aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Apr 28, 2006 13:18:50 GMT 2
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Apr 28, 2006 21:27:52 GMT 2
Komppaan. Kovia bändejähän olivat. Luulisi että tuota Gama bombia saa ainakin kohta jostain Suomalaisesta distrostakin, koska oli Witches brewillä
|
|
|
Post by aargh on Apr 29, 2006 11:49:11 GMT 2
Jep, varsinkin Meltdown potkii vitusti. Gama Bombillakin on pirun tiukkaa riffittelyä, vaikka vokaaliosasto ei minulle oikein iskekään.
|
|
|
Post by morbidpussy on Jun 17, 2006 10:51:06 GMT 2
Jep, varsinkin Meltdown potkii vitusti. Gama Bombillakin on pirun tiukkaa riffittelyä, vaikka vokaaliosasto ei minulle oikein iskekään. Meltdown kuulosti joltain Destructionin kopiolta. Riffitkin(Executionerin) on melkein suoraan pöllitty ja sounditkin näköjään. Soolot ei sentään ollut. Kyllä sitä mielummin ihan DESTRUCTIONia kuuntelisi. Gama Bomb oli suht kova.
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Apr 10, 2008 1:48:17 GMT 2
Gama Bombilta on tullut näämmä uusi levykin tänä vuonna. Uudet biisit kuulostivat kovilta.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Apr 11, 2008 0:02:56 GMT 2
Jep, varsinkin Meltdown potkii vitusti. Gama Bombillakin on pirun tiukkaa riffittelyä, vaikka vokaaliosasto ei minulle oikein iskekään. Meltdown kuulosti joltain Destructionin kopiolta. Riffitkin(Executionerin) on melkein suoraan pöllitty ja sounditkin näköjään. Soolot ei sentään ollut. Kyllä sitä mielummin ihan DESTRUCTIONia kuuntelisi. Gama Bomb oli suht kova. Meltdown on kyllä väsähtänyt ihan saatanasti ekasta demostaan. Ei ole tainnut tulla yhtään uutta hyvää biisiä sen jälkeen. Viime vilkaisulla oli signattu Nuclear Blastille nuokin, heh. Saa nähdä mitä siitäkin tulee.
|
|