|
Post by Thrashgrinder on Mar 4, 2005 12:01:34 GMT 2
Meinasko kukkaan lähtee heinäkuus kattoon? toivottavasti ei tulis mittään perumisii..oes kiva nähhä ozzy ees kerran elämäs. Black Sabbath itelle ainaski yks tärkeimpii bändei, et pittää jättää puhelinlasku maksamatta, niin siästää senki keikkalippuun.
Tais kyl mennä viärään paikkaan tää threadi.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Mar 4, 2005 13:45:37 GMT 2
No ei tätä tarvitse keikkaosastolle siirtää jos tämä keskustelu menee muuhunkin Black Sabbathiin liittyvään kuin vain tulevaan keikkaan...
Omasta mielestä Black Sabbathin eka on kaikkein kovin levy Black Sabbathilta ikinä, etenkin nimikkobiisi, maailman kovin doom biisi ever...Ozzyn soolotuotannon kolme ensimmäistä on kovia.
|
|
|
Post by bloodymary on Mar 7, 2005 21:49:57 GMT 2
mahtoiko kukaan teistä lippuja saada ? olivat kuulemma menneet taas nopeasti.
harmittaa vähän kun jotenkin hajamielisenä unohti koko homman vaikka olisin paikan päälle halunnutkin.
|
|
Dargon
Poser
fuck on
|
Post by Dargon on Mar 9, 2005 13:40:48 GMT 2
no mie lähden sinne ja onpa viel permantopaikka. toivottavasti ne ei nyt peru sitä sit
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 9, 2005 19:38:13 GMT 2
Toisaalta kun miettii Ozzyn nykyistä kuntoa, niin enpä ole ihan varma haluanko nähdä nyky Black Sabbathia livenä.Eikä asiaa yhtään auta nelosella pyörivä "laatu" sarja. On laittanut vituttamaan ihan tosissaan tuo Osbournes. Tuntuu että syö arvoa vanhoilta levyiltä(tietenkään asia ei ole näin). Kenenkähän idea sekin oli alunperin? Kuuluisuutta janoavan Sharonin? On se pirteää katsella kahta todella tyhmää ja lapsellista kakaraa tappelemassa, akkaa syytämässä Ozzyn rahoja kaikkeen turhaan paskaan, ja laumaa eläimiä ulostamassa lattioille. Mutta kun ei naurata niin ei. Mutta joo. Vanha Black Sabbath toimii kyllä.
|
|
|
Post by sadomatti on Apr 10, 2005 1:06:59 GMT 2
Black Sabbath on aivan helevetin hyvä bändi, etenkin Sabbathin alkupään tuotokset kun musiikki oli vielä synkkää ja rankkaa.
Jos itse bändistä ei suuremmin tykkää, on kuitenkin huomioitava kuinka massiivinen vaikutus kyseisellä bändillä on ollut kaikkeen musiikkiin mitä me tykkäämme kuunnella. Etenkin NOLA-skenen, Doom metallin, Stoner Metallin/Rockin, yms. kuuntelijoitten on arvostettava Black Sabbathia.
Itse pidän suuresti bändistä, mutta ehkä jopa piirun verran enemmän siitä mitä vaikutteita se on antanut metalli-musiikkiin. NOLA = fucking A!
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Apr 10, 2005 12:18:08 GMT 2
Jos itse bändistä ei suuremmin tykkää, on kuitenkin huomioitava kuinka massiivinen vaikutus kyseisellä bändillä on ollut kaikkeen musiikkiin mitä me tykkäämme kuunnella. Metallibändi, joka sanoo ettei Black Sabbathilla ole ollut siihen minkäänlaista vaikutusta, puhuu täyttä scheissea.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Apr 11, 2005 17:08:32 GMT 2
Itse en niin Black Sabbath diggari ole mutta täytyy sanoa että ensimmäinen levy on helkkarin kovaa kamaa ja Black Sabbath-nimikko kappale on aivan vitun loistava!
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Apr 12, 2005 14:28:02 GMT 2
Itse en niin Black Sabbath diggari ole mutta täytyy sanoa että ensimmäinen levy on helkkarin kovaa kamaa ja Black Sabbath-nimikko kappale on aivan vitun loistava! Kaikkien doom metal-biisien isä, äiti ja isoäiti. Oma diggailu rajoittuu Paranoidiin, Vol 4:een, Sabotageen ja Mob Rulesiin sekä Headless Crossiin. Näistä viimeinen on suotta aliarvostettu levy, ässäbiisejä täynnä. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.
|
|
MeanBone
Poser
I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill
|
Post by MeanBone on Apr 23, 2005 3:31:33 GMT 2
Olen lähdössä katsomaan. Ozzyn ja Dion aikaiset Black Sabbath-levyt ovat loistavaa kamaa. Mahtavaa nähdä Tony Iommi livenä. On kuitenkin minulle yksi niistä tärkeimmistä riffimestareista.
|
|
|
Post by jkl on Nov 9, 2005 18:57:10 GMT 2
Best Of ja Paranoid on hyllyllä. Kova bändi.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Nov 12, 2005 12:59:07 GMT 2
Kuten jo vissiin pari kertaa tullut sanottua tällä laudalla niin se kaikkein tärkein bändihän tämä on itelleni ollut. Master of reality on varmaan se suosikki, kaikkein höyryisin, raskain ja tummimmalla soundilla.
|
|