|
Post by nargaroth on Jun 28, 2008 11:11:05 GMT 2
Yhdeksi parhaimmista voisin mainita Woods Of Infinityn Barry Manilow-coveroinnin,Old songs. Erittäin tunteikas ja onnistunut veto. Parempi on vielä W.o.I tekemä Moonlight Shadow coveri
|
|
|
Post by nightfall on Jun 28, 2008 12:30:26 GMT 2
Joo,se on myös perkeleen hieno ja likainen coveri W.o.I:lta.
|
|
|
Post by savo666 on Jul 1, 2008 11:59:25 GMT 2
My Dying Bride teki helvetin hyvän coverin Portisheadin Roadista, ite tykkään ainakin cover versiosta enemmän ku alkuperäsestä.
|
|
|
Post by wilsner on Jul 17, 2008 17:36:01 GMT 2
itse en pahemmin kuuntele noita covereita, koska ne useimmiten todellakin on pilalle menneitä paskoja tekeleitä. huonoin metallibiisistä tehty cover (vai luokitellaanko sitä edes metalliksi, varsinkin kun laulaja ei todellakaan ole edes rock-artisti) on ehdottomasti Celine Dionin versio AC/DC:n You shook me all night longista ja sen jälkeen tulee KillSwitch Encagen versio Holy Diverista. Minun mielestä Exoduksen versio AC/DC:n Dirty deeds done dirt cheapista on helvetin hyvä.
|
|
|
Post by aargh on Jul 17, 2008 18:06:02 GMT 2
KillSwitch Encagen versio Holy Diverista. On varmastikin paskin cover-biisi, mitä ikinä on tullut kuultua. Ei voi edes käsittää, kuinka huono tuo on.
|
|
|
Post by Thrashemotör on Jul 18, 2008 7:38:55 GMT 2
KillSwitch Encagen versio Holy Diverista. On varmastikin paskin cover-biisi, mitä ikinä on tullut kuultua. Ei voi edes käsittää, kuinka huono tuo on. En käsitä miten on edes voitu tehdä.
|
|
|
Post by nargaroth on Jul 18, 2008 10:50:15 GMT 2
On varmastikin paskin cover-biisi, mitä ikinä on tullut kuultua. Ei voi edes käsittää, kuinka huono tuo on. En käsitä miten on edes voitu tehdä. Hahahah toi on kyl hirvein koveri ikinä.
|
|
|
Post by Hyperborean on Aug 9, 2008 20:24:09 GMT 2
Vittu kun piti tähänkin ripulilätäkköön törmätä youtube-seikkailujen aikana, saatana... Nimittäinkin:
Siebenbürgen-bändin versio W.A.S.P.:in "Animal (Fuck like a beast)":ista.
Siis voi hevon vittu mitä paskaa!
Tappotuomio.
(Älkää helvetissä kuunnelko!)
|
|
|
Post by VomitSodomy on Aug 10, 2008 20:12:54 GMT 2
Haha mitä luulet että kaikki viestin lukeneet menee tekemään?
Vitunmoista kuraahan se oli.
|
|
|
Post by turifuzz on Aug 11, 2008 9:49:14 GMT 2
Mitenhän olen tähän asti onnistunut missaamaan Amorphiksen Light My Fire-coverin, mielenterveydelle parempi näin. Eilen satuin kuulemaan ja hakkasin päätä seinään - syntikat täyttä pirteää doorsia mutta päälle särökitarat ja mörinä mallia "heh, ollaan hevibändi". Kontrasti toimii niin hyvin että oksettaa
|
|
|
Post by viothrash on Aug 11, 2008 19:02:22 GMT 2
Parhaat: Violator - Massacre (Taurus) - Violent Mosh EP Invocator - Altar Of Sacrifice (Slayer) - jossakin slayer tribuutilla Buried God - Agressive Perfector (Slayer) - Sacrificed EP Benediction - Electric Eye (Judas Priest) - Grind Bastard Trauma - Silent Scream (Slayer) - Crash Test livelevy Devil On Earth - Possessed By Fire (Exumer) - Hunting, Shooting, Slashing and Thrashing Epidemic - Power And Corruption (Dead Brain Cells) - Lament EP Fatal Embrace - Evil Dead (Death) - Dark Pounding Steel Forte - Fast As A Shark (Accept) - Division. Kertsin mikki-hiiri taustaääni on hauska.. Hypnosia - My Belief (Possessed) - Extreme Hatred LP Misery Index - Birth Of Ignorance (Brutal Truth) - Retaliate
Edit: Ja en viitsinyt noita jo jotain mainittuja lisätä uudelleen.
Yksi paskimmista on varmaan Hateworkin versio J.Cashin Rign Of Firestä. En ole myöskään Heathenin Sweet-coverista Set Me Freestä pitänyt, itse coverointina vaikea sanomaan mennä kuinka hyvä on, aina tulee hypättyä yli Breaking The Silenceä kuunneltaessa. No Returnin Secret Face coverointi on ihan kuunneltava mutta turha.
|
|
|
Post by Keegan on Sept 13, 2008 12:50:02 GMT 2
Cavalera conspiracyn tekemä coverin possessedin the excorsist biisistä kuulosta ihan hirveältä raiskaukselta. Oikea versio on paljon kovempi ja brutaalimpi. Jos haluatte kuulla coverin niin kuunnelkaa täältä www.myspace.com/cavaleraconspiracy
|
|
|
Post by vhhv on Sept 13, 2008 13:18:04 GMT 2
Hyi vittu. Toi nyt tais oikeasti olla tämän topicin paskin coveri!
|
|
|
Post by aargh on Sept 13, 2008 13:19:42 GMT 2
Joo, kyllähän siinä itku pääsi kun tuon ekan kerran kuuli.
|
|
|
Post by condemned on Sept 13, 2008 13:23:00 GMT 2
Aika kauheeta sontaa. No eipä se nyt yllätä että noin homon näköiset jätkät tekee paskan coverinkin.
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Sept 13, 2008 16:05:06 GMT 2
Cannibal Corpsen rykäisy on on paras coverointi tuosta biisistä. Cavaleran versio on vain hitusen alkuperäistä parempi eli ei tästä saa kiksejä oikein.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Sept 14, 2008 11:18:40 GMT 2
Cannibal Corpsen rykäisy on on paras coverointi tuosta biisistä. Cavaleran versio on vain hitusen alkuperäistä parempi eli ei tästä saa kiksejä oikein. ;D
|
|
|
Post by brutalwarning on Sept 16, 2008 14:31:14 GMT 2
Mä diggaan, että Reverend Bizarre on tehnyt kaikki parhaat koverit, etenkin tuo viimeisin Simo Salminen-koveri "Rotestilaulu"! Siinä on MUNAA
Brother Firetriben vai mikä se oli, Dio-koveri on ylivoimaisesti hirvein mitä oon kuullu. Oli tuossa Nunslaughter-tribuutillakin hirveetä paskaa (mulla on muuten niitä vielä myynnissä... eks ollukin mainio myyntipuhe)
|
|
|
Post by anti on Sept 20, 2008 17:30:40 GMT 2
Mä diggaan, että Reverend Bizarre on tehnyt kaikki parhaat koverit, etenkin tuo viimeisin Simo Salminen-koveri "Rotestilaulu"! Siinä on MUNAA tämä on totta! omasta mielestä paras on kyllä Next Step Upin vetäisy Black Sabbathin Sweet Leafista. Siin kyl kerranki tehään cover-biisille sille kuuluvaa kunniaa.
|
|
|
Post by lohi on Oct 1, 2008 14:49:32 GMT 2
Mä diggaan, että Reverend Bizarre on tehnyt kaikki parhaat koverit, etenkin tuo viimeisin Simo Salminen-koveri "Rotestilaulu"! Siinä on MUNAA Olin just lisäämässä tätä tänne.
|
|
|
Post by aargh on Oct 5, 2008 23:51:07 GMT 2
|
|
|
Post by Keegan on Oct 6, 2008 7:08:42 GMT 2
Filthin kaikki coverit vois heitää siihen samaan paska lokeroon. Ja vaikka itse bändin siinä samassa.
|
|
|
Post by rattlehead on Feb 28, 2009 12:12:14 GMT 2
Northerin versio Megadethin Tornado Of Soulsista on kyllä niin karmaiseva, ettei sitä voi kitumatta kuunnella...
|
|
Muumio
Poser
Torso Bear
|
Post by Muumio on Feb 28, 2009 19:21:55 GMT 2
Sepultura ja Napalm Death ovat tehneet kovat rykäisyt Hellhammerin Messiahista. Paskoja versioita en onneksi ole tuosta biisistä vielä kuullut.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Mar 3, 2009 0:46:51 GMT 2
|
|