|
Post by aggressor.perverssor on Dec 7, 2007 10:57:51 GMT 2
Ei miutakaan vakuuttanut Candlemass silloin kun soittivat Destructionin kanssa Helsingissä, mutta näin jälkeen päin kaivelee vitusti kun en tajunnut tutustua Candlemassiin ennen keikkaa. Sehän tais olla peräti viimeinen keikka Messiahin kanssa koko Suomen maalla. Oli muuten aika helvetin kova keikka, ettei Destruction jaksanut paljoa kiinnostaa. Tämän voin uskoa.
|
|
|
Post by aargh on Dec 7, 2007 12:31:25 GMT 2
Celtic Frost viime vuoden Tuskassa. Aivan uskomaton keikka, kun ottaa miljöön huomioon. Biisilista kovin ikinä, soittivat kaikki klassikkobiisinsä. Tunnelma tuolla keikalla oli jotain aivan maagista, eikä edes kesäaurinko pystynyt sitä pilaamaan.
Bolt Thrower Teatrialla '06 oli myös silkkaa täydellisyyttä. Tankin yliajamaksi joutuminen ei ole koskaan tuntunut yhtä hyvältä. Vielä kun olisivat World Eaterin soittaneet, mutta ei kai sitä ihan kaikkea voi saada.
Mitenköhän on sitten Maidenin keikkojen kanssa ensi kesänä...
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Dec 7, 2007 12:33:56 GMT 2
Celtic Frost viime vuoden Tuskassa. Aivan uskomaton keikka, kun ottaa miljöön huomioon. Biisilista kovin ikinä, soittivat kaikki klassikkobiisinsä. Tunnelma tuolla keikalla oli jotain aivan maagista, eikä edes kesäaurinko pystynyt sitä pilaamaan. Tuo keikka on ollut kovin Tuskassa nähty keikka, ja yleensäkin kovimpia mitä olen nähnyt, siis helvetti. Kuuma kesä päivä lisäsi vain mukavasti jo muutenkin hikistä meininkiä. Ja kyllä ne 2005 vuoden Nifelheim keikat (tre, kvl) olivat ihan saatanan kovia. Perskules kun saisi tuota harvinaista herkkua uudestaankin tänne Suomen kamaralle.
|
|
|
Post by condemned on Dec 7, 2007 12:38:05 GMT 2
Celtic Frostia en tuskassa nähnyt mutta Tavastialla räjäytti potin! Oli niin tanakkaa tuuttausta että Kreator oli silkkaa jämäpaskaa sen jälkeen. CF:n toimivuuteen vaikutti kyllä ultra-raskaat soundit ja tiettyjen biisien vetäminen vielä hitaammin (Procreation of the Wicked) kuin levyltä. Siinä tehtiin selvää tuhoisaa jälkeä.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 18, 2007 5:16:33 GMT 2
Manowarin keikka oulussa 1999 Iron Maiden Hartwall areenalla 2003 Barathrumin nähny 5 kertaa, aina kova Impaled Nazarenenki oon nähny 5 kertaa ja aina toimii Tässä nyt jotaki parhaita keikkoja mitä olen nähny. Toivon mukaan en nyt sekoa henkilössä. En varmaan. Minne Venom jäi? hehe. Noh tiukka oli kyllä Barathrum:kin lämppäämässä. VUOHI YLLÄ, VUOHI ALLA(h)!
|
|
|
Post by rockhell on Dec 18, 2007 17:09:28 GMT 2
Tosiaanki Venomin keikka kuuluu mainittavien listaan!!!
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Dec 26, 2007 1:49:29 GMT 2
Manowar/Motörhead/DIO - Turku 1999. Tuommonen kattaus iski aikakovaa nuoreen poikaa tuolloin ja iskis varmana vieläkin.
Iron Maiden - aina Ehkä se maailmanparas bändi ja keikat aina kovia
Doro - wacken 2003 (saatto olla 2004) Promilleja oli 2miljoonaa mutta Doro toimi silti hemmetin hyvin
Running Wild - Wacken 2004 keikka oli hemmetin kova. tätä kyllä tuli jo etukäteen niin hehkuteltua ja fiilisteltyä että huh. Ei pettänyt.
Business - ilosaarirock 2007 Hiton kovaa oi!:ta ja hitonhyvä keikka bändiltä. Itse olin jopa yllättävän selvänä katselemassa eikä haitannut yhtään. Tuli sopivasti klassikoita ja uudempia.
muita mainitsemisen arvosia: Nifelheim - kouvola Necros Christos - pori Hobb's Angel of Death - wacken Deströyer666 - nosturi Saxon - wacken useamminki Grave Digger - wacken Cradle of Filth - ilosaarirock 97 Venom - tuska Celtic Frost - tuska
joo oisha näitä.
|
|
|
Post by rotten on Feb 17, 2008 22:52:04 GMT 2
sodom tuskassa, venom nosturissa. venomin tuska keikka jäi näkemättä oli alkoholilla "pieni" vaikutus siihen...
|
|
|
Post by mendacious on Apr 5, 2008 0:13:57 GMT 2
2007 Jalometalli kokonaisuudessaan, oli hyvä meininki ja monta loistavaa keikkaa, Unleashed, Urn, Candlemass ja etenkin Holy Moses etunenässä. Oli hienoa nähdä vihdoin oma suosikkibändi ja päästä lavallekin.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Apr 9, 2008 12:28:13 GMT 2
Tais olla paskin keikka mitä Sodomilta oon nähny.
|
|
|
Post by daemoss on Apr 9, 2008 12:57:38 GMT 2
Tais olla paskin keikka mitä Sodomilta oon nähny. Tämä on kyllä pakko allekirjoittaa itsekin. Vitun väsyneen oloista menoa ja oli kyllä jokseenkin vaivaannuttavaa kuunnella sitä Ace of Spadesia. Ei voi käsittää miten orkesteri jolla löytyisi omastakin kataloogista kokonaisia levyjä täyttä murhaa viitsii renkutella jotain noin kulunutta rallia. Vaan kukin tyylillään. Niin ja jottei tämä(kään) viesti jäisi aivan merkityksettömäksi niin parhaista keikoista lienee pakko mainita MORTUARY DRAPE viime kuussa. Herrat olivat menneellä kiertueellaan aivan uskomattomassa vedossa ja keikkaa kuunnellessa ajauduin kyllä itsekin sinne helvetin seitsemännen piirin tienoille. Tahi jonnekin.
|
|
|
Post by Rhayader on Apr 10, 2008 21:37:03 GMT 2
Tais olla paskin keikka mitä Sodomilta oon nähny. Tätä komppaan. Oli Hirveät ennakko odotukset keikkaa kohtaan ja jumalauta mikä pettymys sitten keikan jälkeen olikaan. Menee helposti Top 3 paskimpiin keikkoihin.
|
|
oppressor
Blasphemer
North-Carelian Hunger
|
Post by oppressor on Apr 14, 2008 16:25:07 GMT 2
Tais olla paskin keikka mitä Sodomilta oon nähny. Tätä komppaan. Oli Hirveät ennakko odotukset keikkaa kohtaan ja jumalauta mikä pettymys sitten keikan jälkeen olikaan. Menee helposti Top 3 paskimpiin keikkoihin. minulla ei edes lähelle. Ihan hyvä semmonen peruskeikka tuo oli, mutta aina aikasemmin (3 tai 4 kertaa) Sodom on ollut paljon kovempi. Paras oli sillon Kreator/Sodom/Destruction keikalla Nosturissa.
|
|