|
Post by sagnakateih on Nov 27, 2005 22:59:39 GMT 2
Joo kyllä katoin, on ollut tuo jo hetken aikaa tiedossa. En vain tiedä kuinka voisi tuon maksun kanssa ruveta kikkailemaan.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 27, 2005 23:04:44 GMT 2
Joo kyllä katoin, on ollut tuo jo hetken aikaa tiedossa. En vain tiedä kuinka voisi tuon maksun kanssa ruveta kikkailemaan. No sitten ei kannata varmaan käydä kikkailemaan jos ole tietoa tai taitoa. Voipi huonolla säkällä rahat jäädä jonnekin muualle lillumaan kuin pitäisi.
|
|
|
Post by sagnakateih on Nov 28, 2005 8:37:45 GMT 2
Hehe, jep.
|
|
DrVomit
Poser
Metal is shit, Fukk Metal!!!
|
Post by DrVomit on Nov 28, 2005 14:20:08 GMT 2
Vois kyllä jossain vaiheessa kun on löysää rahaa pistää menemään lapputilausat DAP:lle.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 28, 2005 14:28:40 GMT 2
Vois kyllä jossain vaiheessa kun on löysää rahaa pistää menemään lapputilausat DAP:lle. Tilataanko kimpassa...itse meinasin kun tulee nuo veronpalautukset niin ajattelin jos pari merkkiä ja levyä. Postit 50/50..
|
|
|
Post by sagnakateih on Nov 28, 2005 15:15:49 GMT 2
Menisi varmaan liian kikkailuksi, jos tilaisin teidän kanssa?
Siis pistäisin AggPerville rahat tilille, postikulujen kanssa ja laittaisit meikälle kamat tulemaan, kun lähetys saapuu.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 28, 2005 15:45:36 GMT 2
Menisi varmaan liian kikkailuksi, jos tilaisin teidän kanssa? Siis pistäisin AggPerville rahat tilille, postikulujen kanssa ja laittaisit meikälle kamat tulemaan, kun lähetys saapuu. No katsotaan sitten kun tuo Rouva Oksennus on varmistanut rahatilanteensa. ;D
|
|
|
Post by sagnakateih on Nov 28, 2005 17:50:15 GMT 2
Ok.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 29, 2005 21:25:12 GMT 2
Devil's Artsilta taitaa saada pelkkiä merkkejä sisältävät tilaukset ilman postikuluja kunhan Nalvarte saa postimerkkinsä takaisin. Näinhän se taitaa olla, samaa pätee myös www.hellsheadbangers.com distrossa.
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Nov 29, 2005 21:52:15 GMT 2
Meikäläisellä olisi haussa tällä hetkellä Possessed, Overkill, Onslaught, W.A.S.P., Goat Semen ja Beherit -merkit. Tuntuvat olevan aika kiven alla nykyään Täältä löytyy Goat Semen-selkälappusesta lähtien... www.geocities.com/devilsartsproductions/Tuollahan olisi vaikka mitä... Maksaminen vaan taitaa olla asia erikseen.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Dec 1, 2005 15:55:50 GMT 2
Missäköhän pystyisi suomessa teettämään noita merkkejä? Yhdestä paikasta kyseltiin ja siellä 50 merkin hinnaksi olisi tullut vissiin 5 euroa kappale = no thanks.
Yksi tapahan saattaisi olla sellainen että menisi johonkin paitapainoon ja pyytäisi niitä lätkäisemään sellaiselle isolle kankaalle ison ryppään kuvia, jotka sitten leikattaisiin irti ja reunat ommeltaisiin. Toisaalta mieluumminhan noita teettäisi ihan valmiiksi saakka ja varmaan brodeerattuna.
Brodeetattuna mieluiten niin kestää kulutusta huomattavasti paremmin kuin nämä tavalliset paska merkit. Ainakin minun kännikönyämisellä.
|
|
|
Post by Tuska on Dec 1, 2005 23:34:18 GMT 2
Itse omistan noitten painattaman Archgoat -merkin ja jälki on hyvää. Kuvia taitaa löytyä NSOLin verkkokaupasta www.no-sign-of-life.com, josta niitä saa myös tilattua. Löytyy myös sama merkki, ja laatu on todella hyvää.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Dec 4, 2005 16:55:29 GMT 2
No perkele! Kiitoksia tiedosta erittäin paljon.
|
|
|
Post by jougge on Feb 1, 2006 16:09:26 GMT 2
tota joo jos jollain olis exodus tai death hihamerkkejä ni tähän suuntaa kiitos
|
|
|
Post by jougge on Feb 1, 2006 17:29:15 GMT 2
oon löytäny vaa jotai aika hämäriä sivuja mistä just noit merkkei sais, ja kaihan sitä ny saa täältä kysyä ^^
|
|
|
Post by hell patrol on Feb 1, 2006 19:57:16 GMT 2
oon löytäny vaa jotai aika hämäriä sivuja mistä just noit merkkei sais, ja kaihan sitä ny saa täältä kysyä ^^ No sitä vartenhan tämä ketju on. Itse kyllä kyselen vasta sillon täältä kun en muualtakaan jotain tiettyä löydä.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Feb 2, 2006 13:24:30 GMT 2
tota joo jos jollain olis exodus tai death hihamerkkejä ni tähän suuntaa kiitos Minä voisin kurkata laatikkooni, siellä pitäisi olla Death merkki.
|
|
|
Post by possessor on Feb 2, 2006 19:27:21 GMT 2
mullekin kelpaa death merkki... ja vanhoja metallica merkkejäkin vois ottaa...
|
|
|
Post by guora on Feb 3, 2006 13:57:01 GMT 2
tota joo jos jollain olis exodus tai death hihamerkkejä ni tähän suuntaa kiitos Sekä Death että Exodus -hihamerkkejä löytää kun jaksaa vähän etsiä. Muitakin kehottaisin etsimään oma-aloitteisesti. Jos jotain merkkiä ei saa Hoopeesta niin se ei tarkoita sitä, etteikö niitä ylipäätänsä saisi ostettua. No kerroppa että mistä löytäsin luotettavan exodus-hihamerkkejä myyvän sivun kun olen jo etsinyt vähän enemmänkin. Jyväskylän keikalla olivat kuulemma ainakin myyneet hihamerkkejä, mutta oulun keikalla ei kyllä sellaisia silmään sattunut.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Feb 5, 2006 22:33:09 GMT 2
Brodeetattuna mieluiten niin kestää kulutusta huomattavasti paremmin kuin nämä tavalliset paska merkit. Ainakin minun kännikönyämisellä. Nakkis, pitikö siun kenties lainata miun tekstiä eikä editoida. Mie en ainakaan muista koskaan "kännissä könynneeni" ;D
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Feb 5, 2006 23:36:32 GMT 2
Brodeetattuna mieluiten niin kestää kulutusta huomattavasti paremmin kuin nämä tavalliset paska merkit. Ainakin minun kännikönyämisellä. Nakkis, pitikö siun kenties lainata miun tekstiä eikä editoida. Mie en ainakaan muista koskaan "kännissä könynneeni" ;D Olen varmaan sekoillut taas kännissä kirjoittaessani ja ottanut sun viestin käyttööni hahah...no tuota sattuu... Joo tosiaan nuo brodeetarut merkit kestää paljon paremmin.
|
|
smbr
Poser
Fukking Mental
|
Post by smbr on Feb 14, 2006 14:34:53 GMT 2
Jos jollain ois täällä Beherit, Deströyer 666 tai Flame merkkiä myynnissä/ tietää paikkoja josta noita saisi useamman kerralla voisi pistää viestiä.
|
|
|
Post by haraldo on Mar 8, 2006 20:07:58 GMT 2
Tuli Burstille distroon just: BACK PATCHES 6 euros / 7 usd each (all are printed on thick black canvas, and are about 30 cm x 30 cm = 12"x12" / suomeksi siis SELKÄLIPUT ovat kyseessä) BATHORY - 1st (red logo, white goat) CELTIC FROST - Morbid Tales (album cover, red logo and text, white heptagram) DARKTHRONE - Transilvanian Hunger (album cover, white print) GORGOROTH - Antichrist (reversed cross + text "True Norwegian Black Metal", white print) HELLHAMMER - logo + heptagram (red print) HELLHAMMER - Satanic Rites (demo cover, white print) HIRAX - Raging Violence (album cover, white print) MAYHEM - Pure Fucking Armageddon (album cover, white print) VENOM - Welcome to Hell (album cover, golden print) VENOM - Black Metal (album cover, silver print) LOGO PATCHES 3 euros / 4 usd each (white logo printed on black canvas - notice the large size, they´re ideal for back of the jacket) BATHORY (25 cm x 4,5 cm = 10" x 1.8") EMPEROR (17 cm x 10 cm = 6.6" x 4") HELLHAMMER (26 cm x 5 cm = 10" x 2") Painatus siis laadukas ja kangas paksua ja kestävää. Suurin laatuero johonkin stuntman tms. "pro"- merkkeihin se, että näissä ei valmiiksi ommeltuja reunoja - sen sijaan reunoilla useampi sentti ylimääräistä kangasta, jonka voi taittaa kaksinkerroin alle ompeluvaiheessa = tulos siis about yhtä hyvä bestialburst.blackmetal.fi
|
|
|
Post by Tuska on Mar 8, 2006 20:34:11 GMT 2
MAYHEM - Pure Fucking Armageddon (album cover, white print) Laitoin viestiä...
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Mar 10, 2006 12:55:42 GMT 2
Huh huh, Hiraxia ja Bathorya. Ja taas meikäläinen Bestial Burstin velkaloukkuun...
|
|