|
Post by Axekutioner on Oct 8, 2007 22:52:16 GMT 2
Ite ainaki tilasin Patchmasterilta. Saksalainen jätkä, reilu ja luotettava. Patchit laadultaan erinomaisia, joskin hieman hintavia. Paljon maksuvaihtoehtoja. Suosittelen. www.myspace.com/patch_master
|
|
|
Post by Thrashemotör on Oct 9, 2007 7:23:01 GMT 2
Ite ainaki tilasin Patchmasterilta. Saksalainen jätkä, reilu ja luotettava. Patchit laadultaan erinomaisia, joskin hieman hintavia. Paljon maksuvaihtoehtoja. Suosittelen. www.myspace.com/patch_masterAinakin kuvien perusteella on brodeerattuja, kauanko suurinpiirtien kesti kun tilasit ja miten suoriutui maksu omalla kohdallasi?
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 9, 2007 14:22:10 GMT 2
executioner, miten ne sun brasiliasta tilaamasi merkit on kestäny?
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 9, 2007 15:46:16 GMT 2
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Oct 9, 2007 15:54:08 GMT 2
Onko kellään kokemuksia kyseisestä distrosta? Hyvää kamaahan siellä oli eli jos homma toimis ni vois kattoa tarkemmin.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 9, 2007 19:00:53 GMT 2
Onko kellään kokemuksia kyseisestä distrosta? Hyvää kamaahan siellä oli eli jos homma toimis ni vois kattoa tarkemmin. www.geocities.com/themetalcave/ onko tuostakaan tietoa, molemmat kiinnostaisi. Tuolta metalcavesta saa vaikka mitä selkämerkkejä
|
|
|
Post by (the true)vortex on Oct 9, 2007 22:33:12 GMT 2
Hohhoijaa. Tuosta Patchmasterista olen(Siis muistaakseni (saatan muistella olemattomia)) lukenut myös huonoa palautetta, mutta eipä tuo iso sijoitus olisi joskus testata. Maksu varmaan onnistuu ihan perus EU-pankkisiirrolla. Joku hämärä muistikuva, että tuolta olisi myös voinut "teetättää" merkkejä, van enpä nyt myspacea plärätessä enää hoksannu mainintaa. Jotenkin tätä epätoivoa(?(hehe)) lukiessa alkaa mietityttämään ihmisten pakkomielle omistaa kangaspaloja. OK onhan ne hienoja, mutta kuitenkin. Tee-se-itse-mies osastolla ois lähes pakollisina luomuksina joskus hamassa tulevaisuudessa Necrovore, Thor, ym sopivan simppeliä. Siis jos jaksaa tussia tms ottaa kouraan. Eli korkeassa kuusessa, latvassa. Eli paljon mahdollista, että jos joskus jaksaa ei muista. Edit: helvetti osaa kirjottaa enää. Siis EU- siirtona ei perus pankkisiirtona
|
|
|
Post by Axekutioner on Oct 9, 2007 22:35:16 GMT 2
Ite ainaki tilasin Patchmasterilta. Saksalainen jätkä, reilu ja luotettava. Patchit laadultaan erinomaisia, joskin hieman hintavia. Paljon maksuvaihtoehtoja. Suosittelen. www.myspace.com/patch_masterAinakin kuvien perusteella on brodeerattuja, kauanko suurinpiirtien kesti kun tilasit ja miten suoriutui maksu omalla kohdallasi? Juu, ihan ovat brodeerattuja. Mitähän tossa nyt ois kestäny, tjaa'a, ehkä jonkun viikon verran. Maksoin käteisellä kirjattuna kirjeenä, joka maksoi ihan vitusti, postikulut siinä saa kyllä anteeksi. Kannattaa maksaa tilisiirrolla, kun on EU-maa niin ei tule ylimääräisiä kuluja niin se on hitosti halvempaa, tosin tohon tilisiirtomaksuun tulee huikeat euron postikulut päälle. Ite en vaan sillon tajunnut sitä ettei se ole juuri kotimaan tilisiirtoa kummoisempi. executioner, miten ne sun brasiliasta tilaamasi merkit on kestäny? Ne on kestäneet yllättävän hyvin, yhtään en oo huomannut kulumisen merkkejä, vaikka välillä on laukku olalla hankaamassa ja kuuma nahkatakki hiertämässä. Ovat kyllä hintaansa nähden hurjan laadukkaita.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Oct 10, 2007 11:00:36 GMT 2
Vortex taitaa muistaa nyt tuon patch masterin sijaan sellaisen hepun kuin mad patcher.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Oct 17, 2007 1:28:53 GMT 2
Vortex taitaa muistaa nyt tuon patch masterin sijaan sellaisen hepun kuin mad patcher. Ohops. Olette aivan oikeassa. Nimimuistihan mulla on mikä on, eli mad patcherihan se oli.
|
|
|
Post by bewitched on Oct 19, 2007 14:20:10 GMT 2
Ite ainaki tilasin Patchmasterilta. Saksalainen jätkä, reilu ja luotettava. Patchit laadultaan erinomaisia, joskin hieman hintavia. Paljon maksuvaihtoehtoja. Suosittelen. www.myspace.com/patch_masterJoko olen sokea tai toi kaveri ei ole laittanut sähköposti osotettaan tuonne, voitkos kertoa sen?
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Oct 19, 2007 15:26:37 GMT 2
Ite ainaki tilasin Patchmasterilta. Saksalainen jätkä, reilu ja luotettava. Patchit laadultaan erinomaisia, joskin hieman hintavia. Paljon maksuvaihtoehtoja. Suosittelen. www.myspace.com/patch_masterJoko olen sokea tai toi kaveri ei ole laittanut sähköposti osotettaan tuonne, voitkos kertoa sen? Juu, se muakin kiinnostais.. Mites ois olli kimppatilaus..?
|
|
|
Post by bewitched on Oct 19, 2007 16:01:05 GMT 2
Joko olen sokea tai toi kaveri ei ole laittanut sähköposti osotettaan tuonne, voitkos kertoa sen? Juu, se muakin kiinnostais.. Mites ois olli kimppatilaus..? totta helvetissä, ite aattelin n.10 pätsiä tilata, ota saman verran nii tulee lisää alennusta
|
|
|
Post by bewitched on Oct 23, 2007 14:04:50 GMT 2
Ite ainaki tilasin Patchmasterilta. Saksalainen jätkä, reilu ja luotettava. Patchit laadultaan erinomaisia, joskin hieman hintavia. Paljon maksuvaihtoehtoja. Suosittelen. www.myspace.com/patch_masterJoko olen sokea tai toi kaveri ei ole laittanut sähköposti osotettaan tuonne, voitkos kertoa sen? Vieläkin siis uupuisi tuo e-mail osoite.
|
|
|
Post by Axekutioner on Oct 23, 2007 17:10:36 GMT 2
Joko olen sokea tai toi kaveri ei ole laittanut sähköposti osotettaan tuonne, voitkos kertoa sen? Vieläkin siis uupuisi tuo e-mail osoite. Sori, meinas ihan unohtua. Itekin etin sitä, mutta sit luovutin ja laitoin vaan privaa. heathenwrath@web.de
|
|
|
Post by bewitched on Oct 23, 2007 19:16:44 GMT 2
Vieläkin siis uupuisi tuo e-mail osoite. Sori, meinas ihan unohtua. Itekin etin sitä, mutta sit luovutin ja laitoin vaan privaa. heathenwrath@web.de Kiitoksia vaan. Heh ei ehkä ihan järkevintä kaupankäynnin osalta kertoa osoitteensa pelkästään myspace asukeille, kun kaikki ei sellasia ole.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 23, 2007 20:16:19 GMT 2
mäkin voisin osalllistua tilaukseen..
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Oct 24, 2007 8:38:13 GMT 2
mäkin voisin osalllistua tilaukseen.. Ei taida enää meidän kelkkaan enää keretä..
|
|
|
Post by rotten on Jan 13, 2008 16:57:05 GMT 2
tein itse just tilauksen tuolta patch masterilta, vaan 100€ tuli maksamaan, heh.
|
|
|
Post by possessor on Jan 13, 2008 20:48:04 GMT 2
tein itse just tilauksen tuolta patch masterilta, vaan 100€ tuli maksamaan, heh. wtf
|
|
|
Post by rotten on Jan 14, 2008 17:57:35 GMT 2
tein itse just tilauksen tuolta patch masterilta, vaan 100€ tuli maksamaan, heh. wtf heh, siis tilasin minäkin tuolta saksasta merkkejä. mm. blasphemy fallen angel of doom 18x18, von, necrodeath etc.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Jan 15, 2008 16:02:41 GMT 2
heh, siis tilasin minäkin tuolta saksasta merkkejä. mm. blasphemy fallen angel of doom 18x18, von, necrodeath etc. mitenkä maksoit?
|
|
|
Post by rotten on Jan 16, 2008 13:43:56 GMT 2
heh, siis tilasin minäkin tuolta saksasta merkkejä. mm. blasphemy fallen angel of doom 18x18, von, necrodeath etc. mitenkä maksoit? tilisiirrolla. niinhän se käy helposti kun molemmat on EU-maita.
|
|
|
Post by skooli on Feb 2, 2008 13:33:50 GMT 2
Ostolistalla ois merkkejä näiltä bändeiltä: Nuclear Assault Annihilator Death Angel U.D.O. S.O.D Mercyful Fate Manowar
Jos on tietoo jostain sivusta mistä sais näitä, niin olisin kiitollinen.
|
|
|
Post by mudsnake666 on Feb 2, 2008 15:05:35 GMT 2
|
|