|
Post by SAWTHORAZINE on Jun 28, 2007 15:22:02 GMT 2
Lähinnä kaikenlaista mitä nurkissa pyörii. Merkeiksi on silputtu mm. vanhat BDU-housut ja paidat, joku musta liivi ja sitten jotain randomia mitä sisko löysi riekaleen jostain. Kannattaa kysyä kangaskaupasta jotain markiisia varmaan. Saisi olla aika jämäkkää ja venymätöntä. Paksuus on plussaa ettei maalit leviä sapluunan reunojen yli.
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Jun 29, 2007 0:44:28 GMT 2
Tossa ku oli puhetta että madpacheri painattais itse haluamia kuvia kankaalle ni tuli vaa mieleen että onko olemassa jotain luotettavampaa mestaa mikä painais kuvia esim. selkämerkeiksi. Ja just jonkun tietyn kuvan minkä itse haluais..?
Ja jos joku tietää mistä sais violatorin selkämerkkejä ni ilmotelkaahan.. Kiitti mooi.
|
|
|
Post by aargh on Jun 29, 2007 1:31:26 GMT 2
Tossa ku oli puhetta että madpacheri painattais itse haluamia kuvia kankaalle ni tuli vaa mieleen että onko olemassa jotain luotettavampaa mestaa mikä painais kuvia esim. selkämerkeiksi. Ja just jonkun tietyn kuvan minkä itse haluais..? Tavallisessa paitapainossa onnistunee, tai onnistui ainakin minulla. Kuva tulostettuna paperille (mieluiten tietysti mahdollisimman isona, mutta sitä pystyy tai ainakin pitäisi pystyä suurentamaan paikan päällä), kankaasta joku etäisesti selkämerkkiä muistuttava räpellys, kenties vähän ohjeistusta (jos paikalla sattuu olemaan selkämerkeistä ei-niin-valtavan-paljon tietäviä mummoja) ja homman pitäisi hoitua. Hintaa tuli minulla semmoiset pari kymppiä (17 € jos oikein muistan), mutta merkki on kestänyt hyvin. Vähän sähläystä tuo painatus oli, mutta lopputulos ratkaisee. Ei varmastikaan edullisin vaihtoehto, mutta laadussa ei juuri valittamista.
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Jul 6, 2007 15:33:34 GMT 2
Tossa ku oli puhetta että madpacheri painattais itse haluamia kuvia kankaalle ni tuli vaa mieleen että onko olemassa jotain luotettavampaa mestaa mikä painais kuvia esim. selkämerkeiksi. Ja just jonkun tietyn kuvan minkä itse haluais..? Tavallisessa paitapainossa onnistunee, tai onnistui ainakin minulla. Kuva tulostettuna paperille (mieluiten tietysti mahdollisimman isona, mutta sitä pystyy tai ainakin pitäisi pystyä suurentamaan paikan päällä), kankaasta joku etäisesti selkämerkkiä muistuttava räpellys, kenties vähän ohjeistusta (jos paikalla sattuu olemaan selkämerkeistä ei-niin-valtavan-paljon tietäviä mummoja) ja homman pitäisi hoitua. Hintaa tuli minulla semmoiset pari kymppiä (17 € jos oikein muistan), mutta merkki on kestänyt hyvin. Vähän sähläystä tuo painatus oli, mutta lopputulos ratkaisee. Ei varmastikaan edullisin vaihtoehto, mutta laadussa ei juuri valittamista. Kiitos tästä. Täytyy ottaa selvää saako täällä lahdessa päin väsättyä jossain tollasta systeemiä. Haluisin vaan että merkki olis sitte just laadukas ja kestävä. Ei vält.mät. ihan tavalliselle paitakankaalle painettu joten täytynee kattella.
|
|
|
Post by wiseanal on Jul 13, 2007 10:50:04 GMT 2
Jos jollain olisi esim. Exodus-bonded by blood hihamerkki, Sepulturan Morbid visions,bestial devastation tai schizoprhenia hihamerkkejä,mercyful fate tai king diamond hihamerkkejä niin pistäkää mailia foleyisgod@luukku.com
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jul 14, 2007 15:41:50 GMT 2
Tavallisessa paitapainossa onnistunee, tai onnistui ainakin minulla. Kuva tulostettuna paperille (mieluiten tietysti mahdollisimman isona, mutta sitä pystyy tai ainakin pitäisi pystyä suurentamaan paikan päällä), kankaasta joku etäisesti selkämerkkiä muistuttava räpellys, kenties vähän ohjeistusta (jos paikalla sattuu olemaan selkämerkeistä ei-niin-valtavan-paljon tietäviä mummoja) ja homman pitäisi hoitua. Hintaa tuli minulla semmoiset pari kymppiä (17 € jos oikein muistan), mutta merkki on kestänyt hyvin. Vähän sähläystä tuo painatus oli, mutta lopputulos ratkaisee. Ei varmastikaan edullisin vaihtoehto, mutta laadussa ei juuri valittamista. Kiitos tästä. Täytyy ottaa selvää saako täällä lahdessa päin väsättyä jossain tollasta systeemiä. Haluisin vaan että merkki olis sitte just laadukas ja kestävä. Ei vält.mät. ihan tavalliselle paitakankaalle painettu joten täytynee kattella. Jos on paitakangasta niin kannattaa ostaa liimakangasta ja laittaa 3-4 kerrosta sitä siihen paitakankaaseen niin kestää.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Jul 15, 2007 19:16:14 GMT 2
Kävin tuossa viikko sitten ostamassa jäykkää mustaa markiisia paitakankaan aluseksi selkämerkkiä varten. Liimasin paidan kankaaseen vedellä ohennetulla Eri-keeperillä, eikä valittamisen aihetta löydy lähinnä mistään. Liima ei tehnyt mitään temppuja kuvaan tms. Irtoaahan se kankaasta repimällä, mutta pysyy kuitenkin kasassa tarpeeksi hyvin.
|
|
|
Post by possessor on Aug 5, 2007 10:34:24 GMT 2
huomasin että olis tuossa joutilaana Acceptin merkki jos joku tarvii. "balls to the walls". pun/kelt pohjalla joku vitun teräsrukkanen pallit kourassa. privana voi lähestyä aiheesta, hinta 4,50 posteineen
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Sept 6, 2007 19:27:32 GMT 2
Jos jollain on jotain thrash selkämerkkejä niin tarjotkaa.. esim.sodom, sadus, exodus, obituary..jotain siihen tyyliin. Ei muuta ku rohkeesti tarjoomaan.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 7, 2007 17:46:34 GMT 2
mistä saisi Death-selkämerkin? Edit: myös jonkinlainen atheist tai S.O.D patchi olis kova...
|
|
|
Post by jougge on Oct 7, 2007 18:02:54 GMT 2
mistä saisi Death-selkämerkin? www.goddess-of-desire.info/ ja mailorder site, siellä pitäs olla. Ihan luotettava mesta, tai ainakin kamat tuli mitä joskus tilattiin kaverin kanssa.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 7, 2007 18:38:30 GMT 2
pitääks pistää vaan rahat kuoressa vai onko muita vaihtoehtoja
|
|
|
Post by jougge on Oct 7, 2007 20:07:48 GMT 2
pitääks pistää vaan rahat kuoressa vai onko muita vaihtoehtoja Tililtä tilille.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 7, 2007 21:21:27 GMT 2
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Oct 7, 2007 22:19:54 GMT 2
Taisin tuosta distrosta jo vähän ärähtää toisaalla. Ollaan muutama kerta tilattu merkkejä ja joka kerralla jotain on jäänyt puuttumaan. Jotkut merkit (useimmiten ne missä ei ole kuvia) on helvetin rumia, usein taittuneita ja brodeerattu niin vitun kiukulla että siinä muovisessa kanvaasissa on reikiä. Sitten luonnollisesti toimitusajat on välillä vähän mitä sattuu ja kuin pisteenä i:n päällä ei itse tyyppikään osaa edes kirjoittaa kunnolla.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 7, 2007 22:23:13 GMT 2
voisiko joku järkevämpi kertoa miten devils arts distrosta tilataan jotain?
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Oct 7, 2007 22:33:03 GMT 2
ei mitenkään :----------------D
Yrität ensin lukea sen caps-tulvan läpi jotain lauserakennetta ja sitten kuukauden päästä saat viestin että saat laittaa kirjekuoressa jonkun mainitun summan sille, kunhan lähetät sitten kamat saatuasi Nalvarten postimerkit takaisin. Sitten Perun tulli vie rahasi.
|
|
|
Post by Thrashemotör on Oct 8, 2007 11:28:05 GMT 2
Näin ohimennen kun distroista on puhuttu niin olisiko sitten jotain hyviä paikkoja suositella mitä nyt ei välttämättä ole tässä keskustelussa tullut vielä esille? Devil's Arts Productions on siis vähän ristiriitainen paikka muiden tekstien perusteella?
Ja enemmän topiciin liittyen, olisikohan jolla kulla selkäliuskoja pyörimässä nurkissa? Tarjota saa oikeastaan mitä vaan.
|
|
rickhard
Sodomizer
Thrash attack.
|
Post by rickhard on Oct 8, 2007 11:55:58 GMT 2
Näin ohimennen kun distroista on puhuttu niin olisiko sitten jotain hyviä paikkoja suositella mitä nyt ei välttämättä ole tässä keskustelussa tullut vielä esille? Devil's Arts Productions on siis vähän ristiriitainen paikka muiden tekstien perusteella? Ja enemmän topiciin liittyen, olisikohan jolla kulla selkäliuskoja pyörimässä nurkissa? Tarjota saa oikeastaan mitä vaan. Joo, mua kans kiinnostaa että mistä distroista sitte ois hyvä/kannattavaa tilailla ku kaikki näyttää olevan niin epäluotettavia jne..
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Oct 8, 2007 17:20:42 GMT 2
Juttuhan on usein niin että niitä merkkejä liikkuu suunnilleen joka toisessa (luotettavassakin) distrossa, mutta tyypit ei ole hereillä oikeaan aikaan ja jää ilman.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 8, 2007 17:47:44 GMT 2
|
|
|
Post by Thrashemotör on Oct 8, 2007 18:12:14 GMT 2
No tuohan helpottaa, että linkittää jonkun sivuston missä on kaikkia mahdollisia yleisempiä merkkejä ja mainstream-kamaa...
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 8, 2007 20:25:59 GMT 2
erittäin tuskaa yrittää löytää distroja...
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Oct 8, 2007 20:32:33 GMT 2
No mistä nyt kiikastaa? Laitat googleen hakusanaksi [bändi] patch ja luet tuloslistan ihan loppuun asti etkä kitise. Sillä tavalla löytää jos jossain on merkkejä myynnissä. Jos ei löydä, niin ei osaa hakea tai merkkejä ei ole. Pienenä vinkkinä voisin mainita että kannattaa opetella sanomaan hihamerkki myös muilla kielillä kuin vain englanniksi. Kannattaa myös hankkia PayPal-tunnus.
|
|
nuusuti
Poser
blastphemer
|
Post by nuusuti on Oct 8, 2007 21:18:55 GMT 2
|
|