|
Post by (the true)vortex on Apr 10, 2005 12:40:30 GMT 2
Olen muuten sen verran perverssi tyyppi, että luen näiden tyyppien jakalemia lehtisiä, niistä on paljon hyötyä! Ne voivat tarjota päivän naurut, ne voivat toimia unettomuuteen, ja ne ovat todella hyödyllisiä jos vessapaperi pääsee loppumaan... ;D Aivan totta. "Älä luota omiin taitoihisi ja kykyihisi. Ne eivät kuitenkaan riitä. Usko jumalaan jne... ;D Oma lukunsa ovat ne sarjakuvat huonosta elämästä kadotuksen kauhuista ja lopulta siitä pelastuksen ihanuudesta ja onnesta kun on elänyt hyvän(ja tylsän) elämän. Ovat kyllä sellaista laatua että... edit: Sen islamilaisen BM bändin nimi oli muuten Immortal Ayatollah. Näkyy olevan vain kotisivu nurin.
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Apr 10, 2005 19:25:33 GMT 2
No just.
Eihän ihmisen kuulu kuolla, eihän? Ja kuolemahan on paha asia, eikö olekin?
Hemmetin juntit, siirtäisivät aivot joskus kädestä takaisin päähän niin ehkä tajuaisivat, ettei elämästä selviä hengissä, ei edes kuulu selvitä, koska kuolema kuuluu elämään siinä missä syntymäkin.
Taisivat onnettomat rukoilla paavin paranemisenkin puolesta, vanhan kääkän...
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Apr 11, 2005 14:16:58 GMT 2
Eihän ihmisen kuulu kuolla, eihän? Ja kuolemahan on paha asia, eikö olekin? Kuolema on Saatanasta ;D Näin tekivät sankoin joukoin, mutta mikä olikaan lopputulos? Ja monenkohan rukoilijan ego koki tämän kautta kolauksen? Moniko tajusi, ettei se rukoilu auttanut?
|
|
|
Post by Tuska on Apr 12, 2005 8:12:52 GMT 2
Aika lailla faktahan on, että suurin osa uskonnoista tarjoaa jonkimmoista jatkuvuutta ja helpotusta kuoleman pelosta kärsiville, eli niille, jotka eivät missään nimessä voi hyväksyä sitä vaihtoehtoa, että kun kuollaan niin vittu that its, game over man.
En sano ettei olisi olemassa sitä vaihtoehtoa, että jatkamme eloa jossain toisessa muodossa, sitä vain tuppaa olemaan aika helvetin vaikea todistaa, vai olenko väärässä?<br> HUOM. Todisteeksi EN KELPUUTA seuraavia: "se lukee ________ " (syötä halutun kirjan nimi) "no kun eihän me voida vaan lakata olemasta" "kun pappi/munkki/nunna/paavi/rabbi/henkinen johtaja sanoo niin se on jämpti" ja muut epätieteelliset metodit.
Ei ole fyysistä, pitävää todistetta siitä, että elämä jatkuu missään muodossa kuoleman jälkeen.
Bottom line: Kun kuolemme, kukaan ei tiedä mitä sen jälkeen tapahtuu, jos edes tapahtuu.
[off topic]Brilliant pink overlord of destruction. Kuka huomaa kellä on tylsää työpaikalle?[/off topic]
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Apr 12, 2005 14:09:04 GMT 2
Ei ole fyysistä, pitävää todistetta siitä, että elämä jatkuu missään muodossa kuoleman jälkeen. Moni matkamies onkin palannut tänne kertomaan siitä... Tuli mieleen tämäkin tapaus ameriikoista, että jotkut uskonnolliset tahot haluavat opettaa kouluissa, että luomiskertomus on se virallinen selitys maailman syntymiseen. Ja tällöin siis evoluutioteoriat kiellettäisiin. Ja Grand Canyon syntyi sitten suuresta vedenpaisumuksesta, jos näihin tonttuihin on uskomista...
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 12, 2005 14:42:00 GMT 2
Moni matkamies onkin palannut tänne kertomaan siitä... Ja nämä matkamiehet ja eritoten vanhat akat ovatkin yleensä näitä pahimpia höyrypäitä enkelikohtaamisineen ynnämuineen.
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Apr 12, 2005 16:28:58 GMT 2
Niin, mistäpä sen tietää mitä ässiä maailmankaikkeuden hihassa on... Senpä takia en aio väittää muiden maailmankatsomuksellisia näkemyksiä vääriksi. Tosin, en niitä puollakaan. Mutta odotan toisilta suvaitsevaisuutta itseäni kohtaan, kuten minäkin suvaitsen muut. Fanaattinen keuhkoaminen uskonnosta kuin uskonnosta (tai ateismista) on siis minun mielestäni ärsyttävintä mitä uskontoihin tulee.
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Apr 12, 2005 16:35:51 GMT 2
Niin, mistäpä sen tietää mitä ässiä maailmankaikkeuden hihassa on... Senpä takia en aio väittää muiden maailmankatsomuksellisia näkemyksiä vääriksi. Tosin, en niitä puollakaan. Mutta odotan toisilta suvaitsevaisuutta itseäni kohtaan, kuten minäkin suvaitsen muut. Fanaattinen keuhkoaminen uskonnosta kuin uskonnosta (tai ateismista) on siis minun mielestäni ärsyttävintä mitä uskontoihin tulee. Miten ärsyttävää se mahtaisi olla, jos joku mummo tulee tupakointipaikalle melkein tyhjästä puhumaan Jeesuksesta? Paikalla ollut porukka suurimmaksi osaksi lakosi kuin puluparvi.
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Apr 12, 2005 16:44:01 GMT 2
Miten ärsyttävää se mahtaisi olla, jos joku mummo tulee tupakointipaikalle melkein tyhjästä puhumaan Jeesuksesta? Paikalla ollut porukka suurimmaksi osaksi lakosi kuin puluparvi. Siinä sitä fanaattisuutta. Ei muuta kuin mummolle sukka suuhun ja jeesusteippiä päälle! ---> Näin ikään.
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Apr 12, 2005 19:08:02 GMT 2
Ja nämä matkamiehet ja eritoten vanhat akat ovatkin yleensä näitä pahimpia höyrypäitä enkelikohtaamisineen ynnämuineen. Todennäköisesti nämä enkelitapaamiset/"Hesus antoi minulle tehtävän"-jutut selittyvät hallusinaatioilla (eipä valittamista), aivovaurioilla tai uskonnollisella kiihkolla. Ihan sama mulle, kunhan ei mulle tulla kertomaan totena tämmösiä asioita.
|
|
Dargon
Poser
fuck on
|
Post by Dargon on Apr 12, 2005 20:37:24 GMT 2
Ei muutako lisää morfiiniä palloon ja tapaamaan enkeleitä.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 12, 2005 21:15:31 GMT 2
Siinä sitä fanaattisuutta. Ei muuta kuin mummolle sukka suuhun ja jeesusteippiä päälle! ---> Näin ikään. Viisainta toki joustaa omissa periaatteissa?
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Apr 12, 2005 21:29:43 GMT 2
Viisainta toki joustaa omissa periaatteissa? Voihan sitä tarpeen tullen miettiä, olisiko periaatteissa korjaamisen varaa, mutta tähän mennessä ei ole tarvetta sille ilmennyt.
|
|
|
Post by Tuska on Apr 12, 2005 21:42:25 GMT 2
Henk.koht. tuppaan kyllä toteamaan muutaman valitun sanan jos mulle jeesusta aletaan syöttää.<br> Kuinka suvaitsevaista on toivottaa helvetin tulessa palamista kun ei edes sano mitään tervehdyksen toivottajalle? Sen tapauksen jälkeen oonkin alkanu puhua niille vähän omia totuuksiani.
Olen mukava tasan siihen asti kunnes mulle ei olla enää mukavia. Ja se jonka mielestä tämä on suvaitsemattomuutta painukoon samantien jonnekin missä kaikki ovat kukkaislapsia ja tappeluita ei synny, missä kaikki ajattelevat täysin samoin ja ovat niin helvetin onnellisia.
|
|
|
Post by Rautaenkeli on Apr 12, 2005 22:18:18 GMT 2
Olen mukava tasan siihen asti kunnes mulle ei olla enää mukavia. Ja se jonka mielestä tämä on suvaitsemattomuutta painukoon samantien jonnekin missä kaikki ovat kukkaislapsia ja tappeluita ei synny, missä kaikki ajattelevat täysin samoin ja ovat niin helvetin onnellisia. En tarkoittanut suvaitsevaisuudella vapaaehtoista sylkykupiksi alkamista. Eihän kenenkään tarvitse suoraa vittuilua sietää. Minusta silmä silmästä -periaate sopii e.m. tilanteeseen. ...tai ehkä tämä: "Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.". Tosin tuon "tuhoa"-sanan voisi korvata jollain muulla... Pointtini oli, että itse en aio olla aloitteen tekevä osapuoli riidoissa.
|
|
|
Post by Tuska on Apr 13, 2005 9:52:14 GMT 2
Se oli tarkotettu vaan toteamukseksi, ei kenellekään suoraan. Niinkuin tämäkin: Itseäni vaan ärsyttää ihmiset jotka eivät uskalla olla omia itsejään koska saattavat ehkä häiritä tai jotenkin vaikuttaa olemuksellaan siihen, mitä joku miettii. Kauhiaa! Joku ei ehkä pidäkään musta! This is life, now go get your own. En minäkään nyt sentään hautajaisiin ja häihin mene farkkurotsissa ja liivissä, mutta jos joku tulee siellä mulle jeesusta myymään (pakollisen papin siunauksen/puheen lisäksi) niin kyllä vedän siitä herneen nenään. Pahin oli isoäidin hautajaiset: Mumma oli mormoni ja niiden kirkostahan tuli sitten sellanen veijari että. Puolet hautajaispuheesta oli "piilo"käännytystä. Sen huomasi kaikki. Mikään ei tunnu olevan jeesustelijoille pyhää, paitsi heidän uskonto ja sen esiin tuominen. Ihan niinkuin Suomessa vielä olisi joku, joka ei tiedä mitä/mikä kristinusko on.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 13, 2005 10:36:19 GMT 2
Itseäni vaan ärsyttää ihmiset jotka eivät uskalla olla omia itsejään koska saattavat ehkä häiritä tai jotenkin vaikuttaa olemuksellaan siihen, mitä joku miettii. Kauhiaa! Joku ei ehkä pidäkään musta! This is life, now go get your own. Tämä harmaamassa käsittääkin sitten suurimman osan ihmisistä. Samaan porukkaan luokittelen myös nämä jussi kuusysit, jimi pääkallot, ja muut "ollaan jotain erikoista trendien ja muiden ihmisten ehdoilla" tyypit. En minäkään nyt sentään hautajaisiin ja häihin mene farkkurotsissa ja liivissä, mutta jos joku tulee siellä mulle jeesusta myymään (pakollisen papin siunauksen/puheen lisäksi) niin kyllä vedän siitä herneen nenään. Pahin oli isoäidin hautajaiset: Mumma oli mormoni ja niiden kirkostahan tuli sitten sellanen veijari että. Puolet hautajaispuheesta oli "piilo"käännytystä. Sen huomasi kaikki. Tilanteissa & tilaisuuksissa niiden edellyttämällä tavalla. Kohteliaisuus muita ihmisiä kohtaan ei tosiaan ole mikään huono asia. Tiettyyn rajaan asti. Itsellä hieman vastaavat kokemukset isän kuoppajaisista. Ei ollut kiihkoilija, mutta ei ollut kyllä sukunsa suosiossakaan(lue:suhtautuivat kuin rikkaat halpaan makkaraan). Kuitenkin hautajaiset sisälsivät naurettaviin mittasuhteisiin mennyttä itkeskelyä ja tekopyhäksi luokiteltavaa osanottoa ja myötätuntoa. (Rivien välistä luettavaa "kyllä jeesus auttaa tästä yli" asennetta.) Tuon tekopyhän vitsin jälkeen en ks sukuun ole pitänyt minkäänlaisia yhteyksiä. (Tosin yhteyksiä ei juuri tullut pidettyä ennen tuota tapahtumaakaan. Tapahtuma oli se kirsikka kakun päälle). edit:muutoksia&korjauksia+ lisää muutoksia
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Apr 13, 2005 16:18:52 GMT 2
Pahin oli isoäidin hautajaiset: Mumma oli mormoni ja niiden kirkostahan tuli sitten sellanen veijari että. Puolet hautajaispuheesta oli "piilo"käännytystä. Sen huomasi kaikki. Mormonit tuppaavat kyllä olemaan niitä kaikkein ärsyttävimpiä tapauksia. Kaikkein ärsyttävintä heissä on kyllä koulussa näytetty video. Kaikki ovat yhtä hymyä ja toteavat "Mormonina on kivaa! Liity sinäkin!". Ja tuota kesti noin puoli tuntia. Ehtaa oman uskon tuputusta. Naapurissani asuu pari mormonia. Onneksi en ole joutunut tekemisiin heidän kanssaan, ties mitä tulisivat jeesustelemaan.
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Apr 13, 2005 19:30:38 GMT 2
. Olen mukava tasan siihen asti kunnes mulle ei olla enää mukavia. Ja se jonka mielestä tämä on suvaitsemattomuutta painukoon samantien jonnekin missä kaikki ovat kukkaislapsia ja tappeluita ei synny, missä kaikki ajattelevat täysin samoin ja ovat niin helvetin onnellisia. Sama mulla, itse ainakin pyrin olemaan mukava siihen asti, kunnes Jesu (död) porukka alkaa julistamaan omia "ainoita oikeita totuuksiaan". Ja minun mielipide ei tietenkään kelpaa, ni siihen loppu niiden mukavuus. Jos joku tosissaan kannattaa tätä "toinen poski" metodia, ni ei ole kaikki ns. kotona. Ne tyypit tuskin sanoo näin jos joku on ampunut niitä esim. toiseen kylkeen; "ammu vaan toiseenki kylkeen".
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 14, 2005 9:34:06 GMT 2
Asia joka pohjautuu osittain tähän "marttyyri-ajatteluun". "Kärsitään seurakset, koska jumala koettelee ja suojaa". Ja kaikella on jumalan tahto ja tarkoitus. Yeah Right. Jos joku käy fyysisesti minun päälle, vahingoittaa minulle rakkaita ihmisiä, puhuu paskaa liiaksi selkäni takana, niin tuskin varoittelen vaan suhtaudun tilanteeseen suoraan (henkisellä) tai fyysisellä väkivallalla. Kerro toki tapaus, jossa varoittelu tai pyytäminen on toiminut? Motherfucker got what he deserved! (ja turha olettaa että suuhun uusia leegoja ostaisin ;D )
|
|
|
Post by sadomatti on Apr 14, 2005 9:53:48 GMT 2
Todennäköisesti nämä enkelitapaamiset/"Hesus antoi minulle tehtävän"-jutut selittyvät hallusinaatioilla (eipä valittamista), aivovaurioilla tai uskonnollisella kiihkolla. Ihan sama mulle, kunhan ei mulle tulla kertomaan totena tämmösiä asioita. Ylä-asteen aikainen uskonnonopettajamme yritti tosissaan kertoa meille että hän on nähny Jeesuksen kaksi kertaa, mutta oli perkele vissiin myös nähny UFOn. Oli kyllä muutenkin sellainen sekopää että oksat pois. Silloin kun käyttäydyttiin uonosti hän yritti ajaa pahoja henkiä meistä.. Joo.. Saatiin kyllä se raukka loppupeleissä hermoromahduksen partaalle. Ei sitä vitun älämölöä jota totuutena yritettiin tarjota jaksanut kukaan. Onko uskottavaa että opettaja joka on nähnyt Jeesuksen ja UFOn yrittää tarjoilla raamattua muuta kuin osittain totuuspohjalla makaavana romaanina? Ei ole.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 29, 2005 22:06:51 GMT 2
|
|
|
Post by Hyperborean on Apr 30, 2005 11:51:29 GMT 2
Noh noh, eipäs kitsastella sen Jumalan Sanan jakamisen kanssa, tässähän nämä ovat kaikki... koti.mbnet.fi/alistus/yks/Tästä ei audiaalinen viihde parane! (Kiitokset kuuluu sille, joka on nämä koonnut eli ei minulle.)
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Apr 30, 2005 12:07:26 GMT 2
|
|
|
Post by (the true)vortex on May 1, 2005 11:46:01 GMT 2
Noh noh, eipäs kitsastella sen Jumalan Sanan jakamisen kanssa, tässähän nämä ovat kaikki... koti.mbnet.fi/alistus/yks/Tästä ei audiaalinen viihde parane! (Kiitokset kuuluu sille, joka on nämä koonnut eli ei minulle.) En tuota osoitetta muistanut, niin aloin sitten siirrellä noita. Noh, kiitokset sille kuka sitten onkaan. Tod. huvittavia pätkiä. Huvittaa ehkä eniten nuo monessa pätkässä taustalla kuuluva kymmenen pennin "kielillä puhuminen. "...rekededee...dikareee....hallelujaa... sokoromaloo..." +kiimaiselta voihkimiselta kuulostavaa huokailua. Tietysti tuo huuto ja julistus.Aijai. On kyllä kiihkoisinta paskaa, mitä olen kuullut. Sikäli onni että valtioon on yhdistetty tuollainen tapausko ev.lut. kirkko eikä tallaisia hulluja. Toisaalta kamppailu tuollaista vastaan olisi moninverroin viihdyttävämpää touhua.
|
|