|
Post by mutilator on Apr 13, 2007 21:54:16 GMT 2
Paul Di'Annon aikanen kama on omasta mielestäni kovinta, mutta kaikki levyt ovat helvetin kovia Fear of the Darkiin saakka
Up The Irons
|
|
|
Post by (the true)vortex on Apr 13, 2007 22:03:32 GMT 2
Piru että on tyylikkään näköinen tatska. Minkä puljun/ tekijän tekemä?
-utelias tuomas </offtopic>
|
|
asa
Poser
Maiden Maniakk
|
Post by asa on Apr 14, 2007 9:51:39 GMT 2
Piru että on tyylikkään näköinen tatska. Minkä puljun/ tekijän tekemä? -utelias tuomas </offtopic> Kaverini Mustosen Juha teki. Toimi ainakin aiemmin freelancer pohjalla, en tiedä onko nyttemmin jossain pajalla hommissa...
|
|
|
Post by Manu-vaari on Aug 2, 2007 22:25:12 GMT 2
Nyt kyllä voi sanoa Asa että kun olet Maidenin noin monta kertaa nähnyt ja päässyt kuvaan muutamien jannujen kanssa, voit kuolla onnellisena miehenä..
|
|
|
Post by maidenpoker on Oct 23, 2008 16:24:09 GMT 2
Ehdoton ykkönen itselleni,kaikki levyt ovat vähintäänkin hyviä mutta parhaat lähes ylittämättömiä klassikoita. Parhaana aikakautena pidän tietenkin POM-SSOASS-levyjen välistä aikaa. Bruce on Maidenin laulajista selvästi paras mutta myös Paul teki hyvää työtä aikoinaan Maidenissa. Blazen aikakausi ei ole ikinä minulle toiminut lähinnä Virtual XI-levyn surkeuden takia mutta Blaze teki kuitenkin tuolloin oman osuutensa hyvin.
Livenä pääsin bändin todistamaan tämän vuoden Stadikan keikalla ja olihan tuo ylittämätön keikkakokemus, joka tuskin tulee minkään muun bändin toimesta ylittymään.
Nyt odotan innolla sitä kun Maiden taas aktivoituu ja uusi levy saadaan pihalle ja kiertue käyntiin, toivottavasti sitten tulevat sisäkeikoille Suomeen.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Nov 4, 2008 13:24:25 GMT 2
Blazen aikakausi ei ole ikinä minulle toiminut lähinnä Virtual XI-levyn surkeuden takia Minua aina ihmetyttänyt tuon levyn haukkuminen. Levyllä on vaikka kuin monta tosihyvää biisiä ja oikeastaan vaan 1 selkeästi heikompi. Hyviä: Futureal, The Clansman, When Two Worlds Collide ja vaikkapa Don't Look to the Eyes of a Stranger. Ainut selkeästi heikompi itelleni on The Angel & the Gambler ja oikeastaan myös Lightning Strikes Twice. Ei tuo tietysti Maidenin discografiassa sitä parasta ole, mutta pieksee silti 1010101010 - 0 monet uudemmat hevi yrittäjät, joita niin kovasti kehutaan. Enkä tällä nyt tarkota että ne uudemmat välttämättä olisi mitään paskoja. Mielipideasioita nämä, mutta jotenkin tuntuu että monet eivät viitsi edes kunnolla tutustua näihin Blazen aikasiin levyihin.
|
|
|
Post by abyssous on Nov 4, 2008 14:26:55 GMT 2
Meikäläinen taitaa olla yksi ainoita "metallimiehiä" joka ei voi sietää Iron Maidenia. Frendien mielestä olen friikki koska en diggaile. Ei vaan koskaan ole rautaneito kolahtanut eikä varmaan kolahdakkaan. En vaan löydä mitään hienoa kyseisestä orkesterista, vaikka olen lähes koko tuotannon joutunut/saanut kuulla.
|
|
|
Post by DomC on Nov 19, 2009 10:00:20 GMT 2
Blazen aikakausi ei ole ikinä minulle toiminut lähinnä Virtual XI-levyn surkeuden takia mutta Blaze teki kuitenkin tuolloin oman osuutensa hyvin. Virtual on todella mainio levy. Jos esimerkiksi otetaan mittapuuksi montako täytebiisiä levyllä on, niin päästään aika lähelle nollaa. Fear of the Darkilla ja No Prayerilla tuo luku on melkoisesti suurempi. Kummallakin levyllä about puolet veisuista on enemmän tai vähemmän täytekamaa. Virtualin biisimateriaali on tasaisen vahvaa läpi levyn. Näin tovi sitten Blazen livenä ja oli sykähdyttävää kuulla miehen vetävän Futurealin sekä Clansmanin kaltaisia mestariteoksia... samoja biisejä sain kuunnella -98 Hesan jäähallissa kun ensimmäistä kertaa näin Maidenin livenä. Huikeaa! X-Factor oli myös tautisen kova julkaisu, vaikka ei sitä perinteistä Maidenia edustakaan. Maidenin levyistä on erittäin hankalaa poimia muutama muita parempi. Powerslave ja Seventh Son lienevät parhaimmistoa, mutta eivät mitenkään ylivoimaisesti. Kuten aiemmin tuli esille, niin No Prayer ja Fear of the Dark ovat meikäläisen mustalla listalla. Molemmissa on toki loistavia biisejä kuten esimerkiksi The Fugitive, mutta kokonaisuuksina ovat keskinkertaisia.
|
|