|
Post by bewitched on Apr 5, 2008 17:28:58 GMT 2
tällänen tuli eile nopeesti maalailtua takkii, helppoa ku mikä:
|
|
|
Post by jarkko90 on May 22, 2008 11:31:24 GMT 2
Tietäskö kukaan mistä sais Death Selkämerkin? Helevetti ku ei osaa itse tehdä ja mistää löydä x)
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on May 22, 2008 20:18:55 GMT 2
Kannattaa opetella tekemään itse tai vaihtoehtoisesti käyttämään googlea. Suosittelen molempia.
|
|
|
Post by Keegan on May 29, 2008 16:57:16 GMT 2
Mist löytys nettisivu jos myytäis vähän harvinaisempia merkkejä ja jossa myös maksaminen ois helppoa?
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on May 29, 2008 18:24:23 GMT 2
Mist löytys nettisivu jos myytäis vähän harvinaisempia merkkejä ja jossa myös maksaminen ois helppoa? Ei sellaista olekaan. Kaikki vähänkin harvinaisempaa myyvät pitävät puljujaan usein Euroopan ulkopuolella, jonne pankkisiirrot maksavat ylimääräistä. Olet onnekas, jos löydät sellaisen tyypin jolle PayPal kelpaa (ja joka lähettää merkkisi vielä tämän vuoden puolella). Euroopassa sijaitsevista ja pankkisiirtoja hyväksyvistä mainittakoon taas jälleen se mad patcher alias bad patcher, jonka räpellyksistä kannattaa pysyä kaukana. Sitten onkin lähinnä distroja joista saat ehkä muutamaa erilaista. Kannattaa opetella tekemään itse tai vaihtoehtoisesti käyttämään googlea. Suosittelen molempia.
|
|
|
Post by mendacious on May 29, 2008 20:26:44 GMT 2
|
|
|
Post by rutto on Jun 5, 2008 19:34:06 GMT 2
Tietäskö kukaan mistä sais Death Selkämerkin? Helevetti ku ei osaa itse tehdä ja mistää löydä x) Speedy Promotionilla oli ainaki Humania vähän aika sitten.
|
|
|
Post by condemned on Jun 6, 2008 5:18:49 GMT 2
Ja joskus monta vuotta sitten niitä sai Hoopeesta. Oli mullakin se mutta tullut myytyä jo eteenpäin. Ja tämähän oli siis Individual Thought Patterns teemalla.
|
|
|
Post by VomitSodomy on Jun 17, 2008 19:45:55 GMT 2
Meikäläisen liivit on nyt ainakin toistaiseksi ''valmiit''. Saa nähä millon tulee taas lisää kamaa VVV en osaa vissiin käyttää kameraa koska tuo etumus-kuva on törkeän näköinen. Klikkailkaa isommiksi jos huvittaa.
|
|
|
Post by rutto on Jun 18, 2008 19:48:50 GMT 2
Kelpais toi overkilli.
|
|
|
Post by VomitSodomy on Jun 18, 2008 20:48:01 GMT 2
Itse sen läpyskän väsäsin että ei muuta kuin ohjeet täältä foorumilta ja hommiin. Meikällä meni noin 45 minuuttia sen tekemiseen.
|
|
|
Post by nightfall on Jun 18, 2008 22:52:04 GMT 2
|
|
|
Post by Thrashemotör on Jun 19, 2008 1:28:42 GMT 2
Hyvät photoshopit, mee takas takamettiin black metal-eliittiasentees kanssa.
Takas topikkiin: Suunnitelmissa olis nyt tehdä sellanen oikein iso Over Kill-selkäliuska jos voi enää liuskaksi kutsua, no anyway. Saas nähdä miten innostuu kun ollut Mercyful Faten sapluuna tuossa monia kuukausia työn alla ja valmiinakin, muttei ole jaksanut olla innostusta duunin takia enää himassa räpeltää mitään.
|
|
|
Post by rutto on Jun 19, 2008 5:24:53 GMT 2
Hyvät photoshopit, mee takas takamettiin black metal-eliittiasentees kanssa. Takas topikkiin: Suunnitelmissa olis nyt tehdä sellanen oikein iso Over Kill-selkäliuska jos voi enää liuskaksi kutsua, no anyway. Saas nähdä miten innostuu kun ollut Mercyful Faten sapluuna tuossa monia kuukausia työn alla ja valmiinakin, muttei ole jaksanut olla innostusta duunin takia enää himassa räpeltää mitään. Tee mulle samalla
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Jun 19, 2008 13:02:02 GMT 2
Siirtäisin tämän Nightfallin hienon kuvan muuten huonon huumorin puolelle, mutta se ei ehkä riittäisi. Pitäisi varmaan siirtää koko ukko samalla tai jotain. Kattokaa nyt sen allekirjoitustakin, haha. Muuten kehottaisin mieluummin pysyttelemään blackmetal.fi:ssä, mutta sehän on internetissä ja kaikkihan sen tietävät että netti = mainstream.
Tietty saattaahan se kuva olla joku nokkela vitsi itse topikin nimestä. Eikös se thrash ollutkin sitä roskaa vai häh?
ölölölözvvxcgf
|
|
|
Post by bewitched on Jun 19, 2008 13:55:54 GMT 2
En oo taas vähään aikaan jaksanukkaa askarrella mitää... tilasin kuiteski parempia maaleja täältä www.serivari.fi/store.php, kävi noi tiimarin kusiset kangasmaalit ärsyttämään. Tuolta saa myös maalien lisäksi painokehiä ja muuta tarviketta.
|
|
|
Post by rotten on Jun 19, 2008 14:00:49 GMT 2
|
|
|
Post by rutto on Jun 19, 2008 15:03:16 GMT 2
Patch Master tekee kyllä hyviä merkkejä. Päivittää vaan turhan harvoin tarjontaa.
Mad Patcheriltä oon nyt perversorin kanssa ootellu kuukauden kamoja. Kolme viikkoon tais tulla maanantain täyteen. Alkaa jo vähän ketuttaan.
|
|
|
Post by condemned on Jun 19, 2008 16:13:08 GMT 2
Ne Mad Patcherin merkit on kyllä aivan perseestä ja en suosittele kuin todella epätoivoisille. Muussa tapauksessa jatkakaa etsimistä parempilaatuisten toivossa vähän pidempään.
Printtilaatu on mitä on. Ja viimeistään viime kesänä joissakin merkeissä alkoi näkymään eräänlaista sulamista ja värien leviämistä, ilmeisesti liiasta auringosta ja viime kesänä helteitä piisasi. Vittuun tuollaiset jämäpaskat.
|
|
|
Post by rutto on Jun 20, 2008 7:42:17 GMT 2
Ne Mad Patcherin merkit on kyllä aivan perseestä ja en suosittele kuin todella epätoivoisille. Muussa tapauksessa jatkakaa etsimistä parempilaatuisten toivossa vähän pidempään. Printtilaatu on mitä on. Ja viimeistään viime kesänä joissakin merkeissä alkoi näkymään eräänlaista sulamista ja värien leviämistä, ilmeisesti liiasta auringosta ja viime kesänä helteitä piisasi. Vittuun tuollaiset jämäpaskat. Patch masterin merkeillä korvaa sitä mukaan ku se niitä lisää tekee. ps. Blasphemyn ja toxic holocaustin merkkei hakusessa.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Jun 20, 2008 12:38:24 GMT 2
|
|
|
Post by condemned on Jun 20, 2008 13:08:33 GMT 2
Kyllä noi vähän sinnepäin näytti olevan. Varsinkin noi levyn kansista tehdyt patchit näytti aika hirveiltä.
|
|
|
Post by Thrashemotör on Jun 20, 2008 13:44:20 GMT 2
En tiiä valehteelko silmät, mutta osa ainakin näyttäs brodeeratuilta. Enemmistö kyl noita painettuja
|
|
|
Post by rutto on Jun 20, 2008 14:26:08 GMT 2
En tiiä valehteelko silmät, mutta osa ainakin näyttäs brodeeratuilta. Enemmistö kyl noita painettuja Osa oli täysin samoi mitä Mad Patcher myy. Mut kyl tuolta vois Toxicin ja Nuclear Assaultin merkin napata. Kukaan muu tilaamassa ?
|
|
|
Post by condemned on Jun 20, 2008 14:47:52 GMT 2
Logopatchit näyttää joo ihan ok:lta, mutta noi kansitaiteisiin perustuvat oli sitä madpatcher-sontaa. En mä kyllä siltikään ostaisi yhtäkään noista.
|
|