|
Post by Kaosbringer on Aug 4, 2006 12:38:21 GMT 2
Laitetaas tästä KULT pumpusta topikki! Eli onko täällä pahemmin ihmisiä ketkä ovat bändiä kuulleet, saatika että osaisivat arvostaa sitä rumaa runttausta?! Tämä on todella Oldschool METAL of DEATH!!! Mun mielestä parhaat palat herroilta löytyvät "Premature Torment" ja "Orgy With the Dead" nauhoituksilta... Toki pitkäsoitot ovat myös Saatanan kovaa kamaa. Death by METAL!
|
|
|
Post by Witchhammer on Aug 4, 2006 13:22:15 GMT 2
Itse olen vain Tormentoriumia kuullut ja SAATANA SE POTKII.
EATING HUMAN FLESH..
Osaisitteko sanoa mistä voisi noita muita julkaisuja voisi seikkailla hyllyyn?
DEATH BY METAL!
|
|
|
Post by condemned on Aug 4, 2006 13:31:36 GMT 2
Distroista saa. Mm. AAP ja BeBu.
Joku DLR/Autopsy Torment split kassu mulla on mut sitä eio vielä kerenny kuuntelemaan.
|
|
|
Post by Witchhammer on Aug 4, 2006 13:39:01 GMT 2
Laitoinpa AAPhen tilauksen. Thx.
Pitikin laittaa Tormentorium soimaan. Human Puzzle, parhautta.
|
|
|
Post by Kaosbringer on Aug 4, 2006 14:27:53 GMT 2
En tiedä onko tota uutta LP:tä "Graveyard Creatures" enää no sign of lifella? Mut vittu et se on KOVA! En tiedä pitäiskö meidän Neutron Hammer keikalla Kouvolassa sit soitaa pitkästä aikaa toi eating human flesh by humans?!
|
|
|
Post by Tuska on Aug 5, 2006 5:09:37 GMT 2
...Joku DLR/Autopsy Torment split kassu mulla on mut sitä eio vielä kerenny kuuntelemaan. Jos on täiysin samat biisit kun cdeellä niin on vitun kova. Jättää Devil Lee Rotin mätäneen omien biisiensä kanssa 10-0. Omasta mielestä siinä on Autopsy Torment parhaimmillaan (sekä soundelitaan että biiseiltää) jos jätetään yks demo (ja siitä tehty bootleg-7") rauhaa. Sellasta Death Meteliä ettei sitä monikaan tehny sillonkaan kun demo tuli pihalle, eikä moni sitä vieläkään väännä. DARKEST RITUALS!!![edit] totesin että olen humalassa vieläkin, mutta nyt pitäs näytttää paremmalta [/edit]
|
|
|
Post by Kaosbringer on Aug 5, 2006 12:51:17 GMT 2
Tosin vaan että se seiska ei kyllä Sadoharrin mukaan ole bootleg. Ihan vitun kovaa!!!
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Aug 11, 2006 22:20:57 GMT 2
Eipä itellä oo muita levyjä kuin Tormentorium, ja se kyllä toimii siihen malliin että! Hyvvää paskaa! Herra "Satanic Playboy" kyllä osaa asiansa.
|
|
|
Post by Kaosbringer on Aug 13, 2006 11:48:27 GMT 2
Jos Autopsy Torment kelpaa, ni laittakee hankintaan nämä!
-Tormentorium cd/lp -Graveyard Creatures cd/lp -Premature Torment/Pagan from the heat split w/Devil Lee Rot cd (tämä tosin voi olla kiven alla!) -Darkest Rituals 7" ep
|
|