|
Post by locust on Feb 2, 2006 3:05:02 GMT 2
Bethlehemin tiukka, saksankielinen versio Iron Maidenin Where Eagles Daresta tulee hyvistä ekana mieleen. Paskoja covereita löytyy niin paljon ettei niitä oikein uskalla edes miettiä.
|
|
|
Post by disfigured on Feb 12, 2006 18:29:32 GMT 2
Parhaimmat: Cannibal Corpse - No Remorse Sotajumala - Ryssä Mun Leipääni Syö
Paskimmat: kaikki bodomin, Kaikki Slayer raiskaukset... edit: Morbid Angel coverit imevät _TODELLA_ pahasti
|
|
smbr
Poser
Fukking Mental
|
Post by smbr on Feb 14, 2006 9:27:36 GMT 2
Kauheimpia ei tule nyt jo mainittujen lisäksi mieleen mutta yksi parhaista Slayer kovereista on kyllä Dissectionin Antichrist. Ehkäpä parempi veto kuin alkuperäinen (jos mahdollista).
|
|
|
Post by Tuska on Feb 15, 2006 0:59:23 GMT 2
Kauheimpia ei tule nyt jo mainittujen lisäksi mieleen mutta yksi parhaista Slayer kovereista on kyllä Dissectionin Antichrist. Ehkäpä parempi veto kuin alkuperäinen (jos mahdollista). Vittu! Tosta tulikin mieleeni OPHTHALAMIA:n (vai miten vitussa se nyt sitten kirjotetaankaan) versio Deathcrushista. Ei se nyt parempi ole kuin alkuperänen, mutta antaa kyllä kyytiä kaikille muille versiolle mitä oon kuullu. Kuunneltiin sitä joskus 6-8 vuotta sitten moneenkin otteeseen kavereitten kanssa. Tais sen kasetin omistaja vaan myydä sen...ja jollekulle muulle kuin mulle, perkeles.
|
|
|
Post by Tuska on Feb 15, 2006 19:42:31 GMT 2
JOO-O. Täytyypä nyt sanoa kun eteeni käveli tällänen ihmetys: Hornan Killed By Death-koveri.
Lyriikat raiskattu suomeksi ja vokaalit pilaa lopun koverista mun kohdalla. Ei voi mitään mutta mun mielestä hirvein koveri mitä oon vähään aikaan kuullu. ARGH.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Feb 15, 2006 20:14:22 GMT 2
JOO-O. Täytyypä nyt sanoa kun eteeni käveli tällänen ihmetys: Hornan Killed By Death-koveri. Lyriikat raiskattu suomeksi ja vokaalit pilaa lopun koverista mun kohdalla. Ei voi mitään mutta mun mielestä hirvein koveri mitä oon vähään aikaan kuullu. ARGH. Elähän kehtaa. Ihan hyvin tuo toimii. heh ja Hornalla on sivuillaan uutta layouttia. Tänään päivitin. Brutaali mainos sallittakoot. www.legion-horna.com
|
|
|
Post by Manu-vaari on Jun 3, 2006 19:12:37 GMT 2
Minusta parhaat metal-coverit ovat kaikki Eläkeläisten vääntämät kipaleet, kuten Vihaan humppaa (Hate Me), Ranttalihumppa (Run to the Hills), ja muistaakseni Katkaistu humppa(jos se nyt oli sen nimi) eli Number of the Beast. Ja sitten vielä ns. metal-cover Jukolan humppa (Nemo)
Anteeksi jos loukkasin jonkun Nightwish-fanin herkkiä tunteita.
edit: ainiin, ja tietysti Lemmyn versio The Trooperista!!!!!
|
|
|
Post by (the true)vortex on Jun 3, 2006 19:25:35 GMT 2
Sniff. nightfish tunteitani on loukattu. hehe. Eläkeläiset on kyllä tiukkaa saissea. Humpaten ympäri maailman.
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Jun 4, 2006 16:59:56 GMT 2
HaHaa! Eläkeläiset on tuttu amiskänni ajoilta kun oli lyhyet hiukset ja viikset Humppalaki! no joo.. Venomin Blackmetal Hypocrisyn soittamana toimii korvassani mainiosti mutta sama Cradle of Filthin versiona on jo loukkaus tunteitani kohtaan ;D Edit: Bathoryn 13 Candles Enochian Crescentin veivaamana on legenda. Huonoja covereita ei oikee muista. Hyvä niin
|
|
L.A
Blasphemer
|
Post by L.A on Jun 4, 2006 23:39:01 GMT 2
Reverend Bizarren koveri Burzumin Dunkelheitistä on hienoin koskaan kuulemani koveri, biisi kuulostaa RB:ltä itseltään Burzumia raiskaamatta ja kappaleesta on saatu uusia tunnelmia esiin, silkkaa parhautta.
|
|
|
Post by aargh on Jun 4, 2006 23:46:55 GMT 2
Reverend Bizarren koveri Burzumin Dunkelheitistä on hienoin koskaan kuulemani koveri, biisi kuulostaa RB:ltä itseltään Burzumia raiskaamatta ja kappaleesta on saatu uusia tunnelmia esiin, silkkaa parhautta. Jep, on kyllä vitun hyvä coveri tuo.
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Jun 6, 2006 11:52:46 GMT 2
Kauheita kovereitahan löytyy taas vaikka kuinka. Bodomin versiot ei oikee toimi ja Slayerin Born to be wild on vähän lattea. Muita en nyt jaksa luetella. Hyviäkin on kyllä. ¨ -Deceased - Tormentor (Kreator cover) -Tietty venom-tribuuttilevy iskee oikein hyvin.. - Vittu kun ei tule nyt mieleen mutta joku bändi on tehny saatanan hyvän vedon siitä Fast As a Shark biisistä. Nyt ei tuu vaa bändiä mieleen. -Tottakai sentenced - The trooper toimii
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Jun 6, 2006 18:47:11 GMT 2
- Vittu kun ei tule nyt mieleen mutta joku bändi on tehny saatanan hyvän vedon siitä Fast As a Shark biisistä. Nyt ei tuu vaa bändiä mieleen. Witchery on ainakin tuota koveroinut, mutta ei se tainnu niinkummonen versio olla. Lordi on kanssa tainnut koveroida.
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Jun 7, 2006 13:10:56 GMT 2
- Vittu kun ei tule nyt mieleen mutta joku bändi on tehny saatanan hyvän vedon siitä Fast As a Shark biisistä. Nyt ei tuu vaa bändiä mieleen. Witchery on ainakin tuota koveroinut, mutta ei se tainnu niinkummonen versio olla. Lordi on kanssa tainnut koveroida. Joo, Witchery se tais olla. Itse tykkään tosta versiosta. Eihän se tosin mikään mullistava oo mutta fiiliksellä voi kuunnella kyllä..
|
|
|
Post by blackened on Jun 15, 2006 0:17:00 GMT 2
yks pahimmista raiskauksista on toi Doron versio Fear of the Darkista. Kaveri näytti sen oikein live videon koneelta wackenista vuodelta 04 tai 03..Sit olen jossain saanu vastaani et Maidenit olis koveroinu Puppetsia, kun kuuntelin ei kuullostanu ollenkaa siltä ja kestikin jotain 1.34min. Osaisko joku sanoa onko ne koveroinu sen?
|
|
|
Post by aargh on Jun 15, 2006 1:21:56 GMT 2
Sit olen jossain saanu vastaani et Maidenit olis koveroinu Puppetsia, kun kuuntelin ei kuullostanu ollenkaa siltä ja kestikin jotain 1.34min. Osaisko joku sanoa onko ne koveroinu sen? Ainakaan levylle eivät ole tuollaista pistäneet, en sitten tiedä ovatko livenä vetäneet. En kyllä oikein usko.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Jun 15, 2006 23:38:28 GMT 2
yks pahimmista raiskauksista on toi Doron versio Fear of the Darkista. Höpöhöpö.. Vitun kova. Livenäki olin kattelemassa ja pirunhyvä oli koko keikka(keikat), mut lentosuukot jäi pois. 14124. edit - tuu tästä kirjottamisesta taas mitää
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Jun 16, 2006 12:49:32 GMT 2
Tuli mieleen vielä Coroner- Purple Haze coverointi. Kyseinen versio on kyllä ihan jees mutta raiskauksen makua löytyy kyllä. Pahemminkin sen oisi kuitenkin voinut vetää. Kyllähän jimi vetää kyseisen rallin paljon lepposammin..mutta ei tämäkään mielestäni aivan kuraa ole.
|
|
|
Post by Tuska on Jun 16, 2006 13:45:20 GMT 2
Tuli mieleen vielä Coroner- Purple Haze coverointi. Kyseinen versio on kyllä ihan jees mutta raiskauksen makua löytyy kyllä. Pahemminkin sen oisi kuitenkin voinut vetää. Kyllähän jimi vetää kyseisen rallin paljon lepposammin..mutta ei tämäkään mielestäni aivan kuraa ole. Nyt kun mainitsit niin omasta mielestäni toi on aika hirveen kuulonen. Onneks, ONNEKS, sitä ei löydy vinyyli-versiosta.
|
|
|
Post by vhhv on Jun 16, 2006 15:34:35 GMT 2
Sodomin "Sodomy and Lust" CoFin vääntämänä, en arvosta. Miten joku voi luulla, että Sodomin biisejä vois höystää syntikoilla ja vitun korkealla kiljumisella? Kappale taitaa olla ylitsemuiden paskojen cover biisien. Sanomattakin selvää, mutta älä kuuntele tätä.
|
|
magia
Sodomizer
|
Post by magia on Jun 16, 2006 16:38:35 GMT 2
Sodomin "Sodomy and Lust" CoFin vääntämänä, en arvosta. Miten joku voi luulla, että Sodomin biisejä vois höystää syntikoilla ja vitun korkealla kiljumisella? Kappale taitaa olla ylitsemuiden paskojen cover biisien. Sanomattakin selvää, mutta älä kuuntele tätä. Tämä on kyllä aivan järkyttävä. Iteltä tuo levyltä löytyy mutta taitaa olla homehtunu koko levy koska sillä on porttikielto mun soittimeen. Hyi
|
|
|
Post by Thrashemotör on Jul 24, 2006 18:41:17 GMT 2
Sodomin coveroimat Ace of Spades ja Iron Fist on kyllä kovia, samoin tuo Destructionin Whiplash. Hirveintä paskaa edustaa Children of Bodomin kaikki coverit, samoin Cradle of Filthin klassikkoraiskaukset
|
|
|
Post by vhhv on Jul 25, 2006 16:22:35 GMT 2
Nuo Sodomin tekemät coverit vois olla ihan mielenkiintoista kuunneltavaa. Hyviä biisejä kun molemmat ovatkin. Miltä levyltä löytyy?
|
|
|
Post by Thrashemotör on Jul 25, 2006 22:08:34 GMT 2
Nuo Sodomin tekemät coverit vois olla ihan mielenkiintoista kuunneltavaa. Hyviä biisejä kun molemmat ovatkin. Miltä levyltä löytyy? Ace Of Spadesistä en tiedä onko muuta kuin tuossa One Night In Bangkok-livelätyllä mutta Iron Fist löytynee Persecution Manialta.
|
|
|
Post by nargaroth on Mar 29, 2007 17:40:11 GMT 2
Bathory - Deuce (KISS cover) omasta mielestäni toimii....
|
|