MeanBone
Poser
I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill
|
Post by MeanBone on May 6, 2005 15:46:24 GMT 2
Krapula kaljaksi on tosi hyvä tuo Two Dogs, sellanen limonaadikalja. Eipä ole tullut tuota maistettua. Itse olen ollut aina sillä tavalla puristi, ettei ole koskaan kaupasta nuo limuoluet käteen tarttuneet. Se on vaan keppana käteen ja Tankardi soimaan. ;D
|
|
|
Post by BlackCraftian on May 10, 2005 17:56:59 GMT 2
Lapin Kulta. Tunturipurojen raikkautta eli poron kusta. Sitä miulle.
|
|
|
Post by Tuska on Aug 13, 2005 15:02:44 GMT 2
Aaah... Paluu Karhuun...
Tuli monta kuukautta tässä juotua mitä vaan rahalla sai (kaljaa siis, ei viinaa) ja nyt tuntuu Karhu entistä raikkaammalta. Kunnon tuhti olut verrattuna esim. Lapin Kultaan ja Karjalaan.
|
|
|
Post by ydintalvi on Oct 10, 2005 19:36:25 GMT 2
Karhu ja Olvi, ehdottomat.
|
|
viocress
Poser
Summon glohithia
|
Post by viocress on Oct 12, 2005 22:02:38 GMT 2
Njä, kalja kuin kalja, kyllä meikäläinen tykkää juoda ihan makuun jopa Lidlin Pilsneriä!
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Oct 12, 2005 22:04:00 GMT 2
Njä, kalja kuin kalja, kyllä meikäläinen tykkää juoda ihan makuun jopa Lidlin Pilsneriä! No voiko sitä sanoa kaljaksi no on se Grafenwalder ihan ok jos on vain jääkaappi kylmää tai kylmempää
|
|
Stoghra
Poser
Sodom for lifa and napalm in the morning
|
Post by Stoghra on Oct 12, 2005 22:35:09 GMT 2
Karhu ja koffi. Hyvät Thrashkännit saatu kavereitten kanssa niiden avulla ja on tullu lauleskeltua Pleasure To Killiä ja Agent Orangee keskellä mehtää
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Oct 12, 2005 22:37:59 GMT 2
Karhu ja koffi. Hyvät Thrashkännit saatu kavereitten kanssa niiden avulla ja on tullu lauleskeltua Pleasure To Killiä ja Agent Orangee keskellä mehtää Kuulostaa hyvältä...nää Lahden juntit ei uskalla lähteä metsään. ;D
|
|
|
Post by hell patrol on Oct 13, 2005 22:04:37 GMT 2
outoa ku porukat kirjottelee lempparikaljoista. itse en niiden maussa paljoa eroa huomaa tai sitten minulla on vaan makuaistissa jotain pahasti vialla. elikkä se periaate että sitä ostetaan mitä halvimmalla saa.
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Oct 13, 2005 22:34:29 GMT 2
outoa ku porukat kirjottelee lempparikaljoista. itse en niiden maussa paljoa eroa huomaa tai sitten minulla on vaan makuaistissa jotain pahasti vialla. elikkä se periaate että sitä ostetaan mitä halvimmalla saa. Paa.. kaljoissa on hyvinkin paljon makueroja ja jos niitä ei erota niin ei ole tarpeeksi Pultzar! =) Karhu määrää ja lisää naamaan! ;D
|
|
Stoghra
Poser
Sodom for lifa and napalm in the morning
|
Post by Stoghra on Oct 13, 2005 22:51:21 GMT 2
Karhu ja koffi. Hyvät Thrashkännit saatu kavereitten kanssa niiden avulla ja on tullu lauleskeltua Pleasure To Killiä ja Agent Orangee keskellä mehtää Kuulostaa hyvältä...nää Lahden juntit ei uskalla lähteä metsään. ;D Me juodaan aina keskellä mehtää
|
|
|
Post by hell patrol on Oct 14, 2005 17:44:45 GMT 2
outoa ku porukat kirjottelee lempparikaljoista. itse en niiden maussa paljoa eroa huomaa tai sitten minulla on vaan makuaistissa jotain pahasti vialla. elikkä se periaate että sitä ostetaan mitä halvimmalla saa. Paa.. kaljoissa on hyvinkin paljon makueroja ja jos niitä ei erota niin ei ole tarpeeksi Pultzar! =) Karhu määrää ja lisää naamaan! ;D Mä en oo tarpeeks pulzari ;D, mutta tulipa tuossa yks kerta ja viimesen kerran ostettua lidlistä jotain saksalaista olutta ja hyi saatana hampaat irvessä sitä litkin. en tajua miten semmosta kuraa voi olla. Että siinä tosiaankin huomasin että kyllä niissä kaljan mauissa eroa on. Joutuukohan Millekin vetämään tuommosta litkua saksassa?
|
|
|
Post by Tuska on Oct 16, 2005 13:45:50 GMT 2
Joutuukohan Millekin vetämään tuommosta litkua saksassa? No ei todellakaan joudu. OIKEAT saksalaiset oluet hakkaa suomalaiset kyllä aika pahasti, puhumattakaan näistä Tsekki-ihanuuksista kuten Velko ja muut. Ja vittu, parhaimpia tummia oluita IKINÄ on ehdottomasti latvialaisen Alderiksen Porteris. 6,8% ja on sitten niiiin vitun hyvää. Taidan olla muuten maistissa. Kyllä, tarkastelun jälkeen huomasin olevani pienissä...
|
|
|
Post by aggressor.perverssor on Oct 16, 2005 13:48:24 GMT 2
Joutuukohan Millekin vetämään tuommosta litkua saksassa? No ei todellakaan joudu. OIKEAT saksalaiset oluet hakkaa suomalaiset kyllä aika pahasti, puhumattakaan näistä Tsekki-ihanuuksista kuten Velko ja muut. Ja vittu, parhaimpia tummia oluita IKINÄ on ehdottomasti latvialaisen Alderiksen Porteris. 6,8% ja on sitten niiiin vitun hyvää. Taidan olla muuten maistissa. Kyllä, tarkastelun jälkeen huomasin olevani pienissä... No pienet sunnuntai naamarit pitää miehen tiellä.
|
|
aegis
Blasphemer
Fleischeschherr
|
Post by aegis on Oct 16, 2005 17:52:15 GMT 2
Ite ei tule kyllä kaljaa juotua oikeastaan ollenkaan. Viski on meikälle huomattavasti läheisempi mallasjuoma.
|
|
|
Post by hell patrol on Oct 17, 2005 4:06:08 GMT 2
Hitto ku ei muista tämän kaljan nimeä, mutta se on parasta maistamaani kaljaa. Myydään semmosessa suhteellisen pienessä pitkävartisessa pullossa ja maksaa myös huomattavan paljon. Pullo tais vielä muistaakseni olla semmonen vihreä lasipullo. Jos tuosta nyt joku välkky osais keksiä sen oluen nimen.
|
|
sworn666
Sodomizer
Metalhead
Destrui??o Nuclear
|
Post by sworn666 on Oct 17, 2005 10:49:40 GMT 2
Tämä siis hell patrollille. En mikään välkky ole mutta voisko se kalja olla Heineken? Muistaakseni sitä löytyy myös vihreästä pullosta.
|
|
|
Post by hell patrol on Oct 17, 2005 13:29:15 GMT 2
Tämä siis hell patrollille. En mikään välkky ole mutta voisko se kalja olla Heineken? Muistaakseni sitä löytyy myös vihreästä pullosta. Mä tiedän Heinekenin, mutta sitä se ei kyllä ollut.
|
|
|
Post by Tuska on Oct 18, 2005 0:47:56 GMT 2
Näin sitä pitää.
|
|
|
Post by aargh on Dec 1, 2005 19:29:09 GMT 2
Kyllähän Karhu on ehdoton ykkönen. Paremman puutteessa menee vaikka Koffikin, mutta Karjalasta en perusta yhtään. Lapin Kultakin on nykyään ihan kamalaa, vaikka ennen siitä tykkäsinkin.
|
|
|
Post by inhumanity on Dec 1, 2005 19:46:34 GMT 2
Ei tuolla merkillä nyt niin väliä ole, kumminkin ne ensimmäiset 4 juodaan maun takia.
|
|
|
Post by gorgoneion on Dec 1, 2005 19:48:33 GMT 2
Asiaa.. Karhu on kyllä parasta! Koff ja Olvikin on oikein maistuvia molemmat Lappari ei oikeen ole yleensä mun mieleen. No hemmetti kyllä noita kaikkia lipittää tai yleensä mitä tahansa, jos ei muuta ole. Oliski prosentteja lisää...
|
|
Roudantuoja
Poser
Reinventor of Schwartze Magick
|
Post by Roudantuoja on Dec 1, 2005 20:10:16 GMT 2
Koff-KVLT 666. Tällä jumalten juomalla olen hoitanut itseni useasti nekroon mielentilaan ja kirjoittanut useita kauniita lauluja sen vaikutuksen alaisena.
Ja se on S-marketissa vaan 15,90€/kori
|
|
|
Post by gorgoneion on Dec 2, 2005 16:51:13 GMT 2
Näistä oma suosikkini on ehdottomasti Karhu. Vaikken tietenkään saisi näin vastata, olenhan alaikäinen eikä minun siksi sovi mitään kaljoja juoda Reilu vuosi sitten kävi aika onneton juttu: kalja ei enää uppoa. En tiedä yhtään, mikä helvetti nyt on vikana mutta ei vaan uppoa toista pulloa enempää, muuten tulee ylös. Tämä on kamala tilanne, koska pitää joko juoda siideriä sun muuta wimp-drinkkiä tai viinaa (jota on hankalampi saada kun ei tunne kuin pari 20 vuotiaaksi ehtinyttä). Viinit ovat mahdollisuus, mutta viime syksyinen reissu Jorma-pullon kanssa jätti pahoja muistoja No hyi siideriä Kyllä jos 20-vuotiaista ei ole tietoakaan ja vähän väkevämpää pitäis saada niin kyllä sitten hankin jonkun 18-v täyttäneen hakemaan vaikka persikkakossua .. Minun mielestä aika hemmetin hyvää ja nousee päähänkin hyvin jos sattuu olemaan paska viinapää ;D
|
|
|
Post by (the true)vortex on Dec 2, 2005 17:02:36 GMT 2
valitettavasti ei ole paska viinapää mutta kyllä oluesta(kin) sekaisin menee kun 18-24 pulloa nakkelee naamariin. Ja onhan se niin helvetin hyvää. Itse olen jo melko pitkään suosinut tuota Lapin Kultaa. En tiedä kyllä miksi. Yleensä tietyssä ajassa iskee se kyllästyminen tiettyyn merkkiin mutta nyt on varmaan melkein yli vuosi tullut lähes pelkästään tuota juotua. Itse asiassa tälläkin hetkellä korjaan eilisiä krapulatraumoja tuolla jumalten juomalla. Toki välillä vähän kirkkaampaakin mutta mulla menee siitä ainakin muisti ja toisinaan hajoaa kämpästä ovetkin.
|
|