|
Post by brutalwarning on Sept 16, 2008 14:23:37 GMT 2
Slugathor "Circle of death" CD Death 037 reissue (Time Before Time) Uuden sävyinen kansi, ja logot+tekstit punaisella värillä, jotta jotenkin korostuu että tämä on uusi versio. Ei mitään vitun boonuksia... eikä varsinkaan remiksauksia. Nyt saatavilla! "Official" distribuutio mun kautta... Eli voin levittää distroihinkin jokusen tukkuhinnoin... N. 8-10€ tarvitsen kappaleelta, riippuen hieman kappalemäärästä (nuo hinnat vain distroille ja levykaupoille). Muuten 13€/kpl. Tarjotkaa myös vaihtokauppoja... tosin voi olla, etten suostu! metal_warning3(a)hotmail.com Vieläkin saatavilla: Slugathor "Circle of Death" LP Death 037 (Time Before Time Records) ---ai niin tässä vielä keltaiset logot ja tekstit. Mukana insertti ja sanoitukset. Tumma vinyylinen soundi sopii tälle levylle mielestäni paremmin... mutta kyllä se CD:lläkin on ok ja hieman kirkkaampi. terv. Immu / rummut Ps. Slugathorilta tulossa uutta vasta ensi vuonna... Kotisivut on vedetty alas... ei uutisia... ainoastaan My Space ( www.myspace.com/slugathor )
|
|
|
Post by brutalwarning on Sept 16, 2008 14:33:31 GMT 2
Wow, oon ihan unohtanut on mulla myös "Devil Metal" Nunslaughter -tribuutteja myynnissä. Tällä olisi hintaa vaivaisen 10e. Sis. mm. Slugathor, toxic holocaust, victimizer, blasphemophager, throneum, abigail ja monia monia muita (toistaankin huonompia versioita)... Niin ja jokunen t-paitakin vielä ja muija paitoja löytyy myös... Kysy niitäkin erikseen! Hupparit on copletely sold out!!!
|
|
|
Post by brutalwarning on Sept 17, 2008 8:22:54 GMT 2
Ps. Slugathor-logo patchit on myyty loppuun... silti jäljellä muutama SFDM (Slow and Fiendish Death Metal tai ihan miten sen nyt haluat tulkita) patchi punaisella värillä. Patchi on Slugathorin "oma", vaikka se käsittääkin tavallaan koko Suomen Death Metal-eliitin. Toki sen voi ajatella ihan miten itse haluaa... Itselle se on = Slugathor-patchi, koska itse tein ne ja levitin lähinnä Slugathorin oheiskamana...
Sellaisen hinta, 3,5€ + postit 1€ = 4,5€ (Sori että joudun pyytämään postituksesta ylihintaa 30cent, mutta mulle postitus on muutakin kuin postikulut).
Jos jolle kulle muuten on epäselvää... My Space-sivustolta löytyvä SFDM-homma on uudempi kuin tämä alkuperäinen SFDM, johon kuuluivat vain Slugathor, Deepred ja muistaakseni Torn. Nythän noista bändeistä kai vain 1 on enää "aktiivinen".. tosin en ole aivan varma, hahaha
Eikä tämmöstäkään ois kai saanut paljastaa, vaikka samapa tuo.
|
|