|
Post by germaniac on Oct 26, 2005 21:37:17 GMT 2
Pitääkö niitä liivejä mainosta niin hirveesti, ihan samanlainen vaate se on kun housutkin. Jaa? Jos ne kerran on niin samanlainen vaate kuin housutkin, niin miksi niiden merkkien paikkaa pitää sitten vaihdella joka viikko ja esitellä sitten jossain vitun irc-galleriassa? Vituttaa muutenkin tämmöinen nykypäivän pelleily ja kaikenmaailman Internet-homot. Pakko aina olla joka jätkällä se farkkuliivi ja merkit bändeiltä joita ollaan kuultu viime viikolla MP3:na pari biisiä. Rahat laitetaan merkkeihin ja rekvisiittaan että päästään ottamaan kuvia, kun voisi säästää rahat levyihin. Kaikki audioscrobbler ja irc-galleria apinat vois mun puolesta painua vittuun. Vittu mitä poseri meininkiä. Ja kakarat vois mennä kotiin kasvamaan ja yrittää ensin ymmärtää joku asia ennenkuin on edustavinaan sitä. Tunkekaa perseeseenne ne farkkuliivit.
|
|
|
Post by hell patrol on Oct 27, 2005 11:22:30 GMT 2
Pitääkö niitä liivejä mainosta niin hirveesti, ihan samanlainen vaate se on kun housutkin. Jaa? Jos ne kerran on niin samanlainen vaate kuin housutkin, niin miksi niiden merkkien paikkaa pitää sitten vaihdella joka viikko ja esitellä sitten jossain vitun irc-galleriassa? Vituttaa muutenkin tämmöinen nykypäivän pelleily ja kaikenmaailman Internet-homot. Pakko aina olla joka jätkällä se farkkuliivi ja merkit bändeiltä joita ollaan kuultu viime viikolla MP3:na pari biisiä. Rahat laitetaan merkkeihin ja rekvisiittaan että päästään ottamaan kuvia, kun voisi säästää rahat levyihin. Kaikki audioscrobbler ja irc-galleria apinat vois mun puolesta painua vittuun. Vittu mitä poseri meininkiä. Ja kakarat vois mennä kotiin kasvamaan ja yrittää ensin ymmärtää joku asia ennenkuin on edustavinaan sitä. Tunkekaa perseeseenne ne farkkuliivit. Joka jätkällä ei kyllä tosiaankaan ole farkkuliivejä ja itse hankin siihen vaan merkkejä bändeiltä joita tosiaan diggailen. Esim. Megadethilla on iso rooli minun takissani ja huom takissa se ei ole liivi. en ole repinyt siitä hihoja irti. Eikä aikeenani ole niitä merkkejä siitä siirtää mihinkään ainakaan vähään aikaan kun ne on siihen jo tarpeeksi vaivalloista kiinnittää. Ja itse pistän ainakin merkkejä siihen sen takia että se on hienon näköistä ja haluan vähän viestiä sillä olemustani. Pitäisikö sitten kaikilla olla jotkut helvetin merkkivaatteet päällä. Sitä voisi pitää aivan yhtä tyhmänä ideana kuin sinun näkemystäsi farkkuliivien käyttöön. Eiköhän tämä farkkuliivisakki ole kuitenkin vähemmistöä.
|
|
|
Post by Tuska on Oct 27, 2005 17:08:37 GMT 2
Allekirjotan kyllä hell patrollin kommentin siitä, että hankkii vain sellaisia merkkejä bändeiltä joita oikeasti kuuntelee. Itse en esim. laittanu Cannibal Corpsen Tomb of the Mutilatedin selkämerkkiä ennenkuin olin hommannut kyseisen levyn. En todellakaan laita liiviini mitä sattuu vain koska se olis "cool". Fukk that shit. Liivin pitää kertoa kantajastaan.
Itelle ei oo kylläkään tullu vastaa montaakaan teiniä joilla liivit olis edes ollu. Itse asiassa ei tule mieleen yhtäkään tapausta. Tiedä sitten tuleeko tästäkin nyt sitten joku muoti-ilmiö. Toivottavasti ei.
|
|
|
Post by deathstructor on Oct 27, 2005 17:57:15 GMT 2
Pitääkö niitä liivejä mainosta niin hirveesti, ihan samanlainen vaate se on kun housutkin. Jaa? Jos ne kerran on niin samanlainen vaate kuin housutkin, niin miksi niiden merkkien paikkaa pitää sitten vaihdella joka viikko ja esitellä sitten jossain vitun irc-galleriassa? Vituttaa muutenkin tämmöinen nykypäivän pelleily ja kaikenmaailman Internet-homot. Pakko aina olla joka jätkällä se farkkuliivi ja merkit bändeiltä joita ollaan kuultu viime viikolla MP3:na pari biisiä. Rahat laitetaan merkkeihin ja rekvisiittaan että päästään ottamaan kuvia, kun voisi säästää rahat levyihin. Kaikki audioscrobbler ja irc-galleria apinat vois mun puolesta painua vittuun. Vittu mitä poseri meininkiä. Ja kakarat vois mennä kotiin kasvamaan ja yrittää ensin ymmärtää joku asia ennenkuin on edustavinaan sitä. Tunkekaa perseeseenne ne farkkuliivit. Ei ole tapana ostaa bändin merkkiä jos en kuuntele sitä, ja onko se mainostamista jos liivi on päällä kuvassa joka on irc-galleriassa? Jos tuo kommentti oli tarkoitettu minulle, en tahalteen mainosta itseäni. Ja tapana on vaihtaa merkkien järjestystä kun hommaan uusia, että saan tilaa niille.
|
|
|
Post by Abanazar McBurger on Oct 27, 2005 21:26:53 GMT 2
Allekirjotan kyllä hell patrollin kommentin siitä, että hankkii vain sellaisia merkkejä bändeiltä joita oikeasti kuuntelee. Itse en esim. laittanu Cannibal Corpsen Tomb of the Mutilatedin selkämerkkiä ennenkuin olin hommannut kyseisen levyn. En todellakaan laita liiviini mitä sattuu vain koska se olis "cool". Fukk that shit. Liivin pitää kertoa kantajastaan. Oma liivini on pullollaan niiden bändien merkkejä joilla on itselleni ollut merkitystä, joten sieltä löytyy Iron Maiden, Metallica, Kreator, Motörhead, Judas Priest, Slayer, Bathory, Venom, W.A.S.P, Black Sabbath, Running Wild, Accept, jopa Kiss, Mötley Crüe ja Led Zeppelin muiden, vähän marginaalisempien nimien ohella. Kuuntelen siis kaikkia noita bändejä ja ties kuinka montaa muuta. Tämän lisäksi bändillä on hyvä olla henkilökohtaista merkitystä, muuten niitä en liiviini laittaisi. Itelle ei oo kylläkään tullu vastaa montaakaan teiniä joilla liivit olis edes ollu. Itse asiassa ei tule mieleen yhtäkään tapausta. Tiedä sitten tuleeko tästäkin nyt sitten joku muoti-ilmiö. Toivottavasti ei. Liivit ovat kyllä aikamoista marginaalia, itse olen nähnyt niitä aika vähän, itse asiassa tunnen metallia kuuntelevia ihmisiä runsaasti mutta itseni lisäksi ehkä yhdellä on liivi.
|
|
|
Post by Hyperborean on Oct 28, 2005 13:59:17 GMT 2
Itellä ei liivejä ole eikä tule, ei vain ole meikäläisen juttu.
On kyllä ollut suunitelmissa, että sitten joskus kun/jos on rahoissaan, niin ostaisi toisen rotsin, jonka sitten löisi suht. paljo kaiken maailman merkkiä ja muuta sälää, joka toimisi sitten semmoisena arkitakkina kun ei tarvitse "edustaa", heh.
Nykyiseen rotsiin kun ei viitsi merkkejä lätkäistä, kun sellaista joulukuusi-tyypistä takkia ei välttämättä hirveän hyvällä työnhakutilanteessa katsella (mikä on tällä hetkellä aika essential-homma meikäläiselle, muuten ei asialla olisi mitään merkitystä), ja kun muita takkeja en tällä hetkellä omistakaan.
*Edit: lisäys *
Jokohan tulee kohta jotain "vitun poser, etkö uskalla näyttää olevasi 100% metal with chains&patches koko ajan"-juttua ilmoille, niinkuin jollain foorumeilla on tupannut käymään joillekin...
|
|
|
Post by hell patrol on Oct 28, 2005 16:55:12 GMT 2
No ei kai nyt liivejä pakko ole omistaa. Itsellekkin olen vasta takin saanut mihin niitä merkkejä voi pistää. Se toimii minulla niinku vähän ryyppyreissutakkina. On sen kanssa tullut ojien pohjalla nukuttua ja Kertaakaan en ole sitä pessyt haha. Se on kyllä totta että sitä ei hyvällä katota työnhakutilanteessa jos joku merkkiliivi jätkä astelee sisään hakemaan töitä. Vielä jos on pitkät hiukset niin ei voi edes harkita että otettaisiin kyseinen henkilö töihin mikä on sinänsä tosi surullista. Eihän se pukeutumistyyli liity mitenkään siihen miten töitä tekee. Ja itse kun vielä tykkään kaikesta vähän erilaisesta. Viitaten pukeutumistyyliin.
|
|
|
Post by KaamosMaster on Oct 29, 2005 13:21:29 GMT 2
Liiviä ei ole eikä varmaan ole ihan heti tulossakaan. Olen mie miettiny että jos laittais pari merkkiä farkkutakkiin mutta eipä ole jaksanu tilailla. Mieluummin ostan sillä rahalla musiikkia.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Oct 31, 2005 2:06:14 GMT 2
Heh, onpas kauheata porua... noh jatkakaa..olen kuulolla! ;D
|
|
|
Post by crusader on Oct 31, 2005 19:10:24 GMT 2
Liivi löytyy ja hihamerkkejäkin peräti. Palaan tuohon aikaisempaan "Mainostamis"-asiaan. Tosiaan jos niitä kuvista jossain IRC-Galleriassa on niin eihän se minkäänmoista mainostusta minun mielestä ainakaan oo. Ja tuskin (toivottavasti) KUKAAN on niin hölmö että ostaisi semmoisten bändien hihamerkkejä joita ei ole edes kuullut, tai on kuullut pari mp3 ja tehnyt johtopäätökset niiden perusteella ja rynnännyt törsäämään.
|
|
|
Post by (the true)vortex on Oct 31, 2005 23:55:42 GMT 2
Itellä ei liiviä ole eikä hetimiten tule. Eipä ole juuri se minun juttu vaikka hienoja laitoksia toki ovat. Ihme ininää tästäkin asiasta joku viesti takaperin. "Muoti-ilmiö"? häh? Eipä ole kyllä omaan silmään vielä niin paistanut. Jokohan tulee kohta jotain "vitun poser, etkö uskalla näyttää olevasi 100% metal with chains&patches koko ajan"-juttua ilmoille, niinkuin jollain foorumeilla on tupannut käymään joillekin... Haha! Sehän menisi jo tyyliin : "vaatteet on mun aatteet"
|
|
DrVomit
Poser
Metal is shit, Fukk Metal!!!
|
Post by DrVomit on Nov 1, 2005 8:14:26 GMT 2
Niin, siis norm. mLP ei löydy kokoelmasta, kuten myöskin monet uudet (ja vanhatkin) bootlegit ja kaikkein uusimmat levyt. Puhumattakaan nyt jostain vitun European Legionsistä. Puuttu muuten vielä Out From The Darkista kultainen versio. Löytyy allekirjoittaneelta
|
|
|
Post by Tuska on Nov 1, 2005 10:02:25 GMT 2
Niin, siis norm. mLP ei löydy kokoelmasta, kuten myöskin monet uudet (ja vanhatkin) bootlegit ja kaikkein uusimmat levyt. Puhumattakaan nyt jostain vitun European Legionsistä. Puuttu muuten vielä Out From The Darkista kultainen versio. Löytyy allekirjoittaneelta Ei muuten puutu! Niissä on molemmissa Dead toisella puolella, joten käänsin kultasesta Deadin naaman näkyviin. Että silleen. Lista siitä mitä mulla on: www.geocities.com/tuska_tapio/lista.txt[edit] Ja itelleni liivit on jonkimmoinen jatke. Niillä pystyy kyllä viestimään ittestään paljonkin, jos ja kun näkee vaivaa. Tosin monet vaan latoo liivit täyteen merkkejä ilman sen kummempaa ajatusta. Kukin tavallaan, mutta mikään muoti-ilmiö se ei ole. Ainakaan Tampereella. [/edit]
|
|
DrVomit
Poser
|
Post by DrVomit on Nov 1, 2005 10:03:59 GMT 2
Puuttu muuten vielä Out From The Darkista kultainen versio. Löytyy allekirjoittaneelta Ei muuten puutu! Niissä on molemmissa Dead toisella puolella, joten käänsin kultasesta Deadin naaman näkyviin. Että silleen. Lista siitä mitä mulla on: www.geocities.com/tuska_tapio/lista.txtNo ei sit ;D
|
|
|
Post by possessor on Nov 1, 2005 18:12:02 GMT 2
ensinnäkin, häiritsevää että joku siellä koke thrashliivien olevan muoti-ilmiö tai pentujen leikkikalu... kyllä semmosen väsääminen vaatii omistautumista jollain asteella, ja mitä vitun mainstreamia se on jos tilaa hoopeelta merkkejä? sieltähän niitä on tilattu jo 10 vuotta sitten aj pidempääkin... jos haetaan muoti tähän aiheeseen niin hirveintä on kun julkkiksilla on "muodissa" rock ja heavy vintage paidat!! desecration! yhdessä suomalais-stailaus-ohjelmassa joskus taannoin yks vitun muotitietoinen stailisti oli pukeutuneena vanhaan valkeeseen anthrax paitaan ja revittyihin farkkuihin....
hyvänä esimerkkina thrashliivien uudemmasta sukupolvesta vois mainita minun pikkuveljen joka on 13, ja aivan aidosti heavy-thrash-diggari, ja sillä on hoopeen ja stuntmanin merkkeja liivissä(slayerit,sodomit kissit ym.)
itsellänikin on ollu erilaisia rässiliivejä 13 vuoden ajan, ja ihan vastikään kasasin uuden tuossa kun oli turhan niukan kokoinen tuo vanha. eihän tämä nykyinen ole rähjäinen ja rispaantunut vielä, mikä on ainut haittapuoli. merkkejäkin on, jokunen on ihan hoopee-gay-mainstream kamaa mitä nyt joidenkin mielestä onkaan... ja sitten on muutamia harvinasempia, jos kehuisin jotain nin se olis varmaan Destructionin selkämerkki 80-luvulta...
jos vielä jotain tähän niin ei minusta sellanen liivi joka on ihan tupaten täynnä ole enää oikeen hieno... mutta kuuluu merkit kaikille heavystä ja nostalgiasta pitäville.
true-metallistit. onko joku syntynyt maailman harvinaisimmat merkit omaava liivi päällään, tai nähnyt heti syntyessään legendaarisimmat bändit livenä?
kyllä joskus minuakin ärsyttää kun jotkut oikeasti yrittää olla jotain, mutta kun katselee vaikka venomin liveä -85, samanlaiset lyhyt-hiuksiset kakarat metallipaidoissaan siinäkin eturivissä heiluu, jyviä ei pysty erottamaan akanoista, pakko hyväksyä tosiasiat... pientä tilitystä täytyy olla...
|
|
DrVomit
Poser
|
Post by DrVomit on Nov 3, 2005 14:00:21 GMT 2
Mulle on ihan vitun sama, jos tykkää pitää niin tykkää ja jos ei ni ei. Mulla on jokusen vuoden ollu liivit tekeillä mut ei taida jaksaa, laput ja liivit on erillään toisistaan edelleen. Aika hyvin oon pärjänny ilmankin. Mutta tuosta nk. muoti-ilmiöstä sen verran että kyllä ne kieltämättä tuossa 90-luvun puolivälissä nuo liivit oli helevetin paljon vähemmässä kun tänä päivänä. Ainakin Lepakossa kun kävi keikkoja katsastamassa ei liivejä paljon näkyny.
Osittain johtuu tietysti siitä että siihen aikaan oli vallalla joku syna BM osasto tyyliin Gehenna yms. johon ei tämä liivimeininki niin kuulu. Nyt kun Thrash ja muu old school kama on taas suositumpaa liivit yleistyy. Ihan eri asia onko se sitten muotia, kattoo sen 5-10 vuotta eteenpäin että kuka niitä thrashliivejä pitää ja kellä ne on vaihtunu kauluspaitaan.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 3, 2005 14:02:52 GMT 2
Ihan eri asia onko se sitten muotia, kattoo sen 5-10 vuotta eteenpäin että kuka niitä thrashliivejä pitää ja kellä ne on vaihtunu kauluspaitaan. Juu ja veikkaisin että varmaan ainakin 70% vaihtaa siihen kauluspaitaan.
|
|
|
Post by possessor on Nov 5, 2005 23:23:03 GMT 2
minä veikkaan että 90% yli 25v. viimeistään pennun pyöräyttäessään rupeaa malli-isiksi ja pistää kauluspaidan päälle ja ajaa tukan. tai muuten vaan "aikuistuu", rock ja heavy kulttuurihan on "lasten ja nuorten juttu". että parturiin siitä pitkätukka-hintit ja ne mustat vaatteet pois!! hahhahaa!
siksi juuri mr. Lemmy on minulle esikuvallinen hahmo, äijä on mun isän ikänen, kohta 60 ja vitun karu äijä. ei ole muuttunut miksikään tyyliltään.
|
|
Roudantuoja
Poser
Reinventor of Schwartze Magick
|
Post by Roudantuoja on Nov 28, 2005 16:02:56 GMT 2
Kreator - Pleasure To Kill, Mayhem, Burzum, Darkthrone, Megadeth, Ford (Taunuspojalle ehdoton) Pantera ja Slayer-rintanapit. Aika vaatimaton toistaiseksi.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Nov 29, 2005 22:35:26 GMT 2
Tämäkin hupaisa topic jähmettyi...voi hitsi...
|
|
|
Post by hell patrol on Nov 30, 2005 3:24:54 GMT 2
no minulta nyt löytyy tuosta niin perus settiä kuin vaan voi olla elikkä: Megadeth, Running wild, Kreator, Sodom, Destruction, Venom, Motörhead, Iron maiden, Judas priest, W.A.S.P. Siinä tais olla kaikki joitain merkkejä löytyy useampikin kappale ja enpä ole kaikkia totisesti vieläkään saanut takkiin kiinni. Ei ole jaksanut ommella kun ei ole ompelukonetta. Kyllä se vähän vituttaa käsin alkaa tuommosia ompelemaan kun joskus parin tunnin jälkeen on saanut vasta jotain kolme merkkiä kiinni ja sitten jos sattuu vielä huomaamaan että ai saatana täähän meni ihan vinoon. Niin kävi Maiden merkin kanssa. empä oo jaksanut alkaa suoristelemaan. Sama se jos vähän vinossa on. Ompahan katu uskottavampi Vielä ois tarkotus hommata siihen Saxon, Manowar, Queensryche ja ehkä Helloween merkkikin ja onhan noita, mutta ei tule nyt mieleen.
|
|
|
Post by Hyperborean on Nov 30, 2005 12:05:43 GMT 2
Tämäkin hupaisa topic jähmettyi...voi hitsi... Mikä "sääli" se olisi ollutkaan.... (Ja se pakollinen) IMO. Ja nythän on niin, että ompelukoneet on akkain vouhotuksia. Itse nyt ainakin pistäisin merkit ensin kulmista kiinni varmistukseksi etteivät mene vinoon. Sitten vasta kunnolla väkertämään kiinni. Onhan mulla tosiaan jo joku 3vuotta ollut työn alla laittaa rotsiin merkki-pari, mutta sepä se vasta vittumaista hommaa onkin se nahkan läpi ompelu. Eli Bathory-vuohimerkin laitto loppui ennen kuin kunnolla alkoikaan. Eihän siitä riuhtoutumisesta tullut vittuakaan kun heti meni hermot. Voisi suosiolla viedä johonkin liikkeeseen ommeltavaksi jos joskus jaksaa. Edit-lisäys: Eli joo, uusiksi Hellpatrolin postin luettuani tajusin, että mies oli varmaan samoilla jäljillä kuin itsekin tuon takin ompelun kanssa.
|
|
|
Post by Axekutioner on Nov 30, 2005 15:19:39 GMT 2
Mitä mieltä työ pojat ootte thrashliiveistä tyttöjen niskassa? Eihän niitä paljon ole näkynyt. Itelläni on liivi, josta löytyy Destructionin, Motörheadin, Slayerin, Machine Headin, Judas Priestin, Kreatorin, Sepulturan, Panteran, Sodomin, Morbid Angelin, Metallican, Deathchainin ja Megadethin merkit sekä napit Carcassilta, After Allilta, Kreatorilta ja Cause for Effectiltä. Melkoisen perussettiä, mutta meinasin pyytää yhtä puolituttua etsimään merkkejä Jenkeistä ja lähettämään ne miulle. Pitäisi saada ainakin Dark Angelin, Holy Moseksen, Nuclear Assaultin, Exoduksen, Overkillin ja Testamentin läpyskät. Toki jos jollain löytyy noita täältä Suomesta, niin tänne vaan. Vähän kehnonlaista kuvaa: takaaedestä
|
|
|
Post by Hyperborean on Nov 30, 2005 16:14:39 GMT 2
Mitä mieltä työ pojat ootte thrashliiveistä tyttöjen niskassa? No helvete, siinä kai ne menee tytöillä kuin meikäläisilläkin. Tai itse asiassa, luulen että jos ei omaa Halfordin taipumuksia niin useimmat katselee jopa mieluummin teikäläisiä thrashliiveissä kuin "karvaisia puhelinkopin kokoisia hevareita" (niinkuin yksi ei-niin-hevimiestuttuni taannoin sanoi Deathchainin hemmoista ). Eiköhän tuo jokaiselle aivot omistavalle pitäisi olla myös selvää se, että korvien väli merkitsee enemmän kuin se, minkä bändin merkkejä liivissä on tai minkä bändin paitaa pitää päällään. Ne eivät kuitenkaan ole mitään automaattisia laatusinettejä siitä aivotoiminnasta, se on tullut huomattua. Mutta: Enough with the Demi-shit!
|
|
|
Post by deathrasher on Nov 30, 2005 17:02:45 GMT 2
Mitä mieltä työ pojat ootte thrashliiveistä tyttöjen niskassa? Aina vain parempi! Ei niitä kyllä todellakaan paljoa ole näkynyt, mutta hyvältähän tuo näyttää.
|
|