|
Post by nargaroth on Apr 29, 2008 10:44:03 GMT 2
En mää kyllä tähän hätään yhtään selvästi ripattua riffiä muista. Ei mulla kyllä ihan kaikkia Nargarothin levyjä olekaan, mutta... Lähinnä noita covereitahan tossa Black Metal ist Krieg levyllä on haukuttu... Mikä sinänsä on turhaa kun kyseessä kuitenkin on "A Dedication Monument". Ja uusin levy on silkkaa sontaa Omasta mielestäni Semper Fidelis on täysin mukiin menevää/perus BM:ää samoin myös Prosatanica Shooting Angels.
|
|
|
Post by satanusmaximus on Apr 29, 2008 13:52:30 GMT 2
Ja uusin levy on silkkaa sontaa Omasta mielestäni Semper Fidelis on täysin mukiin menevää/perus BM:ää samoin myös Prosatanica Shooting Angels. No kaikilla mielipiteensä..
|
|
|
Post by (the true)vortex on May 9, 2008 18:07:10 GMT 2
Black metal ist krieg sanoitukset. hahahaha. ei helvetti jos joku oikeasti noista pitää, muuten kuin huumorimielessä niin morjes. Bändin uutukaisista ei oikeastaan mitään sanomista. Ei ollu mun makuun van kaippa ne joillekin iskee.
|
|
|
Post by nightfall on Jun 15, 2008 9:04:11 GMT 2
Nargaroth on itselle ollut tärkeä suunnannäyttäjä musiikillisella puolella mm.Burzumin,Darkthronen,Gravelandin ja Beheritin joukossa.Nuo yhtyeet ovat kuljettaneet minut nykyiselle polulleni,avanneet portit pimeyteen,josta matka syvemmälle black metallin maailmaan on alkanut. Nargaroth ei ole ideologisella tasolla koskaan säväyttänyt taikka vakuuttanut minua millään taholla.Eikä lyyrisen puolen misantrooppiset,fuckoff-asenteella kyhätyt riimittelyt,B.M.I.K.-levyllä vallitseva black metal-propaganda taikka Geliebte des Regensin jopa hieman goottivaikutteiset sanoitukset auta asiaan,niiden ollen valittettavan vaikeasti vakavasti otettavia. Kaikkihan ovat tietoisia Kanwulfin ristiriitaisista puheista ja valheista,joita hän on haastatteluissaan suoltanut,joten ymmärrän myös monien vihan Nargarothia/Kanwulfia kohtaan. Itse en Nargarothia vihaa,sillä se on haparoivasta ideologisesta ilmaisustaan ja tökeröstä,riimipohjaisesta lyyrisestä puolestaan huolimatta musiikillisesti todella vahvaa,paikoin hyvinkin tunnelmallista ja totaalisen vihaista black metallia,vai pitäisikö Kanwulfin omien sanojen mukaisesti todeta,German Hateful and Misanthropic Metal.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Jun 15, 2008 9:37:36 GMT 2
Eikö koko Nargaroth ole ihan sanoituksia myöten korkeintaan joku tribuutti? Ainakin Black Metal ist Kriegillä bändi ei tainnut loistaa edes sillä sävellyspuolella, puhumattakaan sanoituksista. Kyllä ymmärrän tietty sen että johonkin 15-kesäiseen sälliin sellainen puree, kun ei paremmastakaan ole vielä tietoa.
Ehkä olen sitten kuunnellut vain liian kriittisesti (silloin joskus kolmisen vuotta sitten kun yritin tutustua Nargarothiin), mutta mitään "totaalisen vihaista" en muista kuulleeni. Saattaa olla tietty senkin vika, että tutustuin suunnilleen samoihin aikoihin mm. Blasphemyyn, Conqueroriin ja Revengeen.
|
|
|
Post by nightfall on Jun 15, 2008 11:41:28 GMT 2
Ehkä olen sitten kuunnellut vain liian kriittisesti (silloin joskus kolmisen vuotta sitten kun yritin tutustua Nargarothiin), mutta mitään "totaalisen vihaista" en muista kuulleeni. Saattaa olla tietty senkin vika, että tutustuin suunnilleen samoihin aikoihin mm. Blasphemyyn, Conqueroriin ja Revengeen. Joo,no ehkä tuon olisi voinut ilmaista paremmin vaikkapa totaalisen "vihaista",koska siitä onko kyse aidosta vihasta en niinkään Nargarothin yhteydessä olisi varma kun sanoitusten misantrooppisuuskin on niin ylitse ampuvaa luokkaa.
|
|