22, 2005 9:39:30 GMT 2
Iron Maidenilla ei kyllä ole mitään tekemistä metallin kanssa. Kalsarikännitkin se onnistuisi vaan pilaamaan. M.A. Numminen goes technokin on lähempänä metallia kuin em. TÄYSIN yliarvostettu (kuten myös Metallica) laukkakomppia demppaava paskaorkesteri.
Tosin tuota "Cannibal Corpse: Live cannibalism" on kyllä kehuttu sen verran, että täytyypä tästä lähteä joku päivä Keltaiseen Jäänsärkijään.
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Mar 22, 2005 10:41:04 GMT 2
Minä kyllä isken Iron Maidenin metalgenreen, vaikka se nykymetallistien korviin saattaa kuulostaa lähinnä hard rockilta. Enkä minä ole ainoa: NWBHM:iin se on aina kategorioitu. Aikansa yhtenä kovimmista bändeistä, on Iron Maiden HeavyMetal-maineensa ansainnut.
Ja mitä bändin paskamaisuuteen tulee, siitä voimme nahista vaikka maailmantappiin asti. Mielipidekysymys.
Se offtopicista...
Tuosta Kreatorin liveDVD:stä olen kuullut pelkkää hyvää, joten tuskinpa rahat hukkaan menee jos sen käy ostamassa.
|
|
|
Post by kirves on Mar 22, 2005 12:57:41 GMT 2
Minä kyllä isken Iron Maidenin metalgenreen, vaikka se nykymetallistien korviin saattaa kuulostaa lähinnä hard rockilta. Näinpä, mutta ei siinä kieltämistä, että monilla bändeillä, joita ei kuuntelekaan on ollut suuri merkitys metallin syntymisessä. Jotkut jopa sanovat, että ilman The Beatlesia ei olisi raskaampaa rockia eikä sitä myötä myöskään metallia. Tämä menee taas offtopicin piikkiin.
|
|
|
Post by Noisehunter on Mar 22, 2005 14:59:22 GMT 2
Iron Maidenilla ei kyllä ole mitään tekemistä metallin kanssa. Olisiko tässä jo bannauksen paikka??
|
|
|
Post by kirves on Mar 22, 2005 18:00:57 GMT 2
Olisiko tässä jo bannauksen paikka?? Bannaus olisi vain merkki tämän forumin subjektiivisesta näkökulmasta, ja samalla sananvapauden itsemurha.
|
|
|
Post by Hyperborean on Mar 22, 2005 18:20:04 GMT 2
Iron Maidenilla ei kyllä ole mitään tekemistä metallin kanssa. ...Kertoo pipopäinen Tool/Smashing pumpkins-mies joka puhuu jostain Mudvaynesta ungerground-metalliforumilla! HAHAHA! Ei jumalauta, oletkohan sinä nyt vähän väärässä paikassa? Minä teen ennustuksen: Kun moderaattori näkee sinun "asiantuntevat" letkautuksesi, voit hyvinkin lähteä tältä forumilta kengänkuva persettäsi komistamassa, oli se sinun mielestäsi sananvapauden rajoittamista tahi ei. En usko, että tälle forumille tarvitaan kaltaistasi porukkaa, joka ei ole vielä sanallakaan maininnut mitään metalli UNDERGROUNDIIN liittyvää, ei bändejä, ei mitään. Ps. Miksi piti muuttaa nimimerkkisi "Kirveestä" "Silmaeksi", onko anonyyminä mukavampi/helpompi älähdellä ja räksyttää..?
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Mar 22, 2005 18:33:12 GMT 2
Mitäs turhaan pistämään banniin ku poistetaan koko foorumilta. Tosiaan jos pidetään keskustelut metallissa eikä missään vitun pipopäitten pomppokamassa. Etsikööt omat fooruminsa mutta tänne on turha tulla jankuttaa etteikö Iron Maiden olisi heavy metallia.
|
|
|
Post by Hyperborean on Mar 22, 2005 18:37:42 GMT 2
HURRAA!!! Kunniaa Der Moderatorille!
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Mar 22, 2005 18:39:37 GMT 2
Itse sanoisin ostamisen arvoisia dvd:eitä<br> Iron Maiden - Rock in Rio Kreator - Live Kreation Overkill - Wrecking Everything
nuo nyt oli vain mitä tuli äkkiä mieleen mutta hyviä.
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Mar 24, 2005 13:11:12 GMT 2
Näitä voin kehua:
Vader - More Vision And The Voice Motörhead - 25 & Alive "Boneshaker" Iron Maiden - Rock in Rio
|
|
|
Post by Tuska on Mar 27, 2005 4:10:11 GMT 2
Bannaus olisi vain merkki tämän forumin subjektiivisesta näkökulmasta, ja samalla sananvapauden itsemurha. Tän foorumin subjektiivinen näkökulma tulee käsittääkseni selville jo nimestä FINNISH UNDERGROUND METAL FORUM. Siinä ei siis lue FINNISH MAINSTREAM Un-Metal FORUM. FUKK OFF. On topic; Napalm Deathin eka dvd on kyllä hyvä, jos pitää grindista se on aika ehdoton hankinta. Barneyn kalsarit jalassa pomppimisen hyväksymiseen menee kylläkin aikaa...
|
|
|
Post by torQue on Mar 28, 2005 7:36:09 GMT 2
Osta se rock in rio tai maidenin early days. Rocki in rio oli pirun hyvä.
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Mar 29, 2005 18:00:54 GMT 2
Osta se rock in rio tai maidenin early days. Rocki in rio oli pirun hyvä. Allekirjoitan ton Early Daysin, kamaa on ihan mukavasti Siirtäisin (vähiä) rahojani myös Judas Pristin Electric Eye-DVD:een, materiaalia on siinäkin ihan hyvin
|
|
|
Post by KaamosMaster on Mar 31, 2005 14:35:10 GMT 2
Ostakaa ihmeessä Mokoman DVD. Se on pirun kova.
Slayerin Still reigningiä on kehuttu kovasti ja tarkotus olis tutustua siihen. Jos joku on nähny ni kertokaa ihmeessä kantsiiko hommata.
|
|
|
Post by KuoliO on Apr 11, 2005 14:19:00 GMT 2
Tämä tuli ensimmäisenä mieleen: Rotten Sound - MurderliveKahdelta keikalta kuvattua materiaalia ja kiertue hässäköintiä sinne väliin. Keikka materiaali on kuvattu Tuskassa 2003 ja Vaasassa muistaakseni 2002. Tuskan saundipolitiikka ei ole kummoinen, rummut saundaa hyvältä, mutta kitaraa ei oikein kuulu. Vaasan keikan saundit ovat loistavat, niissä ei mitään valittamista. Hyvin ovat biisilistan valinneet dvd:lle, paljon on onneksi biisejä omalta suosikkilevyltä eli Murderworksilta. Ja vielä kun bonuksena on yliluonnollisen Kai Hahdon rumpusooloja ja kuvausta setin vierestä kun mies vetää Rotiskoa ei voi olla valittamatta. Uskomatonta menoa. Tsekatkaa vaikka: Perfection (K close-up). Kateeksi käy
|
|
|
Post by Hyperborean on Apr 11, 2005 21:20:28 GMT 2
Tämä ei nyt dvd:ihin liity enää mitenkään, mutta tuossa Rotten Soundissa kyllä häiritsee minua pari asiaa ja pahasti. Tässä toinen, eli uusimman levyn viimeisen kappaleen sanat: The WeakDiversity enriches this world It brings more depth to our lives Differences in the cultures around Should not be suppressed away Purifying the weak genes, Insanity of the rich They'll pass forward a feeble mind And a genetic disease Races are here to stay Mental diseases are like a plague The sickness spreads around They won't even see what they have done When madness is normality Races are here to stay Chorus Nazis were too weak to see Richness of colours of skins Today's ways to purify Is close to their main themes Races are here to stay Purification of genes Insanity of the rich They'll pass forward a feeble mind And a genetic disease Chorus 4x: There's only one colour, The colour of human skin Different shades of darkness Are frightening only the weak Tällaisella vitun humanistipaskalla ei ole minun mielestäni mitään tekemistä metallin kanssa, hyi saatana ja kusta päälle!!! Mitä seuraavaksi, Rotten Sound soittamaan Unicefin hyväntekeväisyyskeikalle Pikku G:n, Timo Rautiaisen ja muiden hyväntekijöiden kera? Muutenkin monissa grindcore-bändeissä vituttaa tuo maailmanparannus-mentaliteetti, mutta ei siitä sen enempää. Toiseksi tuntuu, että kyseisestä bändistä ei paljon muuta hehkutetakkaan kuin rumpalin äänennopeus-blastbeatteja. Minua taas tällainen taiturointi ei viehätä juuri paskan vertaa, kun itse musiikki on tuommoista "Mille oltas vihasia tänään, no natseille vaikka, nehän on tyhmiä juntteja. Pistäs blastia tulemaan niin huudan lujaa jotain, että maailma pelastuu." Eli jos minulta kysytään niin eipä voisi kyseinen bändi nykyisellään vähempää kiinnostaa. Ja nyt rupesi kaikenmaailman humanistit ja muut jeesustelijat vituttamaan niin paljon, että on pakko laittaa kunnon vihakuoloa kuulumaan. DEATH IS REAL!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 12, 2005 9:35:02 GMT 2
|
|
|
Post by KuoliO on Apr 13, 2005 10:44:12 GMT 2
Tämä ei nyt dvd:ihin liity enää mitenkään, mutta tuossa Rotten Soundissa kyllä häiritsee minua pari asiaa ja pahasti. Tässä toinen, eli uusimman levyn viimeisen kappaleen sanat: Tällaisella vitun humanistipaskalla ei ole minun mielestäni mitään tekemistä metallin kanssa, hyi saatana ja kusta päälle!!! Mitä seuraavaksi, Rotten Sound soittamaan Unicefin hyväntekeväisyyskeikalle Pikku G:n, Timo Rautiaisen ja muiden hyväntekijöiden kera? Muutenkin monissa grindcore-bändeissä vituttaa tuo maailmanparannus-mentaliteetti, mutta ei siitä sen enempää. Toiseksi tuntuu, että kyseisestä bändistä ei paljon muuta hehkutetakkaan kuin rumpalin äänennopeus-blastbeatteja. Minua taas tällainen taiturointi ei viehätä juuri paskan vertaa, kun itse musiikki on tuommoista "Mille oltas vihasia tänään, no natseille vaikka, nehän on tyhmiä juntteja. Pistäs blastia tulemaan niin huudan lujaa jotain, että maailma pelastuu." Eli jos minulta kysytään niin eipä voisi kyseinen bändi nykyisellään vähempää kiinnostaa. Ja nyt rupesi kaikenmaailman humanistit ja muut jeesustelijat vituttamaan niin paljon, että on pakko laittaa kunnon vihakuoloa kuulumaan. DEATH IS REAL!No tarviiko tulla aivan väärään topicciin tulla kitisemään jos lyriikat ei maistu?! Jos tuollaiset lyriikat ei mielestäsi sovi metalliin niin kerroppa minulle mikä on sitten se oikea tapa kirjoittaa lyriikoita?? Sananvapaus on avainsana ja kaikki kirjoittaa mistä haluaa. Ja jos ei kommenttisi perusteella Rotisko kiinnosta niin tarviko tulla avautumaan hä?! Kyllä minä voin hyvin yhtyä The Weak biisin sanoituksiin, koska siinä kirjoitetana nazeista ja heidän tuhotöistään. Nimittäin itse vastustan nazeja. Jos itse et olet aikamoinen idiootti.
|
|
|
Post by Tuska on Apr 13, 2005 11:05:48 GMT 2
Jep, Nazi-Moderator from Hell's Ass hyökkää jälleen.
Jos nyt herrat KuoliO ja FFF-Totenkopf kummatkin vaan keskittyis topikin aiheeseen, eikä lyriikoiden vammasuus-asteeseen tai suoranaiseen vittuiluun edellisestä johtuen.
Politiikkaa voi jauhaa Paskanjauhannassa ja suoraa vittuilua en itse viitsi pitkään kattoa missään. Oli kyseessä sitten natsi, anarkisti, humanitääri tai mikälie kukkaislapsi.
Jos teillä on keskinäistä kränää, käyttäkää PM-järjestelmää älkääkä tuhlatko muiden silmiä.<br> Pienet off topic-sessiot sallittakoon, mutta liika on liikaa. OK?
Kiitokset jo etukäteen.
|
|
|
Post by Hyperborean on Apr 20, 2005 20:20:28 GMT 2
Toisaalla hehkutin jo näitä, mutta kerta kiellon päälle...
DESTRUCTION - "Live Discharge" KREATOR - "Live Kreation - Revisioned Glory"
Molemmat aivan tajuttoman kovaa jyystöä, parempaa näistä en osaa sanoa. Pientä napisemista tietenkin varmasti löytyisi esim. joidenkin biisien soittamatta jättämisestä, mutta kaikkia totaalisesti miellyttäviä settejä tuskin tullaan millään dvd:llä koskaan näkemään.
Mutta ei jaksa napista, tällaisenaankin kun molemmat ovat silkkaa erinomaisuutta. Ostakaa!
|
|
|
Post by NapalmHead on May 6, 2005 15:13:59 GMT 2
Slayerin Still reigningiä on kehuttu kovasti ja tarkotus olis tutustua siihen. Jos joku on nähny ni kertokaa ihmeessä kantsiiko hommata. Omistan kyseisen lätyskän, ja voin kertoa, että sen hankkiminen todella kannattaa. Jo pelkästään siksi, että näet, kuinka mielipuolisesti Lombardo hakkaa läpi Necrophobicin. Vaikka Slayer ei nykyään ole enää kovin eläväinen livebändi, heidän biisinsä ovat kuitenkin niin ylivertaisia, että katsominen ja kuunteleminen ovat nautinnollista puuhaa. Myös haastatteluosio on mukavaa seurattavaa.
|
|
|
Post by Hyperborean on May 20, 2005 13:21:06 GMT 2
Slayerista puheen ollen, minulla on se "War at the warfield"-dvd, löytyi Prismasta hintaan 19,90E. (Heh, samassa hyllyssä oli myös "Reign in blood"-cd hintaan 23,90E! ) Tuohon hintaan se oli varsin kannattava ostos, vaikka mielestäni kyseisellä dvd:llä on kyllä monta ihan turhaa biisiä jotka tulee skipattua aina, ja myös kaikki ekstrapuoli on aivan hanurista. Itse asiassa sitä "faniosiota" en ole ensimmäistäkään kertaa katsonut enkä varmasti tule katsomaankaan, niitä amerikkalaisia idioottipomppufaneja näkee valitettavasti jo joidenkin biisien väliinkin ängetyissä pätkissä enemmän kuin tarpeeksi. Asiasta toiseen: Luin just uutisen että Motörheadilta tulee uusi tupla-dvd! Elikkä että sehän tarttuu varmasti allekirjoittaneen mukaan kaupasta heti kunhan ilmestyy, mikäli rahatilanne vain sen sallii.
|
|
|
Post by deathstructor on Jun 21, 2005 17:54:25 GMT 2
Usein ostettuani DVD:n myyn sen parin kuukauden päästä, en usein jaksa kattoa parin tunnin DVD:tä moneen kertaan, tosin Destructionin Live Discharge on helvetin toimiva paketti, näyttää ja kuulostaa hyvältä ja paljon backstagetavaraa yms.. Napalm Deathin The DVD kanssa todella kova, kaksi vuoden 1989 keikkaa ja yksi 1990, promovideoita ja bändi itse kertomassa keikoista.
|
|