|
Post by Tuska on May 11, 2008 1:59:38 GMT 2
Ajattelimpa tälläsen perustaa tuon känni-threadin kaveriksi. Voisin alottaa kertomalla tästä lauantaista:
Herään siihen kun Yrjö pyrkii vapauteen joten kävelen suoraan vessaan päästämään hänet pihalle, suoraan lasinsirpaleiden läpi jotka vielä eilen muodosti eheän kaljapullon. Noh, sirpaleista sitten haavat jalkoihin joten ei muuta kuin vuotamaan oksennusta ja verta pöntön äärelle. Oksentelun, lasinsirpaleitten jaloista nyppimisen ja kiroilun jälkeen sitten suihku päälle ja lattialle makaamaan toivomaan pikaista kuolemaa. Nyt on liskodiskot käynnissä ja hikoilun alkamista enää odottelen. Voiton puolella ollaan, mutta ei näin. Ei todellakaan näin.
|
|
|
Post by bewitched on May 11, 2008 9:27:22 GMT 2
^Heh asiameininki. Itse olin tossa eilen kuuntelee Kuolemaa tirrassa ja nyt on aika tärisevä olotila. Takasin tullessa rypäsin pyörällä ja jotenki sain käveltyy suoraa ovee päin, niin nenä otti kans osumaa . Oli muuten Ile aika kuoseissa tuolla, puolet keikasta makas lattialla ja piti käydä nostelee pystyyn aina väliajoin, toisaalta muaki porukka nosteli sieltä lattialta.
|
|
|
Post by skeleton on Jun 8, 2008 19:10:37 GMT 2
Heräsin eilen aamulla ja keittiössä odotti puoliks syöty jugurtti ja lihapiirakka. Kännykästä katoin niin viimesiä puheluja tultu tehtyä 04:13. Tämä krapula ei kuitenkaan ollut normaali minulle, sillä en laattaillut kokopäivää niinkun yleensä, vaan pari kertaa aamusta. Myös se fakta et tililtä lähtenyt 50e kummallisesti eilisen aikana, vitutti.
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Jun 14, 2008 5:12:34 GMT 2
Kannatti lähteä eilen Provinssiin.
Saaliiksi sain yhden puolenlitran viinapullon.
|
|
|
Post by Miksa on Jun 22, 2008 22:05:56 GMT 2
Ai saatana. Aamulla lähettiin nummesta, itse ajoin sen 4h vantaalle sieltä. Autossa oli saatanan kuuma ja haisee vieläkin ydinjäte ja paska. Ainoastaan sisällä ollut porukka haisi pahemmalle.
Mutta tulipahan oltua naamat senkin fiiliksen edestä.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jun 22, 2008 22:43:59 GMT 2
Ai saatana. Aamulla lähettiin nummesta, itse ajoin sen 4h vantaalle sieltä. Autossa oli saatanan kuuma ja haisee vieläkin ydinjäte ja paska. Ainoastaan sisällä ollut porukka haisi pahemmalle. Mutta tulipahan oltua naamat senkin fiiliksen edestä. Myö päästiin vasta joskus kolmen aikaa lähtemään kun kuski oli vähän tärinöissään eikä uskaltanut ajaa. No selvittiin kumminkin ja vuoden päästä uudestaan. Waiting for night of the lizards.
|
|
|
Post by skeleton on Aug 9, 2008 19:31:24 GMT 2
Ja taas infernaalinen oksennuskrapula naurettavan pienestä määräst alkoholia. En edes ollut kännissä. Mun elimistö ei kyllä diggaa yhtään etanolista. Taidan alkaa vähentään kovalla kädellä.
|
|