|
Post by skooli on Feb 2, 2008 15:29:31 GMT 2
Mitenkäs toi maksu hoituu tuolla rebellionstampissa? Ei saa oikein mitään tolkkua sivuista muutenkaan. Hienoja merkkejä tuolla kyllä on, esim. Priestin Sad Wings of Destinykin.
|
|
|
Post by rotten on Feb 2, 2008 15:40:13 GMT 2
Patch Masterilta loppu merkit aika nopeasti. Tilasin kolmen kaverin kanssa sieltä ja nyt on jo ne merkit loppu mitä tilattiin. Skooli: Luultavasti western union kelpaa niille. Itse en ole tilannut sieltä, mutta uskoisin että WU on ainakin yksi vaihtoehto.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Feb 2, 2008 16:27:43 GMT 2
Kuulemma merkit tuolla tehty päin perseitä
|
|
|
Post by skooli on Feb 2, 2008 17:41:04 GMT 2
Olisko kukaan kiinnostunut kimppatilaukseen tuolta rebellionstampista?
|
|
|
Post by mudsnake666 on Feb 3, 2008 2:12:38 GMT 2
Oon itte tilannu rebellionista ja patch_masterilta. Rebellionstampissa se jätkä painaa ne merkit ja paidat itse, mut ne on hyvä laatusia ja maksutapoja on kaksi western unionin kautta tai rahat kirjekuoressa Brasiliaan.Patch_masterille käy ihan Eu bankkisiirto ja kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostilla ja kysyä mitä merkkejä on jäljellä tässä hotmail osote: heathenwrath@web.de. En ole tilannut Blackenedmoonista, mutta eipä näyttänyt pahemilta ne merkit sivulla.
|
|
|
Post by skooli on Feb 3, 2008 2:47:49 GMT 2
Juuh, lähetin jo sähköpostia rebellionstamppiin hinnoista yms.
|
|
|
Post by rotten on Feb 3, 2008 13:13:10 GMT 2
Rebellionista saa kyllä aika makeeta VULCANON selkämerkkiä, jos nyt oikein ymmärsin mitä nuo yhdet merkit ovat. Näköjään löytyy myös POSSESSED logo merkki mikä puuttuu :@ Ilmoita skooli niistä hinnoista kun tiedät
|
|
|
Post by skooli on Feb 3, 2008 15:35:37 GMT 2
Joo, pistän sulle vaikka privaa sit. Tosin en kyselly nyt noita selkämerkkien hintoja.. Pelkkiä patcheja ja postikuluja. Voin toki vielä kysästä noi selkämerkit ja rintanapit kuhan saan vastauksen tohon edelliseen.
|
|
|
Post by rotten on Feb 3, 2008 17:05:27 GMT 2
Ok ok. Voin harkita sitten kimppatilausta meinaan olis ne pari merkkiä mitkä kiinnostais.
|
|
|
Post by Keegan on Aug 17, 2008 1:25:01 GMT 2
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Aug 17, 2008 8:09:23 GMT 2
Kuulemma merkit tuolla tehty päin perseitä Jaa, kukahan niin on väittänyt? Helvetin laadukkaita brodeerattuja merkkejä ainakin mitä itse olen sieltä tilannut, Goat Semen, Conqueror, Revenge jne.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Aug 17, 2008 12:58:01 GMT 2
|
|
|
Post by brutalwarning on Sept 17, 2008 8:18:29 GMT 2
Slugathorin mailiosoite ei enää pitkään aikaan ole ollut slugathor@yahoo.com. Uusi e-mail: i.am.slugathor(a)gmail.com
Tosin patchit ovat aika vähissä... On vain niitä SFDM-patchejä jäljellä, ei Slugathor-logolla.
KIITOS!
|
|