|
Post by braindeath on Mar 10, 2007 22:35:12 GMT 2
ei voi sanoa kun että aika kehitysvammanen mielipide.
Eiköhän se niin oo, että jokasella on omat mielipiteensä musiikista?
|
|
L.A
Blasphemer
|
Post by L.A on Mar 11, 2007 10:35:41 GMT 2
ei voi sanoa kun että aika kehitysvammanen mielipide. Eiköhän se niin oo, että jokasella on omat mielipiteensä musiikista? Ja mites tuo estää sen, että jonkun mielipide on kehitysvammainen ja jonkun ei?
|
|
|
Post by braindeath on Mar 11, 2007 17:44:10 GMT 2
En ymmärrä mitä kehitysvammaista oli tossa mun kommentissa :S
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Mar 11, 2007 18:00:13 GMT 2
En ymmärrä mitä kehitysvammaista oli tossa mun kommentissa :S Se kieliikin jo aika paljon.
|
|
|
Post by coprofuhrer on Mar 12, 2007 0:11:40 GMT 2
En ymmärrä mitä kehitysvammaista oli tossa mun kommentissa :S Se kieliikin jo aika paljon. Hehe, tyhjentävästi sanottu! Takaisin topickiin. Minun mielestä suomen ug scenessä on todella hyviä bandeja. Eniten yllätyin kun löysin Hail nimisen solobandin debyytti albumin (Inheritance of evilness), on niin tiukkaa blackia että huh huh. Mites onkos kellään hajua tästä Beheritin "comeback" jutusta?
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Mar 12, 2007 14:07:11 GMT 2
Se kieliikin jo aika paljon. Hehe, tyhjentävästi sanottu! Takaisin topickiin. Minun mielestä suomen ug scenessä on todella hyviä bandeja. Eniten yllätyin kun löysin Hail nimisen solobandin debyytti albumin (Inheritance of evilness), on niin tiukkaa blackia että huh huh. Mites onkos kellään hajua tästä Beheritin "comeback" jutusta? Ei huhuja/puhetta kummempaa tietoa Beheritin comebackista, mutta HAILilta vissiin kohta tulossa 2. levy, jota ainakin minä odotan melkosesti. Eka oli helvetin kova. Ei keltään sattuis löytymään WOMAN bändin We are WOMAN biisiä mp3na? WOMAN oli Hailista tutun Dirtmaster Kähärin bändi kanssa.
|
|
|
Post by vhhv on Mar 12, 2007 14:56:34 GMT 2
Se kieliikin jo aika paljon. Mites onkos kellään hajua tästä Beheritin "comeback" jutusta? Kyllä minä ainaki oon lukenu irc-gallerian posereilta, että Barathrumin Sova olis tulossa röykyttämään bassoa Beherittiin ja niin pois päin hahah! En kyllä yhtään usko että Beherit ois palaamassa lauteille...! Edit: Tai no voihan se olla mahdollista, mutta monet lahjakkaasti väsätyt Beherit tribuutti-sivut väittävät, että Holocausto olis matkustanu Lähi-Itään soittokamojensa myynnistä saaduilla rahoilla. :E
|
|
|
Post by haraldo on Mar 14, 2007 11:00:57 GMT 2
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Mar 14, 2007 15:15:40 GMT 2
Support. Molemmat levyt todella hienoa tavaraa.
|
|
|
Post by Kaosbringer on Mar 18, 2007 12:42:03 GMT 2
|
|
|
Post by coprofuhrer on Mar 21, 2007 0:34:43 GMT 2
Hailin toinen levy! Joo se olisi kyllä hienoa saada stereoihin rullaamaan.
|
|
|
Post by jallu on May 6, 2007 18:07:26 GMT 2
Suomestahan tulee suurimmaksi osaksi tätä mainstream-myyvääpaskaa. ainoa kunnon bändi, mikä tuntuu täältä enää tulevan on Lakupaavi
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on May 6, 2007 20:42:04 GMT 2
Suomestahan tulee suurimmaksi osaksi tätä mainstream-myyvääpaskaa. ainoa kunnon bändi, mikä tuntuu täältä enää tulevan on Lakupaavi Melkonen asiantuntijalausunto. Ja Puhelinkoppi ja Shitter Ltd. vie Lakupaaviakin ihan miten sattuu
|
|
|
Post by mercs on Jun 11, 2007 2:06:35 GMT 2
Suomalainen metalli on valunut viimeisen kolmen vuoden aikana nopeaa perseliukua alaspäin kohti kaupallistumisen suonsilmää.
Vituttaa oikein kiukulla kun suomalaisten musiikkilehtien, aikakauslehtien ynnä muiden medioiden mainostuksessa on nämä "kahden viikon metalliposereiden" tekeleet. Esimerkkejä esim. Ari Koivunen ja Mirror of Madness.
Ari Koivunen esittää rankkaa hevimetallistia "vittuilemalla" kaikille, esim. Remulle ja uhkailemalla flopannutta jeesuskuraperse Ilkka Jääskeläistä. Uuden levyn myyntikikkana toimii se, että tunnetut suomalaiset metallimuusikot kirjoittavat biisit. Ja levy myy kuin lähdevesi arabeille. Toivottavasti hänen uransa on lyhyt. Mirror of Madness taasen on Bodomin jalanjäljillä, samoin kuin Sturm Und Drangkin. Lauletaan Appelsiinijaffasta MTV3:sen aamun lastenohjelmassa, ihan väkisinkin alkaa oksettaa.
Suomalaisen muotimetal ilmiön syyttävä sormi osoittaakin väkisin Alexi Laihon ja läpimädän Bodomin suuntaan. Herra Laihohan on nykyteinien mielestä maailman paras kitaristi (!?) Kävellessäni Abigailin keikalle näin suosikin mainosjulisteen, jossa luki "Sturm und Drang: Bodomit saivat meidät soittamaan". Onneksi vitutuksen sai purettua oluen ja loistavan keikan ansiosta. Muita massatuotanto metallin alullepistäjiä ovat esim. Stamina ja tietenkin Lordi, Tuo suklaata popsiva yliläski joka ei käsitä sitä faktaa että fanien keski ikä on max. 10 vuotta. Teräsbetonin nokkamies sanoi joskus RMJ:n keikkalehdessä että "Olisi kiva nähdä pikkupoikia yleisössä muovimiekat kädessä, sillä me panostetaan nuoriin faneihin" Tällaisten heittojen takia täytyy välillä oikein miettiä että mitä helvettiä on Suomessa ja maailmalla tapahtunut?!
Ala-asteella olin ainoa joka kuunteli metallia. Oli vuosi 1999. Silloin oli hienoa erottua joukosta ja kukaan muu minun luokaltani ei tuntenut Iron Maidenia. (Tiedän että metalli oli parhaimmillaan 80-luvulla, silloin kun tietyt henkilöt olivat nuoria, itse satuin aloittamaan kuunteluni pahimpaan backstreet boys/ spicegirls aikaan) Nykyään on toisin, sillä kaduilla näkee Ihqteinejä WASP:n paidoissa, ja keikoillekin tuo saasta tunkee väkisin. On Lordi colaa ja "Hevillä ei hävitä" paitaa.
Onneksi on kuitenkin tietyt kotimaiset ja ulkomaiset vanhat bändit loistavine levyineen, ja old schoolin nimeen vannovat uudet yhtyeet! Kyllä suomessa on hyviä bändejä, mutta ne ovat kaikki sopivasti piilossa suurelta yleisöltä.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Jun 11, 2007 20:28:18 GMT 2
Huomenna mennään naamarikauppaan.
|
|