|
Post by aggressor.perverssor on Jul 2, 2008 13:53:50 GMT 2
Tänä vuonna tuli kyllä sellaisia vitutuskohtauksia noista saatanan remmihousuperkeleistä, goottilehmistä ja ÄIJISTÄ mitä siellä näki.
Varsinkin tämä "metallimies on ÄIJÄ" porukka oli aivan saatanan rasittavaa. Typerät huutelut kuten "Hei sulla on pitkä tukka, oot ÄIJÄ!"
Sitten kun alueelle myydään niin saatanasti lippuja niin siellä ei ole edes mukava enää liikkua saati mennä lähemmäs lavaa katsomaan bändiä.
Sisällä viihdyin tänä vuonna reilun tunnin, en tiedä tuliko jollekin muulle samanlaisia vitutuksia mutta se on varma että menee seuraavat vuodet vakavasti harkintaan että mennäkö vai ei.
|
|
|
Post by rutto on Jul 2, 2008 15:22:04 GMT 2
Olis itteeki alkanu varmasti rankemman puoleisesti vituttaan jossei olis ollu niin vähän verta alkoholissa, ettei ehtiny kauheesti kiinnittään huomiota näihin nahkasohvia muistuttaviin goottiläskeihin/ranteen paksuisiin dimmu /cof-"bläkkäreihin" a.k.a kompassi-gootteihin.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jul 2, 2008 15:24:31 GMT 2
Tuon voisi suosista siirtä huono huumori-osion puolelle. Onse niin mukavaa kun jaat mielipiteesi : ) a.k.a kompassi-gootteihin. Nuo kompassi-gootit on just parhautta. 2003 vuonna ne kielsi minua ja kaveriani istumasta jossain penkillä kun olimme kuulemma niiden jengin alueella. No sitten siinä kävi mitä kävi. Ja noh, mitään positiivista ei kyllä Tuskasta jäänyt kyllä.
|
|
Exhorder
Blasphemer
Thrash destructor
|
Post by Exhorder on Jul 2, 2008 16:06:39 GMT 2
Eipä minua ainakaan vituttanut Tuskassa mikään tai kukaan. Tosin se nyt oli hiukan jo vammaista ennen Slayerin keikkaa kun jotkut alkoivat huutelemaan Aria siellä.
Helvetin hyvät fiilikset jäi taas Tuskasta kuten yleensä. Lauantaina kuulemma tuli vettäkin, mutta olin niin tinoissa etteihän sellaista muista edes.
Tuskin ensi vuonna tulee noin montaa katsomisen arvoista bändiä Tuskaan.
|
|
|
Post by SAWTHORAZINE on Jul 2, 2008 16:10:32 GMT 2
Hahah, ei helvetti noita kulttuurituristeja. Onneksi en ollut tänä vuonna koko festareilla. Kävin kaksi vuotta sitten koko kolmen päivän ajan ja se riitti. Kaikki ne vitun kuitutursaat, avaruussaatanat ja paskat bändit riitti nyt ainakin muutamaksi vuodeksi.
|
|
Roudantuoja
Poser
Reinventor of Schwartze Magick
|
Post by Roudantuoja on Jul 2, 2008 17:10:18 GMT 2
Enpäs käynyt ees itse festarialueella, dokailin vaan muutaman päivän pitkin Helsinkiä. Mutta kyllä huomasi stadin jämätiheyden kasvaneen kertaheitolla moninkertaiseksi.
Vaan ei tuo minun elämään vaikuta, muutenku että kiva niille on vittuilla. Joskus saattaa jollain itkukin tirskahtaa, ja sekö vasta mellevä tunne on.
|
|
|
Post by savo666 on Jul 2, 2008 23:23:45 GMT 2
Hyvä tunne mulle Tuskasta jäi, olin niin kännissä etten piitannu hirveesti muista ihmisistä. Liikaa siellä kyllä oli tungosta.
|
|
|
Post by VomitSodomy on Jul 3, 2008 14:02:33 GMT 2
Itseä rupesi kanssa ankarasti vituttamaan kaiken maailman pellet mitä Tuska tarjoilee. Vittu niitä gootteja sun muita ''avaruussaatanoita'' katsellessa ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Ja ennen Morbid Angelin keikka jotku pellet meikän takana selitti innoissaan kuinka ''vitun hoosee MA on! Vittu joku Azagtotti sano joskus että kun se soittaa kitaraa niin se ei ajattele soittavansa vaan pitävänsä messua ja kitara on sen alttari. Ihan vitun pimeetä hooseeölsdkjhsf!'' AAARGHHH. Oli meikäläisen eka kerta ja ehkä viimeinenkin kerta koko vitun muovitapahtumassa. Ellen ens vuonna ole aivan taju kankaalla.
Ei oikeesti voi käsittää että just kun luulee nähneensä maailman typerimmän näköisen renksuhousuverkkopaitameikkinaamaläskilehmävitunruman gootin tjsp., niin sekuntia myöhemmin vastaan kävelee vielä hirveämmän näköinen ilmestys. Ja kuolema kaikille ÄIJILLE! AAARRGGHH
|
|
|
Post by Axekutioner on Jul 3, 2008 16:00:49 GMT 2
Eipä minua ainakaan vituttanut Tuskassa mikään tai kukaan. Tosin se nyt oli hiukan jo vammaista ennen Slayerin keikkaa kun jotkut alkoivat huutelemaan Aria siellä. Ehkä tunsit kuuluvasi joukkoon? Pari päivää tuli dokailtua siellä pihamaalla. Riitti. Haha, hyvä kun hajoiltiin yöjunassa semmoselle kämäselle pikkugootille parin keski-ikäisen naisen kanssa. Nekin nauroivat sille ihan sydämensä pohjasta kun kaveri vähän vinoili sille.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jul 4, 2008 11:24:04 GMT 2
Let´s Tuska!
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jul 4, 2008 11:29:02 GMT 2
|
|
|
Post by savo666 on Jul 4, 2008 12:37:26 GMT 2
Hah hah!! Näin muute yhen semmosen tikun jonka päähän oli laitettu verinen pehmolelu Sotajumalan aikaan oli vieressä. Olihan siellä kaikkee naurettavaa mutta oli ihan jees että stadissa näki muitakin ku valkosia t-paitoja. Hauskimmat tapaukset oli ne 12-14 vuotiaat jotka oli jotkut Slayer paidat päällä, varmasti nimittäin kuuntelevat Slayeriä? (not)
|
|
|
Post by nightfall on Jul 4, 2008 12:46:09 GMT 2
Mikseivät voisi kuunnella? Itselle Slayer iski nuorempana,mutta enää ei nappaa.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jul 4, 2008 14:05:21 GMT 2
Mikseivät voisi kuunnella? Itselle Slayer iski nuorempana,mutta enää ei nappaa. Totta, aika monet nappulat kuuntelevat Slayeria ja hyvä niin. Parempi sekin kuin joku verisillä pehmoleluilla leikkivä tekorankka jätesäkkikorsettigootti.
|
|
|
Post by bewitched on Jul 4, 2008 14:19:45 GMT 2
Enpä ollut paikalla, mutta tuli naureskeltua armeijatupalaiselle, joka paljastui renksuhousuhinttariksi tuskaan lähtiessään. Kuulemma oli vielä leikannut hiuksistaan puolet pois ekana päivänä... eli kuljeskellut ympäriinsä puoliksi kaljuna ja renksuhousuissa
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jul 4, 2008 14:34:17 GMT 2
Come on Tuska! Raise your hands if you download music from internet!
|
|
|
Post by Thrashemotör on Jul 4, 2008 14:39:28 GMT 2
Hauskimmat tapaukset oli ne 12-14 vuotiaat jotka oli jotkut Slayer paidat päällä, varmasti nimittäin kuuntelevat Slayeriä? (not) Mäkin nyt vähän hämmennyin, ainakin ite ihan ekana tutustuin Slayeriin n. 10-11v ikäsenä nappulana ja paitakin oli sillon eli miksei voisi tosiaan kuunnella. Edit: Ei vittu tuo jälkimäinen kuva :---d
|
|
|
Post by savo666 on Jul 4, 2008 16:11:01 GMT 2
noh selitin huonosti, siis tunnen ihmisiä jotka ei oo kuullu ku jonkun raining bloodin ja sitte ostaa paidan. ja kuuntelee pääasiassa sonataa. kyllä itekki diggailin esim. immortalia 13veenä.
|
|
|
Post by daemoss on Jul 4, 2008 21:39:52 GMT 2
Meikäläisen Saksan-reissu peruuntui viime metreillä (kiitos Myllykoski Paper Oy) ja ajattelin lähteä purkamaan vitutusta Morbid Angelin tahtiin. Lauantai-aamuna tukevat kännit, puistoon lipunmetsästykseen ja kun viimenään sain yhden goottilehmän ryöstetyksi lipustaan niin alueelle himmailemaan. Tulihan siinä yhden päivän aikana koko vuoden annos kuitutursakkeita ja remmihousuja sun muita mutta sitä nyt vaan on joutunut viimeaikoina nielemään sen katkeran kalkin ettei moisilta ilmiöiltä oikein voi välttyäkään tuon kokoluokan karkeloilla tänä pänä. Ei jaksa tommosista stressata. MA onneksi lunasti kaikki odotukset. Järkihän siinä lähti kun tuli hittiä hitin perään.
|
|
|
Post by Tuska on Jul 5, 2008 23:22:56 GMT 2
Tänä vuonna tuli kyllä sellaisia vitutuskohtauksia noista saatanan remmihousuperkeleistä... Jaa näistäkö?
|
|
|
Post by VomitSodomy on Jul 6, 2008 0:20:47 GMT 2
Eikö moderaattoreiden kuuluisi tietää, mihin osioon noi linkit pitää postata Mutta ihan oikeasti! Kyllä esim. tota aggpervin videota katsellessa tulee sellanen olo että haluis vaan ampua itsensä. Sitte ku ajattelee tarkemmin niin ampuisi mielellään ne itse tähdet. '' DIMMU DIMMU''
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Jul 6, 2008 0:33:39 GMT 2
Jep jep...jos ensi vuosi tulee vielä niin voisin ratsastaa aasilla paikalle Jeesus puvussa. Sitten te muutte voitte heitellä palmunlehtiä mun eteen.
|
|
|
Post by skeleton on Jul 6, 2008 23:29:27 GMT 2
Ekaks vitutti kun en päässytkään, mutta nyt en enää tiedä siitäkään. Lähinnä ne alkoholokaustit tuttujen seurassa houkutteli. Saa nähdä nyt tulevaisuudesta, ainahan voi sattua joitain tiettyjä yllätysbändejä joita ei voi sivuuttaa vaikka kuinka olisi remmigoottilaumojen läpi kahlattava.
|
|
|
Post by gorgoneion on Jul 10, 2008 18:37:33 GMT 2
Jos vaan jossain on sellaisia bändejä, jotka oikeasti haluaa nähdä, niin en silloin ensimmäisenä ajattele millaista porukkaa siellä on. En ollut aikaisemmin nähnyt Kreatoria saati Slayeria, joten minulle se oli jo jotain, vaikka parempiakin keikkoja niillä on varmasti ollut. Sitä paitsi onpahan paikka, jossa kerran vuodessa näkee pari paikallista kaveria. Nuo goottihirviöt saisi minun puolesta potkia kuuhun, mutta eipä niiden kanssa kaveerata tarvitse. Täällähän tosin porukka näyttäisi olevan jo pudottamassa ydinkärkeä Helsinkiin ensi Tuskassa
|
|
|
Post by turifuzz on Jul 17, 2008 15:25:02 GMT 2
Tulipahan noilla kekkereillä ensimmäisen kerran käytyä, enkä huomannut mitään menettäneeni kun en aikaisemmin ole jaksanut lähteä. MA ja Carcass olivat melkeinpä ainoat seikat joiden takia rahanmeno ei jälkeenpäin vituttanut. Olinko ainoa jonka mielestä Slayer oli tylsä ja vaisu, amatöörillä kolmen päivän seisomisen aiheuttama pakotus voitti 6-0 ja lähdin kävelemään keikan puolessa välissä haukotellen.
|
|