|
Post by aggressor.perverssor on Dec 21, 2007 19:47:07 GMT 2
On hyvä osata tehdä kaikenlaista käsin. Omavaraisuus kannattaa muutenkin. Ps. kuvat kiinnostaa aina.[/quote Juu, kuten tuo etukäteen vetäminen on hyvä taito. ;D
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Dec 21, 2007 23:36:59 GMT 2
kävin tänään tiimarissa eikä tietenkään ollut valkoista kangasmaalia, näin samalla reissulla citymarketissa muumi koho maalia paketin mukaan pesunkestävää, tekeeköhän tuollaisella mitään? Mistä EMO maaleja saa?
|
|
|
Post by Thrashemotör on Dec 21, 2007 23:41:44 GMT 2
Meikä ainakin löyti tänään paikallisesta askarteluliikkeestä (ei tiimari, kun ei ollut mitään esillä), kannattaa varmaan sellaisesta aloittaa.
|
|
|
Post by Tuska on Dec 22, 2007 4:18:29 GMT 2
On hyvä osata tehdä kaikenlaista käsin. Omavaraisuus kannattaa muutenkin. En vois olla enempää samaa mieltä.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Dec 22, 2007 13:02:07 GMT 2
www.emotuotanto.fi/myynti.htmlNe kannattaa sitten käyttää aika äkkiä (tai lantrata vedellä tai jotain). Vasta kuukausi sitten tein Axegrinder-merkin lippikseen vuoden vanhalla maalilla ja se on nyt aivan hirveässä kunnossa. Hilseilee ihan palasiksi eikä maali ole ehtinyt vielä edes haalistumaan. Toisin kuin tuo takin hihaan Tiimarin väreillä reilu vuosi sitten tehty merkki, joka on ollut vaikka millaisessa kyydissä mukana ja kaikesta huolimatta vain tummunut valkoiselle värille tyypillisesti.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Dec 22, 2007 14:34:59 GMT 2
Millä tavalla emo maalit sitten ovat parempia kuin tiimarin? Entä myydäänkö tulostin tarrapaperia pienemmissä kuin sadan erissä, jostain kun katoin niin 100 arkkia maksoi 30€
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Dec 22, 2007 14:58:18 GMT 2
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Dec 23, 2007 14:08:45 GMT 2
Emon maalit on parempaa laatua huolimatta siitä että kuivuvat purkkiin nopeammin. Painatuksen pinnasta tulee sileä ja elastinen, kun taas Tiimarin maaleilla tulee helposti kova ja vähemmän joustava. Pitää vielä kokeilla lantrata vedellä tuota kuivahtamaan päässyttä Emon purkkia, niin raportoin tuloksista sitten.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Dec 29, 2007 21:43:05 GMT 2
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Dec 29, 2007 23:21:17 GMT 2
Näyttävät Madpatcherin tekosilta. Jos ajattelit, niin älä tilaa koska Madpatcher a.k.a. badpatcher tekee liian usein rumia merkkejä. Painojäljen laatu on liian satunnaista eikä sellainen kova merkki ole muutenkaan kiva. Tuntuu ihan siltä että se varmaan katkeaisi pakkasella tai jotain. Joku taisi sanoa joskus tässä ketjussa merkkiensä värin huuhtoutuneen sateella pois.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 30, 2007 0:01:52 GMT 2
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 30, 2007 0:03:27 GMT 2
Tuntuu ihan siltä että se varmaan katkeaisi pakkasella tai jotain. Joku taisi sanoa joskus tässä ketjussa merkkiensä värin huuhtoutuneen sateella pois. Minun pari Madpatcher merkkiä on kestäneet ihan hyvin ja laatukin oli erinomainen, ei ole saatellakaan mihinkään lähtenyt. Tosin nykyään en viitsi tilata sieltä kun voi painaa itse hiqh quality brodeerattuja merkkejä. Ja vaikka selkämerkin kokoisia jos huvittaa.
|
|
|
Post by condemned on Dec 30, 2007 0:41:04 GMT 2
Ei mullakaan sateella ainakaan ole alkanut värejä lähtemään, mutta tämän vuoden kesän auringossa taisi alkaa leviämään siinä määrin että se oli ihan selvästi huomattavissa. Varsinkin Sauna Open Air viikonlopun jälkeen. Pahiten kärsi merkit jotka ovat jossain selässä hyvin näkyvillä tai olkapäiden kohdilla.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Dec 30, 2007 14:43:47 GMT 2
Tuntuu ihan siltä että se varmaan katkeaisi pakkasella tai jotain. Joku taisi sanoa joskus tässä ketjussa merkkiensä värin huuhtoutuneen sateella pois. ...Tosin nykyään en viitsi tilata sieltä kun voi painaa itse hiqh quality brodeerattuja merkkejä. Ja vaikka selkämerkin kokoisia jos huvittaa. ??
|
|
|
Post by bewitched on Dec 30, 2007 14:43:51 GMT 2
Mulla tota madpatcherin RB merkkiä on sade hieman kuluttanut, mutta ei mitään vakavempaa. Toisaalta tilauksissa saattaa tulla paskaa mukaan, kuten mun nunslaughter pätsin tausta oli oranssi ja sarcófago merkki pikselimössöä, minkä kyllä tussailin ihan kunnolliseksi. Niin ja laitoin kuukaus tai kaks sitten uutta tilausta tonne eikä vastausta ole kuulunut, eipä tosin enää kiinnostakaan kun teen nyt itse merkkini.
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Jan 7, 2008 21:32:17 GMT 2
Mulla tota madpatcherin RB merkkiä on sade hieman kuluttanut, mutta ei mitään vakavempaa. Toisaalta tilauksissa saattaa tulla paskaa mukaan, kuten mun nunslaughter pätsin tausta oli oranssi ja sarcófago merkki pikselimössöä, minkä kyllä tussailin ihan kunnolliseksi. Niin ja laitoin kuukaus tai kaks sitten uutta tilausta tonne eikä vastausta ole kuulunut, eipä tosin enää kiinnostakaan kun teen nyt itse merkkini. Jäbä on jo ammattilainen. Hah.
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Jan 7, 2008 21:34:47 GMT 2
Siinä meikeläisen liivi ja itsetehtyjä merkkejä on edessä..municipal waste, atrophy, D.R.I ja violator. Takana coroner. Tarkempia kuvia en nyt jaksanu räpsiä.
|
|
|
Post by skeleton on Jan 10, 2008 0:01:49 GMT 2
No siihenhän on saatu mahtumaan yhtä sun toista. Ja noi itsetekemäsi näyttävät toimivan oikein hyvin. Pitääpä joskus kokeilla itse myös, askartelu on aina mukavaa.
|
|
|
Post by skeleton on Jan 25, 2008 23:44:02 GMT 2
Ei muuten Rikhard toi liiviesi selkämerkkinä oleva Sepulturan merkki ole ostettu pari vuosi pari sitten huuto.netistä? Muistasin nähneeni, en tajua miksen huutanut.
Vaan asiaa senkin verran et omia liivejä varten sain hankittua ton Pleasure To Kill selkäpätsin ja tilaukseen pari muutakin. Nyt olisi vain helvetillinen ompelu edessä. Muuten, jos joku joka noita itse tekee, on halukas ottamaan tilaustöitä joskus niin ilmottakaa toki. Ei viitsi itse investoida välineisiin kun muutenkin aina niin tiukoilla rahan suhteen.
|
|
|
Post by blackened on Jan 26, 2008 21:36:49 GMT 2
Tuo Nifelheimin merkki olisi kiva jostain löytää
|
|
|
Post by rotten on Jan 27, 2008 13:30:42 GMT 2
Tuo Nifelheimin merkki olisi kiva jostain löytää No niitä ei varmaan enää mistään saa, ja ne keillä se on ei sitä myy. Itse olen kuitenkin saanut hankittua nifelheimin bändikuva merkin.
|
|
|
Post by thrashphemer on Jan 27, 2008 13:44:59 GMT 2
Ei muuten Rikhard toi liiviesi selkämerkkinä oleva Sepulturan merkki ole ostettu pari vuosi pari sitten huuto.netistä? Muistasin nähneeni, en tajua miksen huutanut. Meitsi osti. Koristaa nyt Blaze Bayleyn signaamana (älä kysy miksi) flanellitakkia. Goddess Of Desireltä tota pitäis saada, ainakin ennen sai. Escape to the void!
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Jan 27, 2008 22:00:31 GMT 2
Ei muuten Rikhard toi liiviesi selkämerkkinä oleva Sepulturan merkki ole ostettu pari vuosi pari sitten huuto.netistä? Muistasin nähneeni, en tajua miksen huutanut. Vaan asiaa senkin verran et omia liivejä varten sain hankittua ton Pleasure To Kill selkäpätsin ja tilaukseen pari muutakin. Nyt olisi vain helvetillinen ompelu edessä. Muuten, jos joku joka noita itse tekee, on halukas ottamaan tilaustöitä joskus niin ilmottakaa toki. Ei viitsi itse investoida välineisiin kun muutenkin aina niin tiukoilla rahan suhteen. Huuto.netistä kyllä löysin mutta nyt vasta viime syksynä..hintaa tais tulla joku 4.50€ posteineen. Ehkä joku on laittanu sen uudestaan kiertoon..
|
|
|
Post by bewitched on Jan 31, 2008 21:01:09 GMT 2
Muuten, jos joku joka noita itse tekee, on halukas ottamaan tilaustöitä joskus niin ilmottakaa toki. Ei viitsi itse investoida välineisiin kun muutenkin aina niin tiukoilla rahan suhteen. Mie voisin väännellä jotain jos joku helpomman logon omaava bändi kiinnostaa, ottaen huomioon että pystyn vastailemaan yleensä vain viikonloppuisin viesteihin, intissä kun olen.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Feb 1, 2008 18:23:45 GMT 2
Muuten, jos joku joka noita itse tekee, on halukas ottamaan tilaustöitä joskus niin ilmottakaa toki. Ei viitsi itse investoida välineisiin kun muutenkin aina niin tiukoilla rahan suhteen. Mie voisin väännellä jotain jos joku helpomman logon omaava bändi kiinnostaa, ottaen huomioon että pystyn vastailemaan yleensä vain viikonloppuisin viesteihin, intissä kun olen. Mie taas voin väännellä vähän vaikeampiakin, kun opin vasta tekemään painoseulalla. Intissä en ole enkä mene, eli vastaan ainakin joka toinen päivä. Edit: tilaustöitä ei oteta enää vastaan, mutta syksymmällä laitan myyntiin useampaa erilaista merkkiä ihan kysymättä, joten stay tuned.
|
|