|
Post by arnora on Dec 29, 2005 15:25:09 GMT 2
Maidenin keikka kesällä vei äänen, kuulon, lihakset, luut ja kaiken muunkin toimintakyvyttömäksi. Aivan käsittämätön show! Ja jälkipeli cornerissa vei sitten loputkin aivosolut ;D
|
|
|
Post by possessor on Dec 30, 2005 15:32:14 GMT 2
täytyy yhtyä teidän jo pitkälle viemään hehkutukseen, ehdottomasti maineensa veroinen laadukas bändi, jonka biisit tarttuu kuin tukka panosvyöhön ja iskee kun koivuhalko. itsellä eniten lautasella viihtyneet levyt on s.i.t. n.o.t.b. p.o.m. lähinnä nykyään näin koska en enää omista muita kun piti mennä nuorempana hukkamaan vaimolla on onneks iron maiden ja joku kokoelma. täytyy keräillä vähitellen taas koko tuotanto f.o.t.d. asti... p.s. bruussi on ehdottomasti kovin vokalisti kuuntelemistani bändeistä ja laulajista
|
|
|
Post by death on Dec 31, 2005 20:54:59 GMT 2
itse en pidä Maidenia parhaana mutta tämä on todella mahtava bändi, Dickinson on todella hyvä laulaja ja itse aion kyllä hommata jokaikisen levyn ja kaikki DVD:t tältä bändiltä, todella hyvä ja aivan kertakaikkisen mahtava bändi, kyllä! tykkään tykkään tykkään ja tykkään \,,/
|
|
|
Post by Axekutioner on Jan 1, 2006 0:17:02 GMT 2
Olenkohan minä sitten ainoa vastarannan kiiski tässä aiheessa? Olen kuullut Maidenia melko paljon, mutta ei ole vaan koskaan oikein iskenyt miuhun. En tiedä mikä siinä on vikana. Ei vaan nappaa.
|
|
|
Post by Tuska on Jan 2, 2006 19:51:16 GMT 2
Olenkohan minä sitten ainoa vastarannan kiiski tässä aiheessa? Olen kuullut Maidenia melko paljon, mutta ei ole vaan koskaan oikein iskenyt miuhun. En tiedä mikä siinä on vikana. Ei vaan nappaa. Et ole yksin. Ei itellenikään pahemmin kolahda. Manowar kanssa toinen joka ei oikeen iske. Johtuu omalla kohdalla lähinnä korkeista vokaaleista. Harvat bändit joilla on korkeat vokaalit iskee. Solitaire, Saddam's Family ja World Below on niitä poikeuksia jotka vahvistaa säännön. Sanokaa mitä sanotta, mutta Motörhead ennemmin kuin Manowar, Venom ennemmin kuin Iron Maiden.
|
|
|
Post by possessor on Jan 2, 2006 20:14:43 GMT 2
mitäs sanomista siihen nyt on, mistään ei ole pakko tykätä. sen verra ehkä sanosin että eihän noita oikeen voi verrata, venomia vaikka maideniin, venom on karskiudessaan omassa sarjassa sanoisin kyllä että venom ja maiden on miusta parasta mitä briteistä on tullut sitten black sabbathin, joka sitten lässähtikin sopivasti kun nuo tulivat ;D
|
|
|
Post by gorgoneion on Jan 2, 2006 21:56:45 GMT 2
No eipä tuo Maiden niin paha ole. Joskus aikoinaan saattoi kuunnella ihan innoissaan, nyt vetää "rappio -meininki" enemmän mukaansa ja ei Maiden ole pitkään aikaan jaksanut innostaa.
|
|
|
Post by Hyperborean on Jan 3, 2006 0:24:51 GMT 2
mitäs sanomista siihen nyt on, mistään ei ole pakko tykätä. sen verra ehkä sanosin että eihän noita oikeen voi verrata, venomia vaikka maideniin, venom on karskiudessaan omassa sarjassa Itse olen possessorin kanssa samaa mieltä tästä. Kyllä nämä kaikki Tuskan mainitsemat bändit kuuluu niin eri karsinoihin, etten oikein näe mieltä vertailla niitä toisiinsa. Yhteistähän näillä kaikilla minun mielestä on se, että jokainen on ihan helvetin loistava bändi omassa sarjassaan. Siis Maiden, Venom, Manowar ja Motörhead. (Pitää kännissä väännellä rautalankaa, sorry..) Mutta siis jos ei Maiden ja Manowar maistu, niin sittenhän e ei maistu. Mitäpä noita väkisin nieleskelemään.
|
|
viocress
Poser
Summon glohithia
|
Post by viocress on Jan 3, 2006 2:20:32 GMT 2
Eihän Iron Maiden kaikille varmaan uppoakaan, itsekin ajattelin sen olevan peruskauraa joskus ennen viime kesää, vaikka Iron Maidenista hevitys silloin joskus lähtikin. Kuitenkin, kesän keikan ja sen huumissa ostetuiden levyjen jälkeen olen alkanut enemmän olemaan siihen suuntaan kallellaan, että Iron Maiden on HELVETIN KOVA!!!!!! Ehdottomia tunnetiloja aiheuttavaa musiikkia kaikessa komeudessaan.
|
|
|
Post by Tuska on Jan 3, 2006 10:24:22 GMT 2
mitäs sanomista siihen nyt on, mistään ei ole pakko tykätä. sen verra ehkä sanosin että eihän noita oikeen voi verrata, venomia vaikka maideniin, venom on karskiudessaan omassa sarjassa Itse olen possessorin kanssa samaa mieltä tästä. Kyllä nämä kaikki Tuskan mainitsemat bändit kuuluu niin eri karsinoihin, etten oikein näe mieltä vertailla niitä toisiinsa... Onhan ne eri tyylisiä, lähinnä koitin samalla ilmaista minkätyylistä kasari-tavaraa kuuntelen mielummin. Ehkä olis pitäny sitten sanoa että ennemmin Saddam's Family tai Solitaire kuin Iron Maiden.
|
|
|
Post by odin on Jan 6, 2006 23:52:59 GMT 2
Niinkuin tuska tuossa sanoi, ennemmin Venom kuin Maiden. Mutta ei missään nimessä Motörhead ennen kuin ManOwaR, perkele...!!! Maiden on mielestäni vähän yliarvostettu bändi joka suhteessa. Tavanomaiset "ratsastus-riffit" joka toisessa biisissä ja varsinkin Dickinsonin aikaisissa biiseissä wannabe "älykkäät" sanat... Nähty on livenä, mutta ei parhaimmasta päästä tässäkään asiassa...
|
|
|
Post by sorgyth on Jan 7, 2006 3:46:32 GMT 2
Itselle ei ole Iron Maiden ollut koskaan "se juttu", mutta kyllähän tuo menee melkeimpä joka tilanteessa. Powerslave ja Seventh son of the Sevent son ovat kyllä mielestäni aivan huippulevyjä.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Jan 13, 2006 0:12:31 GMT 2
Sanokaa mitä sanotta, mutta Motörhead ennemmin kuin Manowar, Venom ennemmin kuin Iron Maiden. Kaikki 4 menee täysin yli ymmärryksen. ihan liian kovia että voisi etes tajuta. Iron maiden itelläni ehkä se kaikista isoin suosikki tai ainakin yksi niistä, mutta toisaalta niin on Venom ja Motörheadkin... Manowar oikeastaan myös.
|
|
|
Post by Manu-vaari on Jun 3, 2006 19:44:44 GMT 2
(Anteeksi kun nostan vanhan keskustelun. Minulla on kumma tapa, että pyydän anteeksi ja herätän vanhoja aiheita) On minustakin Maiden mahtava, etenkin 80-luvun tuotanto. Jotenkin 90-luvusta eteenpäin tulevat levyt eivät nappaa niin kovasti kuin edellämainitut. Ja kun rupesitte puhumaan noista muista bändeistä niin jatkan. Minusta Manowar on kyllä maailman mahtavin bändi (read it from my nickname, you wimp!) ,sitten Maiden Motörhed jaetulla sijalla. Venomkin nappaa aina kun kuulee kahden ekan levyn biisejä, mutta pidän itseäni halveksuttavan otuksena kun pidän sitä soitinten perusrunkkausta jotenkin huvittavana. No, onhan tuo loistavaa silti. Ja olen läytänyt uuden heilan : Judas Priest. No, pitemmittä puheitta Up The Irons!!!
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Jun 6, 2006 18:59:09 GMT 2
Ja olen läytänyt uuden heilan : Judas Priest. Halfordikin on varmaan onnelinen teidän heilastelusta.
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Jun 7, 2006 13:08:20 GMT 2
Ja olen läytänyt uuden heilan : Judas Priest. Halfordikin on varmaan onnelinen teidän heilastelusta. Hah..kesähäät pojille. Mutta joo, maidenistahan tää oma hevihelvettikin on lähtösin. Vähään aikaan en oo kerenny kuuntelemaa mutta kyllä mielestäni tietyt levyt ja biisit iskee milloin vain. Best of the beast oli se minkä takia täälläkin nyt kirjotellaan. Pitää kai vaan kunnioittaa jollain tavalla..
|
|
|
Post by Manu-vaari on Jun 7, 2006 19:52:08 GMT 2
Joo, kesähäät tulossa. Harmi kun porvoon kirkko paloi, täytyy suunnitellla häät uudestaan.
|
|
|
Post by blackened on Jun 12, 2006 20:20:13 GMT 2
En osaa sanoa, mikä on paras studioalbumi. Jokaisesta levystä olen kuullut sekä hyviä että huonoja. Loppujen lopuksi kyllä se eka on paras (Iron Maiden).. Live levyistä sen verran että olen kuullut vain Rock in Rion ja sit jonkun suomenkeikan Ruisrockissa, vuos luku tais olla 1999..
Uus levy tulee ennen kiertuetta..saas nähdä mitä olla saatu aikaseks
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Jun 13, 2006 23:24:56 GMT 2
En osaa sanoa, mikä on paras studioalbumi. Jokaisesta levystä olen kuullut sekä hyviä että huonoja. Minusta oikeastaan ekalla seittemällä Iron Maiden levyllä ei ole yhtään huonoa biisiä. Eikä millään levyllä yhtään oikeasti huonoa... huonompia vaan verrattuna muihin Iron Maidenin biisehin. Oma suosikki varmaan kuitenkin on Killers tai 666. Toisaalta jos nyt laittaisin minkä tahansa nuista seittemästä ekasta soimaan niin ainakin sen aikaa se olisi taas suosikki ja ihmettelisin miten joku ei voi tajuta parhautta. Uutta levyä itekkin oottelen jonkunverran, koska edellisestä tykkäsin kovasti, vaikkei ihan sinne kärkeen nousekaan.
|
|
|
Post by gorgon on Apr 4, 2007 11:29:22 GMT 2
Kyllähän se vaan on fakta, että Maiden on se kaikkien aikojen paras hevi bändi! Lyriikat loistavia, mahtava dick-in-son, hyvät riffit ja ei pidä unohtaa Harrisin mahtavia bassoiluja tai mc aivon rumpalilahjakkuuksia!
Parhaat levy mielestäni on somewhere in time, brave new world ja no prayer for the dying. Parhaimpia biisejä muunmuassa: mother russia, wasted years, brave new world, aces high ja flight of icarus.
Up the irons!!!
|
|
asa
Poser
Maiden Maniakk
|
Post by asa on Apr 5, 2007 2:41:46 GMT 2
|
|
|
Post by vhhv on Apr 5, 2007 13:51:03 GMT 2
Pakko nostaa hattua kokoelmastasi, on kyllä melkoisen kokoinen!
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Apr 5, 2007 14:53:58 GMT 2
Pakko muuten kysyä että kun keräilijällä on levystä se 15 versiota, niin mikä painos on se mitä kuunnellaan?
|
|
|
Post by gorgon on Apr 5, 2007 16:31:17 GMT 2
Voe helevata! Monta vuotta on menny kerätä noi asa?! Vittu sentäs oon kateellinen! Mulla löytyy kaikki levyt uusimpana painoksena, pari seinälippuu ja dvd:tä . Nooh, kyllä määki vielä joskus tommosen kokoelman saan, usko pois
|
|
asa
Poser
Maiden Maniakk
|
Post by asa on Apr 5, 2007 20:41:09 GMT 2
Pakko muuten kysyä että kun keräilijällä on levystä se 15 versiota, niin mikä painos on se mitä kuunnellaan? Tietysti se uusin remasteri CD joka maksaa vielä nykyäänkin uutena kaupassa alle 10 euroa, kuten tämä Enhanced sarja. Muita kokoelman levyjä ei kuunnella tietenkään. Kokoelman keräily alkoi todenteolla n. vuonna 2000, tietty siihen mennessä oli jo peruslevyt hyllyssä. Nyt pari vuotta on opiskelun takia ollut hankinnat hieman jäässä, mutta kun koulu loppuu niin tuhlaus alkaa taas. Onhan tässä toivottavasti vielä jokunen vuosi elinaikaa jäljellä keräilyyn. Siihen asti on etusijalla livekeikat, joihin pitää panostaa enemmän kuin pelkät Suomen keikat, varsinkin ensi vuonna ennakkoon hehkutetun "Powerslave-kiertueen" takia. Ei ole valitettavasti meinaan enää montaa kiertuetta mahdollisuutta nähdä ennenkuin Maiden vetäytyy kuvioista. Toivotaan että jaksavat vielä vaikka 10 vuotta tehdä loistolevyjä ja kiertueita. Viime kiertueella tuli nähtyä 6 kkeikkaa, ensi vuonna voisi tavoitella täyttä kymppiä. Opikelijan budjetti on vaan niin vittumainen, että saa nähdä onnistuuko. Tässä jalassani oleva taska: MAIDEN FOR LIFE!
|
|