|
Pitit
Jan 8, 2006 23:06:01 GMT 2
Post by Axekutioner on Jan 8, 2006 23:06:01 GMT 2
Pitit kuuluvat mielestäni olennaisena osana metallikeikkojen keikkakäyttäytymiseen. Ne tuovat sen aggressiivisen fiiliksen, joka pitää metallikeikalta löytyä. Itse menen yleensä aina pittiin, ellen ole saanut paikkaa eturivistä tai pitti on minun kaltaiselleni pienelle tytölle liian raju. Se hyvä puoli niissä on myös, että jos ei ole eturiviin saanut itseään tungettua, on pitin reunalta yleensä suht hyvä näkymä lavalle. Mitä työ olette mieltä?
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 9:14:59 GMT 2
Post by hell patrol on Jan 9, 2006 9:14:59 GMT 2
Tärkeintä on se että on hyvä meininki ja kyllähän nuo sitä tuo, vaikkei edes itse siihen osallistuisikaan. Yleensä se vaan tekee niskat niin saatanan kipeiksi, kun kunnolla innostuu
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 11:12:42 GMT 2
Post by inhumanity on Jan 9, 2006 11:12:42 GMT 2
On sitä muutaman kerran tullut oltua, mutta ei sitä nykyisin jaksa. Mieluummin vain katsoo sen esityksen, sitä varten sinne on tultu.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Pitit
Jan 9, 2006 13:46:35 GMT 2
Post by oppressor on Jan 9, 2006 13:46:35 GMT 2
Itse en mene pitteihin mukaan siitä yksinkertaisesta syystä, että kaikki eivät niistä pidä. Aikamoista maailmanparannusta. Minusta keikoilla on ihan hyvä vaan jos on vähän aggrssiivisuutta mukana yleisössäkin. Joskus se tietysti itteäkin vituttaa, mutta tähänmennessä ainakin olen silloin pystynyt sijoittumaan niin ettei haittaa ole. Se kuitenkin ottaa päähän suuresti kun usein (erityisesti festarikeikoilla) on pitissä aina niitä henkilöitä jotka tulevat sinne vain hölmöilemään eivätkö ole musiikista/bändistä kiinnostuneita yhtään.
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 14:42:22 GMT 2
Post by Hyperborean on Jan 9, 2006 14:42:22 GMT 2
Se kuitenkin ottaa päähän suuresti kun usein (erityisesti festarikeikoilla) on pitissä aina niitä henkilöitä jotka tulevat sinne vain hölmöilemään eivätkö ole musiikista/bändistä kiinnostuneita yhtään. Tämän takia itseänikin vituttaa pitit yleisesti, kun siellä on varsinkin festareilla kaikkea vitun vammaista pomppimassa selkään kyynärpää edellä, jotka tuskin ovat bändiä kuulleetkaan. Esim. viime kesän Nummirockissa jotain random-kauhajokelaisia-junttilippalakkityyppejäkin oli mukana kuvioissa pomppimassa Dissectionin keikalla selkään kun puin nyrkkiä siinä aika eturivissä. Ja siis Dissectionin keikalla! Vittu minun mielestä tälle bändille ei sovi pätkääkään mikään pittimeininki, toisin kuin ehkä joillekin thrash-keikalle. Saatana. No, parilla keikalla toki on tullut riehuttua enemmänkin, mutta ne jotenkin tuli ihan luonnostaan ja homma meni hyvässä hengessä, kun mitään keikan ulkopuolella Darudea kuuntelevia urpoja ei mukana ollut (...muistaakseni ainakaan, olin kohtuu pahassa kännissä tuolloin). Eikä kyseessä ollut mikään black metal-keikka. Niillä en suvaitse pittejä, toki tukanheilutus ja nyrkinpuinti kuuluu asiaan hyvinkin.
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 14:43:21 GMT 2
Post by Tuska on Jan 9, 2006 14:43:21 GMT 2
Jaa-a. En oo ollu monellakaan niin isolla keikalla etteikö "eturivi" ja moshpit olis täysin sama asia. Ja kyllä sitä itsensä sieltä yleensä löytää. Onhan se hyvä tapa saada patoutumat unohtumaan, eikä sitä todellakaan osaa olla aina paikallaan, vaikka kuinka yrittäisi.
Parhaimpia muistoja eturivistä: Bestial Mockery Kouvolassa. Kiva oli koittaa ottaa Slugathorin Immusta koppia kun B.Mockeryn basisti tuuppaa sen lavalta alas. Ekalla kerralle minä plus jotain muita sällejä saatiin se kiinni, tokalla kerralla hujoppi keräilee itteensä lattialta. Blasphemer vielä koverina ja käsiin mustelmat pitkäksi aikaa.
Rotten Sound Tampereella jokunen vuosi takaperin. Kaveri koittaa kiivetä mun selän yli lavalle enkä päästä, joten se menee vieressä olevan tyypin selän yli. Toinen kaveri pamautti jonkun kylmäksi kun alko olemaan turhan tuttavallista tönimistä ja itellä ei taipunu niskat viikkoon. Helvetinmoinen kaaos koko keikan ajan jokapuolella. En oo varmaan ikinä nähny niin paljon ihmisiä YO-Talolla.
Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä aggressiivinen ja "huono" käytös kuuluu keikoille. Sekä lavalle että sen eteen. Siinä yksi syy minkä takia haluaisin nähdä Sad.Exekutionin livenä. Itseäni ei jaksa innostaa bändi joka kapuaa lavalle ja sanoo että "me nyt soitetaan pari biisiä, toivottavasti pidätte". Vittu nyyhkyynel. Oikea asenne on että "me soitetaan nyt, ja tehän vittu pidätte siitä!"
No joo, alko menemään jo turhan off topiciksi.
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 14:53:59 GMT 2
Post by (the true)vortex on Jan 9, 2006 14:53:59 GMT 2
Aamen. Agressiivinen käytös&"meuhaaminen" kuuluu mielestäni keikoille. Enemmän itseä tympii kaikki "tumput suorina ihmetellään, eikä oikein viittis mitään tehdä" tyypit. Jotenkin tuli mieleen hieman surullinen tapaus Raahessa kun (olikohan se nyt) Marple Cross kävi soittamassa paikallisessa kummatin räkälä/karaoke baarissa. Olihan sinne jonkin verran pitkälettiporukkaa paikalle vaivautunut, mutta minun ja swornin lisäksi ei niskoja ollut repimässä, kuin pari tyyppiä orkesterin edessä. Toiset pitivät turvallisen hajuraon(hehe). Kyrpii katella sellaista tumput suorana meininkiä. Nuo pitit oli mulle uusi käsite.
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 16:19:14 GMT 2
Post by possessor on Jan 9, 2006 16:19:14 GMT 2
kyllä miustakii tietynlainen fiilistely, moshaus ja eläytymine on suotavaa ja jopa kuuluukin metallikeikoille, vaan semmone vitun tönimine ja riehumine ottaa aivoon, jos yrittää katsoa ja nauttia KEIKASTA, huom KEIKASTA. kyllä minä voin mennä purkamaan patoutumiani vaikka nakkarin jonoon, jossa saa parempiakin kolhuja jopa kun sellasilla keikoilla joista ei pääse nauttimaan kun joku äpärä kampee niskaan ja repii tukasta saatana. miusta siinä ei o mitään pahaa jos "seisoskelee paikallaan", pääasia että pitää näkemästään ja kuulemastaan. vittu ihan sama miulle, kunha eivät kampee miun selkään, kaappihomot ;D
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 16:45:10 GMT 2
Post by Abanazar McBurger on Jan 9, 2006 16:45:10 GMT 2
Kyllä pittiin menen aina kuin mahdollista, mutten silloin kun on vaivalla taistellut itsensä eturiviin. Itse päädyn aina toiselle puolelle yleisöä kun pääsen pitistä pois, mikä on sinänsä hyvä juttu. Ihan kaikkien bändien keikoille pitit eivät tietenkään sovi. Jos joidenkin kivikasvojen on aivan pakko vain seisoa paikallaan niin sitä voisi mennä seisoskelemaan jonnekin sivummalle ja antaa muille tilaa... nih! Rotten Sound Tampereella jokunen vuosi takaperin. Kaveri koittaa kiivetä mun selän yli lavalle enkä päästä, joten se menee vieressä olevan tyypin selän yli. Toinen kaveri pamautti jonkun kylmäksi kun alko olemaan turhan tuttavallista tönimistä ja itellä ei taipunu niskat viikkoon. Helvetinmoinen kaaos koko keikan ajan jokapuolella. En oo varmaan ikinä nähny niin paljon ihmisiä YO-Talolla. Rotten Soundin pitit ovat intensiivisiä, pakko todeta. Itse olin sellaisessa muutama kuukausi sitten Rocklinna Metal Festissä ja Rotiskojen setin aikana yleisössä tapahtui enemmän kuin tapahtuman muiden bändien settien aikana yhteensä.
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 17:06:16 GMT 2
Post by deathrasher on Jan 9, 2006 17:06:16 GMT 2
Itse menen kyllä aina moshpittiin, kun siihen on mahdollisuus. Komppaan kyllä jo aikaisempia kirjoittajia siinä, että kaikille keikoilla moshpitit eivät todellakaan sovi, hyvänä esimerkkinä juuri tuo Dissectionin keikka. kyllä miustakii tietynlainen fiilistely, moshaus ja eläytymine on suotavaa ja jopa kuuluukin metallikeikoille, vaan semmone vitun tönimine ja riehumine ottaa aivoon, jos yrittää katsoa ja nauttia KEIKASTA, huom KEIKASTA. Itse yritän niin hyvin kuin keskittyä siinä pitissä mukana olemiseen ja olla tönimättä ulkopuolisia, koska ymmärrän myös sen, että kaikki eivät siitä pidä tai eivät ymmärrä sitä. Kyllä mielestäni niistä keikoista voi nauttia ihan normaalisti ja omalla tavallaan, vaikka siellä moshpit olisikin, tuskinpa kukaan yrittää tahallaan repiä ulkopuolisia siihen mukaan.
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 17:29:54 GMT 2
Post by hell patrol on Jan 9, 2006 17:29:54 GMT 2
No joo toi tumput suorana seisoskelu on kyllä aika hölmön näköstä. On sitä tullut itsekkin harrastettua kun on joutunut väkisin seisomaan kun ei yksinkertasesti ole ollut tilaa. Ja noihin pitteihin on kyllä aika perseestä ainakin minusta osallistua jos ei ole pitkää tukkaa, jonka takia sitä ei itse tulekkaan niin hirveästi tehtyä.
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 18:17:06 GMT 2
Post by (the true)vortex on Jan 9, 2006 18:17:06 GMT 2
Millä tavalla se letti vaikuttaa asenteeseen? edit:Sama asenne täällä oli lettinä sillä hetkellä kalju tai pitempi tukka.
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 18:50:16 GMT 2
Post by KaamosMaster on Jan 9, 2006 18:50:16 GMT 2
Viime kesän Qstockissa oli Rotten Soundin keikalla pitti pystyssä ennen kuin koko keikka oli alkanutkaan. Helvetin hyvä meininki oli myös itse keikan ajan. Ite kattelin siitä miksauspöydän edestä ja kova rähinä oli sekä lavalla, että yleisössä, ei voi muuta sanoa. Itellä väsymys paino jo päälle niin ei pittiin kehdannut mennä. Mielestäni pitit kuuluu ehdottomasti ainakin thrash keikoille. Mutta jokui järki pitää mukana olla. Keikoille pääsee niin vitun harvoin että siitä meiningistä ottaa mielellään kaiken irti.
|
|
|
Pitit
Jan 9, 2006 20:16:48 GMT 2
Post by hell patrol on Jan 9, 2006 20:16:48 GMT 2
Eihän se letti asenteeseen vaikuta, mutta onhan se siistimpää kun tukka liehuu. Tuntuukin paremmalta.
|
|
|
Pitit
Jan 10, 2006 1:34:41 GMT 2
Post by tombcrusher on Jan 10, 2006 1:34:41 GMT 2
Rotten Sound Tampereella jokunen vuosi takaperin. Kaveri koittaa kiivetä mun selän yli lavalle enkä päästä, joten se menee vieressä olevan tyypin selän yli. Toinen kaveri pamautti jonkun kylmäksi kun alko olemaan turhan tuttavallista tönimistä ja itellä ei taipunu niskat viikkoon. Helvetinmoinen kaaos koko keikan ajan jokapuolella. En oo varmaan ikinä nähny niin paljon ihmisiä YO-Talolla. Onpas tuolla sitten tapahtunut, koska taisi olla just sama keikka ('02 alkusyksystä?) kun lensin suoraan lattialle ja polvilumpio vaihtoi hieman paikkaa. Ainakin jollain asteella siis intensiivisimpiä keikkoja missä olen ollut, ja seuraavana aamuna riitti intensiivisyyttä lähinnä kivussa, hehehe. Ei pariin kuukauteen tarvinnut juoksuaskelta ottaa.
|
|
|
Pitit
Jan 10, 2006 11:08:00 GMT 2
Post by Tuska on Jan 10, 2006 11:08:00 GMT 2
Rotten Sound Tampereella jokunen vuosi takaperin... Onpas tuolla sitten tapahtunut, koska taisi olla just sama keikka ('02 alkusyksystä?) kun lensin suoraan lattialle ja polvilumpio vaihtoi hieman paikkaa. Ainakin jollain asteella siis intensiivisimpiä keikkoja missä olen ollut, ja seuraavana aamuna riitti intensiivisyyttä lähinnä kivussa, hehehe. Ei pariin kuukauteen tarvinnut juoksuaskelta ottaa. Sama keikka. Kyllä siellä muutamat muutkin osumaa otti, kaveri onnistu jotenkin tipahtamaan lavalta niin että valahti ihmisten välistä kyljelteen lattialle, ja eräskin tuttu sammui 2m etuovista sisään koittaessaan... Järjetön kaaos oli siellä eturivissä. Nyt muistu mieleen että mulle jäi reisiin jäljet mistä näky tasan kuinka korkea se lava oli. Alko se töniminen kuitenkin loppua kohden vituttamaan sen verran että lähdin just ennen Carcass-coveria. Olo oli muutenkin jo niin rampa että päätin lähteä kun vielä olin pyöräily-kunnossa.
|
|
Roudantuoja
Poser
Reinventor of Schwartze Magick
|
Pitit
Jan 10, 2006 20:34:22 GMT 2
Post by Roudantuoja on Jan 10, 2006 20:34:22 GMT 2
Rotten Sound. Kaitsu. Pitti. Mitä muuta metallipää tarvitsee?
Tuskassa ainakin oli hyvä meininki pitissä, aina nostettiin ylös kun ketarat lähtivät alta. Eikä ne pari kyynärpään iskuakaan kovin vituttanut. Se mikä ei tapa niin vahvistaa.
|
|
|
Pitit
Jan 11, 2006 9:55:52 GMT 2
Post by editormentor on Jan 11, 2006 9:55:52 GMT 2
Pitit kuuluu asiaan! Onneksi nuoremmatkin sen näköjään aina omaksuvat käydessään alkupään keikoillaan, monesti riehaantuvat kiitettävämmin kuin aikansa eturivejä kolunneet. Omalla kohdalla riippuu paljon humalatilasta, haha, hyvässä nousussa voi riehua vaikka bändi olisikin persieestä. Joskus intoutuu vähän liiaksikin, jospa rauhoittuminen toimisi tulevaa Nifelheim-keikkaa ajatellen ettei tule vaikeuksia. Paras pitti oli kyllä Kuopion Laiturilla kolme-neljä vuotta sitten Deep Red / Rotten Sound / Inferia -keikalla, kun Wicked Ischanius (140 kg of heavy metal back then) rotatoi lavan edustalla Siwan muovikassi kädessä, siinä sai väistellä. Hakkasi vielä päätään PA-kaappiin dynamite-päissään, siinä oli asennetta. Tuli nyt sellainen dejavu että ihan kun olisin jo vastannut tähän threadiin, mutta toivottavasti schizo-aivoni eivät ole vielä muuntautuneet toistavaksi muusiksi...
|
|
|
Pitit
Jan 11, 2006 16:00:37 GMT 2
Post by vhhv on Jan 11, 2006 16:00:37 GMT 2
Pitit kuuluu keikoille, mutta enpä harrasta kovinkaan paljon.. Ohan mää vielä pikkupoika Rotten Soundin Qstockin keikalla ei armoa annettu ees pienemmillekkään. Vahingossa sinnekki jouduin. Qstock on kylläkin hyvä esimerkki posereiden festarista. Äijät heiluu nyrkit ojossa keikalla vaikka ei tajua orkesterista mitään!
|
|
|
Pitit
Jan 11, 2006 17:35:48 GMT 2
Post by aargh on Jan 11, 2006 17:35:48 GMT 2
Pitit kuuluu keikoille, mutta enpä harrasta kovinkaan paljon.. Ohan mää vielä pikkupoika Rotten Soundin Qstockin keikalla ei armoa annettu ees pienemmillekkään. Kyseisellä keikalla taisi olla useampikin pitti, mutta ainakaan minä en tuollaista toimintaa nähnyt. Pikemminkin päin vastoin, sillä kukaan ei jäänyt jalkoihin, vaan kaatuneet autettiin heti ylös. Qstock on kylläkin hyvä esimerkki posereiden festarista. Äijät heiluu nyrkit ojossa keikalla vaikka ei tajua orkesterista mitään! Tuotahan esiintyy suunnilleen kaikilla festareilla, ei Qstock mikään poikkeus ole.
|
|
|
Pitit
Jan 12, 2006 14:24:45 GMT 2
Post by Hyperborean on Jan 12, 2006 14:24:45 GMT 2
No, itse ottaisin ainakin jonkun hyvän bändin ensiksi, BUAHAHAHAA!!! Provosoitukaa vain hyvät ihmiset, I don't give a flying fuck. Vittu kun vituttaa jo koko bändi ihan urakalla, tähän bändiin on pesiytynyt suuremman suosion jälkeen oikein kunnon Timorautiais-mentaliteetti, eräskin messenger-tuttu oli käynyt tsekkaamassa bändin viime viikonlopun keikan, ja bändin laulaja oli lopuksi jeesustellut mm. että "juokaahan varovasti" ym. Siis mitä vittua?? Mistä lähtien tämmöistä on kuulunut metallibändin sanomaan, minun mielestä kun homman nimi on täsmälleen päinvastaista. Ja Ajt1488, oletko sattunut lukemaan Exit-levyn "The weak"-biisin sanoitukset? Luulisi jokaisen NS-black metal-miehen kuuntelukokemusta häiritsevän moinen enemmän kuin vähän. Ja kun vähän katselee niitä lyriikoita, niin onhan siellä muutakin totaali-diipadaapaa. Tästä käytiinkin jo aiemminkin tiukka keskustelu jonkun teinin kanssa täällä enkä jaksa sitä uudestaan vaahdota, mutta minun mielestä tämmöinen kaikenlainen jeesustelupaska ei kuulu varsinkaan äärimmäiseen metalliin koskaan. Vaikka en ns. "natsi" olekkaan. Ja kyllä kyllä, minua häiritsee jonkun Kreatorinkin "coma of souls"-levyllä oleva antirasismi-kaura, mutta annan sen anteeksi kun bändi on kuitenkin koko uransa aikana tehnyt niin paljon muuta hyvää materiaalia. Ja kyse on myös siitä, että Rotten Sound on tällä hetkellä kovassa suosiossa hyvin pitkälti rumpali Kai Hahdon ansiosta. Hyvin monia ihmisiä ei kiinnosta mikään muu koko vitun bändissä, kuin se, "että siinä niiq on se fitun kova, hullu ja nopee rumpali". Saman tien voisi muuttaa koko bändin nimen muotoon: Kai Hahto & Trio Rotisko, sopisi myös noiden edellämainittujen jeesusteluiden puolesta bändin imagoon kuin nyrkki hipin naamaan.
|
|
|
Pitit
Jan 12, 2006 17:06:40 GMT 2
Post by possessor on Jan 12, 2006 17:06:40 GMT 2
karu tilitys, itse en ole kuullut muistaakseni yhtää kokonaista biisiä rottenilta mut kovaa hehkutusta ja paitoja näkyy kyllä joka paikassa... ja varsinkin hahtoa ylistetään, onhan niitä muitakin tykittäjiä, mm. sotajumalan rumpali mättää aika nätisti jos samasta genrestä poimitaan... rasismihan on minusta yhtä turhaa vouhotusta kun turkistarhauksen vastustaminen, ne ei lopu, pakolaisten ym. tulo ja elukoiden kasvatus. ei vaikka itkis...
tää nyt on aika off-topic jo mut olkoon.....
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Pitit
Jan 13, 2006 0:07:40 GMT 2
Post by oppressor on Jan 13, 2006 0:07:40 GMT 2
Paras pitti oli kyllä Kuopion Laiturilla kolme-neljä vuotta sitten Deep Red / Rotten Sound / Inferia -keikalla, kun Wicked Ischanius (140 kg of heavy metal back then) rotatoi lavan edustalla Siwan muovikassi kädessä, siinä sai väistellä. Hakkasi vielä päätään PA-kaappiin dynamite-päissään, siinä oli asennetta. hehehe tuon itekkin muistan. Ite taisin tuolla olla semmosessa kohtuuhumalassa tai selvinpäin kun jäi niin hyvin mieleen. Muistelisin että kauempaa kattelin kun siwanpussi heilui ja nauroin. Ihan hyvä keikkakin taisi olla ja Inferian kitaristi oli kyllä melkonen näky keltasine kitaroineen.
|
|
|
Pitit
Jan 13, 2006 0:12:45 GMT 2
Post by Hyperborean on Jan 13, 2006 0:12:45 GMT 2
Rasismi on ihan perseestä, ja tämä on absoluuttinen totuus, josta ei voida mitenkään kiistellä. HHHAHHAHAHHAAA!!! En minäkään suoran rasistinen ole, mutta kun asiat ei vain ole noin vitun yksinkertaisia. Voit todeta asian menemällä vaikka illalla/yöllä Helsingin rautatieasemalle tai Kaisaniemen puistoon hevimiehen olemuksesi kanssa, ja voit olla ihan varma että siellä on muutama kultturimme rikastuttaja vähintäänkin huutelemassa ulkonäköösi liittyen, hyvä jos tappeluitta selviät. Been there, done that. Selvisin takaapäin kuuluvalla vittuilulla, tosin. Ymmärrän kyllä jos sieltä Tyrnävän metsiköistä on helppo huudella että mikä ongelma se sinullakin on, kun ei siellä varmasti hirveän paljon katukuvassa neekereitä ja muita ole esimerkiksi ryöstelemässä busseja, kuten vaikka viimeaikoina surullisen monta kertaa täällä Turussa. Hahdon lisäksi bändissä on helvetin kova vokalisti ja muutkin soittajat osaavat asiansa. Herää epäilys, että oletkohan edes kuullut koko Exit-albumia. Bändi soittaa älyttömän tiukasti yhteen, ja se onkin ehkäpä suurin syy siihen, miksi Rotten Sound on niin suosittu. Minulle on aivan vitun sama miten hyvin kyseiset äijät soittaa ja laulaa, minua ei edes kiinnosta tarkkaan kuunnella kyseistä albumia paskojen sanoitusten ynnä mentaliteetin takia, kuin ei esimerkiksi jotain vanhoja Napalm Deathejakaan. Minua tämmöinen maailmanparannustoiminta ei nappaa. Ihan sama juttu kuin ns. "white metal"-bändien kanssa, jotka musiikillisesti voisivat ollakin ihan hyvää materiaalia, mutta jotka on vesitetty jeesuspaskalla. Ja 666 kappaletta IMO-merkkiä perään. Olen kyllä kuullut Murderworksia, eikä ne "musiikilliset koukutkaan" sillä levyllä ainakaan minuun tarttuneet. Kun se oli niin hyviä arvosteluita ynnä muuta suitsutusta saanut osakseen, tajusin että tämä homma ei minulle ole tarkoitettu. Eiköhän tämä ollut tässä. Jos palattaisiin asiaan taas kun onnistuin luistamaan tämän topicin raiteiltaan aika hyvin.
|
|
|
Pitit
Jan 13, 2006 13:22:33 GMT 2
Post by (the true)vortex on Jan 13, 2006 13:22:33 GMT 2
Oletko nyt varma että oli provo? Ettet vain ihan tosissasi ollut? Extreme metalli ja maailman parantaminen? Haha!Spit! Mutta joo tämä tästä aiheesta. Mitä rotiskoon tulee niin paskaahan se on. Murderworksin joskus ostin ja toki sitä jaksoi aikansa kuunnella, mutta sitten se alkoi olla jo tasoa, että hohhoijaa. Eipä yllättänyt että levyllä olleet videot näyttivät moneenkin otteeseen sen rumpalin taiturointia ja mikäs siinä paras soittaja se koko bändissä onkin. Mutta ei se "faster than laser bullet" nopeus riitä, jos yhtye on pelkkää kuraa. Tämä vain minun mielipide. Tämä EI ollut provo.
|
|