asa
Poser
Maiden Maniakk
|
Post by asa on Apr 6, 2007 14:11:07 GMT 2
Onko täällä Nettipokerin pelaajia? Itse olen pelannut reilun vuoden Texas Hold´emia, pääasiassa No limit versiota. Jos et ole päässyt pelaamaan nettipokeria, niin nyt on ainutlaatuinen tilaisuus, sillä TÄSTÄ LINKISTÄ pääset hakemukseen, jonka täyttämällä saat 75$ dollaria ILMAISTA pelirahaa Partypokerin sivuille, eikä sen eteen tarvitse tehdä yhtään talletusta itse pelitilille. Seuraat vain ohjeita, ja täytät hakemuksen, niin saat rahat pelitilillesi jonkin ajan kuluttua. Itselläni meni vajaa viikko rahojen saamiseen. Hommassa ei ole mitään salamyhkäistä, sillä kuulin tuosta tarjouksesta alunperin Iskelmäradion mainoksesta (jouduin töissä kuuntelemaan, hyi).
|
|
L.A
Blasphemer
|
Post by L.A on Apr 6, 2007 15:38:49 GMT 2
Meikä on jo vähänaikaa miettinyt, että tienaako tossa ihan kunnolla, vai saako sillointällöin vaan vähän kaljarahoja?
|
|
asa
Poser
Maiden Maniakk
|
Post by asa on Apr 6, 2007 22:39:57 GMT 2
No se nyt riippuu ihan omista taidoista. Mun kaveri voittaa vähän väliä 500$ turnauksista ja parhaimmillaan toista tuhatta dollaria kuussa. Itse olen sen verran vasta-alkaja, että aika omillaan mennään, plus miinus nolla. Viime aikoina tosin enemmän voiton puolella. Olen pari kertaa ottanut 85$ turnauksen 5.sijasta, ja viimeksi kasvatin 10$ talletuksen pelaamalla 100 dollariin.
|
|
|
Post by Sawlover on Apr 8, 2007 12:09:06 GMT 2
Hommassa ei ole mitään salamyhkäistä, sillä kuulin tuosta tarjouksesta alunperin Iskelmäradion mainoksesta (jouduin töissä kuuntelemaan, hyi). Pakko offtopikkien erikoismiehenä kommentoida, että iskelmäradiohan on järkevin radiokanava kaikista. Oikeata musiikkia ilman oksettavia muotihomoiluja, kuten esim hevimusiikki. Tosin nykyiskelmä ei tietenkään vedä vertoja vanhoille ikivihreille, mutta silti näitä uudempiakin kuuntelee mieluummin kun jotain vitun kusista radio rockia.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Apr 9, 2007 13:52:22 GMT 2
Miten näppärästi nuista saa voitot sitten siirrettyä omalle tililleen? Joskus kuulin että siihen pitäisi olla luottokortti tai paypall tai vastaava, mutta mitään oikeaa tietoa tuo ei ole.
Kavereiden kanssa tullut pokeria jonkunverran pelattua ja jo jonkunaikaa on pitänyt ruveta netissäkin pelailemaan. Vielä ei ole saanut aloitettua mut jospa nyt.
|
|