haava
Poser
COMMANDER FOR TRIUMPH
|
Post by haava on Dec 18, 2005 22:26:22 GMT 2
Onko ruotsalainen WOLF tuttu monelle? Ostin vuosi pari sitten yhtyeen toisen levyn "Black Wings" 5 eurolla käytettynä Swampista ihan heräteostoksena ja onneksi ostin! Melkeinpä heti tuli loputkin levyt "s/t" sekä uusin "Evil Star" hommattua. Löytyykö "fanittajia" täältä? Jo biisien nimet kertovat tarinaa siitä mitä on luvassa; "The Avenger, "Wolf's Blood", "Devil Moon", "I Am The Devil", "Night Stalker", "Unholy Night", "In The Shadow Of Steel", "Venom"... sekä lukuisia muita. Kyseessä mielestäni parasta "uutta" OIKEAA Heavy Metallia mitä tällä hetkellä tulee. Yhdistäkää Iron Maiden, Mercyful Fate ja _________ (tähän kolmas legenda perinteisen HM:n parista) niin saatte WOLFin. Kiinnostuneille: www.wolf.nuPitäisi kyllä nämäkin jampat Suomeen keikalle järjestää, HELL!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 19, 2005 13:02:21 GMT 2
Tuttu on yhtye vaikkei hyllystä löydykkään. Todella hyvää heviähän se. Valitettavasti ainakin minua vainoaa "Wolf" levyn kansikuva. Typeräähän se on ulkomusiikillisista seikoista joskus valittaa, mutta se kansi on saanut kyllä nauramaan ja itkemään samaan aikaan. Siis tämä(mikä se siis on? ): Varsinkin kun kyseessä on tosiaan helvetin kova Heavy Metal poppoo
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 19, 2005 13:41:03 GMT 2
Joo siis minulle kolahtaa koviten tuo Evil Star, Black Wings kanssa hyvää kamaa mutta ei yllä minun mielestäni samalla tasolle Evil Starin kanssa. Kovaa kamaa kieltämättä. Niklas Olssonilla on ainakin persoonallinen ääni joka on pelkkää plussaa.
|
|
|
Post by KaamosMaster on Dec 19, 2005 15:08:46 GMT 2
Tämähän vaikuttaa erittäin asialliselta. Eipä ole viimeaikoina tullut näin hyvää perusheviä vastaan. Voisi jopa tilata jos joskus rahaa saan.
|
|
|
Post by deathrasher on Dec 19, 2005 15:24:05 GMT 2
Noniin, kaikki samplet tuli kuunneltua ja oikein hyvältähän tuo kuulosti. Todella perinteistä Heavy Metallia, joka on siis suuri plussa. Meikäläiseen ainakin iski kovin ja ostoaikeet nousivat kyllä mieleen.
|
|
|
Post by Miku on Dec 22, 2005 17:16:29 GMT 2
Typeräähän se on ulkomusiikillisista seikoista joskus valittaa, mutta se kansi on saanut kyllä nauramaan ja itkemään samaan aikaan. Siis tämä(mikä se siis on? ): Meikäläinen kyllä pitää tuosta kannesta. Persoonallinen tapaus. Ei ainakaan tule toista samanlaista eteen ;D Levyjä on ostettuna nuo pari ensimmäistä. Evil Star löytää tiensä hyllyyni, kunhan kerkiää. Taitaa Wolf olla ainoita (ainoa?) uusia yhtyeitä, jotka vetävät näinkin 80-luvun Heavy Metalille uskollista tavaraa. Hyvä Ruotsi!
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Dec 27, 2005 12:03:34 GMT 2
No eivät ainoita sentään. Onhan sitä hollannin Powervice ja kaikki Japanin sorsat kuten Metalucifer. Ja ehkä mekin jossain vaiheessa saadaan se White Buffalon demo tehtyä... Löytyy varmasti lisääkin vielä undergroundin syövereistä ja hyvä niin.
|
|
|
Post by Miku on Dec 27, 2005 20:46:33 GMT 2
Ahaa, kiitoksia vinkeistä.
Metalucifer oli tuttu tapaus, ei vain juolahtanut mieleenkään tämä yhtye tuota kommenttiani kirjoittaessani. Mutta tämä Powervice - eipä ollut moisesta mitään hajua. Yhtyeen kotisivut eivät auenneet (sivuston nimenä nokkelasti "POWERVICE - NEW WAVE OF DUTCH HEAVY METAL", haha!), eikä sampleja löytynyt, mutta pitää laittaa nimi korvan taakse.
Ja White Buffalosta laitatte varmaan infoa eri forumeille, kunhan päästätte elukan vapaaksi.
Off-topiikkia, sori.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 27, 2005 21:03:21 GMT 2
Mutta tämä Powervice - eipä ollut moisesta mitään hajua. Yhtyeen kotisivut eivät auenneet (sivuston nimenä nokkelasti "POWERVICE - NEW WAVE OF DUTCH HEAVY METAL", haha!), eikä sampleja löytynyt, mutta pitää laittaa nimi korvan taakse. Samplelinkki löytyy kyllä tuolta linkkiosastolta...!
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Dec 30, 2005 21:45:35 GMT 2
On Wolf jotenkin tuttu nimi, menevää peruskamaa. Itse en vaan pidä vokalistin äänestä sitten yhtään, mutta kyllä siihenkin tottuu. IIvöl staaaaaar!
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 22, 2007 23:56:00 GMT 2
Oli muuten helvetin hieno keikka Ruotsissa Uppsala Thrashfestissä kuukausi sitten.
Keikka lähti käyntiin heti hienosti Steelwinged Savage Reaperilla ja encoren Evil Star sai lopullisesti korvat soimaan ja niskat jumiin.
Tajuttoman kova livebändi ja näkemäni keikka yksi parhaita "klubikeikkoja" jos niin tuosta paikasta voi sanoa, joita olen olen ikinä nähnyt.
|
|